Mikrokosmos, aneb znate je dobre?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
25.2.2006 18:38

Mili pavoukari.
Verim, ze sve chovance znate opravdu dobre a po vsech strankach, nicmene, zajimalo by mne, kolik z vas si troufne odhadnout, co je na nasledujicim obrazku za druh sklipkana.
Vyhodu maji jiste ti, kteri tyto krasavce chovaji.
Berte to treba i jako takovy maly vylet do mikrosveta a pripojte se i se svymi fotografiemi.

E.

14.2.2006 17:32

enigma napsal(a):
Mili pavoukari.
Verim, ze sve chovance znate opravdu dobre a po vsech strankach, nicmene, zajimalo by mne, kolik z vas si troufne odhadnout, co je na nasledujicim obrazku za druh sklipkana.
Berte to treba i jako takovy maly vylet do mikrosveta a pripojte se i se svymi fotografiemi.

E.

Zkusím:Mně to připadá jako karapax od nějaký Poecilotherie(druhově si fakt netroufnu,jsem amatér).Trochu mate to,že je to bez chelicer...to je můj tip...

14.2.2006 17:43

ddt napsal(a):
Zkusím:Mně to připadá jako karapax od nějaký Poecilotherie(druhově si fakt netroufnu,jsem amatér).Trochu mate to,že je to bez chelicer...to je můj tip...

No, to byla rychlovka. Priste sem musim dat neco zapeklitejsiho :-)
Poecilotheria to je. Exuvie pochazi od jedince ve 4. svleku.
Troufne si tu nekdo na druh?
Docela mne zajima, podle jak maleho fragmentu tela (svlecky) jste schopni druh odhadnout.

E.

14.2.2006 17:56

enigma napsal(a):
No, to byla rychlovka. Priste sem musim dat neco zapeklitejsiho :-)
Poecilotheria to je. Exuvie pochazi od jedince ve 4. svleku.
Troufne si tu nekdo na druh?
Docela mne zajima, podle jak maleho fragmentu tela (svlecky) jste schopni druh odhadnout.

E.

No tak ještě to zkusím:není to regaliska?Má tu kresbu docela kontrastní,ale to střílim...jsou si strašně podobný.
Zkus sem ještě něco hodit,je to dobrý nápad...Co jsem vyhrál?Co třeba Poecilotherii dle vlastního výběru

15.2.2006 11:22

ddt napsal(a):