Žebrovník,drápatka a karas zlatý

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
6.12.2007 14:04

Ahoj,moc by mně zajímalo jestli by karas zlatý,žebrovník,drápatka mohou žít spolu v jednom akváriu bez vzájemného požírání a jiného omezování.Raďte bez urážek(jsem nezkušený nováček)Díky

6.12.2007 17:18

zviratkomilacek napsal(a):
Ahoj,moc by mně zajímalo jestli by karas zlatý,žebrovník,drápatka mohou žít spolu v jednom akváriu bez vzájemného požírání a jiného omezování.Raďte bez urážek(jsem nezkušený nováček)Díky

No to bude velké akvárium :-) (z mého pohledu)
Ale asi by to šlo, ne? Jen to chce velikostně skloubit

7.12.2007 14:25

weronika napsal(a):
No to bude velké akvárium :-) (z mého pohledu)
Ale asi by to šlo, ne? Jen to chce velikostně skloubit

To znamená aby měly dost místa?

Zkusím to zařídit

19.1.2008 14:51

To znamená aby měly dost místa?

Zkusím to zařídit

Jistě budou se ožírat jen mírně, zkus vypustit tu drápatku

22.1.2008 14:49

prosimtebe, to Tě ještě pořád nepřešlo to kombinování různých druhů zvířat?..nedávno ses ptala na kombinaci potkan/osmák/činčila atd...proč si prostě nepořídíš nádrže s jedním druhem zvířat, jako to dělají všichni ostatní normální chovatele? karásci jsou mírumilovní, žebrovníci také a obojí snese chladnou vodu, ale drápatka je dravá a sežere co se jí do huby vejde, a když nevejde, tak to roztrhá na kusy. Pokud to nepůjde, tak to aspoň bude skoušet. Krom toho potřebuje teplejší vodu.

22.1.2008 19:06

Karas je ryba, potřebuje akvárko a snáší chladnou vodu
Drápaka je nenažraná vodní žabka, potřebuje teplejší vodu než karas a bude to na karase zkoušet a bezpečně vyhraje
Žebrovník je obojživelník a slušelo by mu paludárium.

Před lety jsem musela kvůli stěhování dát do jedné nádrže žebrovníky a jednu drápatku. Drápatka byla ještě malá, tak jsem nepředpokládala, že se pustí do dospělých žebrovníků. Zvládla je přes noc

24.1.2008 15:00

jeduvka napsal(a):