Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
9.1.2016 14:43
wyandotte

XXX.XXX.114.193

Dobry den chcel by som sa spytat ci moze omrznuty hreben vadit kohutovy. Napriklad som pocul ze kohut moze byt potom neplodny co je na tom pravdy ? Dakujem :).

9.1.2016 14:47
peter z bratislavy

XXX.XXX.105.144

Bože, sto krát to tu bolo už opisané! Čo tak použiť vyhľadávanie v diskusii?
Omrznutie hrebeňa nesposobuje neplodnosť, ale nezaujem o sliepky, keďže ho to bolí. Kým sa mu nezahojí, tak sa o sliepky nezaujíma a preto staré babky hovorili, že je neplodný.

9.1.2016 16:03
wyandotte

XXX.XXX.114.193

Dakujem velmi pekne za odpoved. A na prve 2 vety nereagujem nehnevajte sa :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2016 08:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

wyandotte napsal(a):
Dakujem velmi pekne za odpoved. A na prve 2 vety nereagujem nehnevajte sa :).

Sorry, ale úplně stejné téma je tady o kousek níž,8.1. cca v 7:30 poslední příspěvek s radami a informacemi přesně těmi, co chcete. Takže souhlasím s tím, že 2 minuty hledání (když to systém umožňuje) nikoho nezabijou, protože jinak je diskuze zde zabitá příspěvky milionkrát totéž...,

10.1.2016 10:17
wyandotte

XXX.XXX.114.193

Prepáčte nechcem sa tu s vami hádať, ale ja viem že ten kohut omrznutý hrebeň má čiže do vyhladávača napíšem omrznutý hrebeň najde mi tam asi 5 príspevkov a tam neni nič o tom čo som sa pýtal :/ v živote by ma niako nenapadlo písať do vyhladávača opuchnutý hrebeň ked moj kohut ho ma normálny iba omrznutý :) a ja chcem vedieť iba to či je plodný, také veci ako zachrániť mu ten hrebeň alebo predchádzať omrzlinám ma moc nezaujímajú kedže kohút možno za 3 mesace pojde do polievky :) dakujem a vážne sa nechcem hádať :).

10.1.2016 13:20
honzapm

XXX.XXX.182.25

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Sorry, ale úplně stejné téma je tady o kousek níž,8.1. cca v 7:30 poslední příspěvek s radami a informacemi přesně těmi, co chcete. Takže souhlasím s tím, že 2 minuty hledání (když to systém umožňuje) nikoho nezabijou, protože jinak je diskuze zde zabitá příspěvky milionkrát totéž...,

Ale to je problém admina.
Nechápu, že tu diskuse není rozdělena tématicky.

Např. na Vodní drůbež, Hrabavá, Volná diskuse, Dotazy, Násadová vejce, Zdravotní problémy, Začínáme s chovem, Krmiva, Léčiva, Kde sehnat?, Koupím - Vyměním, Drůbežárny a zkušenosti s nimi, Líhně a jiná technika, Plemenné chovy (pro ty zástupy odborníků, co jsou nažhavené sem chodit, ale nechodí, protože se tu jen neodborně pindá), Fotky, Méně chovaná plemena a rázy, Domácí dvorek, Chov pro radost (však by se to jistě nějak dalo udělat - stačí se domluvit - jsme jen lidi)

Úkolem admina nemůže být jen úprava tématu, pokud je na to upozorněn.

Nechápu, když někdo nemá co k tématu říci, proč tedy odpovídá?
Jen tím posouvá téma nahoru, činí ho aktivnějším.
Jen tak přidává další příspěvek (o ničem) do tématu (podle něj) o ničem.
Pak nově příchozí čtenář vidí zajímavý nadpis, k tomu pěkné množství odpovědí, reakcí, s chutí na téma klikne, že se něco nového dozví - a hups, tam je jen trapné pindání o tom, jak to tu již bylo řešeno a že se má použít Vyhledávání.

Promiňte, ale internetovou diskusní vyspělost si představuji poněkud jinak.

10.1.2016 13:23
ovecka

XXX.XXX.203.146

Možná také trochu zafungovala jazyková bariéra, česky říkáme omrzlý hřeben. A potom je to správné téma hned první. Dana.

10.1.2016 13:25
honzapm

XXX.XXX.182.25

Ono možná nejde, Dano, jen o ten hřeben, o to jedno téma.
Ale o tu atmosféru zde obecně.

10.1.2016 16:24
ovecka

XXX.XXX.203.146

honzapm napsal(a):
Ono možná nejde, Dano, jen o ten hřeben, o to jedno téma.
Ale o tu atmosféru zde obecně.

Opět se mi stalo, že jsem dávala příspěvek do diskuze a mezi tím mne nějaký jiný přeskočil. Pak vypadá ten můj nelogicky.
Za ta léta, co zde diskuze je, je tu odpověď na 99% otázek. Nedivím se jinými, že je nebaví odpovídat na stále stejné dotazy. A navíc, když odpověď je několik řádek vedle. A protože jsme každý jiný, tak to někteří nevydrží a uleví si. Já to tedy chápu. Dana.

janka238

8.2.2016 16:40
janka238

XXX.XXX.248.200

Dobry den, moj kohut ma tiez omrznuty hreben a niekedy mu to aj krvaca. Mame mu to teraz nejako osetrovat alebo sa to zahoji samo. Citala som si vsetky diskusie ale nikde som sa nedozvedela tak poprosim o radu. A este jedna rada prosim viete mi poradit kde by sme kupili plymutky mladky na jar? potrebujeme 15 sme zacinajuci chovatelia chceme ich len na vajicka, ale nechceme uplne male kuriatka. Dakujem.

8.2.2016 19:39
kukura

XXX.XXX.234.82

Ja budem liahnut cierne a pasikave plymuty. Tak jun jul sa my ozvyte ak budete mat zaujem vtedy budu mat 3.4mesiace a nieco bude na predaj.

Janka238

9.2.2016 21:39
Janka238

XXX.XXX.216.0

Takto vyzera, je to strasne? Mame ho radsej zabit?

9.2.2016 21:53
honzapm

XXX.XXX.182.25

Na to je vždycky čas. Zvlášť u tohoto rázu, je to škoda.

Janka238

9.2.2016 21:56
Janka238

XXX.XXX.216.0

Ja myslim ci sa velmi netrapi, ci sa mi to Ahoji?

Janka238

9.2.2016 21:58
Janka238

XXX.XXX.216.0

Oprava: ci sa mu to zahoji, ci sa velmi netrapi a co mu mam davat na to? Inak mame zatepleny kurin tak nechapem preco mu to omrzlo. A na juhu byvame. Dakujem.

10.2.2016 00:11
mysak

XXX.XXX.40.63

Oomrznutý hřeben vadí, aby ne, když jde o zánět a dlouho se hojí. Postižené místo mokvá, a nekrotizuje.
Po celou dobu hojení, kohout nemá chuť se pářit. Samozřejmě vždy jde o to, do jaké míry je hřeben zasažen, takže pokud je to jen ojedinělá špička zubu, nemusí to znamenat nic.

10.2.2016 13:03
rybka

XXX.XXX.80.149

Janka238 napsal(a):
Takto vyzera, je to strasne? Mame ho radsej zabit?

Zdravím, podle fotky mi to připadá spíše, že je to zranění než omrzlina. Fotka zde nejde přiblížit, ale vypadá, že má poraněnou i hlavu. Nepobili se vám kohouti, nebo nemohla ho poranit jiná drůbež jako husy, krocani...i kačer umí dát kohoutovi co proto.
Vkládám foto mírné omrzliny kohouta Amroks. Takhle mírná omrzlina se spraví sama bez zásahu, ale snad se ještě někdo k vašemu kohoutovi vyjádří a poradí.
Mě opravdu připadá, že to má zranění a ne omrzlinu a mělo by se mu to každopádně stříknout nějakou desinfekcí.

10.2.2016 13:16
rybka

XXX.XXX.80.149

Ještě dodatek...nevím jak je to s vlivem na pojímání slepic s omrznutým hřebenem, ale měla jsem již pár docela vážných poranění u kohoutů a to od hlavy až k patě jak od jiné drůbeže, jestřába či psa a stačilo jim pár dní, aby se otřepali a i když nebyly všechny rány zcela zhojeny, pojímali slepice dál. Připadá mi, že mají posunutý práh bolesti a jen tak něco je neodradí

Janka238

10.2.2016 15:10
Janka238

XXX.XXX.216.0

Dobry den, dakujem za odpoved. Teda mu to postriekam niecim dezinfekcnym. Ma to odmrznuty hreben urcite podla mna, lebo to mu tak zcernal cely a teraz mu to tak postupne odlupuje a trochu mu to aj krvacalo. Neviem co sme zle urobili. Ja som citala ze to az pri minus 20 odmrza tak sme mu to nenatierali. Kurin je zatepleny a bolo tu v noci podla mba maximalne - 8. Nepobil sa s nikim predpokladam, lebo maju uzavrety vybeh a mame iba jedneho kohuta. Nevadi, ze nebude skakat na sliepky len nech je zdravy. Prajem pekny den. A velmi pekne za rady.

Janka238

10.2.2016 15:11
Janka238

XXX.XXX.216.0

Dobry den, a odkial ste prosim, ci to nemame velmi daleko. Dakujem.

Janka238

10.2.2016 15:56
Janka238

XXX.XXX.216.0

Janka238 napsal(a):
Dobry den, a odkial ste prosim, ci to nemame velmi daleko. Dakujem.

Ja sa na tejto stranke moc nevyznam, som myslela, ze davam odpovedat a to mi napisalo novy prispevok a teraz nikto nevie k comu to patri. Tak to patrilo tomu panovi s plymutkami.

10.2.2016 16:20
kukura

XXX.XXX.234.102

Ak sa pytate mna co som vam odpovedal na ty plymutky tak od Ziliny.

10.2.2016 16:29
ančovička1

XXX.XXX.222.190

Janka238 napsal(a):
Dobry den, dakujem za odpoved. Teda mu to postriekam niecim dezinfekcnym. Ma to odmrznuty hreben urcite podla mna, lebo to mu tak zcernal cely a teraz mu to tak postupne odlupuje a trochu mu to aj krvacalo. Neviem co sme zle urobili. Ja som citala ze to az pri minus 20 odmrza tak sme mu to nenatierali. Kurin je zatepleny a bolo tu v noci podla mba maximalne - 8. Nepobil sa s nikim predpokladam, lebo maju uzavrety vybeh a mame iba jedneho kohuta. Nevadi, ze nebude skakat na sliepky len nech je zdravy. Prajem pekny den. A velmi pekne za rady.

Váš kohout je omrzlý hodně, nechápu, jak to můžete dopustit, kohoutům umrzají hřebeny rychle, podle toho, jak je mají veliké.nechápu, že jste někde četla, že jim umrznou až při mínus 20 stupních! to už asi zamrzne celý kohout, ne? ale pro podruhé budete chytřejší a nenecháte to takto dopadnout...já mám kohouty s vysokými hřebeny a jakmile hlásí teploty minus 5 stupn´ů, ani ve dne je nepouštím z kurníku! kurník máme zděný s velkými luxférovými okny až k zemi, tak tam mají slepičky světlo a sluníčko a hlavně teplo! a kohoutky milflérek z venkovního dřevěného kurníku posbírám a na noc je přenáším do kotce do maštale, když mrzne delší dobu, jsou přes den ve skleníku! tomu vašemu kohoutkovi černé omrzliny odpadnou, natírejte mu to nějakou hojivou mastí, třeba heřmánkovou, ta je i proti zánětu, běžně k dostání v lékárně..držím kohoutkovi palce, at´to přežije a co nejdřív se vyléčí!

13.2.2016 13:06
ladd

XXX.XXX.17.234

Je to omrzlé. Peří na hlavě je znečištěné, jak mu to mokvá.
V tomto vláknu je bodlinkou na omrznutý hřeben dopručováno podávání protizánětlivých léků, např. aspirin.
https://www.ifauna.cz/drubez/diskuse/detail/3036176/kohut-opuchnuty-hreben#a3037117.

Janka238

13.2.2016 15:49
Janka238

XXX.XXX.252.251

ladd napsal(a):
Je to omrzlé. Peří na hlavě je znečištěné, jak mu to mokvá.
V tomto vláknu je bodlinkou na omrznutý hřeben dopručováno podávání protizánětlivých léků, např. aspirin.
https://www.ifauna.cz/drubez/diskuse/detail/3036176/kohut-opuchnuty-hreben#a3037117.

Dakujem velmi pekne, budem sa snazit mu to vyliecit. Prajem pekny den.

11.12.2016 09:18
Penderecky

XXX.XXX.49.194

Peter chcem sa spýtať či sú kohúty wyandotky agresívne? A poradiť mi z chovám?

12.12.2016 09:05
ančovička1

XXX.XXX.220.126

Nemyslím si, že by byli kohouti wyandotek agresivní, z kohoutů, které jsem chovala, byl divoch akorát jeden, který měl vysoké ego a nechtěl mě ani pustit na dvorek ke slepicím, po čase šel do polévky, nejen kvůli mě, hlavně kvůli dětem, byl krásný velký, ale pro děti nebezpečný! jinak jsem moje wyandotky černě lemované měla ráda, jsou to krásné milé a klidné slepice! jejich výhodou je i to, že mají nízké růžicové hřebeny, tedy netrpí tolik namrzáním hřebínků, ale, jako slepice s listovým hřebenem, ale ani tyto MRAZUVZDORNÉ nejsou! tedy teplý kurník!

12.12.2016 09:16
ančovička1

XXX.XXX.220.126

Janka238 napsal(a):
Dakujem velmi pekne, budem sa snazit mu to vyliecit. Prajem pekny den.

Janka, jak to dopadlo s kohoutem? já bych ho dala do hrnce na polévku a koupila si nového, než ho trápit v tomhle stavu...blíží se zase zima a mrazy a tak by se chovatelé měli zamyslet...

8.1.2017 18:13
dadu

XXX.XXX.61.94

Chtěla bych se zeptat, při jaké teplotě zhruba kohoutovi hřeben omrzne? Mám je ve chlévě,2 jsou normálně na zemi,2 jsou ve výšce zhruba 1,5 m. Na zemi jim teď bohužel voda zamrzá, u těch kohoutů ve výšce zamrzla niplovka. Je tu nebezpečí, že jim hřebeny omrznou?

8.1.2017 18:15
1978milan

XXX.XXX.227.76

dadu napsal(a):
Chtěla bych se zeptat, při jaké teplotě zhruba kohoutovi hřeben omrzne? Mám je ve chlévě,2 jsou normálně na zemi,2 jsou ve výšce zhruba 1,5 m. Na zemi jim teď bohužel voda zamrzá, u těch kohoutů ve výšce zamrzla niplovka. Je tu nebezpečí, že jim hřebeny omrznou?

Já bych preventivně namazal. Stačí vazelína, nebo i indulona a nemusíte mít strach. A je to za chvilku udělané. Já mažu poctivě, hned jak začaly ty mrazy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2017 18:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

dadu napsal(a):
Chtěla bych se zeptat, při jaké teplotě zhruba kohoutovi hřeben omrzne? Mám je ve chlévě,2 jsou normálně na zemi,2 jsou ve výšce zhruba 1,5 m. Na zemi jim teď bohužel voda zamrzá, u těch kohoutů ve výšce zamrzla niplovka. Je tu nebezpečí, že jim hřebeny omrznou?

Nejde až tak o teplotu, ale i o vlhkost, proudění vzduchu... samotný mráz nevadí, mráz v kombinaci s vlhkostí stačí i malý.

pokud máte kohouty v chlévě, a nejedná se o minorky nebo tak, tak by to mělo být ok.

hřebeny omrzají nejčastěji kohoutům z osb boudičkových hrůz.

8.1.2017 18:28
dadu

XXX.XXX.61.94

Je to roubený chlév a myslím, že je tam až moc sucho - loni mi tam přes zimu téměř uschly kaktusy. Byly ve výšce dvou metrů a tam opravdu nemrzlo (měla jsem vedle nich danou nádobu s vodou, abych věděla). Nehledě na to, že loni takovéhle mrazy nebyly Jinak tam mám orpingtonky, kočinky a faverolky. A kozu. Ale předpokládám, že té tento problém nehrozí

8.1.2017 18:31
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

Ja keď vidím predpoveď, že bude menej ako -4°C, tak radšej namažem listove krebene i laloky indulonou, Vyzerajú síce ako japonské gejše, ale zatiaľ sú vporiadku, aj keď tu už boli teraz teploty do -15°C.

8.1.2017 18:41
ladd

XXX.XXX.188.248

Osobně bych spíš mazal vepřovým sádlem. Loni nebo předloni tu byl příspěvek, kdy kohout měl na používanou mast alergickou reakci a pán byl bohužel vytrvalý.Ten hřeben vypadal strašně, chudák zvíře.

8.1.2017 19:06
dadu

XXX.XXX.61.94

Indulonu mám akorát takovou měsíčkovou, ale ta mi přijde hodně řídká. Sádlo mám kupované (takže kvalita taky "nic moc") a jinak tu ještě mám bylinnou mast s měsíčkem, nebo jitrocelem, nebo Marynu....
Teda to bude "mazací mazec" Nejsou zvyklí, že bych je brala do ruky. Akorát jeden orpington je obrovský mazel.
Mě tak napadlo - nebude to jednodušší potmě jen s baterkou?

8.1.2017 19:08
ančovička1

XXX.XXX.220.126

dadu napsal(a):
Chtěla bych se zeptat, při jaké teplotě zhruba kohoutovi hřeben omrzne? Mám je ve chlévě,2 jsou normálně na zemi,2 jsou ve výšce zhruba 1,5 m. Na zemi jim teď bohužel voda zamrzá, u těch kohoutů ve výšce zamrzla niplovka. Je tu nebezpečí, že jim hřebeny omrznou?

Dadu, pokud kohouti nemají vysoké listové hřebeny, jako vlašky, tak do těch mínus 5 stupnů by se nemělo nic stát, ve chlévě s kozou si teplo vyrobí hejno slepic samo, já ted´mám jen 6 kohoutů maransek, máme ve stodole dva samostatné vyzděné kurníky a mladým kohoutům je tam dobře, vedle mám 30 slepic s marans kohoutem a mají teplo, ani voda nezamrzá..přes den je nepouštím, v kurnících máme velká luxférová okna a ještě svítíme..slepičky nesou, tak v pohodě..můj oblíbený a rozmazlený kouhout bílý brahmák tráví zimu s pižmovkami ve stodole, má růžicový hřeben a je spokojen! při nebezpečí namrznutí mazejte hřebeny sádlem nebo mastí jako vazelína, nejlépe bez obsahu vody..musíme se o ty naše miláčky dobře postarat!

8.1.2017 19:12
1978milan

XXX.XXX.227.76

dadu napsal(a):
Indulonu mám akorát takovou měsíčkovou, ale ta mi přijde hodně řídká. Sádlo mám kupované (takže kvalita taky "nic moc") a jinak tu ještě mám bylinnou mast s měsíčkem, nebo jitrocelem, nebo Marynu....
Teda to bude "mazací mazec" Nejsou zvyklí, že bych je brala do ruky. Akorát jeden orpington je obrovský mazel.
Mě tak napadlo - nebude to jednodušší potmě jen s baterkou?

No jasně, ze potme s baterkou. A když na to budete dva, tak to bude jedna dvě hotové.

8.1.2017 19:17
dadu

XXX.XXX.61.94

Děkuji všem za rady. Jsem sama, takže to chvilku asi dá, ale půjdu na ně potmě (až se navečeřím ) a trochu je máznu smajlík
Jinak venku je "jen" -5, tak snad už to tak hrozný nebude

8.1.2017 20:19
bronda

XXX.XXX.98.84

dadu napsal(a):
Děkuji všem za rady. Jsem sama, takže to chvilku asi dá, ale půjdu na ně potmě (až se navečeřím ) a trochu je máznu smajlík
Jinak venku je "jen" -5, tak snad už to tak hrozný nebude

Jen -5, tak to jste za vodou. U nás ráno -20 a teď mám -16. Večer jsem jednoho kohoutka zakrslé Faverolky máznul indulonou. Podcenil jsem mráz a měl trochu chycené hroty. Kupovaný dřevěný kurník ve volném prostoru, tepelně nic moc. Dnes jsem jit teplotu trochu vylepšil 10l kanystrem s horkou vodou, ale je to jen chvilkoé vylepšení. Druhý zakrslý Faverolák se kamarádí s velkými slepicemi a sídlí v kurníku vlastní výroby umístěném ve voliéře se zaplachtovanými stěnami a tam, zdá se, jsou podmínky mnohem lepší.

8.1.2017 21:07
dadu

XXX.XXX.61.94

Tak kohouti jsou namazaní Teda Marynou (je mastná a dobře drží). Doufám, že si to nebudou vzájemně oklobávat Největší boj byl s modrým kočinkem, ale "ubrání kyslíku" ho zklidnilo
No, doufám, že ty nejhorší mrazy už máme za sebou...

XYX

9.1.2017 18:46
XYX

XXX.XXX.255.25

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Sorry, ale úplně stejné téma je tady o kousek níž,8.1. cca v 7:30 poslední příspěvek s radami a informacemi přesně těmi, co chcete. Takže souhlasím s tím, že 2 minuty hledání (když to systém umožňuje) nikoho nezabijou, protože jinak je diskuze zde zabitá příspěvky milionkrát totéž...,

Napsal jste toho na více než 3 řádky, také to "zabralo" diskuzi, kdybyste napsal informaci a nebyl naštvaný, možná by to zabralo jen 2 a udělal někomu radost. Takhle budete nerudný až do večera nejen Vy, ale i ostatní. Bravo!

XYX

9.1.2017 18:48
XYX

XXX.XXX.255.25

dadu napsal(a):
Tak kohouti jsou namazaní Teda Marynou (je mastná a dobře drží). Doufám, že si to nebudou vzájemně oklobávat Největší boj byl s modrým kočinkem, ale "ubrání kyslíku" ho zklidnilo
No, doufám, že ty nejhorší mrazy už máme za sebou...

Maryna, jo? To máte ještě z protektorátu, ne?

9.1.2017 18:58
moonika

XXX.XXX.149.71

Ja som mu namastila hrebeň kokosovým olejom a potvora sliepka mu začala vyzobávať to mastné z hrebeňa tak som ho chudáka musela izolovať.( aj bez toho to mal citlivé).

9.1.2017 19:26
honzapm

XXX.XXX.182.25

Také bych u sádla a dalších pochutin měl obavy z rozvoje kanibalismu.
Mám vlašky, ale nemažu, v maštali nemrzne.

Pokud bych mazal, tak Betadine mast.
Je výborná, mastná, nikdo ji klovat nebude a navíc ještě hojí.
Případně si v lékárně kupte čistou obyčejnou vazelínu.

https://www.lekarna.cz/betadine-1x20gm-10-mast/

9.1.2017 19:42
dadu

XXX.XXX.61.94

XYX napsal(a):
Maryna, jo? To máte ještě z protektorátu, ne?

Náhodou ne smajlík Stále se prodává. Je hodně mastná, takže ji používám jen výjimečně, nebo když si barvím vlasy (abych neměla fleky na kůži, když trochu přetáhnu). No a teď na kohouty

9.1.2017 20:00
dadu

XXX.XXX.61.94

honzapm napsal(a):
Také bych u sádla a dalších pochutin měl obavy z rozvoje kanibalismu.
Mám vlašky, ale nemažu, v maštali nemrzne.

Pokud bych mazal, tak Betadine mast.
Je výborná, mastná, nikdo ji klovat nebude a navíc ještě hojí.
Případně si v lékárně kupte čistou obyčejnou vazelínu.

https://www.lekarna.cz/betadine-1x20gm-10-mast/

Myslela jsem, že betadina je jen tekutá. Sice jsem léta aktivně chovala psy, koze je asi 11 let (za tu dobu jednou nafouknutá, když se mi dostala k pšenici - rozchodily jsme to a jednou kašel, na který jí zabral jitrocelový sirup smajlík ) a měla jsem hafo dalších zvířat, ale veterinu jsem využila jen minimálně, v podstatě očkování, odčervení pár krát císař a jednou s kocourem (asi nejvážnější), když měl proseklý a zhnisaný prst na noze (týden čištění a píchání antibiotik a kocour kupodivu držel smajlík ) Takže se zítra po té masti zeptám. Děkuji.

9.1.2017 22:47
moonika

XXX.XXX.149.71

honzapm napsal(a):
Také bych u sádla a dalších pochutin měl obavy z rozvoje kanibalismu.
Mám vlašky, ale nemažu, v maštali nemrzne.

Pokud bych mazal, tak Betadine mast.
Je výborná, mastná, nikdo ji klovat nebude a navíc ještě hojí.
Případně si v lékárně kupte čistou obyčejnou vazelínu.

https://www.lekarna.cz/betadine-1x20gm-10-mast/

Ďakujem za radu Mám ju, dám:).

10.1.2017 12:42
ančovička1

XXX.XXX.220.126

Dobrá je hojivá mast na pokožku Infadolan, mazala jsem s ní hřebeny vlašákům, ted´mám maransky, kohouti až tak velké hřebeny nemají a v kurníku jim nemrzne, ale úplně stačí, pokud už je nemáte namrzlé, vazelína, hydratační parfémované masti bych nemazala, nevíte, jak budou reagovat..

Přidejte reakci

Přidat smajlík