Fakt kruté inzeráty IV.

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
18.12.2015 23:09
danis

XXX.XXX.36.114

Tak začínám IV. řadu. Husa tuluzská... vypadá fakt o dost jinak.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2655449/husa-tuluska/.

18.12.2015 23:29
danis

XXX.XXX.36.114

19.12.2015 04:36
kelim

XXX.XXX.151.225

danis napsal(a):
Tak začínám IV. řadu. Husa tuluzská... vypadá fakt o dost jinak.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2655449/husa-tuluska/.

No já nevím ale tuluza tam je.

19.12.2015 10:16
danis

XXX.XXX.36.143

kelim napsal(a):
No já nevím ale tuluza tam je.

No, já bych teda "pár" rozdílů viděl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.12.2015 20:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tohle nepochopím, nová stojí 1500, - a někdo to furt zkousí prodat za 2000, -.Jinak jak psal v jiném tématu Peter, je to šumt.Mluvím také z vlastní zkušenosti.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2655975/lihen/.

20.12.2015 07:40
2mazutak

XXX.XXX.90.153

Už za 1500 je to předražené. Já bych to koupil tak maximálně za 300, větší hodnotu to nemá.touž by možná byl lepší ten jogurtovač, jak psal peter z bratislavy.

20.12.2015 09:18
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Hmm, čínské, nebo japonské, furt to má šikmé oči a kdo to má rozeznat, že?

20.12.2015 12:34
tereza.128

XXX.XXX.35.233

Http://zvirata.bazos.cz/inzerat/55483804/Saske-kachny-a-kacery.php

nevidím ani jednu saskou kachnu, jen nějaké křížence.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.12.2015 09:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zajímá mě, kde přesně na fotografiích je nabízený KMEN.
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2658483/araukana/.

26.12.2015 10:32
pe3k

XXX.XXX.33.97

Už som dal kohútom všeliaké mená...ale Ambros ešte nie

http://zvierata.bazos.sk/inzerat/56624878/kohut-Ambros.php.

26.12.2015 14:24
mysak

XXX.XXX.54.2

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zajímá mě, kde přesně na fotografiích je nabízený KMEN.
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2658483/araukana/.

no to by mě taky zajímalo.

26.12.2015 14:26
mysak

XXX.XXX.54.2

Tady taky by mě zajímalo kde je ten rousňák :-D

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2658601/prodam-rousna-zakrsla/.

26.12.2015 17:57
gallus

XXX.XXX.1.251

mysak napsal(a):
Tady taky by mě zajímalo kde je ten rousňák :-D

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2658601/prodam-rousna-zakrsla/.

Vždyť je z Bosonoh!

30.12.2015 22:57
honzapm

XXX.XXX.182.25

Lucka je fešanda, kohouti taky, koroptví to ale nejsou, jasná paní.
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2660394/3-kohouti-vlasky-koroptvi/.

Neregistrovaný uživatel

31.12.2015 15:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.10.110

honzapm napsal(a):
Lucka je fešanda, kohouti taky, koroptví to ale nejsou, jasná paní.
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2660394/3-kohouti-vlasky-koroptvi/.

Vlaška rodobarvá.

1.1.2016 17:23
O.Peru

XXX.XXX.181.214

V tomto inzeráte som našiel fotku môjho kohúta.Takže ktovie čo vlastne tento chytrák predáva keď kradne z bazou cudzie fotky.
http://zvierata.bazos.sk/inzerat/56765315/Predam-Vychodofricka-cajka.php.

1.1.2016 18:39
Hitch

XXX.XXX.16.246

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zajímá mě, kde přesně na fotografiích je nabízený KMEN.
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2658483/araukana/.

No pán se s tím moc ne.ere

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2016 20:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak mi to nedalo a pánovi jsem poslal email s tím, jestli by mi nemohl poslat fotky nabízených zvířat.A jsou to vážně ty špecialitky v inzerátu.No takže kmeny jak víno, potomci budou určitě originální.

1.1.2016 21:14
honzapm

XXX.XXX.182.25

Teda Juro, vy jste ale investigativní kujón.
Já tam ten kmen teda vidím docela jasně. To nevidíte, jak tančí kolem totemu?

1.1.2016 21:51
tereza.128

XXX.XXX.50.141

O.Peru napsal(a):
V tomto inzeráte som našiel fotku môjho kohúta.Takže ktovie čo vlastne tento chytrák predáva keď kradne z bazou cudzie fotky.
http://zvierata.bazos.sk/inzerat/56765315/Predam-Vychodofricka-cajka.php.

Upozorněte správce, inzerát smaže. podpora@bazos.sk.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2016 22:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mě se letos vylíhlo také několik kříženců Araukanek, ale zajímavé je, že všechny slepičky jsou bezocasé, pouze jeden kohoutek měl slabší náznak ocasu. Všechny mají pěknou divokou kresbu ale jsou různých odstínů.Nesou krásná velká vejce, polovina je krásně do modra a polovina krémové barvy.Vysledoval jsem, že u kříženek s listovým hřebenem je téměř pravidlem vejce krémové a ty, co zdědily hřeben Araukan, nesou vejce do modrozelena.Toto křížení bylo spíše užitkového charakteru, měl jsem totiž jednu hybridku přebornici, co snášela již prvním rokem vejce ke 100 g a to celou sezónu prakticky denně, a tak jsem chtěl vyzkoušet její příspěvek další generaci.Letos nese vejce ještě větší, i když už asi nebudou denně.Nese po přepeření už 6 týden vejce obden.Nicméně nedokážu pochopit, že pořád lidi prodávají různé křížence a nestandardy jako chovný materiál a nebojí se to rovnou nazvat chovným kmenem.Navíc dokonce kmen sestavený z různých barevných variet a ještě buhví cím pokrížených.Takto jsem se již několikrát vypekl při koupi násadovek.A to jsem jednou viděl i chovné hejno, jen se tenkrát pán zapoměl zmínit, že jej má odělené teprve 3 dny a vejce vesele prodával jako 100%.Takový mišmaš, co se mi tenkrát vylíhl, jsem od té doby dlouho neviděl.Prsty navíc, papučky, listové hřebeny, kadeřavost a hlavně 80 % s ocasem.No ale chybama se člověk učí a tady se snad poučí i chovatelští panicové.

2.1.2016 18:23
tereza.128

XXX.XXX.33.24

Http://zvierata.bazos.sk/inzerat/56727496/ayam-cemani-par.php

100, - éček za výluková zvířata s červeným hřebenem, to je celkem masakr.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2016 19:01

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2016 15:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Takhle se dnes prodává.Žerzejský obr a Kočinky velké mají prý 7 kg a Brahmánky dokonce 8.Tak to bude asi double muscling jako u Belgické modré.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2662919/nasadova-vajicka-velkych-plemen-vzacnejsich-druhu-slepic/.

3.1.2016 16:28
lojza

XXX.XXX.160.2

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Takhle se dnes prodává.Žerzejský obr a Kočinky velké mají prý 7 kg a Brahmánky dokonce 8.Tak to bude asi double muscling jako u Belgické modré.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2662919/nasadova-vajicka-velkych-plemen-vzacnejsich-druhu-slepic/.

Normální chovatel od ní nic nekoupí

3.1.2016 16:40
2mazutak

XXX.XXX.90.153

Já vtom vidím dabl králíků morava, snaha nahrabat, ale přitom za nic neručit.

3.1.2016 17:22
tereza.128

XXX.XXX.34.129

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Takhle se dnes prodává.Žerzejský obr a Kočinky velké mají prý 7 kg a Brahmánky dokonce 8.Tak to bude asi double muscling jako u Belgické modré.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2662919/nasadova-vajicka-velkych-plemen-vzacnejsich-druhu-slepic/.

To bude nejspíš ta madam, co tu perlila pod nickem Koza1.
Ta přece tvrdila, že její kuřata brahmánek mají v 5 měsících 5 kilo!

3.1.2016 17:23
tereza.128

XXX.XXX.34.129

lojza napsal(a):
Normální chovatel od ní nic nekoupí

Bohužel se najdou tací, co uvěří.

3.1.2016 18:08
pastevecovci

XXX.XXX.70.117

tereza.128 napsal(a):
Bohužel se najdou tací, co uvěří.

S tím se bohužel ale nedá nic dělat...
Ten inzerát soudnému člověku stačí, stejně jako inzerce pana Mandy a podobných na to, aby si udělal názor.
No a komu to nestačí...

3.1.2016 19:14
farmarka49

XXX.XXX.210.3

Nejsem ta madam, co perlila pod nickem Koza1, tu paní vůbec neznám. A mimo jiné, řeč o velkých kočinkách a brahmánkách byla pouze o kohoutech a ne o slepicích. Vy, co tady plácáte nesmysly, asi nemáte co dělat, jen urážíte lidi, které vůbec neznáte a nic o nich nevíte. A pokud neumíte vychovat velké chovné kusy, tak moc drůbeži asi nerozumíte a bůh ví čím krmíte. Člověk na krmení nemůže šetřit, pokud chce dosáhnout pěkných výsledků. Já na rozdíl od vás nemám čas sedět u počítače a urážet, spíše se věnuji zvířatům. To píšu hlavně vám Terezo 128, že jste tak sprostá. Pomlouvat můžete, to je Vaše věc, ale urážet byste lidi neměla. A s prodejem násadových vajec nemám vůbec problémy, dostávala jsem od lidí i pochvalné emaily, jak se jim všechno krásně vylíhlo, hodně lidí si ode mne bralo vajíčka i několikrát za sebou a jedné paní se dokonce vylíhla v několika zásilkách při počtu třeba 60 vajec, až na dvě kuřata úplně všechno. A letos už dostávám objednávky od lidí, kteří si ode mne brali vajíčka už vloni a chtějí je opět. Tak asi tak špatná nebudu, nemyslíte? Nikde se nevychloubám, nikoho nepomlouvám, nechávám lidi žít, tak nechte také lidi žít a starejte se raději o sebe. Nazdar.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2016 20:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

farmarka49 napsal(a):
Nejsem ta madam, co perlila pod nickem Koza1, tu paní vůbec neznám. A mimo jiné, řeč o velkých kočinkách a brahmánkách byla pouze o kohoutech a ne o slepicích. Vy, co tady plácáte nesmysly, asi nemáte co dělat, jen urážíte lidi, které vůbec neznáte a nic o nich nevíte. A pokud neumíte vychovat velké chovné kusy, tak moc drůbeži asi nerozumíte a bůh ví čím krmíte. Člověk na krmení nemůže šetřit, pokud chce dosáhnout pěkných výsledků. Já na rozdíl od vás nemám čas sedět u počítače a urážet, spíše se věnuji zvířatům. To píšu hlavně vám Terezo 128, že jste tak sprostá. Pomlouvat můžete, to je Vaše věc, ale urážet byste lidi neměla. A s prodejem násadových vajec nemám vůbec problémy, dostávala jsem od lidí i pochvalné emaily, jak se jim všechno krásně vylíhlo, hodně lidí si ode mne bralo vajíčka i několikrát za sebou a jedné paní se dokonce vylíhla v několika zásilkách při počtu třeba 60 vajec, až na dvě kuřata úplně všechno. A letos už dostávám objednávky od lidí, kteří si ode mne brali vajíčka už vloni a chtějí je opět. Tak asi tak špatná nebudu, nemyslíte? Nikde se nevychloubám, nikoho nepomlouvám, nechávám lidi žít, tak nechte také lidi žít a starejte se raději o sebe. Nazdar.

Vážená paní, nikdo netvrdí, že neprodáváte ta plemena, co inzerujete, nebo o jejich kvalitě.Jen se mi vůbec nelíbí vaše přibarvování skutečnosti.Žerzejský obr a Kočinky velké mají podle vás 7 kg a Brahmánky dokonce 8, byť kohouti? Asi ne.Vždyť jste se nevešla ani do maximálních hodnot podle všech možných vzorníků.Zkuste si sáhnout do svědomí a uveďte Vámi uváděné váhy na pravou míru.

3.1.2016 21:19
honzapm

XXX.XXX.182.25

S farmářkou49 je sranda.

V "Ovcích, kozách" například inzeruje kozla, který je schopen ovlivnit počet mláďat!

https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2632519/100-anglonubijsky-kozel/

.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2016 08:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já jen, že nabízejí slepičky, a na fotkách jsou téměř samí kohouti.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2663986/slepicky-araukany/.

5.1.2016 11:02
danis

XXX.XXX.54.238

farmarka49 napsal(a):
Nejsem ta madam, co perlila pod nickem Koza1, tu paní vůbec neznám. A mimo jiné, řeč o velkých kočinkách a brahmánkách byla pouze o kohoutech a ne o slepicích. Vy, co tady plácáte nesmysly, asi nemáte co dělat, jen urážíte lidi, které vůbec neznáte a nic o nich nevíte. A pokud neumíte vychovat velké chovné kusy, tak moc drůbeži asi nerozumíte a bůh ví čím krmíte. Člověk na krmení nemůže šetřit, pokud chce dosáhnout pěkných výsledků. Já na rozdíl od vás nemám čas sedět u počítače a urážet, spíše se věnuji zvířatům. To píšu hlavně vám Terezo 128, že jste tak sprostá. Pomlouvat můžete, to je Vaše věc, ale urážet byste lidi neměla. A s prodejem násadových vajec nemám vůbec problémy, dostávala jsem od lidí i pochvalné emaily, jak se jim všechno krásně vylíhlo, hodně lidí si ode mne bralo vajíčka i několikrát za sebou a jedné paní se dokonce vylíhla v několika zásilkách při počtu třeba 60 vajec, až na dvě kuřata úplně všechno. A letos už dostávám objednávky od lidí, kteří si ode mne brali vajíčka už vloni a chtějí je opět. Tak asi tak špatná nebudu, nemyslíte? Nikde se nevychloubám, nikoho nepomlouvám, nechávám lidi žít, tak nechte také lidi žít a starejte se raději o sebe. Nazdar.

Jestli máte 8 kilovýho kohouta brahmy, tak před Vámi smeknu, jestli to je pravda. Světový unikát zapsaný v quinessově knize totiž váží "jen" 6,5 kg.
Můžete svoje tvrzení nějak věrohodně doložit?
Stejně jako ostatní tomu nevěřím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2016 19:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

danis napsal(a):
Jestli máte 8 kilovýho kohouta brahmy, tak před Vámi smeknu, jestli to je pravda. Světový unikát zapsaný v quinessově knize totiž váží "jen" 6,5 kg.
Můžete svoje tvrzení nějak věrohodně doložit?
Stejně jako ostatní tomu nevěřím.

Souhlas.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2016 20:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zvirata.bazos.cz/inzerat/55970962/Fenixka-zdrobnela.php kohout sice ucházející ale už jen podle opeření to na 5 měsíců nevypadá, když kouknu pořádně na ostruhy co má cca 2 cm tak mám jasno že tomu je nejmíň 15 měsíců a né 5.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2016 20:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak foto je možná jen ilustrační.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2016 22:48
8.1.2016 21:25
rumbaba

XXX.XXX.219.47

JakubM napsal(a):
Http://zvierata.bazos.sk/inzerat/57030547/brahmanka-cervena.php.

Ale zase červená slepice s modrým ocasem se jen tak někde nevidí :)

8.1.2016 23:28
JakubM

XXX.XXX.104.17

rumbaba napsal(a):
Ale zase červená slepice s modrým ocasem se jen tak někde nevidí :)

Tak to máte pravdu začneme šľachtiť nové plemeno ?

9.1.2016 23:00
honzapm

XXX.XXX.182.25

No co co, u Šárky i půlroční drůbež běžně přepeřuje.

13.1.2016 10:32
honzapm

XXX.XXX.182.25

Taky si myslíte, že ten koroptví vlašák, se záběly v křídlech jako prasádko,
je "vhodný na chov"?


https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2669297/prodam-kohouty-leghorn-a-vlaska/.

13.1.2016 14:41
ovecka

XXX.XXX.171.70

Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2669443/prodam-pomoranskeho-housera/
Cena 10000, -?!
Tak ten se taky povedl. No nekup to za tu cenu! Dana.

13.1.2016 14:48
ovecka

XXX.XXX.171.70

ovecka napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2669443/prodam-pomoranskeho-housera/
Cena 10000, -?!
Tak ten se taky povedl. No nekup to za tu cenu! Dana.

Kdyby se cena změnila.

13.1.2016 14:57
2mazutak

XXX.XXX.90.153

Chtěl bych věřit tomu, že to je překlep a jedna nula je tam navíc, a správně je 1000, a i to je dost.

13.1.2016 17:34
ovecka

XXX.XXX.203.146

Jestli je zadavatel jako moji žáčci, tak nula sem, nula tam vždyť je to jedno Dana.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.1.2016 13:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Proč se všude pořád tak lže.Kohutci křepelek prý 400 g.Tak za prvé jsou vždy menší než slepičky a za druhé váha jakékoliv křepelky masného typu je max kolem 300 g u samice.To je vážně na palici.

http://zvirata.bazos.cz/inzerat/56120978/Krepelka-faraon.php.

16.1.2016 21:12
tereza.128

XXX.XXX.36.67

farmarka49 napsal(a):
Nejsem ta madam, co perlila pod nickem Koza1, tu paní vůbec neznám. A mimo jiné, řeč o velkých kočinkách a brahmánkách byla pouze o kohoutech a ne o slepicích. Vy, co tady plácáte nesmysly, asi nemáte co dělat, jen urážíte lidi, které vůbec neznáte a nic o nich nevíte. A pokud neumíte vychovat velké chovné kusy, tak moc drůbeži asi nerozumíte a bůh ví čím krmíte. Člověk na krmení nemůže šetřit, pokud chce dosáhnout pěkných výsledků. Já na rozdíl od vás nemám čas sedět u počítače a urážet, spíše se věnuji zvířatům. To píšu hlavně vám Terezo 128, že jste tak sprostá. Pomlouvat můžete, to je Vaše věc, ale urážet byste lidi neměla. A s prodejem násadových vajec nemám vůbec problémy, dostávala jsem od lidí i pochvalné emaily, jak se jim všechno krásně vylíhlo, hodně lidí si ode mne bralo vajíčka i několikrát za sebou a jedné paní se dokonce vylíhla v několika zásilkách při počtu třeba 60 vajec, až na dvě kuřata úplně všechno. A letos už dostávám objednávky od lidí, kteří si ode mne brali vajíčka už vloni a chtějí je opět. Tak asi tak špatná nebudu, nemyslíte? Nikde se nevychloubám, nikoho nepomlouvám, nechávám lidi žít, tak nechte také lidi žít a starejte se raději o sebe. Nazdar.

Pokud někdo tvrdí něco, co není a nemůže být pravda, tak prostě lže. Klidně se vztekejte.

16.1.2016 21:49
peter z bratislavy

XXX.XXX.105.144

Ayam cemani s červeným hrebeňom a lalokmi. dobrý akurát do polievky, ale za 90€ no nekúp pár:
http://zvierata.bazos.sk/inzerat/57303478/ayam-cemani.php.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.1.2016 18:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Http://zvirata.bazos.cz/inzerat/56110970/KURATKA-Kuricky-Kohoutkove-Pestrobarevne.php již delší dobu ty inzeráty od téže paní sleduji, prý hobby chov, spíš velkochov, navíc líhnout neustále i v zimě mě připadá už dost úchylné.Chudinky kuřátka, nepoznají ani co je zelená tráva neřeknu kdyby líhla jen nějakých pár kusů jen na maso ale takhle...kdo to pak koupí je ještě hloupější, navíc né každý má vhodné podmínky v zimě pro několikadenní kuřata.

17.1.2016 19:47
peter z bratislavy

XXX.XXX.105.144

Pani ponúka "kuřátka od nosných slepiček Dominant-HOBBY CHOV". To už načo komu bude? Krížence účelových znáškových krížencov (hybridov), nikdy nebudú mať kvalitu svojich rodičov a nikto nevie odhadnúť čo z nich a s akými úž. vlastnosťami bude.
Škoda peňazí, aj keď sú lacné...

17.1.2016 20:31
JakubM

XXX.XXX.72.180

Teda krásne brahmanky... a tá cena http://zvierata.bazos.sk/inzerat/57353280/Predam-kohuty.php.

22.1.2016 11:47
tereza.128

XXX.XXX.54.54

Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2617366/husa-pomoranska/

Zvířata s výlukovými vadami jedině k chovu ?

23.1.2016 18:59
pastevecovci

XXX.XXX.70.117

Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2675563/prodam-spolehlivou-lihen-rusum-chov/


Prodám spolehlivou líheň Rusům chov


Prodám líheň na 51 vajec. Digitální ukazatel teploty a vlhkosti. Líheň je ještě záruce. Podrobný návod. K lihni přidám i prohlížečů. Jen email.


Jenom nevím co s tím ti Rusové budou dělat...

23.1.2016 20:35
tereza.128

XXX.XXX.34.5

pastevecovci napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2675563/prodam-spolehlivou-lihen-rusum-chov/


Prodám spolehlivou líheň Rusům chov


Prodám líheň na 51 vajec. Digitální ukazatel teploty a vlhkosti. Líheň je ještě záruce. Podrobný návod. K lihni přidám i prohlížečů. Jen email.


Jenom nevím co s tím ti Rusové budou dělat...

Tahle líheň stojí nová 1693, - Kč. Leták Makro 17. strana. Pán chce za použitou 2000, - no nekup to.

23.1.2016 20:39
tereza.128

XXX.XXX.34.5

Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2675548/brahmanka-isabellova-velka-forma-chovne-kmeny/

Má to jeden háček, na té fotce jsou zdrobnělé brahmánky a fotka je stažená odtud z diskuze.

https://www.ifauna.cz/drubez/nemodforum/r/detail/1699836/zdrobnela-brahmanka


Velká forma se v tomto zbarvení u nás nechová.

23.1.2016 20:44
peter z bratislavy

XXX.XXX.105.144

Pozrite si kto predáva a je jasné... On už tu ponúkal všeličo aj plemeno Kadaknath z Indie.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.1.2016 20:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

O tomto člověku se tu už toho napsalo mnohé.Nic nekupovat, je to podvodník a lhář.A já jsem si říkal, že tu fotku jsem už někde viděl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.1.2016 11:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Z ifauny jsem ho nechal odstanit, pro porušení pravidel - ukradená fotografie a podvodný inzerát.Ale u bazoše to tak lehce nejde.

24.1.2016 11:52
tereza.128

XXX.XXX.41.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Z ifauny jsem ho nechal odstanit, pro porušení pravidel - ukradená fotografie a podvodný inzerát.Ale u bazoše to tak lehce nejde.

Podpora@bazos.cz

Docela komunikují, už jsem nechávala smazat několik inzerátů.

24.1.2016 11:54
peter z bratislavy

XXX.XXX.105.144

Na slovenskom i českom bazoši bežne "chovatelia" používajú moje fotky ukradnuté z Ifauny.

24.1.2016 12:03
mysak

XXX.XXX.54.2

peter z bratislavy napsal(a):
Na slovenskom i českom bazoši bežne "chovatelia" používajú moje fotky ukradnuté z Ifauny.

I moje. (vlašák a lakenfelďák).

24.1.2016 12:29
ovecka

XXX.XXX.203.146

Je to běžné i v Čechách na Ifauně. ode mne si chovatel koupil kmen wyandotek, nasbíral si násadovky a s mojí fotkou z inzerátu je prodával se ziskem dále. Několikrát jsem ho nahlašovala, lidi se vůbec nestydí. Dana.

24.1.2016 17:57
peter z bratislavy

XXX.XXX.105.144

Síce už zlacnel cenu zo 100 na 90€, ale aj tak veľmi drahá polievka za neštandardného kohúta s červenými lalokmi a hrebeňom.
http://zvierata.bazos.sk/inzerat/57578651/ayam-cemani.php.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.1.2016 20:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

lk napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2676914/ayam-cemani/.

Ale hlavně, že májí kroužky né, ten stříbrokrkej ráz nemá každej.Teda až na pana Vlasa.

25.1.2016 21:34
peter z bratislavy

XXX.XXX.105.144

Ten kohút vyzerá ako ten, čo ponúkal p. Rosy Vlasik najprv ako Ayam cemani a potom ako Kadaknath.

26.1.2016 01:55
mysak

XXX.XXX.54.2

Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2676039/indicky-bezec/

Tak se nám ti běžci nějak naklánějí a naklánějí až budou vodorovní jako březňačky... odstrašující příklad za všechny. Už dlouho jsem neviděl nabízet indické běžce. Toto je nové plemeno? Český běžec?

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.1.2016 17:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2677080/houser-landesky/

Celkem by mě zajímalo, kdy stihl necelý rok starý houser povít potomky.I kdyby byl líhnutý začátkem března, tak pochybuju, že by to stihl.Ale expert tedy nejsem.

lentak

26.1.2016 18:37
lentak

XXX.XXX.202.121

Nevyzera to skor ako vlaska porcelanova?

http://zvierata.bazos.sk/inzerat/57600083/Kuriatka.php.

lentak

26.1.2016 18:39
lentak

XXX.XXX.202.121

lentak napsal(a):
Nevyzera to skor ako vlaska porcelanova?

http://zvierata.bazos.sk/inzerat/57600083/Kuriatka.php.

Asi by to malo takto nejako vyzerat!

http://www.deine-tierwelt.de/kleinanzeigen/bruteier-schwedische-blaue-isbar-raritaet-a81285670/.

26.1.2016 19:47
tereza.128

XXX.XXX.48.167

lentak napsal(a):
Nevyzera to skor ako vlaska porcelanova?

http://zvierata.bazos.sk/inzerat/57600083/Kuriatka.php.

Na fotkách je vlaška perlově šedá - isabela. Pán tam má překlep, ale slípky jsou pěkné.

26.1.2016 19:50
Arisko

XXX.XXX.59.135

lentak napsal(a):
Nevyzera to skor ako vlaska porcelanova?

http://zvierata.bazos.sk/inzerat/57600083/Kuriatka.php.

Vyzera to ako izabelová, nie ako isbar ani porcelánová.

Porcelanova vyzera takto (vid. foto) :).

26.1.2016 19:55
Arisko

XXX.XXX.59.135

tereza.128 napsal(a):
Na fotkách je vlaška perlově šedá - isabela. Pán tam má překlep, ale slípky jsou pěkné.

Domnievam sa, že perlove šeda a izabelova su uplne ine farby.

Perlove seda - (lavender).

26.1.2016 19:57
Arisko

XXX.XXX.59.135

tereza.128 napsal(a):
Na fotkách je vlaška perlově šedá - isabela. Pán tam má překlep, ale slípky jsou pěkné.

Izabelova.

lentak

26.1.2016 20:03
lentak

XXX.XXX.202.121

Pozeral som viac veci a uvedomil si ze som napisal hlupost..len sa to nedalo opravit nevyhoda neregistrovaneho uzivatela

26.1.2016 20:06
Arisko

XXX.XXX.59.135

lentak napsal(a):
Pozeral som viac veci a uvedomil si ze som napisal hlupost..len sa to nedalo opravit nevyhoda neregistrovaneho uzivatela

Tak sa registrujte. Je to lepsie

26.1.2016 21:01
valelant

XXX.XXX.207.3

Reakce na : Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2677080/houser-landesky/

Celkem by mě zajímalo, kdy stihl necelý rok starý houser povít potomky.I kdyby byl líhnutý začátkem března, tak pochybuju, že by to stihl.Ale expert tedy nejsem.



No, určitě je to šikula..o dva "řádky" výše stejný chovatel nabízí ta housata, vlastěn už velké husy - kulhající, vbočení křídla...asi to bude fakt super chov smajlík

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2677438/husy/.

26.1.2016 21:12
honzapm

XXX.XXX.182.25

tereza.128 napsal(a):
Na fotkách je vlaška perlově šedá - isabela. Pán tam má překlep, ale slípky jsou pěkné.

Zrovna vy, Terezo, která tu vystupujete jako kritička - odbornice s přehledem,
byste vlašku snad mohla poznat.
Kohouti Isbaru nemají vlaščí hřeben a slepice jakbysmet.
Jinak to, co jste myslela, je Vlaška perlově šedá ORANŽOVOKRKÁ.
Ovšem Isbar opravdu není překlep Vlašky isabelové (perlově šedé oranžovokrké).
To vás netrkla ani barva skořápky na druhém snímku?

26.1.2016 22:20
honzapm

XXX.XXX.182.25

mysak napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2677617/vlasky-rodobarve/
taky síla...

Hm, toho použiju na toho lososa, třeba to vyjde.

Neregistrovaný uživatel

26.1.2016 23:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.10.110

Tak si říkám, když se tu onehdy Tereza 128 chvástala, kolik se jí už podařilo druhým odstranit inzerátů versus její odborné znalosti, jestli na Ifauně jsou adminové takoví odborníci, jako ona, jestli to některé inzerenty dost neirituje. Jistě, jsou inzerenti podvodníci, ale někdo může být odstraněn i z jiného důvodu. Celkem by mě zajímalo, jak adminové posuzují " špatnost" a " nešpatnost" inzerátu. V tomto jsem neznalá.

27.1.2016 07:28
percheron

XXX.XXX.70.94

honzapm napsal(a):
Zrovna vy, Terezo, která tu vystupujete jako kritička - odbornice s přehledem,
byste vlašku snad mohla poznat.
Kohouti Isbaru nemají vlaščí hřeben a slepice jakbysmet.
Jinak to, co jste myslela, je Vlaška perlově šedá ORANŽOVOKRKÁ.
Ovšem Isbar opravdu není překlep Vlašky isabelové (perlově šedé oranžovokrké).
To vás netrkla ani barva skořápky na druhém snímku?

Nemyslite ze pani ma dobre neopravila? Ja myslim ze ano perlovo seda je lepsie ako moja porcelanova kde som sa sekol a uz nemohol opravit. Niekedy mi pride ze tu cakate kym kritik spravi chybu aby ste si mohli polaskat ego to ze tam neni oranzovokrka nepokladam za dolezite ide o to ze nejaky hlupak predava isbar a ma to vlastne len vlasky ide tu o upozornemie a nie nejake dotahovanie sa kto ma lepsie pravdu vsetci sa zhodneme ze niekto zas zavadza kupujuceho.

27.1.2016 08:11
bubko

XXX.XXX.240.42

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vážená paní, nikdo netvrdí, že neprodáváte ta plemena, co inzerujete, nebo o jejich kvalitě.Jen se mi vůbec nelíbí vaše přibarvování skutečnosti.Žerzejský obr a Kočinky velké mají podle vás 7 kg a Brahmánky dokonce 8, byť kohouti? Asi ne.Vždyť jste se nevešla ani do maximálních hodnot podle všech možných vzorníků.Zkuste si sáhnout do svědomí a uveďte Vámi uváděné váhy na pravou míru.

Už viem prečo má chovatelka farmarka49 také nadmerne "vyspelé zvieratka" Ja ked vážim svoje postavím sa s nimi na váhu - z toho vyplýva, že ked si ja potrebujem na váhe ubrať musím predas pridať zvieratku . Takže takto znikil "obri" u farmarki49.

Neregistrovaný uživatel

27.1.2016 09:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.10.110

bubko napsal(a):
Už viem prečo má chovatelka farmarka49 také nadmerne "vyspelé zvieratka" Ja ked vážim svoje postavím sa s nimi na váhu - z toho vyplýva, že ked si ja potrebujem na váhe ubrať musím predas pridať zvieratku . Takže takto znikil "obri" u farmarki49.

No a jak by to bylo v mém případě, když s bílým brojlerovým krocanem v náručí vážím 72 kilo a bez krocana 48 kilo ? Když bych krocanovi ještě přidala a mě ubrala, nikdo by mi už nevěřil, že toho krocana unesu Já bych to potřebovala naopak, mě přibrat a krocanovi ubrat, ale to by bylo zase škoda, když už jsem vychovala takové macky.

27.1.2016 10:56
honzapm

XXX.XXX.182.25

Tak jestli někdo potřebuje deset-dvacet kilo, já vám klidně dám ze svýho.
Nevratně a zdarma. Nehlaste se všichni.

27.1.2016 12:42
bubko

XXX.XXX.240.42

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No a jak by to bylo v mém případě, když s bílým brojlerovým krocanem v náručí vážím 72 kilo a bez krocana 48 kilo ? Když bych krocanovi ještě přidala a mě ubrala, nikdo by mi už nevěřil, že toho krocana unesu Já bych to potřebovala naopak, mě přibrat a krocanovi ubrat, ale to by bylo zase škoda, když už jsem vychovala takové macky.

Tak niekedy sa stáva, že sa nám podarí vychovať macka , ale všetci sa čudovali, že pani má naozaj nejake velkúúú hydinu. Preto ma to napadlo

27.1.2016 12:43
bubko

XXX.XXX.240.42

honzapm napsal(a):
Tak jestli někdo potřebuje deset-dvacet kilo, já vám klidně dám ze svýho.
Nevratně a zdarma. Nehlaste se všichni.

Nejaké to kilečko dávam do pľacu aj ja a zadarmooooooooooo

28.1.2016 00:38
tereza.128

XXX.XXX.38.99

honzapm napsal(a):
Zrovna vy, Terezo, která tu vystupujete jako kritička - odbornice s přehledem,
byste vlašku snad mohla poznat.
Kohouti Isbaru nemají vlaščí hřeben a slepice jakbysmet.
Jinak to, co jste myslela, je Vlaška perlově šedá ORANŽOVOKRKÁ.
Ovšem Isbar opravdu není překlep Vlašky isabelové (perlově šedé oranžovokrké).
To vás netrkla ani barva skořápky na druhém snímku?

Tak předně jsem tyto slepice nijak nekritizovala, ale napsala, že jsou pěkné. Líbí se mi. A za druhé jistě dobře víte, když mě tak hezky lustrujete, že chovám vodní drůbež a z hrabavé jen brahmánky. Nikdy jsem netvrdila, že jsem odbornice a už vůbec ne na vlašky. Pokud něco tvrdím, tak jen to, o čem si jsem jistá.
Plemeno Isbar neznám, slípky mi přišly jako vlašky a to jsem taky napsala, nic víc. Vejce jsem neviděla. Nevím, co Vás tak žere.
A u brahmánek se toto zbarvení nazývá perlově šedé - isabela, proto jsem to napsala. Nazývá se tak i v němčině. "isabell-perlgrau".

28.1.2016 00:44
tereza.128

XXX.XXX.38.99

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak si říkám, když se tu onehdy Tereza 128 chvástala, kolik se jí už podařilo druhým odstranit inzerátů versus její odborné znalosti, jestli na Ifauně jsou adminové takoví odborníci, jako ona, jestli to některé inzerenty dost neirituje. Jistě, jsou inzerenti podvodníci, ale někdo může být odstraněn i z jiného důvodu. Celkem by mě zajímalo, jak adminové posuzují " špatnost" a " nešpatnost" inzerátu. V tomto jsem neznalá.

Nechala jsem odstranit inzeráty, kde inzerent ukradl fotky. Občas i moje. Občas třeba Honzovi pm nebo jiným chovatelům. Z žádného jiného důvodu to nebylo.
Spokojen/a pane nebo paní nebo kdo jste? Zdá se Vám to divné? Podle Vás se krást může?

Neregistrovaný uživatel

28.1.2016 01:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.10.110

tereza.128 napsal(a):
Nechala jsem odstranit inzeráty, kde inzerent ukradl fotky. Občas i moje. Občas třeba Honzovi pm nebo jiným chovatelům. Z žádného jiného důvodu to nebylo.
Spokojen/a pane nebo paní nebo kdo jste? Zdá se Vám to divné? Podle Vás se krást může?

"Občas i moje"...takže i jiné inzeráty na základě jedna paní povídala ( že jsou to moje fotky ). Tak svatá Terezko, až budu chtít likvidovat konkurenci s tím, že mi ukradli fotky, můžu se obrátit?

lentak

28.1.2016 07:08
lentak

XXX.XXX.70.94

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
"Občas i moje"...takže i jiné inzeráty na základě jedna paní povídala ( že jsou to moje fotky ). Tak svatá Terezko, až budu chtít likvidovat konkurenci s tím, že mi ukradli fotky, můžu se obrátit?

Vam by sa pacilo kedy ste mali zvierata dobre ohodnotene chovne a niekto by pouzival vasu fotku ako svoju pri predaji? a na ukor vas by zarabal a potom by vam niekto napisal ze vase fotky su podvod ze niekto ich pouzil uz skor? trosku sa zamyslite co tu za blaboli pisete a ako pise tereza islo len o to ze na tej fotke niesu ISBAR ale obycajne vlasky

a ak nie ste schopny sam zareagovat na ukradnute fotky tak kludne napiste aj mne myslim ze sa tu najde dost ludi ktory to zvladnu za vas

28.1.2016 07:46
jenca

XXX.XXX.161.27

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
"Občas i moje"...takže i jiné inzeráty na základě jedna paní povídala ( že jsou to moje fotky ). Tak svatá Terezko, až budu chtít likvidovat konkurenci s tím, že mi ukradli fotky, můžu se obrátit?

Tahle reakce je nesmyslná, pokud něco prodávám je v dnešní době už normální, že přidám aktuální foto. Pokud se na fauně a podobných stránkách pohybuje člověk častěji, fotky mu celkem utkví a pokud se stejná fotka objeví u čerstvého inzerátu a dohledám si to druhé umístění od jiného přispěvatele, je jasné, že fotka umístěná na web na časové ose později(aby mě někdo nechytal za slovo) je kradená(vím že by teoreticky mohla nastat i jiná situace a fotka by mohla být ukradena už předchozím přispěvatelem, ale v tom případě je to spíš problém inzerenta, že nedal aktuální foto).

Neregistrovaný uživatel

28.1.2016 11:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.10.110

jenca napsal(a):
Tahle reakce je nesmyslná, pokud něco prodávám je v dnešní době už normální, že přidám aktuální foto. Pokud se na fauně a podobných stránkách pohybuje člověk častěji, fotky mu celkem utkví a pokud se stejná fotka objeví u čerstvého inzerátu a dohledám si to druhé umístění od jiného přispěvatele, je jasné, že fotka umístěná na web na časové ose později(aby mě někdo nechytal za slovo) je kradená(vím že by teoreticky mohla nastat i jiná situace a fotka by mohla být ukradena už předchozím přispěvatelem, ale v tom případě je to spíš problém inzerenta, že nedal aktuální foto).

Naprosto s Vámi souhlasím v tom, že každý by měl být schopen v dnešní době mít u svého inzerátu aktuální fotky nabízených zvířat. O tom není pochyb. To vůbec nezpochydňuji. Jen napíši jediné...vím naprosto jistě o jednom inzerátu, kde byla drůbeží ombudsmanka Tereza se svým úsudkem vedle, jak ta jedle, přesto to prosazovala jako svoji jednu a jedinou pravdu. Nahlásila, ale neuspěla. S tím se madam už nechlubí. O jejím urážejícím projevu, který vzápětí edituje, nemluvě. Tím výše napsaným příspěvkem bylo míněno, ať se Tereza stará o sebe. Myslím, že každý přirozeně inteligentní člověk je schopen si svůj inzerát pohlídat sám a pokud má pocit zneužití svých fotek, či čehokoliv jiného, má možnost to řešit sám.

28.1.2016 11:11
tereza.128

XXX.XXX.38.99

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
"Občas i moje"...takže i jiné inzeráty na základě jedna paní povídala ( že jsou to moje fotky ). Tak svatá Terezko, až budu chtít likvidovat konkurenci s tím, že mi ukradli fotky, můžu se obrátit?

Pokud jste schopna dokázat, že fotky jsou Vaše, tak klidně. Já to u svých fotek dokázat můžu a Vy? Víte, že každá fotka má něco jako podpis - popis kdy, kde a kým byla vytvořena - a dá se snadno najít? Že autor má ve svém PC originál, což zloděj nemá? To je ale překvapení co?

28.1.2016 11:18
tereza.128

XXX.XXX.38.99

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Naprosto s Vámi souhlasím v tom, že každý by měl být schopen v dnešní době mít u svého inzerátu aktuální fotky nabízených zvířat. O tom není pochyb. To vůbec nezpochydňuji. Jen napíši jediné...vím naprosto jistě o jednom inzerátu, kde byla drůbeží ombudsmanka Tereza se svým úsudkem vedle, jak ta jedle, přesto to prosazovala jako svoji jednu a jedinou pravdu. Nahlásila, ale neuspěla. S tím se madam už nechlubí. O jejím urážejícím projevu, který vzápětí edituje, nemluvě. Tím výše napsaným příspěvkem bylo míněno, ať se Tereza stará o sebe. Myslím, že každý přirozeně inteligentní člověk je schopen si svůj inzerát pohlídat sám a pokud má pocit zneužití svých fotek, či čehokoliv jiného, má možnost to řešit sám.

A můžete mi prozradit, o jaký inzerát se jednalo? Že si nevzpomínám, že bych něco nahlásila neoprávněně, ráda se nechám poučit.
Ad editace příspěvků... edituji jen tehdy, pokud udělám pravopisnou chybu, tu po sobě pochopitelně opravím.

28.1.2016 11:26
tereza.128

XXX.XXX.38.99

jenca napsal(a):
Tahle reakce je nesmyslná, pokud něco prodávám je v dnešní době už normální, že přidám aktuální foto. Pokud se na fauně a podobných stránkách pohybuje člověk častěji, fotky mu celkem utkví a pokud se stejná fotka objeví u čerstvého inzerátu a dohledám si to druhé umístění od jiného přispěvatele, je jasné, že fotka umístěná na web na časové ose později(aby mě někdo nechytal za slovo) je kradená(vím že by teoreticky mohla nastat i jiná situace a fotka by mohla být ukradena už předchozím přispěvatelem, ale v tom případě je to spíš problém inzerenta, že nedal aktuální foto).

Úplný základ je to, když si na fotku kliknete pravým tlačítkem myši a potvrdíte nabídku - vyhledat pomocí služby Google. Zobrazí se Vám všechna zveřejnění dané fotky. Celkem snadno dohledáte, kdo a kdy ji zveřejnil jako první a to je pravděpodobný autor. V případě pochybností ještě redakce požádá autora o doložení originálu fotky, který obsahuje její popis. To kopie nemají. Kopie je prostě kopie.
Celkem chápu, že se zloději vztekají, když jsou ze zlodějny usvědčeni.

Neregistrovaný uživatel

28.1.2016 11:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.10.110

Za sebe mohu říct, že bych nikdy nepoužila k inzerátu jinou fotku, než svých nabízených zvířat. Když je čím se pochlubit, byla by škoda to neukázat A když není čím se pochlubit, končí to na pekáči. Určitě ne v chovu někoho jiného, aby pak měl dotyčný oči pro pláč. Ono takové obchodování by bylo dost krátkozraké. A koneckonců, kdo by si měl pořád vymýšlet nové a nové jména, že

Neregistrovaný uživatel

28.1.2016 11:46
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.10.110

tereza.128 napsal(a):
Úplný základ je to, když si na fotku kliknete pravým tlačítkem myši a potvrdíte nabídku - vyhledat pomocí služby Google. Zobrazí se Vám všechna zveřejnění dané fotky. Celkem snadno dohledáte, kdo a kdy ji zveřejnil jako první a to je pravděpodobný autor. V případě pochybností ještě redakce požádá autora o doložení originálu fotky, který obsahuje její popis. To kopie nemají. Kopie je prostě kopie.
Celkem chápu, že se zloději vztekají, když jsou ze zlodějny usvědčeni.

Jen jestli jste sama tak poctivá, když jste schopna někoho křivě obvinit

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2016 17:32
30.1.2016 18:12
peter z bratislavy

XXX.XXX.105.144

Ten istý chovateľ, čo ponúka za 90€ pár Ayam cemani (kohút polievkový výradový)
http://zvierata.bazos.sk/inzerat/57578651/ayam-cemani.php

ponúka už aj násadové vajcia po 3€/ks. Tak pozor, aby ste neboli prekvapení kvalitou kureniec, ak sú po podobne kvalitných rodičoch:
http://zvierata.bazos.sk/inzerat/57796498/nasadove-vajcia-aymi.php.

31.1.2016 14:04
nitram306

XXX.XXX.3.121

Dobrý den,
přátelé, musím zde kladně vyzvednut diskuzi na Ifauně. Nedávno jsem podlehl a i přes dlouhodobý odpor jsem si zřídil profil na facebooku. Čistě za účelem obohacení informací...
Včerejšího dne jsem se přidal do skupiny "Bazar násadových vajíček" Moje první reakce na zakladelala byla, jak bude selektovat množitele a prodejce braku, nedostal (nedohledal) jsem odpověď. Dnes jsem nahlédl co je zde nového a ejhle, co na IFAUNĚ chovatelé zkritizují, šup na facebook... Ještě se mám co učit smajlík, ale určité praktiky nikdy nepozřu
Chovu zdar
MZ.

31.1.2016 18:16
peter z bratislavy

XXX.XXX.105.144

Bazar násadových vajíček?
Nič také som na FB nenašiel.

1.2.2016 12:41
horal

XXX.XXX.58.226

Tohle sice neni drůbež, ale prodávat králika s tak rozjetym ušnim svrabem je né jenom sprosté ale i nebezpečné.http://www.sbazar.cz/83kaldik/detail/15102231-prodam-samce-cena-dohodou.

1.2.2016 15:41
pe3k

XXX.XXX.33.97

horal napsal(a):
Tohle sice neni drůbež, ale prodávat králika s tak rozjetym ušnim svrabem je né jenom sprosté ale i nebezpečné.http://www.sbazar.cz/83kaldik/detail/15102231-prodam-samce-cena-dohodou.

Tak toto je fakt sila.A bez problémov to ešte aj nafotí a pridá k inzerátu.Ale aspoň potencionálny kupujúci vidí reálny stav zvierat.

1.2.2016 15:45
stovi

XXX.XXX.112.229

Možná není no ale trochu tuluz sky tam je

tana91

2.2.2016 21:26
tana91

XXX.XXX.109.21

Dobry den, je to riskantni si koupit slepici na takovy inzerat? nebo je to v pohode klasicka slepice co snasi vajicka.

tana91

2.2.2016 21:29
tana91

XXX.XXX.109.21

Vsude ctu, jak jsou ty leghorny vyborne nosnice, ale kde je koupit, zadne inzeraty z okoli Domazlic nevidim. A ted tento pan, viz odkaz vyse od Mysaka, je nabizi primo ve Stode, za 130 kc. Je to hodne nebo bezna cena?

2.2.2016 23:00
honzapm

XXX.XXX.182.25

Ohlídejte si závozy do vaší oblasti:

http://www.drubez-horesovice.cz/slepice-slepicky-kurice.php
(špičková kvalita, vynikající zdravotní stav, nulový kanibalismus, TOP kusy,
většinou k doptání přes Jednotu - COOP,2x ročně, občas letáček ve schránce,
Leghorn je vyprodán vždy jako první, pozor na včasné objednání)

Farmička Orlík - údajně dovoz až do kurníku, ale telefonu dohoda dobrá,
nakonec jsem od nich nebral, nemám osobní zkušenost
- krom Leghorn D229 nabízejí i Dekalb White (totéž, jen líhnou vejce od jiného
šlechtitelského partnera vysokosnáškových lehkých bílých hybridů), Lohman White dtto

Daniel Žilinec, Částkov - osobně nebo i zasílá, čistokrevné Leghorn
- kvalita obstojná

Plus další nabídky zde.

tana91

2.2.2016 23:07
tana91

XXX.XXX.109.21

Díky za reakci, a za kontakty.

Žiliniec, cena Leghorn 170, -Kc- to je už moc asi, ne?

2.2.2016 23:15
honzapm

XXX.XXX.182.25

tana91 napsal(a):
Díky za reakci, a za kontakty.

Žiliniec, cena Leghorn 170, -Kc- to je už moc asi, ne?

Uhodla jste - NE.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.2.2016 13:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

jokes napsal(a):
Http://zvirata.bazos.cz/inzerat/56918091/Prodam-husy-nebo-vymenim-husa-ceska-bila.php
pěkná husička...

Na tak to je husa jakou svět neviděl.

4.2.2016 13:39
2mazutak

XXX.XXX.90.153

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Na tak to je husa jakou svět neviděl.

No, tak to by se chovateli stát nemělo, splést si husu s kachnou.nemám slov.

4.2.2016 13:47
honzapm

XXX.XXX.182.25

Tak vono kolikrát stačí jedno překliknutí v PC, že.
Tedy alespoň se tak omlouvají daní inzerenti podobného typu.
Klik.

5.2.2016 12:20
dedoza

XXX.XXX.113.158

Http://zvierata.bazos.sk/inzerat/57791772/Predam-kozie-mlieko.php

Skor na pobavenie. Nosivo-mliekove plemeno. Tomu sa povie kombinovana uzitkovost .
Ale na obhajobu pana, ma aj inzeraty na leghorny, tak sa mu asi poplietli obrazky.

5.2.2016 13:19
nomad72

XXX.XXX.234.11

dedoza napsal(a):
Http://zvierata.bazos.sk/inzerat/57791772/Predam-kozie-mlieko.php

Skor na pobavenie. Nosivo-mliekove plemeno. Tomu sa povie kombinovana uzitkovost .
Ale na obhajobu pana, ma aj inzeraty na leghorny, tak sa mu asi poplietli obrazky.

7.2.2016 10:01
honzapm

XXX.XXX.182.25

Taková jedna malá lahůdka pro nás češtináře.
Takový jeden malý dortík ke snídani.

Jo jo, taková máčka, to je prevít, ale kdiš vi na ňy pusťyt ti kohouti,
tak bude klit. Kilt a sílu a žádný zvedavý vítr fšem.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2684661/prodam-kouhouty/.

8.2.2016 23:40
honzapm

XXX.XXX.182.25

Přátelé, já nevim. Na polívku to je tvrdý, ne?
Jedině to prodat větvím na Voka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2016 16:24

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.2.2016 22:27

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.2.2016 22:53

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2016 07:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pozor AKCE!

Plemeno Domonant

http://zvirata.bazos.cz/inzerat/57418278/Kohouti-na-vykrm-6-7-tydnu-AKCE.php.

Dominant, pardon překlep.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2016 14:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

lentak napsal(a):
Http://zvierata.bazos.sk/inzerat/58123762/Indicky-bezec-smaragd.php.

No ako ináč ak nie v páre škoda by bolo nevyužiť také gény

14.2.2016 23:45
honzapm

XXX.XXX.182.25

Hm, za desítku se to vyplatí. Dáš desítku, dáš 42 vajec a líhneš.
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2689460/delanou-lihen/.

15.2.2016 01:40
nomad72

XXX.XXX.234.189

honzapm napsal(a):
Hm, za desítku se to vyplatí. Dáš desítku, dáš 42 vajec a líhneš.
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2689460/delanou-lihen/.

Možno sa nájde nejaký drúk, čo mu za to toľko dá :).

15.2.2016 07:45
2mazutak

XXX.XXX.90.153

honzapm napsal(a):
Hm, za desítku se to vyplatí. Dáš desítku, dáš 42 vajec a líhneš.
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2689460/delanou-lihen/.

Zdravím.to je něco otřesnýho, pár latí, pár kusů polistirenu, ani ta elektronika není nic extra, práce tak jedno dopoledne.toto je nejhorší líhen, jakou jsem tu kdy viděl, za ty prachy radši pět kusů té IQ103, i když je taky nemusím.tak to tu svojí nechám aspoň za 30 tis.kyž tato je za desítku.hanba mu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 12:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

2mazutak napsal(a):
Zdravím.to je něco otřesnýho, pár latí, pár kusů polistirenu, ani ta elektronika není nic extra, práce tak jedno dopoledne.toto je nejhorší líhen, jakou jsem tu kdy viděl, za ty prachy radši pět kusů té IQ103, i když je taky nemusím.tak to tu svojí nechám aspoň za 30 tis.kyž tato je za desítku.hanba mu.

Kuřata při líhnutí zřejmě padají mezi dráty a žárovky, nebo ještě bude inz.na dolíheň, také "levně".

15.2.2016 12:26
honzapm

XXX.XXX.182.25

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kuřata při líhnutí zřejmě padají mezi dráty a žárovky, nebo ještě bude inz.na dolíheň, také "levně".

Ach ano, mohou si pak, po oschnutí, hrát mezi těmi žárovkami na slalom,
na schovku, a jiné činnostě (například to, které po vylíhnutí spadne do odpařovací
nádoby na vodu, si může hrát na drůbež vodní, plavat na čas, případně zkusit
šnorchlování. Prostoru tam na to mají dost.
Inzerent zapomněl dodat, že je tato líheň také velmi skladná.

No nic, je to sice vyšší cena, ale za to horší kvalita (jako tunel Blanka).

Neregistrovaný uživatel

15.2.2016 12:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.10.110

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kuřata při líhnutí zřejmě padají mezi dráty a žárovky, nebo ještě bude inz.na dolíheň, také "levně".

Také mě hned napadlo, že to jako kuřata padají po vylíhnutí na dno?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 13:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Na liahni to síce nepoznať, ale je to puntičkár viď názov e - mailu. Predpokladám, že už pracuje na ďalšej liahni

15.2.2016 18:29
honzapm

XXX.XXX.182.25

Při "dolíhni" tam asi dá přepravku na ovoce, aby nevyskákala.

Začínám uvažovat, že si to pořídím.
Ne jako líheň, ale jako efektní, komorní a tématické osvětlení do obýváku.

16.2.2016 11:23
ivankav

XXX.XXX.171.58

Vlaška?

Denis123456

16.2.2016 17:00
Denis123456

XXX.XXX.230.6

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.2.2016 22:42

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.2.2016 23:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Liaheň na sterilné kurčatá

Neregistrovaný uživatel

17.2.2016 15:39
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.10.110

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Http://zvirata.bazos.cz/inzerat/57542053/Umela-lihen-na-kurata.php

A pozor. Je Prudce funkcni

Myslím, že to už si někdo dělá srandu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.2.2016 08:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mýliš sa, myslí to hlboko vážne pozri na jeho ďalšie inzeráty / BTW kurírujem sa, tak mám veľa času /.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.2.2016 09:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Spis to bude ňákej sběratel. Ale prudce pobavil ;).

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.2.2016 11:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Myslíš, že rozpredáva svoju zbierku

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.2.2016 17:36

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.2.2016 18:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prý na bio-konzumaci:

http://zvirata.bazos.cz/inzerat/57708788/Kohouti-mladi-ke-zdrave-konzumaci-2ks.php.

No přeci z chovu na bio-blátě musí být bio-kohouti, následně bio-konzumace.

19.2.2016 20:46
honzapm

XXX.XXX.182.25

Přechod na jiné plemeno nebo přechod na plemeno?

Není přechod, jako přechod.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2693153/prodam-nosne-slepice/

.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.2.2016 21:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Přechod na jiné plemeno nebo přechod na plemeno?

Není přechod, jako přechod.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2693153/prodam-nosne-slepice/

.

A navíc plemeno České slepice.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2016 13:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sliepky s modrou krvou pôjdu na dračku

22.2.2016 22:49
jako001

XXX.XXX.109.93

Dlho som vàhal ci sa tu opytat, màte niekto skusenosti s kupou kuriatok minifarmy v Radave, nakolko som z domu prec pre kuriatka vyrazila manzelka so susedom kupoval som Maransky a Jerzejskè obry manzelka mi opisala aj odchovne vsade cisto pekne a teplo pàn s velmi serioznym jednanim tak len dufam ze nebudu vyradovè ale naozaj ze budu na potesenie aj uzitok.S uslachtilymi plemenami sliepok nemàme prakticky ziadne skusenosti.Pripadne vie niekto povedat v akom veku uz bude poznat kvalita zvierat, lebo podla tychto inzeràtov vidim ze situàcia je rovnakà ked nie este horsia ako u exotàrov nastastie tam ma oklamat nevedia.prepàcte za pravopis ale klavesnica nepoznà znaky.

23.2.2016 12:24
ovecka

XXX.XXX.171.70

Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2695823/indicky-bezec/

Taky dobré, indičtí běžci jako fík. Dana.

23.2.2016 13:27
rivers

XXX.XXX.141.181

Http://zvirata.bazos.cz/inzerat/57518344/Kohout.php To je ale krasavec uplne vystavni.To chce vymenit za stejne krasnou slipku. PŘ:foto.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.2.2016 14:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

ovecka napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2695823/indicky-bezec/

Taky dobré, indičtí běžci jako fík. Dana.

No cenu by sme mali ale dopasovať k nej z tohto hejna bežca už bude asi problém

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.2.2016 20:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tohle má být vejce Maransky, i v marketu od hybridek mají tmavší skořápku.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2696190/nasadova-vejce-maranska-medenokrka/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.2.2016 20:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

I tato vejce jsou hodně světlá na Maransky.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2696100/maranska/.

23.2.2016 20:31
rivers

XXX.XXX.141.181

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
I tato vejce jsou hodně světlá na Maransky.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2696100/maranska/.

A to jsem se ted dival a take se mi nezdali.

23.2.2016 20:32
rivers

XXX.XXX.141.181

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tohle má být vejce Maransky, i v marketu od hybridek mají tmavší skořápku.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2696190/nasadova-vejce-maranska-medenokrka/.

Take se mi nezdaji i moje sasexky snaseji tmavsi.

23.2.2016 22:07
beginner

XXX.XXX.210.100

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
I tato vejce jsou hodně světlá na Maransky.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2696100/maranska/.

Jura.z.olmúzu Zrovna ta vejce, která kritizujete, splňují standard a mají pěkný lesk.

Pokud máte na mysli, že Maransky snáší i tmavší vejce, tak máte pravdu, ale nejtmavší násadová vejce bude málokdo prodávat po 15 Kč.

23.2.2016 22:16
Olympionik2008

XXX.XXX.193.210

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tohle má být vejce Maransky, i v marketu od hybridek mají tmavší skořápku.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2696190/nasadova-vejce-maranska-medenokrka/.

To plně souhlasím s Jurou

Opravdu záleži na kvalitě násadových vajec

Přikládam foto = Moje Maransky

23.2.2016 22:40
mysak

XXX.XXX.55.178

honzapm napsal(a):
Přechod na jiné plemeno nebo přechod na plemeno?

Není přechod, jako přechod.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2693153/prodam-nosne-slepice/

.

a hlavně žádné podpúrné...

23.2.2016 22:42
beginner

XXX.XXX.210.100

Olympionik2008 napsal(a):
To plně souhlasím s Jurou

Opravdu záleži na kvalitě násadových vajec

Přikládam foto = Moje Maransky

Na kvalitě vajec záleží, o tom žádná, ale nemůžete čekat, že ta nejtmavší vejce bude někdo prodávat za 12 nebo 15 Kč. Takže u kritizovaných vajec cena odpovídá kvalitě.

Moje Maransky

23.2.2016 22:44
mysak

XXX.XXX.55.178

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No cenu by sme mali ale dopasovať k nej z tohto hejna bežca už bude asi problém

Říkal jsem tu už před časem, že se nám ti běžci nějak pokládají a pokládají

23.2.2016 22:59
horal

XXX.XXX.58.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No cenu by sme mali ale dopasovať k nej z tohto hejna bežca už bude asi problém

Co vy můžete vědět jak rychle běhaj. třeba jsou to olympionici, že jo pane doktore.

24.2.2016 03:03
nomad72

XXX.XXX.234.180

horal napsal(a):
Co vy můžete vědět jak rychle běhaj. třeba jsou to olympionici, že jo pane doktore.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.2.2016 08:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

rivers napsal(a):
Take se mi nezdaji i moje sasexky snaseji tmavsi.

Prečo ponúkať sasexky, keš práve letia maransky . Človek je tvor vynachádzavý a kvôli ľudským vrtochom meniť celé hejno sa fakt neoplatí . Pokiaľ sa z nich fakt nevyklube niečo iné tak je to prihliadnuc na cenu ako tak v norme. Neviem, čo máte všetci s tými škrupinami aj tak nakoniec skončia v traviacom trakte sliepok a tak ďalej...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.2.2016 09:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

horal napsal(a):
Co vy můžete vědět jak rychle běhaj. třeba jsou to olympionici, že jo pane doktore.

JJ mám dojem, že z týchto niektoré dokážu aj lietať

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.2.2016 14:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Maranska byla vyšlechtěna a je primárně chována právě kvůli tmavé barvě skořápky vajec.Násadová vejce by měla být vždy co nejtmavší.Množení z takto barevně nestandartních vajec vede k degradaci plemene.

24.2.2016 20:52
andreakiss

XXX.XXX.34.131

Olympionik2008 napsal(a):
To plně souhlasím s Jurou

Opravdu záleži na kvalitě násadových vajec

Přikládam foto = Moje Maransky

Také by jsem se chtěla dopracovat k této luxusní barvě vajec. Olympioniku, neprodáte mi kohoutka ? Třeba několikatýdenního, já si ho dochovám

25.2.2016 18:56
beginner

XXX.XXX.210.26

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Maranska byla vyšlechtěna a je primárně chována právě kvůli tmavé barvě skořápky vajec.Násadová vejce by měla být vždy co nejtmavší.Množení z takto barevně nestandartních vajec vede k degradaci plemene.

Zrovna v tomto inzerátu, https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2696100/maranska/, co jste kritizoval, jsou vejce zcela odpovídající barvou standardu plemene Maranska a s pěkným leskem. Taková nese převážná většina Maransek. Jestli máte na mysli ta nejtmavší vejce, tak to už není sranda se k takovým dopracovat a je za tím spousty práce a úsilí. S takovými se člověk chlubí a může s nimi chodit na výstavy.
Ta vejce z inzerátu nejsou moje, ale když tady kritizujete standardní vejce Maransek, tak mě to sejří a musím se ozvat.

25.2.2016 19:30
nomad72

XXX.XXX.234.246

Tu pridávam tiež jeden a myslím, že čistokrvný nieje ani zďaleka... : http://zvierata.bazos.sk/inzerat/58763414/Tulusky-gunar.php.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.2.2016 19:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

beginner napsal(a):
Zrovna v tomto inzerátu, https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2696100/maranska/, co jste kritizoval, jsou vejce zcela odpovídající barvou standardu plemene Maranska a s pěkným leskem. Taková nese převážná většina Maransek. Jestli máte na mysli ta nejtmavší vejce, tak to už není sranda se k takovým dopracovat a je za tím spousty práce a úsilí. S takovými se člověk chlubí a může s nimi chodit na výstavy.
Ta vejce z inzerátu nejsou moje, ale když tady kritizujete standardní vejce Maransek, tak mě to sejří a musím se ozvat.

No mám to stěstí, že převážná část mých vajec od Maransek jsou hodně tmavá, tmavší než v inzerátu, nicméně jsem jen napsal, že se Mě zdají světlá.Každý může mít jiný názor.Také jsou možná špatně nafocena.

26.2.2016 20:52
jokes

XXX.XXX.56.230

26.2.2016 22:15
honzapm

XXX.XXX.182.25

Baťovské ceny jsou super, jsou sexy.

Stejně tak jsou sexy tihle kohutikovia Vlašky isabelové. Super.

http://zvierata.bazos.sk/inzerat/58729396/predam-vlaska-izabelova-mladych-kohutikov.php

.

lentak

27.2.2016 20:14
lentak

XXX.XXX.194.102

Tak neviem. kazdy mysli ze ma cistokrvne a neviem myslim ze kruzok na nohe nieje toho zaruka. svetle nohy velmi malo operene vajicka farby ako moje hybridy tak neviem co to vlastne je?

http://zvierata.bazos.sk/inzerat/58826699/Nasadove-vajcia-Marans.php.

lentak

27.2.2016 20:18
lentak

XXX.XXX.194.102

Toto je super...zevraj wyandotky a kupite si vajicka netriedene a pride mi ze dotycny este garantuje tym netriedenim dane farby? alebo sa mylim?

http://zvierata.bazos.sk/inzerat/58807765/Nasadove-vajcia.php.

28.2.2016 18:54
peter z bratislavy

XXX.XXX.105.144

Nový farebný ráz? Keď už sú medené, bronzové, tak budú aj strieborné?

http://zvierata.bazos.sk/inzerat/58846639/PREDAM-MORIAKOV-A-MORKY-STRIEBORNE-NA-DALSI-CHOV.php.

29.2.2016 05:14
nomad72

XXX.XXX.234.99

peter z bratislavy napsal(a):
Nový farebný ráz? Keď už sú medené, bronzové, tak budú aj strieborné?

http://zvierata.bazos.sk/inzerat/58846639/PREDAM-MORIAKOV-A-MORKY-STRIEBORNE-NA-DALSI-CHOV.php.

A bude treba počkať aj na zlaté, a rozdávať ich namiesto medailí

2.3.2016 13:04
jokes

XXX.XXX.56.230

vici napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2701056/brahmanky-velke-kolumbijske/.

Jsou moc krásné, zamiloval jsem si je, asi si je taky pořídím...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2016 08:05
6.3.2016 08:16
Ludmilk

XXX.XXX.78.82

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ta cena je opravdu krutá:

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2703581/chedvabnicky/.

Zrovna jsem to sem chtěla dát

6.3.2016 09:18
2mazutak

XXX.XXX.90.153

Ludmilk napsal(a):
Zrovna jsem to sem chtěla dát

Zdravim.no, asi si váš příspěvek sem vzal k srdci, protože už zlevnil na batových 999 kč.

6.3.2016 09:26
Ludmilk

XXX.XXX.78.82

No vida:D Ještě pár takových příspěvků a bude na přijatelné ceně

6.3.2016 09:54
honzapm

XXX.XXX.182.25

Kolik tam bylo původně?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2016 10:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Kolik tam bylo původně?

1500, -

10.3.2016 03:53
nomad72

XXX.XXX.234.146

Kto by zavrel do tohoto sliepky? http://zvierata.bazos.sk/inzerat/59224700/Kurin-pre-sliepky.php a za takú cenu?

10.3.2016 06:42
jeliman

XXX.XXX.245.164

Zase ty stylový dvířka nemá jen tak někdo

10.3.2016 08:15
horal

XXX.XXX.58.226

nomad72 napsal(a):
Kto by zavrel do tohoto sliepky? http://zvierata.bazos.sk/inzerat/59224700/Kurin-pre-sliepky.php a za takú cenu?

No co ? Kurnik na jednu noc. Přidal bych ještě slogan " potřebujete se zbavit staré drůbeže ? pořiďte si náš korník, večer zavřete a ráno jenom pozbíráte umrlce, ručíme za 100% úspěch".

10.3.2016 08:23
nomad72

XXX.XXX.234.146

horal napsal(a):
No co ? Kurnik na jednu noc. Přidal bych ještě slogan " potřebujete se zbavit staré drůbeže ? pořiďte si náš korník, večer zavřete a ráno jenom pozbíráte umrlce, ručíme za 100% úspěch".

ak to niekto kúpi, tak už teraz mi je ľúto tých sliepok...

10.3.2016 09:50
2mazutak

XXX.XXX.90.153

Zdravím. možná tak za pět set jako odchovna, bych to i vzal, a dovybavil světlem a teplem.

10.3.2016 11:17
honzapm

XXX.XXX.182.25

A vzduchem.

10.3.2016 12:23
horal

XXX.XXX.58.226

honzapm napsal(a):
A vzduchem.

No právě to jsem měl na mysli, do rána by se určitě udusily.

12.3.2016 13:27
ovecka

XXX.XXX.203.146

Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2707908/slepice-selske/

Nové plemeno, všechno, super", to by bylo, aby se to neprodalo. Dana.

13.3.2016 19:32
nomad72

XXX.XXX.234.95

13.3.2016 19:36
Ludmilk

XXX.XXX.78.82

nomad72 napsal(a):
Na 6 týždňov vyzerajú veľmi zle... http://zvierata.bazos.sk/inzerat/59363363/Predam-6-tyzdnove-dominanty.php.

To teda, oproti mým 6ti týdenním jsou to nedochůdčátka.Jde o to, jestli fotky nejsou foceny dřív než v 6i týdnech a teď, když jim padlo 6 týdnů dávají inzeát

13.3.2016 19:39
nomad72

XXX.XXX.234.95

Ludmilk napsal(a):
To teda, oproti mým 6ti týdenním jsou to nedochůdčátka.Jde o to, jestli fotky nejsou foceny dřív než v 6i týdnech a teď, když jim padlo 6 týdnů dávají inzeát

Tak ak chcem niečo predať, tak dám aktuálne foto, lebo ináč predám veľké h... toto by kupujúceho odradilo... veď hentak vyzerajú moje 8 dňové kurky... a nie sú také strapaté...

19.3.2016 11:06
nomad72

XXX.XXX.234.192

28.3.2016 15:21
peter z bratislavy

XXX.XXX.105.144

Tak máma nove plemeno "ORALKA". čo všetko si pod Oral..om možno predstaviť nechám na Vašu fantáźiu...
Keby to bolo len raz, verím, že je to preklep:
http://zvierata.bazos.sk/inzerat/59857923/kupim-kuriatka-oralky-bielej.php.

14.4.2016 17:00
peter z bratislavy

XXX.XXX.105.144

dedoza napsal(a):
Http://zvierata.bazos.sk/inzerat/60433160/Kohuty.php.

Striebro je predsa drahšie ako meď, tak predáva striebrokrké, miesto medených!

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.4.2016 07:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zase tu máme BIO vejce:Už jen že pán asi krmí bio chlebem je paráda.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2729922/domaci-vajicka/.

16.4.2016 11:05
honzapm

XXX.XXX.182.25

BIO kukuřice - tak to je super rarita. To ta vejce budou nejmíň za dvacku žloutek a za patnáct korun bílek, skořápka bude navrch zdarma jako BIO bonus. Supééér.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.5.2016 23:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Logika nepustí

Ne-chovatel

9.5.2016 13:30
Ne-chovatel

XXX.XXX.139.25

Reaguji sice pod "krutými inzeráty", ale některé věci fakt nejsou p-r-d-e-l. (Ale notak iFauno, nepřeháníš to?)

Musel jsem teď v zásobování vápníkem upřednostnit husy, líhlo se, lidé co berou vajíčka nevrací skořápky... Taková "drobnost" stačí k tomu, že chcete vyšší cenu, kterou už lidé nemusí akceptovat. Takže i chápu (i když nemám pochopení, toť můj přístup) že to zkouší lidi různě.

Zrovna jsem přivezl z místního obchodu s chovatelskými potřebami vápený grit (min 350 g vápníku na 1 kg), protože písek už nestačil, za 57 Kč/ 3 kg. Ve stavebninách jsem nic podobného nesehnal a prodavač si navíc myslel, že jsem blázen ptát se na mletý dolomit či vápenec.

Když lidem uvedu, že slepice jsou jen přirozeně chované i krmené, tak na to neslyší téměř nikdo. Každému je jedno že kromě toho jim deně donesu a nasekám hromadu trávy (tato práce a námaha mi pokryje tak dvě vajíčka denně),...
Mě je to naštestí téměř jedno, protože mám vajec jen tolik, že než abych prodal pod svou cenou, tak je raději sním (spotřebuji sám). Oproti loňsku jsem ale zdražil z 2 Kč (za jakékoli vejce) na 3,5 Kč (vejce do 63 g) a na 4 Kč (za těžší), kdo nechce ať nebere. Ale chápu i to že lidé nemají zájem, když v obchodě stojí pod 2 Kč.

12.5.2016 21:37
honzapm

XXX.XXX.182.25

Kupte si plemenné vlašky, třeba od nich odchováte nějakého toho plemeníka.
A taky budete moci nabízet plemenná vajíčka.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2746206/prodam-plemenne-vlasky/

.

12.5.2016 22:27
honzapm

XXX.XXX.182.25

Moc hezký pomořanský houser. A dokonce je celý bílý.
A dokonce má i chocholku.
Pomořankám zdar!

http://zvirata.bazos.cz/inzerat/60568718/husa-labuti-a-houser-pomoransky.php

.

13.5.2016 22:20
honzapm

XXX.XXX.182.25

Tuhle nabídku doporučuje i Láďa Hruška, páč se to vyplatí.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2746692/kurata-zdrobnelych-slepic-zdarma/

.

17.5.2016 10:20
horal

XXX.XXX.58.226

Http://www.ifauna.cz/kralici/inzerce/r/detail/2684825/prodam-kraliky-samce/

To byly jako pětiměsíční, a dnes v osmi měsících vypadá úplně stejě. Podle standardu už měl být stříbrný.

20.5.2016 11:28
plistiak

XXX.XXX.173.106

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.6.2016 05:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Prý chtěl bych koupit české slepice barvy:černa, hnědá a bílá, takže asi nějaké s českým občanstvím.A ještě požadovaná cena je úlet.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2759834/slepice/.

24.6.2016 09:25
dedoza

XXX.XXX.113.158

Uloha na dnes. Najdi aspn jednu bez vylukovej vady.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2773006/maranska-medenokrka/.

13.7.2016 20:06
honzapm

XXX.XXX.182.25

To by mě fakt zajímalo, co z tohohle vyleze.
Nechcete to někdo zkusit a dát vědět?
Velmi dobrým kvočnám vlaškám zdar, nazdar.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2786131/vlaska-zlata-cerne-lemovana/

.

22.7.2016 07:09
roman555

XXX.XXX.253.232

dedoza napsal(a):
Uloha na dnes. Najdi aspn jednu bez vylukovej vady.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2773006/maranska-medenokrka/.

Navíc nejsou staré 7 měsíců, ale tak 7 let.Nohy u kohouta.A kde mají opeření nohou atd.

26.7.2016 17:40
gallus

XXX.XXX.142.153

Nové málopočetné plemeno z juhu Slovenska...
https://zvierata.bazos.sk/inzerat/63555913/Kacica-dunajka.php.

27.7.2016 01:26
beginner

XXX.XXX.210.123

V inzerátu je použita má vlastnoruční fotografie a moje kuřice Maranska. Fotka je několik let stará. Předpokládám, že vejce na další fotografii také nebudou od slepic inzerenta. Když dává k inzerci fotografie cizích zvířat, dejte si pozor.
https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2778162/kurice-slepicky-maranska-stari-4-mesice/.

28.7.2016 09:51
honzapm

XXX.XXX.182.25

To je tak hezky, poeticky a tklivě napsáno,
že ani jedno z mých tří očí nezůstalo suché.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2795249/jednorocni-kohout/

.

28.7.2016 18:18
makro

XXX.XXX.183.62

honzapm napsal(a):
To je tak hezky, poeticky a tklivě napsáno,
že ani jedno z mých tří očí nezůstalo suché.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2795249/jednorocni-kohout/

.

Do polievky dobrý!

10.8.2016 17:09
ovecka

XXX.XXX.203.146

Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2752316/koupim-husy/#
To se to chlubí cizím peřím. Na fotografii jsou moje české husy, mám ji na profilu. Dana.

ja

10.8.2016 17:44
ja

XXX.XXX.55.5

Ale veď on ich nechce predať, ale kúpiť, asi ich dáva ako vzor.

10.8.2016 19:33
ovecka

XXX.XXX.203.146

To nic nemění na tom, že neoprávněně použil mou fotografii. Já jsem mu svolení nedala. Má si pořídit vlastní fotku nebo uvést zdroj. Dana.

12.8.2016 13:22
ovecka

XXX.XXX.203.146

Http://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2806509/ceske-husy/

Krásné české husy a ty exkluzivní podbřišky Dana.

12.8.2016 21:33
honzapm

XXX.XXX.182.25

A ten dlooooouhýýýý krk.

Přidejte reakci

Přidat smajlík