Nová iFauna

Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
4.1.2019 01:18
jarda75

XXX.XXX.252.177

Važení chvatelé jak hodnotíte novou verzi iFauna.Mě osobně -vše nepřehledné,takové nic moc,změna spíš k horšímu. Dřívějsí verze byla lepší a ta před ještě lepší-souhlasíte..

4.1.2019 08:16
jo012810

XXX.XXX.101.35

Vývoj v IT jde stále mílovými kroky vpřed a tými IT odborníků potřebují stále novou práci, proto se vše mění a tkzv. zlepšuje. Tento trend nemá nikdo sílu zastavit a tak nám uživatelům, zbývá se jen přizpůsobit. A podle mých zkušeností, většinou, když se "vychytají mouchy", aby s tím uživatelé byli spokojeni, dojde opět ke změně....Je to nekonečný řetěz.

4.1.2019 09:00
2mazutak

XXX.XXX.6.190

je to jen o tom vytvořit iluzi o jejich důležitosti a nepostradatelnosti,jinak by museli jít někam skutečně manuálně pracovat,což se nikomu nechce,proto se stále snaží navodit dojem,že to minulé je špatné a je třeba inovovat,dokud tomu, kdo je platí nedojde že je platí v podstatě zbytečně.prostě stále musí něco jako vylepšovat,aby si svá místa udrželi.k lopatě se nechce nikomu.

4.1.2019 09:26
j.erlec

XXX.XXX.144.34

Na novou verzi jsem si zvykl a teď už ani nevím, jak vypadala ta stará. Každopádně je vidět, že na té aktuální se stále pracuje. Včera přibyla možnost u ceny zadat: V textu (což je zvlášť praktické, když nabízíte na jednom inzerátu třeba zvířata různé kvality a ceny).
Nově včera jsem zjistil, že k fotografiím u inzerátů lze opět přidat popisky. Což taky není na škodu.
Já už jsem s Ifaunou zase spokojen jako dřív. Byl jsem dost na nervy, když se změnila na novou verzi, bylo to pro mě velice nepřehledné. Ale je to o zvyku.

4.1.2019 11:44

Dobrý den,

pokud se ptáte na celkové důvody rekonstrukce webu, tak to už bylo v několika diskusních vláknech probíráno, ale pokusíme se to vysvětlit ještě pečlivěji:
Oblast vývoje webů je jedním z nejrychleji se rozvíjejících odvětví vůbec, a zdrojový kód díky tomu poměrně rychle zastarává. iFauna byla napsána na frameworku z roku 2010, který už přestával plnit dnešní webové standardy. IFauna je navíc napojena na mnoho dalších softwarů (bankovní služby, účetnictví, mapové aplikace, ukládání videí a mnoho dalšího) a s postupujícím časem bylo toto propojení čím dal komplikovanější. Zkrátka iFauna, jako jakýkoliv jiný software zastarala a bylo nutné ji přepsat, i kdyby se nám to nelíbilo.

Měnit rozložení webu i funkce jsme chtěli jen minimálně, aby stávající uživatelé našli vše tam, kde byli zvyklí. Chyby spojené s přechodem z jedné verze na druhou nás samozřejmě velice mrzí, ale tomuto procesu se bohužel vyhnout nedá, protože jen reálný provoz ukáže všechny problémy, které se při testování neukážou. Stává se to bohužel i výrazně větším firmám než je iFauna a je to bohužel spojeno s vývojem každého nového softwaru.

Pro přepsání kódu jsme si dali tři hlavní úkoly:
1. Responsivní design, který se přizpůsobuje zařízení na kterém je zobrazen (mobilu, tabletu, počítači).
2. Zlepšení bezpečnosti webu.
3. Výrazné zkvalitnění SEO (https://cs.wikipedia.org/wiki/Optimalizace_pro_vyhled%C3%A1va%C4%8De), tak aby veškerý obsah byl mnohem lépe dohledatelný přímo z Googlu nebo Seznamu.

Tyto úkoly se zdařily a jsme rádi, že už teď jsou vidět výsledky, které přinášejí. Například tím, že jsme optimalizovali generování url odkazů (souvisí se SEO optimalizací), jsme jen za poslední dva měsíce zaznamenali 15% nárůst návštěvnosti od uživatelů, kteří přišli přímo z Googlu nebo Seznamu. Každý, kdo tedy nyní podá inzerát na iFaunu má výrazně větší šanci, že se mu skutečně prodej podaří. Není totiž vyditelný jen pro uživatele, kteří hledají přímo na webu iFauny, ale nabízí se přímo z vyhledávače.

Přínosem nové iFauny tedy nemá a ani neměl být balík nových funkcí, ale především lepší obslužnost z mobilů a tabletů, větší bezpečnost dat a především lepší dohledatelnost inzerátů, diskusí i článků přímo z vyhledávačů.

Děkujeme za pochopení.
Redakce webu iFauna.cz

4.1.2019 11:48

jarda75 napsal(a):
Važení chvatelé jak hodnotíte novou verzi iFauna.Mě osobně -vše nepřehledné,takové nic moc,změna spíš k horšímu. Dřívějsí verze byla lepší a ta před ještě lepší-souhlasíte..

Dobrý den,

můžete nám prosím napsat, co konkrétně, případně jaká konkrétní stránka se vám zdá nepřehledná/nic moc? Rádi se pokusíme stránku zpřehlednit.

Redakce webu iFauna.cz

4.1.2019 18:30
paskov244

XXX.XXX.120.12

Mně se nova ifauna líbí jsem sní hodně spokojen jen tak dále . Některé okolní státy mají chovatelskou inzerci daleko horší .

4.1.2019 19:19
rotvik

XXX.XXX.190.86

Nová Ifauna

4.1.2019 21:09
lukas.p

XXX.XXX.42.2

Dobrý den, i já chci přispět, se svými poznatky. Když chci přejít z jedné rubriky do druhé a zmáčknu tu šipku, nebo prostě tlačítko nahoře, které to má obstarávat a otevřít nabídku všech nabízených rubrik, tak na počítači se mi to na první pokus povede pouze vyjímečně, většinou až tak na třetí, čtvrtý pokus, a na mobilu je nejrychlejší jít zpět na seznam, otevřít znovu ifaunu a podívat se na další věci. Asi proto je ten větší nárůst uživatelů, kteří přišli přímo ze seznamu. Při předešlých verzích to fungovalo bezvadně, zlatá stará verze, už ta předminulá, jak píše kolega. Chodím sem několik let, v podstatě denně, ale plně souhlasím s panem Jardou75.

4.1.2019 22:11

lukas.p napsal(a):
Dobrý den, i já chci přispět, se svými poznatky. Když chci přejít z jedné rubriky do druhé a zmáčknu tu šipku, nebo prostě tlačítko nahoře, které to má obstarávat a otevřít nabídku všech nabízených rubrik, tak na počítači se mi to na první pokus povede pouze vyjímečně, většinou až tak na třetí, čtvrtý pokus, a na mobilu je nejrychlejší jít zpět na seznam, otevřít znovu ifaunu a podívat se na další věci. Asi proto je ten větší nárůst uživatelů, kteří přišli přímo ze seznamu. Při předešlých verzích to fungovalo bezvadně, zlatá stará verze, už ta předminulá, jak píše kolega. Chodím sem několik let, v podstatě denně, ale plně souhlasím s panem Jardou75.

Dobrý večer,

důvod proč vám tlačítko funguje až na několikátý pokus, je ten, že nenecháte stránku kompletně načíst. Pomalejší načítání stránek je způsobeno nižším výkonem vašeho počítače/mobilu nebo horším připojením k internetu (případně obojím). Pokusíme se ale s našimi vývojáři vymyslet jiný typ načítání tohoto tlačítka, aby se proces urychlil.

Co se týká měření návštěvnosti, tak to opravdu není ovlivněno funkčností jednoho tlačítka, které navíc linkuje jen na jinou stránku iFauny. Statistiky návštěvnosti ovlivňují pouze vstupy na iFaunu z jiných webových stránek.

Hezky vikend.
Redakce webu iFauna.cz

5.1.2019 08:41
jo012810

XXX.XXX.101.35

iFauna napsal(a):
Dobrý večer,

důvod proč vám tlačítko funguje až na několikátý pokus, je ten, že nenecháte stránku kompletně načíst. Pomalejší načítání stránek je způsobeno nižším výkonem vašeho počítače/mobilu nebo horším připojením k internetu (případně obojím). Pokusíme se ale s našimi vývojáři vymyslet jiný typ načítání tohoto tlačítka, aby se proces urychlil.

Co se týká měření návštěvnosti, tak to opravdu není ovlivněno funkčností jednoho tlačítka, které navíc linkuje jen na jinou stránku iFauny. Statistiky návštěvnosti ovlivňují pouze vstupy na iFaunu z jiných webových stránek.

Hezky vikend.
Redakce webu iFauna.cz

Tady je přesně slíbeno a popsáno to, o čem jsem psal a sám jsem se v 90. létech minulého století účastnil. Prostě tými IT(vysoce oceňuji jejich erudici) si hledají práci a po vytvoření nové verze rádi hledají možnosti svého uplatnění odstraňováním požadavků uživatelů. A skoro bych se vsadil, že až ifauna bude pro všechny uživatele přátelská a bude mít funkcionalitu, jako před novelizací, pak se přiblíží doba nových změn. Pokud tomu tak nebude, budu jen tleskat a budu rád, že jsem se mýlil....

5.1.2019 11:29
bflmpz

XXX.XXX.222.119

jo012810 napsal(a):
Tady je přesně slíbeno a popsáno to, o čem jsem psal a sám jsem se v 90. létech minulého století účastnil. Prostě tými IT(vysoce oceňuji jejich erudici) si hledají práci a po vytvoření nové verze rádi hledají možnosti svého uplatnění odstraňováním požadavků uživatelů. A skoro bych se vsadil, že až ifauna bude pro všechny uživatele přátelská a bude mít funkcionalitu, jako před novelizací, pak se přiblíží doba nových změn. Pokud tomu tak nebude, budu jen tleskat a budu rád, že jsem se mýlil....

Nechápu nad čím tady pořád brečite. Je to normální vývoj jako v každém jiném odvětví daného oboru ale chápu že možná pro Vas by bylo super kdyby továrny či jiné provozy včetně IT byly "moderní" jako v 90tych letech.

5.1.2019 11:30

jo012810 napsal(a):
Tady je přesně slíbeno a popsáno to, o čem jsem psal a sám jsem se v 90. létech minulého století účastnil. Prostě tými IT(vysoce oceňuji jejich erudici) si hledají práci a po vytvoření nové verze rádi hledají možnosti svého uplatnění odstraňováním požadavků uživatelů. A skoro bych se vsadil, že až ifauna bude pro všechny uživatele přátelská a bude mít funkcionalitu, jako před novelizací, pak se přiblíží doba nových změn. Pokud tomu tak nebude, budu jen tleskat a budu rád, že jsem se mýlil....

Dobrý den,

pochopili jsme z vašich příspěvků, že jste nespokojen, ale bohužel nám není jasné, jak by měl vypadat ideální stav.

Pokud si naši snahu vyhovět uživatelům, vysvětlujete jako hledání si možnosti uplatnění, tak je nám to opravdu líto. Jak jsme se ale pokoušeli vysvětlit v příspěvku výše, tak v prostředí internetu není možné se nevyvíjet. Každý, kdo by se rozhodne web/službu zakonzervovat, tak dřív nebo později skončí. Je nám jasné, že většina lidí nemá změny ráda a věřte, že bychom byli rádi, pokud bychom je sami nemuseli dělat. Ušetřilo by nám to hodně nákladů i starostí.

Prostředí internetu se ale tak dramaticky mění, že není možné nereagovat. Přicházejí nové platební metody, nové aplikace, nové typy prohlížečů a i samotní uživatelé mění své návyky. Jen pro příklad: Ještě před třemi roky, prohlíželo iFaunu na mobilu zhruba 20% lidí. Minulý měsíc to už bylo 54% všech návštěvníků. Pokud si iFauna chce svoji pozici udržet, tyto trendy zkrátka není možné ignorovat.

Jsme přesvědčeni, že funkcionalita webu již v současné chvíli výrazně převyšuje starší verzi a budeme jí nadále průběžně zlepšovat, tak aby byla pro všechny uživatele co nejpřátelštější.

Redakce webu iFauna.cz

5.1.2019 12:06
jo012810

XXX.XXX.101.35

bflmpz napsal(a):
Nechápu nad čím tady pořád brečite. Je to normální vývoj jako v každém jiném odvětví daného oboru ale chápu že možná pro Vas by bylo super kdyby továrny či jiné provozy včetně IT byly "moderní" jako v 90tych letech.

No, to je jen úhel pohledu, který nemáme stejný a pravděpodobně nemáte tolik životních zkušeností. Ale ty příjdou, ať budete chtít, či nikoliv. Jen si dnes zkuste sehnat kvalitní froté ručník ten po inovacích, se mi nejeví, jako kvalitní. Nad ničím nebrečím, jen konstatuji, že užitná hodnota nemusí být vždy v inovacích. Dívám se na produkty IT s uživatelského hlediska. V začátcích IT aplikací i uživatel musel mít určité speciální znalosti, dnes je většina aplikací již skuteně intuitivních a že aplikace půjdou dále, je mi jasné. Nicméně nová aplikace by měla při nasazení mít minimálně stejné uživatelské přístupy a ne je "radostně dodělávat "a říkat, že tak je to dobře...To není z mé strany neoprávněná kritika, alespoň doufám.To, že má nová ifauna navíc lepší sledovatelnost, to většinou ten, kdo ifaunu navštěvuje, moc nepotřebuje. Je to byznis bonus pro aplikaci a tomu rozumím.

5.1.2019 12:24
bflmpz

XXX.XXX.222.119

jo012810 napsal(a):
No, to je jen úhel pohledu, který nemáme stejný a pravděpodobně nemáte tolik životních zkušeností. Ale ty příjdou, ať budete chtít, či nikoliv. Jen si dnes zkuste sehnat kvalitní froté ručník ten po inovacích, se mi nejeví, jako kvalitní. Nad ničím nebrečím, jen konstatuji, že užitná hodnota nemusí být vždy v inovacích. Dívám se na produkty IT s uživatelského hlediska. V začátcích IT aplikací i uživatel musel mít určité speciální znalosti, dnes je většina aplikací již skuteně intuitivních a že aplikace půjdou dále, je mi jasné. Nicméně nová aplikace by měla při nasazení mít minimálně stejné uživatelské přístupy a ne je "radostně dodělávat "a říkat, že tak je to dobře...To není z mé strany neoprávněná kritika, alespoň doufám.To, že má nová ifauna navíc lepší sledovatelnost, to většinou ten, kdo ifaunu navštěvuje, moc nepotřebuje. Je to byznis bonus pro aplikaci a tomu rozumím.

Pane Berane věřte nebo ne ale vývojem webových stránek sem se taky kdysi zabýval takže zrovna vtomto oboru zkušenosti mám 😉a můžu Vám s jistotou říct že napsat takhle obsáhlý zdrojový kód hned napoprvé bez eventualit tak aby fungoval na všech typech zařízení méně či více výkonných s různými typy operačních systémů a různými typy prohlížečů je s 99,9% nemozne

5.1.2019 12:57

jo012810 napsal(a):
No, to je jen úhel pohledu, který nemáme stejný a pravděpodobně nemáte tolik životních zkušeností. Ale ty příjdou, ať budete chtít, či nikoliv. Jen si dnes zkuste sehnat kvalitní froté ručník ten po inovacích, se mi nejeví, jako kvalitní. Nad ničím nebrečím, jen konstatuji, že užitná hodnota nemusí být vždy v inovacích. Dívám se na produkty IT s uživatelského hlediska. V začátcích IT aplikací i uživatel musel mít určité speciální znalosti, dnes je většina aplikací již skuteně intuitivních a že aplikace půjdou dále, je mi jasné. Nicméně nová aplikace by měla při nasazení mít minimálně stejné uživatelské přístupy a ne je "radostně dodělávat "a říkat, že tak je to dobře...To není z mé strany neoprávněná kritika, alespoň doufám.To, že má nová ifauna navíc lepší sledovatelnost, to většinou ten, kdo ifaunu navštěvuje, moc nepotřebuje. Je to byznis bonus pro aplikaci a tomu rozumím.

Dobrý den,

předpokládáme, že vyšší návštěvnost webu pomůže každému, kdo si dá na web inzerát, nebo napíše článek. Pokud mám místo 30.000 potencionálních zájemců denně najednou 35.000, je to podle nás jednoznačný bonus pro návštěníky iFauny.

Chyby, které se objevily po spuštění webu, nás samozřejmě mrzí, ale přesně jak píše bflmpz, je téměř nemožné se jich vyvarovat a spustit stoprocentně odladěný systém. Nejsme si ale vědomi toho, že bychom jakkoliv omezily "uživatelské přístupy" nebo funkce, na které byli návštěvníci iFauny zvyklí.

Redakce webu iFauna.cz

5.1.2019 13:12
jo012810

XXX.XXX.101.35

bflmpz napsal(a):
Pane Berane věřte nebo ne ale vývojem webových stránek sem se taky kdysi zabýval takže zrovna vtomto oboru zkušenosti mám 😉a můžu Vám s jistotou říct že napsat takhle obsáhlý zdrojový kód hned napoprvé bez eventualit tak aby fungoval na všech typech zařízení méně či více výkonných s různými typy operačních systémů a různými typy prohlížečů je s 99,9% nemozne

Tomu rozumím, ale já nekritizuji funkčnost na různých typech zařízení(dokonce jsem někde psal, že různá připojení a zařízení mohou zapřičinit...), ale způsob vlastní funkčnosti databází. A o tom rovněž něco vím, neboť telekomunikace hnedle po roce 1990 byly jedním z prvních, kde se IT technologie začali používat, jak pro vlastní spojovací pole, tak pro ohromné databáze sítí a účastníků...Mohl jsem sledovat technický vývoj cca 40 let přímo z blízkazka on-line a ten "nešvar", kdy IT týmy nedokázaly a to na předem definovaných zařízeních(bylo v celém podniku unifikované), zajistit důležité uživatelské funkcionality předešlé verze, to mě vždy dostalo. A pak slavnostně i přes noc, víkendy atd. dodělávaly potřebné. A když bylo vše uživatelsky OK, začala nová inovace.....Tomu prostě jsem nerozumněl a asi nikdy neporozumím. Vžtyť jako ten ručním froté má sloužit uživateli, tak i všechny IT aplikace mají sloužit uživatelům a jejich vlastníkům k lepšímu komforu sledování určených parametrů. A nebo tomu tak není a mají sloužit především IT pracovníkům k použití nových technologií? Vím, že dnes je vše o spolupráci mnoha týmů a tam mohou vznikat chyby podle hesla "u mne dobrý", ale pro celek nevyhovující.

5.1.2019 15:35
bflmpz

XXX.XXX.223.111

jo012810 napsal(a):
Tomu rozumím, ale já nekritizuji funkčnost na různých typech zařízení(dokonce jsem někde psal, že různá připojení a zařízení mohou zapřičinit...), ale způsob vlastní funkčnosti databází. A o tom rovněž něco vím, neboť telekomunikace hnedle po roce 1990 byly jedním z prvních, kde se IT technologie začali používat, jak pro vlastní spojovací pole, tak pro ohromné databáze sítí a účastníků...Mohl jsem sledovat technický vývoj cca 40 let přímo z blízkazka on-line a ten "nešvar", kdy IT týmy nedokázaly a to na předem definovaných zařízeních(bylo v celém podniku unifikované), zajistit důležité uživatelské funkcionality předešlé verze, to mě vždy dostalo. A pak slavnostně i přes noc, víkendy atd. dodělávaly potřebné. A když bylo vše uživatelsky OK, začala nová inovace.....Tomu prostě jsem nerozumněl a asi nikdy neporozumím. Vžtyť jako ten ručním froté má sloužit uživateli, tak i všechny IT aplikace mají sloužit uživatelům a jejich vlastníkům k lepšímu komforu sledování určených parametrů. A nebo tomu tak není a mají sloužit především IT pracovníkům k použití nových technologií? Vím, že dnes je vše o spolupráci mnoha týmů a tam mohou vznikat chyby podle hesla "u mne dobrý", ale pro celek nevyhovující.

...kdy IT týmy nedokázaly a to na předem definovaných zařízeních (bylo v celém podniku unifikované... No a právě tady je kámen úrazu beta verze se testují v řádu měsíců ale dejme tomu na deseti strojích různé nastavených s různým operačním systémem atd. Problém je vtom že eventualita se objeví až na tom jedenáctém stroji chápete co Vám tím chci říct? Webová stránka je živé médium s jiným rozhraním než třeba CNC stroj kde je uživatelsky uzavřený systém (program) kde zadáte parametry a stroj vám bude chrlit jednu součástku za druhou je to jen o pár interakcich daného programu ale webová stránka tohodle typu jich musí zvládat stovky během pár sekund proto bude stránka běžet jinak na stroji s Win 98 a stařičkým prohlížečem Explorer než na stroji s Win 10 a prohlížečem Chrom a to samé platí pro telefony. Žádná z aplikací, her, webu a dokonce i operačních systémů se do oběhu nedostane 100% funkční a to z jediného důvodu.... Není to možné! Proto se vydávají různé záplaty, aktualizace atd.

8.1.2019 14:40

lukas.p napsal(a):
Dobrý den, i já chci přispět, se svými poznatky. Když chci přejít z jedné rubriky do druhé a zmáčknu tu šipku, nebo prostě tlačítko nahoře, které to má obstarávat a otevřít nabídku všech nabízených rubrik, tak na počítači se mi to na první pokus povede pouze vyjímečně, většinou až tak na třetí, čtvrtý pokus, a na mobilu je nejrychlejší jít zpět na seznam, otevřít znovu ifaunu a podívat se na další věci. Asi proto je ten větší nárůst uživatelů, kteří přišli přímo ze seznamu. Při předešlých verzích to fungovalo bezvadně, zlatá stará verze, už ta předminulá, jak píše kolega. Chodím sem několik let, v podstatě denně, ale plně souhlasím s panem Jardou75.

Dobrý den,

dnes jsme nasadili na web aktualizaci, která by měla vyřešit problém s přechodem z jedné rubriky do druhé. Velkou rozbalovací plochu s nabídkou rubrik jsme nahradili klasickým select boxem. Ten možná není vzhledově tak pěkný, ale načítá se okamžitě a je mnohem lépe přizpůsoben pro mobilní telefony.

Věříme, že tím by se váš problém s pomalejším načítám měl vyřešit.

Hezký den.
Redakce webu iFauna.cz

2.3.2019 15:00
baštris

XXX.XXX.221.158

Dobrý den nebylo by možné upravit editaci fotografií v příspěvcích v diskuzích,např. v PH 2017 ,foto v PC v pohodě a po vložení je otočené. to aby si jeden vykroutil krk. děkuji za zvážení Baštrnák Jaroslav.

2.3.2019 16:45

baštris napsal(a):
Dobrý den nebylo by možné upravit editaci fotografií v příspěvcích v diskuzích,např. v PH 2017 ,foto v PC v pohodě a po vložení je otočené. to aby si jeden vykroutil krk. děkuji za zvážení Baštrnák Jaroslav.

Dobrý den,

děkujeme za vaši připomínku, ale tato funkce již na iFauně je. Když fotku k diskusnímu příspěvku nahrajete, pod fotkou se vám objeví tři funkce: otočit, odstranit, detail. Když následně klikáte na "otočit", fotka se vám postupně otáčí, takže si ji můžete pohodlně nastavit, tak jak potřebujete.

Hezký víkend.
Redakce webu iFauna.cz

2.3.2019 18:42
baštris

XXX.XXX.221.158

iFauna napsal(a):
Dobrý den,

děkujeme za vaši připomínku, ale tato funkce již na iFauně je. Když fotku k diskusnímu příspěvku nahrajete, pod fotkou se vám objeví tři funkce: otočit, odstranit, detail. Když následně klikáte na "otočit", fotka se vám postupně otáčí, takže si ji můžete pohodlně nastavit, tak jak potřebujete.

Hezký víkend.
Redakce webu iFauna.cz

Ano této funkce jsem si vědom nejsem BL, fotky jsem nahrál správně ale po vložení byla poslední otočená ,a to samé se dnes přihodilo raspicovi při vložení fotek do diskuze PH 2017. Ale moje připomínka byla zda by nešlo upravit právě tito fotky špatně otočené,protože při vložení fotky do diskuze již už to nejde.

3.3.2019 14:41

baštris napsal(a):
Ano této funkce jsem si vědom nejsem BL, fotky jsem nahrál správně ale po vložení byla poslední otočená ,a to samé se dnes přihodilo raspicovi při vložení fotek do diskuze PH 2017. Ale moje připomínka byla zda by nešlo upravit právě tito fotky špatně otočené,protože při vložení fotky do diskuze již už to nejde.

Dobrý den,

otočené fotky jsme ve vlákně PH 2017 upravili, takže teď už by se měly zobrazovat správně.

Testovali jsme chybu, na kterou upozorňujete, ale bohužel se nám problém nikde neprojevil a vložené fotografie se nám vždy uložili tak, jak jsme si je otočili pomocí funkce otáčení. Zítra budou tento problém testovat ještě naši vývojáři a snad se jim podaří chybu nasimulovat a odstranit.

Hezký víkend.
Redakce webu iFauna.cz

3.3.2019 15:27
bflmpz

XXX.XXX.222.186

iFauna napsal(a):
Dobrý den,

otočené fotky jsme ve vlákně PH 2017 upravili, takže teď už by se měly zobrazovat správně.

Testovali jsme chybu, na kterou upozorňujete, ale bohužel se nám problém nikde neprojevil a vložené fotografie se nám vždy uložili tak, jak jsme si je otočili pomocí funkce otáčení. Zítra budou tento problém testovat ještě naši vývojáři a snad se jim podaří chybu nasimulovat a odstranit.

Hezký víkend.
Redakce webu iFauna.cz

Nejsem si tím úplně jistý ale problém by mohl být ve velikosti nebo formátu fotky... tj. jestli je focena na výšku nebo šířku to by se mělo týkat především telefonu u foťáku by to mohlo být špatnou komprimaci při převodu z SD karty do počítače ale je to jen moje úvaha 😉

3.3.2019 17:43
nemonvh

XXX.XXX.27.35

baštris napsal(a):
Ano této funkce jsem si vědom nejsem BL, fotky jsem nahrál správně ale po vložení byla poslední otočená ,a to samé se dnes přihodilo raspicovi při vložení fotek do diskuze PH 2017. Ale moje připomínka byla zda by nešlo upravit právě tito fotky špatně otočené,protože při vložení fotky do diskuze již už to nejde.

Ahoj. Admin Tě nepochopil, ale já to mám odzkoušené asi tak, že je potřeba po vložení poslední fotky počkat tak 30 vteřin a je to ok. To otáčení trvá hrozně dlouho. Někdy právě netrpělivě klikneš 2x a ona se opravdu 2x otočí. Takže Ti znovu leží na boku.

4.3.2019 16:42

Dobrý den,

máte pravdu, testovali jsme dnes otáčení fotografií a problém opravdu nastává ve chvíli, kdy zadáte otáčení fotografie, ale nepočkáte na její uložení. Tento proces je opravdu datově náročnější, takže může trvat i několik sekund (i u opravdu velkých fotek jsme ale naměřili maximálně 4 sekundy, myslíme si proto, že 30 sekund je velmi pesimistický odhad i u pomalejšího připojení). Abychom těmto problémům zabránili, přidali jsme dnes k funkci otáčení loading spinner, pomocí kterého se dá snadno poznat, kdy bylo ukládání nového otočení dokončeno. Věříme tedy, že teď už by se tento problém neměl vyskytnout.

Redakce webu iFauna.cz

9.3.2019 23:28
honzapm

XXX.XXX.182.25

Dobrý den, prosil bych o možnost změny pořadí fotek po jejich nahrání. Děkuji.

10.3.2019 10:30

honzapm napsal(a):
Dobrý den, prosil bych o možnost změny pořadí fotek po jejich nahrání. Děkuji.

Dobrý den,

děkujeme za váš nápad. Chápeme, že to tak nepůsobí, ale jedná se o poměrně náročnou funkci pro vývojáře a nejsme si jistí jejím přínosem. Můžete nám prosím přiblížit, v jaké situaci je to pro vás důležité?

Hezkou neděli
redakce webu iFauna.cz

Přidejte reakci

Přidat smajlík