Kolik rybiček a jaké do 200l akvária

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Johnyx

17.2.2016 18:40
Johnyx

XXX.XXX.96.77

Dobrý den, potřeboval bych poradit se skladbou ryb v akváriu. Jsem začátečník, akvárium mám asi 7 měsíců funguje si myslím krásně. Od začátku jsem zvolil velké 250l akvárium ale mám v něm cca 200l vody. Rostlinami je osázené. Rybí populaci si volila převážně přítelkyně a po určité době mi to příjde trochu zmatečné... Máme 4 parmičky čtyřpruhé,4 tetry křivopruhé,4 čichavce,2 tetry červenoploutvé,3 tetry fantomové,2 panzéřníčky,3 ancistruse,1 skaláru druhá bohužel odešla a 1 ramirézku. Je takovéto osazení nádrže dobré nebo se máme něčemu vyvarovat případně nějaké rybky dokoupit zvláště ty které jsou rády v hejnu. Děkuji za reakce.

17.2.2016 18:51
jirkaz

XXX.XXX.128.27

Dobrý den, všechny vaše tetry, parmičky a pancéřníčci jsou hejnové rybky. Do budoucna vám doporučím ubrat na druzích a přidat na počtech.

Johnyx

17.2.2016 18:56
Johnyx

XXX.XXX.96.77

Děkuji za reakci a zhruba jak velká hejna mám tvořit do takovéhoto akvária?

17.2.2016 20:19
jirkaz

XXX.XXX.128.27

O hejnu má každý jiné představy. Dá se říct, že řekněme 8 ryb už může tvořit hejno, ale například já bych preferoval jeden druh o třeba 30 rybkách a k nim bych dal 10 pancéřníčků a skupinku trpasličích cichlidek. Každému se líbí něco jiného.

Johnyx

19.2.2016 16:27
Johnyx

XXX.XXX.96.77

Tak jsem rybí osádku trochu rozšířil: 7 parmička,4 čichavci,4 tetra křivopruhá,2 tetra červenoplutvá,6 tetra fantomová,4 pancéřníčci,3 ancistrusi,2 skaláry a 2 ramirézky. Nechci akvárium přerybňovat nebo myslíte, že bych mohl hlavně ty tetry ještě početně rozšířit? Akvárium je poměrně dobře zarostlé rostlinami s vnějším filtrem a přídavným vzduchováním.

geckowner

19.2.2016 17:55
geckowner

XXX.XXX.174.250

Já si myslím že tak 2 -4 ješťe můžeš ale víc už ne.

geckowner

19.2.2016 18:03
geckowner

XXX.XXX.174.250