Dobrý den, jsem začátečník a mám 9l akvárko a nevím kolik mám dát rybiček, a kolik druhů tam by jich tam mohlo být, a jaké rostliny mám zvolit? A jestli se vás mohu zeptat tak jaký filtr používáte (můj se rozbil), a jaké provzdušovací "kameny" mám zvolit? (Já totiž předělávám akvárko se kterým se pořád jen trápím) a kolik by to mohlo stát (KČ). Prosím odpovězte. předem děkuji.
Je to obchod. Nabídkou těchto akvárií zlákají obchodníci k akvaristice spoustu lidí, kteří například kvůli prostoru dosud o akvaristice neuvažovali. Malé procento z nich si potom koupí akvárium větší, většina s tím však sekne, když utrápí pár rybiček. Ale účel je splněn a obchodník vydělal.
Dá se to použít jako porodnička, nebo na kaktusy, sukulenty v tom budou vypadat krásně.
nebo jen na akvarijní rostliny a šnečka. možná krevetky s přivřeným okem.
je to těžký, co se kupuje, to se samozřejmě bude prodávat, výrobci by byli sami proti sobě
jak píše jirkaz. lidi s takovým maličkým začnou, to se hodně špatně udržuje, nastoupí x problémů a člověk s tím sekne.
kdyby ti samí lidi zvolili do začátku třeba 80 litrů...
To ano oba máte pravdu ale já jsem zakoupil toto akvarko protože jiný se mi nikam nevejde (30x20x15) a lindus já to akvarko mám už asi 3 měsíce od kamaráda se vším všudy a udržovalo se mi to dobře ale teď bych chtěl jenom to předělat když ty rybičky co v tom "balíčku" byli většina už umřela...
Nanny

XXX.XXX.199.180
Tak když Vám umřely rybičky už po třech měsících, tak to se to asi neudržovalo moc dobře, to přece není normální, aby umíraly takhle brzo.