Murinuska-,samec-samice??

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
24.1.2009 13:32
detreux

XXX.XXX.34.194

Dobrý den
je to kluk nebo holka?
má 5,5cm v těle, svleky bohuzel nemám spočtený.
Dík

24.1.2009 13:43
kvetak

XXX.XXX.196.53

detreux napsal(a):
Dobrý den
je to kluk nebo holka?
Dík

Dobrý den,

určení dle fotografie je opravdu tip.
Pokud máte svlečky je to 100%.
Proč zvířata neurčujete dle svlečky?
Fotka není řešení....

S pozdravem
Ondřej Helan

24.1.2009 13:43
detreux

XXX.XXX.34.194

detreux napsal(a):
Dobrý den
je to kluk nebo holka?
Dík

ještě další fotka

24.1.2009 13:45
detreux

XXX.XXX.34.194

detreux napsal(a):
ještě další fotka

Helan : zdravím. Jsem pavoukář amatér, doma mám jen 6 kousků pro radost. Podle svlečky pavouky určovat neumím a lepší fotku se mi nepodařilo udělat.

24.1.2009 14:00
nery

XXX.XXX.98.34

detreux napsal(a):
Helan : zdravím. Jsem pavoukář amatér, doma mám jen 6 kousků pro radost. Podle svlečky pavouky určovat neumím a lepší fotku se mi nepodařilo udělat.

Vždyť je to tak jednoduchý :) když budeš na nějaký burze kam jezdim,předem mi písni a já ti přivezu svlečku na který tě to naučim

24.1.2009 14:02
detreux

XXX.XXX.34.194

nery napsal(a):
Vždyť je to tak jednoduchý :) když budeš na nějaký burze kam jezdim,předem mi písni a já ti přivezu svlečku na který tě to naučim

nery: ok :-)

24.1.2009 14:12
cyrtopholis

XXX.XXX.157.253

detreux napsal(a):

zdravim,

jak říká kolega určení dle pohlavního otvoru, spodního a horního pysku, 1. a 2. páru plicních vaků aj. není 100 %. Doporučuji pohlaví určit dle exuvie, není na tom nic těžkého, patřičný návod naleznete zde:
časopis \"Sklípkan\" 4/2001 od pana Krumpála a Vítězslava Honsi a určitě v dalších podobných časopisech či na internetu, stačí zadat to co potřebujete do googla, yahoo či pod. vyhledávače a ten Vám určitě něco najde.

24.1.2009 14:17
cyrtopholis

XXX.XXX.157.253

detreux napsal(a):