iFauna.cz » Diskuze » Okrasné ptactvo »

Pokousane andulci mládě

Dobrý den,
Prosím o radu tchyně má andulky které mají mladé včera když jsem se na ně byla dívat byli v pořádku dnes když jsem se šla opět podivat jak se jim daří byla jsem v šoku ze 4 mláďat bylo jedno mrtvé a 2 jsou pokousane a jejich rodiče od zobacku k bříšku celé od krve. Vzala jsem tedy zbylé 3 andulky a dala je do inkubátoru který mi vyrobil přítel mláďata jsem nakrmila nutri bird 21 pomocí stříkačky. Nyní mláďata spinkaji. Prosím o jakou koliv radu abych těmto andulkam doprala vše co potřebují. Jsem začátečník takže sháním jaké koliv užitečné informace.
Chováte andulky samotné nebo ještě s něčím? Jak jsou mláďata stará? Rodiče jsou nejspíš od krve, jak se snažili mláďata vytáhnout. Někdy se stává, že jeden z rodičů mláďata škube nebo okusuje. Potem je lepší ho v době odchovu mláďat dát pryč. Někdy pomůže jen otevření budku (oddělání horního krytu). Možná chce samice začít s další snůškou, tak se snaží mladé dostat ven z budky, proto bych doporučil dát další budku. Vše toto jsou jen možné situace, andulkám, stejně jako jiným papouškům je potřeba se každý den věnovat (sledovat jestli je vše v pořádku).
Andulky má samostatně ve velké kleci doma myslím ze jich je tam 8 dospělých. Mrtvé mlade jsem odstranila a ty zbylé jsem vzala do inkubatoru kde jsou priblizne 4 hodiny teď jsem je podruhé krmila. Jak jsou atra to opravdu nevím dvema jsou jiz vidět barevná pericka a jedno je hodně malinké ale basti.

Přidat reakci

! Doporučujeme se před přidáním prvního příspěvku zaregistrovat nebo se přihlásit na již vytvořený profil.

Text tučně Kurzíva Potržený text

Souhlasím s pravidly diskuze.
Zrušit sledování diskuze « Zpět na výpis diskuzních vláken
ZPĚT NAHORU
Komerční sdělení Vytvořit zde reklamu
Infekce, záněty, imunita, průjem
Veterinární produkt Imunovet s přirozenými antibiotickými účinky. Podporuje krvetvorbu a hojí všechny druhy ran.
Přeprava zvířat