Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
30.1.2015 14:19
kott.arbo

XXX.XXX.29.90

Dobrý den,

poraďte mi prosím, co si mám vybrat za nosné plemeno... Jsem začátečník, poloha 650 mnm, slepice budou mít výběh 20x5m s kurníkem s automatický zavíráním a budou se vypouštět i na louku.
Dále bych si chtěl pořídit pár masných kusů na výkrm... Můžete mi také poradit jaké?
Děkuji.

30.1.2015 14:35
rumbaba

XXX.XXX.219.2

Dobrý den pokud chcete plemeno které vám bude dobře nést a kohouty bude moci dobře vykrmit radím hempšírky. Jsou odolné výborně nesou a kohouti mají dobré maso.
Pokud si pořídíte toto plemeno nemusíte chovat další na maso.

30.1.2015 20:13
smrcek

XXX.XXX.252.186

Dobrý den,
já bych Vám doporučil jako nosné plemeno do tvrdších podmínek /650 m.nm)vranohlavky. Je to plemeno slepic jen nepatrně těžší jako vlašky, má však velmi nízký hřeben odolný proti omrznutí. Slepice jsou velmi shánlivé především, pokud mají možnost travnatého výběhu. Je to také plemeno velmi atraktivní zbarvením a typem.

30.1.2015 21:12
gameness

XXX.XXX.49.182

rumbaba napsal(a):
Dobrý den pokud chcete plemeno které vám bude dobře nést a kohouty bude moci dobře vykrmit radím hempšírky. Jsou odolné výborně nesou a kohouti mají dobré maso.
Pokud si pořídíte toto plemeno nemusíte chovat další na maso.

Zdravim ja toto prave chcem vyriesit s Amroxkami zatial len testujem bo som mal pred tym nosnice Dominant a nemozem si znasku vynachvalit a to som ich bral uz vynosene s velkochovu a nosia doteraz je to uz 3 rok co ich mam doma vajicka obrovske. Ale co sa tyka potomkov maso skoro ziadne. Tak bol by som rad na vas nazor na tie amroxky bo ked to nevide tak zrejme budem chovat brojlery a budem bravat rocne alebo kazdy druhy rok tie vynosene dominanty dakujem za hocijaku odpoved.Tie Hemsirky mozna vyskusam tiez.

30.1.2015 22:03
katka83

XXX.XXX.104.202