Mili pavoukari.
Verim, ze sve chovance znate opravdu dobre a po vsech strankach, nicmene, zajimalo by mne, kolik z vas si troufne odhadnout, co je na nasledujicim obrazku za druh sklipkana.
Vyhodu maji jiste ti, kteri tyto krasavce chovaji.
Berte to treba i jako takovy maly vylet do mikrosveta a pripojte se i se svymi fotografiemi.
E.
enigma
napsal(a):
Mili pavoukari.
Verim, ze sve chovance znate opravdu dobre a po vsech strankach, nicmene, zajimalo by mne, kolik z vas si troufne odhadnout, co je na nasledujicim obrazku za druh sklipkana.
Berte to treba i jako takovy maly vylet do mikrosveta a pripojte se i se svymi fotografiemi.
E.
Zkusím:Mně to připadá jako karapax od nějaký Poecilotherie(druhově si fakt netroufnu,jsem amatér).Trochu mate to,že je to bez chelicer...
to je můj tip...
ddt
napsal(a):
Zkusím:Mně to připadá jako karapax od nějaký Poecilotherie(druhově si fakt netroufnu,jsem amatér).Trochu mate to,že je to bez chelicer...
to je můj tip...
No, to byla rychlovka. Priste sem musim dat neco zapeklitejsiho :-)
Poecilotheria to je. Exuvie pochazi od jedince ve 4. svleku.
Troufne si tu nekdo na druh?
Docela mne zajima, podle jak maleho fragmentu tela (svlecky) jste schopni druh odhadnout.
E.
enigma
napsal(a):
No, to byla rychlovka. Priste sem musim dat neco zapeklitejsiho :-)
Poecilotheria to je. Exuvie pochazi od jedince ve 4. svleku.
Troufne si tu nekdo na druh?
Docela mne zajima, podle jak maleho fragmentu tela (svlecky) jste schopni druh odhadnout.
E.
No tak ještě to zkusím:není to regaliska?Má tu kresbu docela kontrastní,ale to střílim...jsou si strašně podobný.
Zkus sem ještě něco hodit,je to dobrý nápad...Co jsem vyhrál?Co třeba Poecilotherii dle vlastního výběru
ddt
napsal(a):
No tak ještě to zkusím:není to regaliska?Má tu kresbu docela kontrastní,ale to střílim...jsou si strašně podobný.
Zkus sem ještě něco hodit,je to dobrý nápad...Co jsem vyhrál?Co třeba Poecilotherii dle vlastního výběru