Vycpaný domácí mazlíček?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
1.11.2020 12:10
lidumila

XXX.XXX.40.241

Hezký den!
Ráda bych tu otevřela téma preparace domácích mazlíčků.
Chtěli byste si svého mazlíčka, třeba pejska, nechat po smrti vycpat? Jestli ano, tak proč?
Já osobně bych to nedokázala, je to pro mě jak mít doma otevřený hrob.
Jak moc běžně se to dělá? Jsou na to v ČR odborníci?

Těším se na odpovědi, mějte se moc hezky!
Liduš

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 18:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

No, mě by to ani nevadilo, kdyby pes nevypadl jako pan Čtyřnohý(džoník) z filmu Ro(c)k podvraťáků .........

1.11.2020 18:08
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Strejda si nechal vyčinit kůži z Bely(kolie) a měli ji na zemi v obýváku. Sedala jsem si vždycky co nejdál, abych ji neviděla, natož si na ni dávala nohy. Zdálo se mi to hnusné Prostě mi přijde morbidní dívat se celý život na mrtvého psa. Ani na Lenina bych nešla

1.11.2020 18:15
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.16.127

lidumila napsal(a):
Hezký den!
Ráda bych tu otevřela téma preparace domácích mazlíčků.
Chtěli byste si svého mazlíčka, třeba pejska, nechat po smrti vycpat? Jestli ano, tak proč?
Já osobně bych to nedokázala, je to pro mě jak mít doma otevřený hrob.
Jak moc běžně se to dělá? Jsou na to v ČR odborníci?

Těším se na odpovědi, mějte se moc hezky!
Liduš

To bych nedala - já si své psy chci pamatovat živé.
To s otevřeným hrobem to přesně vystihuje.

janae1

1.11.2020 18:21
janae1

XXX.XXX.160.6

lidumila napsal(a):
Hezký den!
Ráda bych tu otevřela téma preparace domácích mazlíčků.
Chtěli byste si svého mazlíčka, třeba pejska, nechat po smrti vycpat? Jestli ano, tak proč?
Já osobně bych to nedokázala, je to pro mě jak mít doma otevřený hrob.
Jak moc běžně se to dělá? Jsou na to v ČR odborníci?

Těším se na odpovědi, mějte se moc hezky!
Liduš

Odborníci, v tomto případě spíš odporníci jsou,jeden nám před koronou stával na tržišti každý den.
Stával i v děšti, některé zdechliny byly už dost omoklé.
On měl inzerát, že vypreparuje všechny zvířata, vykupoval i zvířata přejetá autem.
Dost nechutný koníček.

A ne nechala, stejně jako bych si nenechala vycpat osobu blízkou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 18:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

no což o to, chtěla jsem dělat kožku z minulýho psa, ale bylo mi to rozmluveno a navíc byla různě oholená, takže blbě znehodnocená. kocour, ze kterýho by byla pěkná kožka se zase nechal přejet autem a než byl nalezen... zapařené kožky pouští chlupy

takže ono to není jen tak, aby to vypadalo pěkně, musel by mazlíček uhynout v zimní srsti přelínaný zdravý a musíte ho stáhnout rychle.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 18:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

no a u vycpanin je vždycky riziko, že

https://www.facebook.com/spatnevycpanazviratka/

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 18:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

.. asi bych si pořád představovala co všechno se se zviretem ktete jsem milovala v ramci preparace odehrávalo, ne nenechala.....ale mistri preparatori umi neskutečné věci s volně zijicimi zvířaty, navic musi znat zvire v jeho pohybu aby pak vysledek byl výborný...he to uměni, ale domací mazlicky bych do toho nezatahovala.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 18:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
.. asi bych si pořád představovala co všechno se se zviretem ktete jsem milovala v ramci preparace odehrávalo, ne nenechala.....ale mistri preparatori umi neskutečné věci s volně zijicimi zvířaty, navic musi znat zvire v jeho pohybu aby pak vysledek byl výborný...he to uměni, ale domací mazlicky bych do toho nezatahovala.....

tak ono se odehraje jen to stažení z kůže. to si člověk může udělat sám a preparátorovi poslat až kožku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 18:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak ono se odehraje jen to stažení z kůže. to si člověk může udělat sám a preparátorovi poslat až kožku.

Obávám se, že pokud chce člověk zvíře vypreparovat - vycpat, nemůže si ho stáhnout sám, ale měl by ho stahovat preparátor, který kůži po stažení odborně ošetří. Pokud chce člověk jen vyčinit kůži, tak je to asi jedno, kdo zvíře stáhne. Ale musí po stažení s kůží zacházet správně. Třeba po stažení králíka se kůže napínala na zvláštní drát. Kůže se vykupovaly. Byla jsem tehdy malá, tak nevím, jestli dědeček králičí kůži ještě nějak před napnutím na ten drát ošetřil.

Já bych svá zvířata vycpaná nechtěla. Ale jsem ráda, že to v minulosti někteří lidé udělat nechali, viz jedinečná sbírka vycpaných psů nan hradě Bítov.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 18:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Obávám se, že pokud chce člověk zvíře vypreparovat - vycpat, nemůže si ho stáhnout sám, ale měl by ho stahovat preparátor, který kůži po stažení odborně ošetří. Pokud chce člověk jen vyčinit kůži, tak je to asi jedno, kdo zvíře stáhne. Ale musí po stažení s kůží zacházet správně. Třeba po stažení králíka se kůže napínala na zvláštní drát. Kůže se vykupovaly. Byla jsem tehdy malá, tak nevím, jestli dědeček králičí kůži ještě nějak před napnutím na ten drát ošetřil.

Já bych svá zvířata vycpaná nechtěla. Ale jsem ráda, že to v minulosti někteří lidé udělat nechali, viz jedinečná sbírka vycpaných psů nan hradě Bítov.

to ne, preparace není nic jinýho než to, že se vezme kožka a natáhne se na vhodnou šablonu, plus skleněný očička a je to.

ale na začátku je prostě kožka, která je stejná jako kožka, kterou chcete mít před krbem nebo kožka, ze který si uděláte kabát nebo rukavice. samozřejmě k preparaci je stažená pěkně i hlava, tlapky, ocásek, ale to je jediný rozdíl.

po stažení musí kožka vyschnout, pokud jí nechcete nebo nemůžete hned činit. a k tomu vyschnutí právě slouží napínáky. nebo se kožka nasoluje, třeba ovčí, na kterou už nemáte napínák. to je jediná podmínka. když se kožka zapaří, tak pustí chlupy. když jí sežerou mouchy nebo zplesnivý, tak z ní taky nic nebude.

nebo se to dá činit hned za čerstva.

1.11.2020 18:48
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Obávám se, že pokud chce člověk zvíře vypreparovat - vycpat, nemůže si ho stáhnout sám, ale měl by ho stahovat preparátor, který kůži po stažení odborně ošetří. Pokud chce člověk jen vyčinit kůži, tak je to asi jedno, kdo zvíře stáhne. Ale musí po stažení s kůží zacházet správně. Třeba po stažení králíka se kůže napínala na zvláštní drát. Kůže se vykupovaly. Byla jsem tehdy malá, tak nevím, jestli dědeček králičí kůži ještě nějak před napnutím na ten drát ošetřil.

Já bych svá zvířata vycpaná nechtěla. Ale jsem ráda, že to v minulosti někteří lidé udělat nechali, viz jedinečná sbírka vycpaných psů nan hradě Bítov.

Zrovna jste mi to vzala z pusy. Na Bítově jsem byla snad 50x.
Ale svého psa bych vycpat nedala ani jeho kůži bych vidět nechtěla.
A pro žínku - na Leninovi jsem byla asi před 50 lety

1.11.2020 18:49
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
to ne, preparace není nic jinýho než to, že se vezme kožka a natáhne se na vhodnou šablonu, plus skleněný očička a je to.

ale na začátku je prostě kožka, která je stejná jako kožka, kterou chcete mít před krbem nebo kožka, ze který si uděláte kabát nebo rukavice. samozřejmě k preparaci je stažená pěkně i hlava, tlapky, ocásek, ale to je jediný rozdíl.

po stažení musí kožka vyschnout, pokud jí nechcete nebo nemůžete hned činit. a k tomu vyschnutí právě slouží napínáky. nebo se kožka nasoluje, třeba ovčí, na kterou už nemáte napínák. to je jediná podmínka. když se kožka zapaří, tak pustí chlupy. když jí sežerou mouchy nebo zplesnivý, tak z ní taky nic nebude.

nebo se to dá činit hned za čerstva.

Kdysi jsme posílali nasolenou kančí kůži do Brtnice u Jihlavy.
A stejně byla tvrdá a vypelichala takže jsme ji nakonec stejně vyhodili.

1.11.2020 18:57
Škobluk

XXX.XXX.208.132

Trochu se preparacemi zabývám a otázku preparace domácích mazlíčků jsem řešil několikrát. Vždy se ale snažím od tohoto přání majitele odradit. Ona preparace může být anatomicky provedena správně, ale osobnost daného jedince se dá zachytit těžko i přesto, že vás majitel zahrne fotografiemi. V zásadě nemám problém s preparací oblíbeného papouška, ale pes či kočka, to je vždycky problém a očekávání majitelů se nedá vždycky splnit. Osobně své psy preparovat nenechám.

Ale jsou kolegové, kteří tento druh preparací provádí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 19:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak ono se odehraje jen to stažení z kůže. to si člověk může udělat sám a preparátorovi poslat až kožku.

..vy by jste dokazala stahnout z kůže vladtniho psa nebo kočku?

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 19:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..vy by jste dokazala stahnout z kůže vladtniho psa nebo kočku?

asi jo, holt by si člověk dal panáka nebo dva

jako u Niky jsem byla docela odhodlaná, že jdu do toho, ale jak říkám, bylo mi to rozmluveno

ale docela se mi líbí ta představa, že člověk po nich něco má

takový konopiště

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 19:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jsem také docela otrlejší a uhynulá- mrtvá, hospodářská zvířata jsem docela zkoumala.... no o srnkách v lese a sběru jejich kostí, z účelem sestvení kostry a o sbírce lebek, kterou jsem chtěla mít už můžu vyprávět vnučce....
Preparátorem jsem také chtěla být....no jo no.
OT: výstava lidských těl- Bodies, nejsem ú*chyl(prý vulgarismus), ale bylo to fantastické z hlediska technologie té preparace ....

neverend

1.11.2020 19:39
neverend

XXX.XXX.213.247

Pro mě stejné jako si nechat vycpat třeba dítě. Fuj a připadá mi to zvrhlé.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 19:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

neverend napsal(a):
Pro mě stejné jako si nechat vycpat třeba dítě. Fuj a připadá mi to zvrhlé.

to proto, že asi ještě vlastní děti nemáte a nahrazujete je domácími mazlíčky.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 19:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsem také docela otrlejší a uhynulá- mrtvá, hospodářská zvířata jsem docela zkoumala.... no o srnkách v lese a sběru jejich kostí, z účelem sestvení kostry a o sbírce lebek, kterou jsem chtěla mít už můžu vyprávět vnučce....
Preparátorem jsem také chtěla být....no jo no.
OT: výstava lidských těl- Bodies, nejsem ú*chyl(prý vulgarismus), ale bylo to fantastické z hlediska technologie té preparace ....

to já už jsem trochu dál a kožky mě docela baví. umím morče, sražené veverky a čekám na nějakou pěknou kunu

nebo kočky. děsně by se mi líbil kožich z různých barev, ale od chvíle toho nápadu jsou kočky, které míjím autem, buď beznadějně rozjezděné nebo jsou pěkné, ale mají třeba obojek a tak je přece nemůžu sebrat, že.

1.11.2020 19:44
impact

XXX.XXX.41.142

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
no a u vycpanin je vždycky riziko, že

https://www.facebook.com/spatnevycpanazviratka/

Tpč tak toto je prostě moc. 😂😂😂😂 Jsem se regulérně pochcala. 😂😂😂😂

neverend

1.11.2020 20:00
neverend

XXX.XXX.213.247

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
to proto, že asi ještě vlastní děti nemáte a nahrazujete je domácími mazlíčky.....

No,proto se mají tak dobře šmudlíci.😀 Jinak to s tím vůbec nesouvisí Verun. Já mám rád stejně i "cizí" děti.🙂 Je jedno kdo "šťouchal". 😀😀 Ale to už jsme probírali na koních.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 20:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
asi jo, holt by si člověk dal panáka nebo dva

jako u Niky jsem byla docela odhodlaná, že jdu do toho, ale jak říkám, bylo mi to rozmluveno

ale docela se mi líbí ta představa, že člověk po nich něco má

takový konopiště

....nějak si to opravdu nedokážu představit....

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 20:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
to já už jsem trochu dál a kožky mě docela baví. umím morče, sražené veverky a čekám na nějakou pěknou kunu

nebo kočky. děsně by se mi líbil kožich z různých barev, ale od chvíle toho nápadu jsou kočky, které míjím autem, buď beznadějně rozjezděné nebo jsou pěkné, ale mají třeba obojek a tak je přece nemůžu sebrat, že.

kun u nás u silnice mraky, lišek mraky....ale není kde...

1.11.2020 21:16
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.16.127

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsem také docela otrlejší a uhynulá- mrtvá, hospodářská zvířata jsem docela zkoumala.... no o srnkách v lese a sběru jejich kostí, z účelem sestvení kostry a o sbírce lebek, kterou jsem chtěla mít už můžu vyprávět vnučce....
Preparátorem jsem také chtěla být....no jo no.
OT: výstava lidských těl- Bodies, nejsem ú*chyl(prý vulgarismus), ale bylo to fantastické z hlediska technologie té preparace ....

Tohle mi taky nevadí, a na Bodies jsem chtela jít (i na Katastofy lidského těla), ale můj pes je pro mě prostě moc osobní, a jejich odchody nesu těžce, takže si to nechci pripomínat timto způsobem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 21:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Tohle mi taky nevadí, a na Bodies jsem chtela jít (i na Katastofy lidského těla), ale můj pes je pro mě prostě moc osobní, a jejich odchody nesu těžce, takže si to nechci pripomínat timto způsobem.

Poskytla by jste svého psa bezprostředně na veterině po úmrtí veterináři k pitvě, kdyby chtěl vědět na jaké zranění pes zemřel ? Vrátil by vám ho zašitého.....
Už s pořízením toho psa vím, že mi odejde...
Edit: Katastrofy jsou voskové figuriny ....Bodies- opravdová lidská těla

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2020 21:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Poskytla by jste svého psa bezprostředně na veterině po úmrtí veterináři k pitvě, kdyby chtěl vědět na jaké zranění pes zemřel ? Vrátil by vám ho zašitého.....
Už s pořízením toho psa vím, že mi odejde...
Edit: Katastrofy jsou voskové figuriny ....Bodies- opravdová lidská těla

Odpovím, i když dotaz nebyl položen mně. Snad to nevadí.
Já bych poskytla. Byla bych ráda, že i já budu mít jasno v příčině úmrtí. A dohodla bych se s vetem, že mi ho předá po pitvě, abych si ho mohla pohřbít. Nechtěla bych, aby skončil v kafilérce.

1.11.2020 21:40
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.16.127

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Poskytla by jste svého psa bezprostředně na veterině po úmrtí veterináři k pitvě, kdyby chtěl vědět na jaké zranění pes zemřel ? Vrátil by vám ho zašitého.....
Už s pořízením toho psa vím, že mi odejde...
Edit: Katastrofy jsou voskové figuriny ....Bodies- opravdová lidská těla

Ano poskytla - naposledy před měsícem, a nevrátili mi ji (ani jsem nechtěla) - je to pro mě natolik bolestný, že už se k tomu nechci vracet.

Hezkou vystavku zvířecích nevoskových "katastrof" měli na VFU - obdivovali jsme je už jako malé děti, a když nam bylo 6, tak jsme tam jezdili na vycpaném 2 hlavém teleti, a až v 8 jsme přesedlali na tu bronzovou sochu pred "hygienou" 🤫😂

1.11.2020 21:46
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Taky bych ho poskytla ale musel by mi ho vrátit abych ho mohla pochovat.
Na výstavu těl bych šla to je něco jiného a je to neosobní naopak zajímavé vidět jak to funguje uvnitř.

1.11.2020 21:59
Andrýsek3

XXX.XXX.18.115

Na Bodies jsem byla před lety, velmi zajímavé!

1.11.2020 23:04
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.58.59

já jsem hroznej cíťa, nedokázala bych stáhnout z kůže nic, absolutně nic.

no a doma bych nic vycpaného také nechtěla , nelíbí se mi to, přijde mi to odporné a bez úcty. mrtvý má odpočívat v pokoji a je jedno, jestli je to zvíře...

1.11.2020 23:08
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.58.59

neverend napsal(a):
No,proto se mají tak dobře šmudlíci.😀 Jinak to s tím vůbec nesouvisí Verun. Já mám rád stejně i "cizí" děti.🙂 Je jedno kdo "šťouchal". 😀😀 Ale to už jsme probírali na koních.

buďte v klidu, já mám svoje vlastní děti a mám na tohle stejný názor...

myslím, že na tenhle "koníček" musí být ta "správná, odolnější a drsnější" povaha...

mě když umře pes, jsem absolutně KO a ještě bych ho měla jít stáhnout z kůže

neverend

2.11.2020 00:17
neverend

XXX.XXX.213.247

RozaTonda-mopsi napsal(a):
buďte v klidu, já mám svoje vlastní děti a mám na tohle stejný názor...

myslím, že na tenhle "koníček" musí být ta "správná, odolnější a drsnější" povaha...

mě když umře pes, jsem absolutně KO a ještě bych ho měla jít stáhnout z kůže

Nemají k tomu psovi dostatek úcty a vděku za takové přátelství jakého lidé nejsou schopni.😒 Ten pes by za Vás položil i život. A není to v tom jak je někdo drsný. Spíš má omezený cit a zvíře ve skutečnosti nevnímá jako přítele. I když sám je o tom kolikrát přesvědčen.🙂 Věrnost je u mě na nejvyšším stupni společenských hodnot. A Vy ještě nevíte kdo jsem? 😀

2.11.2020 04:53
fikovnice

XXX.XXX.135.111

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsem také docela otrlejší a uhynulá- mrtvá, hospodářská zvířata jsem docela zkoumala.... no o srnkách v lese a sběru jejich kostí, z účelem sestvení kostry a o sbírce lebek, kterou jsem chtěla mít už můžu vyprávět vnučce....
Preparátorem jsem také chtěla být....no jo no.
OT: výstava lidských těl- Bodies, nejsem ú*chyl(prý vulgarismus), ale bylo to fantastické z hlediska technologie té preparace ....

Jj, na Bodies jsem také byla... Třeba ten cévní systém - to byl asi majstrštyk!

2.11.2020 06:32
tero

XXX.XXX.237.246

Proč ne, měla bych pocit, že je pořád se mnou.Pořád lepší, než představa že psa sežrali červi.Ale kdo ví jak by to doopravdy člověk bral.

Bertik005

2.11.2020 07:04
Bertik005

XXX.XXX.214.239

Celý život koukat doma na mrtvyho psa bych opravdu nechtěla. Když nám postupně na stáří umírali bernaci (3ks), měla jsem to štěstí, že jsem je mrtvé nenašla zrovna já. Bydli nás v baráku víc i rodiče a vždy mě naštěstí někdo předběhnul. Když jsme psi pohřbívali vždy jsem stala zády abych neviděla tu mrtvolu. Protože si je chci pamatovat s "úsměvem" na tváři, jak běhají kolem. Bohužel s mastinkou se mi to nepovedlo. Kvůli rakovině jsme ji museli nechat uspat. Zemřela mi v náručí. A první, co vidím, když si na ni vzpomenu je to, jak mrtvá leží vedle mě....

Když zemřel strejda, tak ho teta chtěla ještě před pohřeb vidět. Vůbec ji nezajímalo, že to není dobrý nápad. A velmi toho lituje, protože si vždy vybaví pouze tu vybledlou mrtvolu a ne růžovolíciho strejdu.

Myslím, že pokud to není nutné je nejlepší tu mrtvolu nevidět a pamatovat si ten pohyb a energii. Ne vystavovat doma, to patří do muzea!

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 08:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bertik005 napsal(a):
Celý život koukat doma na mrtvyho psa bych opravdu nechtěla. Když nám postupně na stáří umírali bernaci (3ks), měla jsem to štěstí, že jsem je mrtvé nenašla zrovna já. Bydli nás v baráku víc i rodiče a vždy mě naštěstí někdo předběhnul. Když jsme psi pohřbívali vždy jsem stala zády abych neviděla tu mrtvolu. Protože si je chci pamatovat s "úsměvem" na tváři, jak běhají kolem. Bohužel s mastinkou se mi to nepovedlo. Kvůli rakovině jsme ji museli nechat uspat. Zemřela mi v náručí. A první, co vidím, když si na ni vzpomenu je to, jak mrtvá leží vedle mě....

Když zemřel strejda, tak ho teta chtěla ještě před pohřeb vidět. Vůbec ji nezajímalo, že to není dobrý nápad. A velmi toho lituje, protože si vždy vybaví pouze tu vybledlou mrtvolu a ne růžovolíciho strejdu.

Myslím, že pokud to není nutné je nejlepší tu mrtvolu nevidět a pamatovat si ten pohyb a energii. Ne vystavovat doma, to patří do muzea!

Myslím si, že člověk by měl se svým psím kámošem být i v té poslední chvilce. Jsem velká citlivka, ale toto by každý přece měl zvládnout, smrt je součástí života. Tohle jsem nikdy neřešila, jestli je chci vidět nebo ne, všichni naši psi umřeli doma a neměla jsem z toho nějaký divný pocit, vypadali, jako by spali. Dříve přece i lidé běžně umírali doma, jen přijel lékař, aby vypsal úmrtní list, a na rodině bylo, aby mrtvého nachystala do rakve. Doma umřela i moje babička před 3 lety. To si jako představujete, že by všichni měli umírat někde jinde, jen abychom se probůh nemuseli trápit pohledem na mrtvého? To je přece něco úplně jiného, než koukat na vycpaninu.

Bertik005

2.11.2020 08:29
Bertik005

XXX.XXX.214.239

Myslela jsem to tak, že pokud to není nutné nevyhledavam to. Pochopitelně pokud vím, že pes umira nepůjdu pryč, ale budu s nim. Když umřeli bernaci bylo to vždy v noci v boudě a ne opravdu jsem si je nešla prohlédnout. Proc také? Prostě zvířata (i osoby), 4xke kterým mám vztah opravdu vidět mrtvé za každou cenu nemusím....

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 10:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dát si vycpat psa?
NE NIKDY, no fuj hnus, hrůza, děs

2.11.2020 10:48
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.46.53

neverend napsal(a):
Nemají k tomu psovi dostatek úcty a vděku za takové přátelství jakého lidé nejsou schopni.😒 Ten pes by za Vás položil i život. A není to v tom jak je někdo drsný. Spíš má omezený cit a zvíře ve skutečnosti nevnímá jako přítele. I když sám je o tom kolikrát přesvědčen.🙂 Věrnost je u mě na nejvyšším stupni společenských hodnot. A Vy ještě nevíte kdo jsem? 😀

Ne , nevím
- kdo jste ? 😊
Teď tipuji - hrobník ? 😀

2.11.2020 10:49
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.3.66

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Ne , nevím
- kdo jste ? 😊
Teď tipuji - hrobník ? 😀

Elektrikář, ale rozumí úplně všemu 😱

neverend

2.11.2020 11:47
neverend

XXX.XXX.213.247

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Ne , nevím
- kdo jste ? 😊
Teď tipuji - hrobník ? 😀

Sice nejsem agent 007,ale měl jsem povolení zabíjet.

2.11.2020 11:52
MajkaP

XXX.XXX.26.151

neverend napsal(a):
Sice nejsem agent 007,ale měl jsem povolení zabíjet.

Elektrikář - obsluha elektrického křesla. 🤣

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 11:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fakt mě zajímá, proč se na ifauně všechna vlákna zvrhnou k tomu, že neverend meifi bormann hopin byl na vojně a měl pistolku a když nebudete reagovat správně všecky vás postřílí. Absolutně nic už se tady nedá číst. A to říkám jako někdo, kdo jde vždy proti proudu a nikdo mě tu nemá rád. Ale prostě.. ne, nedá se to,
už sa to nedá.

neverend

2.11.2020 12:08
neverend

XXX.XXX.213.247

MajkaP napsal(a):
Elektrikář - obsluha elektrického křesla. 🤣

Elektrikáře mám od Megi, protože si to myslí tak to bude pravda.😀 Nebudeme to řešit a jen jsem chtěl zmínit že ne každý tvrďák musí nutně stahovat zvířata z kůže či toužit mít mrtvoly doma.😀

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 12:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

neverend napsal(a):
Elektrikáře mám od Megi, protože si to myslí tak to bude pravda.😀 Nebudeme to řešit a jen jsem chtěl zmínit že ne každý tvrďák musí nutně stahovat zvířata z kůže či toužit mít mrtvoly doma.😀

Ale ale, fakt si myslíte, že si o Vás něco myslím? Akorát jste mi zkazil chuť na tento web lézt, je to furt dokola, takové trapně ubohé, ale jinak mi nestojíte ani za jedinou myšlenku. Takový jako vycpat do muzea, no. Ale přeji vše nejlepší!

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 12:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

MajkaP napsal(a):
Elektrikář - obsluha elektrického křesla. 🤣

....to jste mně fakt dostala....až jsem smichy shodila kočku se mnou ležici na otomanu. ...

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 14:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jj, na Bodies jsem také byla... Třeba ten cévní systém - to byl asi majstrštyk!

No třeba plicní "strom" jsme dělali na střední při praktikách....


Jinak, já bych si dovedla představit, že bych i na to darovala své tělo...mám docela problém s kremací, být mumie by mi vyhovovalo víc.

2.11.2020 14:19
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No třeba plicní "strom" jsme dělali na střední při praktikách....


Jinak, já bych si dovedla představit, že bych i na to darovala své tělo...mám docela problém s kremací, být mumie by mi vyhovovalo víc.

Taky by mi to nevadilo. I tak se snad u nás nechá darovat či prodat tělo medikům - fíkovnice jistě odpoví jak to je.

2.11.2020 14:47
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No třeba plicní "strom" jsme dělali na střední při praktikách....


Jinak, já bych si dovedla představit, že bych i na to darovala své tělo...mám docela problém s kremací, být mumie by mi vyhovovalo víc.

Jee, to mi připomíná debatu na téma současné nemožnosti získat a použitívat vzorky lidského kadaveru pro výcvik psů (v současnosti se používají syntetické tablety jak na výcvik, tak na atesty, a psi bohužel nejsou blbý 🙄).
Tak říkám, že po smrti věnuju své tělo Policii ČR, aby měli vzorky, a kluci na to hlásí: A nemohla bys nám ho věnovat už teď? 😂

2.11.2020 15:00
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.58.59

neverend napsal(a):
Sice nejsem agent 007,ale měl jsem povolení zabíjet.

Tak to se za hrobnika omlouvám 😊
Říkala jsem si, že v tomto tématu to bude něco s mrtvolou 😉

A zabil jste, zabil ?

neverend

2.11.2020 15:50
neverend

XXX.XXX.213.247

A co tady není pořád dokola? 😀 Na koních už vím co přesně kdo napíše za reakci a jaký má postoj k danému tématu.🙂 A tady na psech? Stačí mrknout do historie a přesně vím co napíše ten který diskutující. Tak vycpat do muzea nebo mi přejete vše nejlepší? Hele ale trefila jste se, dnes mám narozeniny.😀 Památka zesnulých a já mám narozeniny. 😀 Jinak Megi proč Vás to tolik štve moje osoba? Je to tak zvláštní být voják? Nebo že nečtu knihy o výcviku a tudíž nepapouškuji psaný text, ale spíš dávám váhu praktickým zkušenostem se psy? U koní jsem si taky vybudoval vztah se zvířaty a víte kolikrát se to liší od psaného textu zde? Co mám dělat? Tedy lhát abych náhodou nevybočoval? Mám zkrátka jiné zkušenosti a jiný přístup. Koneckonců nejmenuji se Šusta a tudíž co fungovalo jemu, vůbec nemusí fungovat mě. Vlastně jsem nezažil problém se zvířaty a tak proč přebírat něčí názory, když mě ty mé fungují.🙂

Neregistrovaný uživatel

2.11.2020 16:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.107

neverend napsal(a):
A co tady není pořád dokola? 😀 Na koních už vím co přesně kdo napíše za reakci a jaký má postoj k danému tématu.🙂 A tady na psech? Stačí mrknout do historie a přesně vím co napíše ten který diskutující. Tak vycpat do muzea nebo mi přejete vše nejlepší? Hele ale trefila jste se, dnes mám narozeniny.😀 Památka zesnulých a já mám narozeniny. 😀 Jinak Megi proč Vás to tolik štve moje osoba? Je to tak zvláštní být voják? Nebo že nečtu knihy o výcviku a tudíž nepapouškuji psaný text, ale spíš dávám váhu praktickým zkušenostem se psy? U koní jsem si taky vybudoval vztah se zvířaty a víte kolikrát se to liší od psaného textu zde? Co mám dělat? Tedy lhát abych náhodou nevybočoval? Mám zkrátka jiné zkušenosti a jiný přístup. Koneckonců nejmenuji se Šusta a tudíž co fungovalo jemu, vůbec nemusí fungovat mě. Vlastně jsem nezažil problém se zvířaty a tak proč přebírat něčí názory, když mě ty mé fungují.🙂

Jenze ty mas nevychovany rozmazleny zvirata. Muset jit do jinejch rukou jsou v piheli oni i majitel. Prezentujes se jak chivanec ústavu a nikolov protrely vojak a pulka věci kteryma si se chlubil je totalni hovadina. Plna huba kecu akorat a nikdy nic. A nedelej si iluze tvy kone te maj radi za mrkev. Nevisej na tobe kvůli tobe a obesli by se bez tebe uolne v klidu. Takze sory ale tomu nerikam vztah.

neverend

2.11.2020 16:14
neverend

XXX.XXX.213.247

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Tak to se za hrobnika omlouvám 😊
Říkala jsem si, že v tomto tématu to bude něco s mrtvolou 😉

A zabil jste, zabil ?

Vůbec nemáte za co se omlouvat.🙂 Celkem se mi o tom nechce psát. Omlouvám se tedy že jsem to nakousl a nedokončil. Místní "inkvizice" by z toho zase dělala detektivku. 😀

2.11.2020 16:17
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Jee, to mi připomíná debatu na téma současné nemožnosti získat a použitívat vzorky lidského kadaveru pro výcvik psů (v současnosti se používají syntetické tablety jak na výcvik, tak na atesty, a psi bohužel nejsou blbý 🙄).
Tak říkám, že po smrti věnuju své tělo Policii ČR, aby měli vzorky, a kluci na to hlásí: A nemohla bys nám ho věnovat už teď? 😂

2.11.2020 16:25
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jenze ty mas nevychovany rozmazleny zvirata. Muset jit do jinejch rukou jsou v piheli oni i majitel. Prezentujes se jak chivanec ústavu a nikolov protrely vojak a pulka věci kteryma si se chlubil je totalni hovadina. Plna huba kecu akorat a nikdy nic. A nedelej si iluze tvy kone te maj radi za mrkev. Nevisej na tobe kvůli tobe a obesli by se bez tebe uolne v klidu. Takze sory ale tomu nerikam vztah.

Ten je voják jak já poslanec 😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 16:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fakt mě zajímá, proč se na ifauně všechna vlákna zvrhnou k tomu, že neverend meifi bormann hopin byl na vojně a měl pistolku a když nebudete reagovat správně všecky vás postřílí. Absolutně nic už se tady nedá číst. A to říkám jako někdo, kdo jde vždy proti proudu a nikdo mě tu nemá rád. Ale prostě.. ne, nedá se to,
už sa to nedá.

Co takhle nečíst a nereagovat, jako to dělám já?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 17:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
Taky by mi to nevadilo. I tak se snad u nás nechá darovat či prodat tělo medikům - fíkovnice jistě odpoví jak to je.

Já myslím, že to jde. Už tak je v ČR automatický souhlas, že nás po smrti můžou rozebrat na "náhradní díly". Pokud jsou tedy v dobrém stavu. Já se rozhodně vzpěčovat nebudu.

2.11.2020 17:25
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.58.59

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co takhle nečíst a nereagovat, jako to dělám já?

no, jasně. když mě něco číst nebaví nebo mě to vytáčí, čí k tomu nemám co říct - nereaguji na to...
věřím, že témat je zde dost, aby si každý vybral to svoje.

není třeba se tu čílit nad někým / či něčím co mě nebaví, jelikož pro druhého je to třeba zajímavé čtení

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 17:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já se snažím! - nečíst.
Ale na tohle mám alergii, no.
"Jinak já jsem vystudoval elektrotechniku a pár let se už živím jako elektrikář "
jejda
o 9 měsíců později "nejsem elektrikář"

Nevím nevím vycpávat moje zvířátka. Cizí možná. Cizí páníčky bez problému :-)
Hele a kde vzniklo to "jdi se vycpat" ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 17:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Myslím, že se stačí nechat zapsat do registru vybraného anatomického ústavu, resp. s nimi uzavřít smlouvu.

2.11.2020 17:26
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.58.59

neverend napsal(a):
Vůbec nemáte za co se omlouvat.🙂 Celkem se mi o tom nechce psát. Omlouvám se tedy že jsem to nakousl a nedokončil. Místní "inkvizice" by z toho zase dělala detektivku. 😀

ok, chápu

neverend

2.11.2020 17:26
neverend

XXX.XXX.213.247

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jenze ty mas nevychovany rozmazleny zvirata. Muset jit do jinejch rukou jsou v piheli oni i majitel. Prezentujes se jak chivanec ústavu a nikolov protrely vojak a pulka věci kteryma si se chlubil je totalni hovadina. Plna huba kecu akorat a nikdy nic. A nedelej si iluze tvy kone te maj radi za mrkev. Nevisej na tobe kvůli tobe a obesli by se bez tebe uolne v klidu. Takze sory ale tomu nerikam vztah.

A jak si ty představuješ vojáka?😀 Hele a zapomněla si na banány,jablka,pamlsky,občas pivo a jogurt.😀 Hrůza co mě ta láska koňská stojí. Mimochodem já své koně honit po pastvině nemusím, za to děvčata co se na koně jdou mrknout jednou za čtrnáct dní ano.😀 Ke vztahu je třeba účasti dvou a více tvorů. Že se tobě třeba nedaří je mi líto, ale to neznamená že já na tom budu něco měnit. Notabene o moje koně se současně stará dnes už má přítelkyně a že by byl nějaký problém nepozoruji. Vlastně ona ty své má taky dost rozmazlené a tak je asi zvyklá.😀

neverend

2.11.2020 17:49
neverend

XXX.XXX.213.247

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já se snažím! - nečíst.
Ale na tohle mám alergii, no.
"Jinak já jsem vystudoval elektrotechniku a pár let se už živím jako elektrikář "
jejda
o 9 měsíců později "nejsem elektrikář"

Nevím nevím vycpávat moje zvířátka. Cizí možná. Cizí páníčky bez problému :-)
Hele a kde vzniklo to "jdi se vycpat" ?

Tak to nevím co se Vám kde zdálo, ale elektrikář je můj bratr. Ve smyslu silnoproud. Já jsem nepsal že se živím elektroinstalacemi, ale že naše "sdružení" se zabývá v podstatě veškerými řemeslnými činnostmi. Když je třeba elektroinstalace, nejsem proti zkrátka "vydrátovat" rozvaděč, či zapojit vypínače nebo zásuvky. Tak si nevymýšlejte Megi prosím. Hele co dnes dělal ten Váš "elektrikář". 😀 Bohužel dům stavěli "staří" mistři a rovná zeď plus mínus deset centimetrů.😀 Proto já zrovna moc v televizi na pořady o starých řemeslech s nadšením nekoukám. Jejich pojem roviny se značně rozcházel s dnešní definicí a představou.😀

2.11.2020 18:20
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Opravdu je nutné tady zapatlávat další téma nějakým blábolama o Vaší osobě?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 18:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

No hlavně my, kteří vás neznáme, vůbec nevíme, vo co go. Co ta fotka zápraží má společného s vycpanými domácími mazlíčky?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 18:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Opravdu je nutné tady zapatlávat další téma nějakým blábolama o Vaší osobě?

Viz výše - nečíst a nereagovat. Jde to.

2.11.2020 18:38
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Tak zpátky k tématu - pamatuji si, že jako dítě jsem si chtěla dát psa vycpat, protože jsem ho nejspíš chtěla potom mít jako hračku? Plyšáka? Já vím, zní to hrozně a dodnes to nechápu .

Teď ani náhodou, nedokážu si představit se doma dívat na svého vycpaného psa, to fakt ne. Nijak zvlášť mi nevadí nějaké morbidní věci, na "body exhibition" jsem taky byla, to bylo zajímavé a nevadilo mi to. Ale nechat stáhnout z kůže vlastního psa a dalších x let ho mít někde doma, tak to fakt ne.

Já mám tohle asi trochu jinak, ale tak nějak se mi i trochu příčí dát psa zpopelnit a nechat si doma urnu. Natož pak dělat ještě nějaký obřad. Chápu, že někdo nemá jinou možnost, nebo že to tak někdo prostě chce, či dokonce potřebuje - každý se s odchodem (ať už zvířete nebo člověka) srovnává jinak... Ale pro je tohle trochu ujetý, ale samozřejmě to nemám nikomu za zlé

neverend

2.11.2020 18:40
neverend

XXX.XXX.213.247

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No hlavně my, kteří vás neznáme, vůbec nevíme, vo co go. Co ta fotka zápraží má společného s vycpanými domácími mazlíčky?

Copak já za to můžu že se do mě hned navezou ? Vždyť se podívejte jak to vzniklo zase celé. Reagoval jsem naprosto normálně na názor že stahování zvířátek z kůže je pro silné povahy a preparování mrtvolek také. Vůbec jsem nečekal že to zase způsobí v některých takové rozhořčení? 😀 Mi připadají jak malé děti někdy..Jinak zápraží ne, ale ten obklad dělala moje maličkost.🙂 A to je zase jen reakce na Meguli s nějakým elektrikářem.😀 Jinak souhlasím s Kometou a byl bych opravdu vděčný kdyby někteří nereagovali. Jenže to už na koních slibovali asi tisíckrát.😀 Já se přeci také nezajímám o nikoho tady co dělá a jestli co píše se shoduje s realitou. Dnes bych všem poradil, aby se starali hlavně o své blaho a neřešili jestli je Meifi elektrikář nebo čistič odpadních systémů.😀

2.11.2020 18:47
GAELLE

XXX.XXX.66.235

marcelaamax napsal(a):
Tak zpátky k tématu - pamatuji si, že jako dítě jsem si chtěla dát psa vycpat, protože jsem ho nejspíš chtěla potom mít jako hračku? Plyšáka? Já vím, zní to hrozně a dodnes to nechápu .

Teď ani náhodou, nedokážu si představit se doma dívat na svého vycpaného psa, to fakt ne. Nijak zvlášť mi nevadí nějaké morbidní věci, na "body exhibition" jsem taky byla, to bylo zajímavé a nevadilo mi to. Ale nechat stáhnout z kůže vlastního psa a dalších x let ho mít někde doma, tak to fakt ne.

Já mám tohle asi trochu jinak, ale tak nějak se mi i trochu příčí dát psa zpopelnit a nechat si doma urnu. Natož pak dělat ještě nějaký obřad. Chápu, že někdo nemá jinou možnost, nebo že to tak někdo prostě chce, či dokonce potřebuje - každý se s odchodem (ať už zvířete nebo člověka) srovnává jinak... Ale pro je tohle trochu ujetý, ale samozřejmě to nemám nikomu za zlé

Maxe máš pochovaného nebo v kafilerce?
a jinak známí mých rodičů měli na chatě před krbem předložku z medvěda a hlava byla vycpaná. Jako dítě jsem si s ním hrála a nevadilo mi to. Ještě beru když mají kůže vystavené myslivci a vypreparované hlavy ryb atd. Ale vlastního psa to fakt nikdy. Ale ti na Bítově mi nevadí a chodívám se na ně dívat kdykoliv jsme na Moravě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 19:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mě by asi mrsklo, dívat se na megínku mrtvou. Je to prostě pak mrtvý pes. Ani si nedokážu představit, co budu dělat, až nebude, bude to něco jako "asi přijdu o poslední zbytky rozumu" a ještě že bych si to připomínala každý den.. na krbovou římsu.. asi bych doma neměla ani urnu. Už rychle přemýšlím nad dalším psem, aby až tady tahle bláznivka nebude, aby byl furt nějaký, už je jí pět a půl, oni nežijí nijak extra dlouho, no a už má letos docela i rozum, tak že druhý pes .. že by to pak nebylo tak hrozné, ale ani tak si ji nenechám vycpat. To je strašné téma.
A co by na to řekl ten druhý pes? Bude z toho .. objektu.. něco cítit? Bude smutný, bude kníkat, nebude to proti jeho psím pravidlům?

neverend

2.11.2020 19:18
neverend

XXX.XXX.213.247

Prostě tohle téma je stejné jako jatka vs injekce u koní. Budou dva tábory, kde jedni nikdy a druzí klidně. 🙂 Já se hlásím v obou případech nikdy a druhý tábor považuji za nepochopitelný. Zbytek už je jen plýtvání prostorem na serveru a slohovým cvičením.🙂

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 19:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mě by asi mrsklo, dívat se na megínku mrtvou. Je to prostě pak mrtvý pes. Ani si nedokážu představit, co budu dělat, až nebude, bude to něco jako "asi přijdu o poslední zbytky rozumu" a ještě že bych si to připomínala každý den.. na krbovou římsu.. asi bych doma neměla ani urnu. Už rychle přemýšlím nad dalším psem, aby až tady tahle bláznivka nebude, aby byl furt nějaký, už je jí pět a půl, oni nežijí nijak extra dlouho, no a už má letos docela i rozum, tak že druhý pes .. že by to pak nebylo tak hrozné, ale ani tak si ji nenechám vycpat. To je strašné téma.
A co by na to řekl ten druhý pes? Bude z toho .. objektu.. něco cítit? Bude smutný, bude kníkat, nebude to proti jeho psím pravidlům?

Podle mě vycpaný pes nemůže vydávat pach jako ten živý, takže pro nového psa to bude neutrální objekt.

2.11.2020 19:44
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

GAELLE napsal(a):
Maxe máš pochovaného nebo v kafilerce?
a jinak známí mých rodičů měli na chatě před krbem předložku z medvěda a hlava byla vycpaná. Jako dítě jsem si s ním hrála a nevadilo mi to. Ještě beru když mají kůže vystavené myslivci a vypreparované hlavy ryb atd. Ale vlastního psa to fakt nikdy. Ale ti na Bítově mi nevadí a chodívám se na ně dívat kdykoliv jsme na Moravě.

Max je pochovaný na zahradě jako všichni naši předešlí psi (z dětství a i ti, kteří si ani nepamatuji, jen z fotek). Chápu, že pokud někdo tu možnost nemá, tak potom bere radši třeba urnu, než kafilerku. Ale upřímně já bych prostě doma urnu nechtěla (ale mám k dispozici tu zahradu, no).

A k těm vycpaným zvířatům, co mívají doma myslivci, nebo ty "předložky" a kůže - mě se ani tohle nelíbí, ne doma.

Megí, omlouvám se, že OT, ale bude nový přírůstek? Můžu se zeptat jaký?

2.11.2020 19:49
MajkaP

XXX.XXX.26.151

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Podle mě vycpaný pes nemůže vydávat pach jako ten živý, takže pro nového psa to bude neutrální objekt.

U psa jsem to nezažila, ale když jsem nechávala uspávat kobylu, tak druhý kůň, její syn, jí po pár minutách už "nepoznával". Volal, hledal jí, ale tělo přehlížel.
Každopádně pro mě osobně je po smrti tělo jen tělo, jak u psa, tak u člověka. Ale ani jedno bych doma vystavené mít nechtěla....

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 20:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Max je pochovaný na zahradě jako všichni naši předešlí psi (z dětství a i ti, kteří si ani nepamatuji, jen z fotek). Chápu, že pokud někdo tu možnost nemá, tak potom bere radši třeba urnu, než kafilerku. Ale upřímně já bych prostě doma urnu nechtěla (ale mám k dispozici tu zahradu, no).

A k těm vycpaným zvířatům, co mívají doma myslivci, nebo ty "předložky" a kůže - mě se ani tohle nelíbí, ne doma.

Megí, omlouvám se, že OT, ale bude nový přírůstek? Můžu se zeptat jaký?

Něco s podobnou poruchou jako mám já :-) ovčáka si prostě nepořídím, no.. hledala jsem dognikův inz. a vypadlo tohle, to by šlo také vycpat, ten majitel
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/127381848/prodam-stene-pitbull-teriera-cena-5000kc.php

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 20:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já vždycky když mám chut si pořídit ještě jednoho psa, tak si vzpomenu na zelenýho panáčka na semaforu, tak bych vypadala po zbytek života.....jedna ruka dopředu-tam jeden čokl co táhne, jedna ruka dozadu-tam druhej čokl co zdržuje a furt v běhu

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 20:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

MajkaP napsal(a):
U psa jsem to nezažila, ale když jsem nechávala uspávat kobylu, tak druhý kůň, její syn, jí po pár minutách už "nepoznával". Volal, hledal jí, ale tělo přehlížel.
Každopádně pro mě osobně je po smrti tělo jen tělo, jak u psa, tak u člověka. Ale ani jedno bych doma vystavené mít nechtěla....

Mám to taky tak. Duše je prostě pryč - ať už si pod tím představíme cokoliv.

2.11.2020 22:25
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mám to taky tak. Duše je prostě pryč - ať už si pod tím představíme cokoliv.

to vystihuje vše

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 22:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

No já bych doma určitě nechtěla ani svého vycpaného mazlíčka, ani kůži z něj.

Vlastně žádnou kůži ze zvířete.

Chtěla jsem si nechat zvětšit fotku Sáry a pověsit na čestné místo do obýváku...no ještě jsem to neudělala, ještě nemůžu, Nemůžu přijít domů a mít na zdi fotoobraz mojí....byla moje všechno.....ale jednou tam bude.

Kůže?...vycpanina?....no to fakt ne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2020 23:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mě by asi mrsklo, dívat se na megínku mrtvou. Je to prostě pak mrtvý pes. Ani si nedokážu představit, co budu dělat, až nebude, bude to něco jako "asi přijdu o poslední zbytky rozumu" a ještě že bych si to připomínala každý den.. na krbovou římsu.. asi bych doma neměla ani urnu. Už rychle přemýšlím nad dalším psem, aby až tady tahle bláznivka nebude, aby byl furt nějaký, už je jí pět a půl, oni nežijí nijak extra dlouho, no a už má letos docela i rozum, tak že druhý pes .. že by to pak nebylo tak hrozné, ale ani tak si ji nenechám vycpat. To je strašné téma.
A co by na to řekl ten druhý pes? Bude z toho .. objektu.. něco cítit? Bude smutný, bude kníkat, nebude to proti jeho psím pravidlům?

Pět a půl... co bych za to dala...

3.11.2020 05:19
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pět a půl... co bych za to dala...

Chápu. Ale taky mám psa 5,5 let starého a taky jsem si už teď začala uvědomovat ten věk. Ne neříkám, že by byl starý, navíc je hooodně akční, v kondici, ale je na něm prostě hrozně vidět, že dostal rozum a že je v některých věcech oproti dvouleté feně fakt o dost klidnější, i když "za mlada" to tak nebylo. Když ono to tak hrozně utíká

3.11.2020 08:16
fikovnice

XXX.XXX.134.90

GAELLE napsal(a):
Taky by mi to nevadilo. I tak se snad u nás nechá darovat či prodat tělo medikům - fíkovnice jistě odpoví jak to je.

Ano, dá se darovat. Takže bezplatně. Protože vím jak někdy s medici těly zachází, já bych to neudělala. Ale to je jen můj pohled na věc.

3.11.2020 08:17
fikovnice

XXX.XXX.134.90

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já vždycky když mám chut si pořídit ještě jednoho psa, tak si vzpomenu na zelenýho panáčka na semaforu, tak bych vypadala po zbytek života.....jedna ruka dopředu-tam jeden čokl co táhne, jedna ruka dozadu-tam druhej čokl co zdržuje a furt v běhu

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.11.2020 08:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já vždycky když mám chut si pořídit ještě jednoho psa, tak si vzpomenu na zelenýho panáčka na semaforu, tak bych vypadala po zbytek života.....jedna ruka dopředu-tam jeden čokl co táhne, jedna ruka dozadu-tam druhej čokl co zdržuje a furt v běhu

Máme 4 a všichni táhnou dopředu, pokud jdou společně. Pokud každej zvlášť, tak dva jdou bez problémů u nohy, útulkačka se chůzi u nohy nikdy nenaučila a puboš 1,5 roku s tím má na začátku prochajdy furt problém, jak se těší. Nejhorší je to ale se psem, když trénujeme vlečku, já ho neudržím a on to moc dobře ví, hujer jeden. Ruku už mám od jara úplně v háji, tenisovej loket jak prase.

3.11.2020 11:51
lidumila

XXX.XXX.40.241

@škobluk Mohla bych dostat na Vás kontakt prosím? Máte nějaké webové stránky? Jestli nechcete, tak třeba ty Vaše známé? Můžete do zpráv zde jsem @lidumila
Děkuji!

Přidejte reakci

Přidat smajlík