Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý deň, veľmi poprosím o zhovievavosť že tejto téme veľmi nerozumiem aj ked už dlhšie študujem všetko možné.
Som doma, mám záhradu a čas a chcela by som začať s chovom hydiny, teda hlavne sliepok. Nechcem si len kúpiť nejaké, ale chcela by som lepšie plemena. Páčia sa mi tie s čiernym mäsom alebo bezcholesterolovými vajičkami, ale možno je to všetko zle. Preto mi poradte s čím začať. V záhrade už nepestujem kvôli slizniakom zeleninu, iba jedná hriadka, ale mám stromy a mnoho kvetov. Takže skoro po celej záhrade môžu chodiť, okrem dvora. Kurín nemám to zatiaľ musím urobiť a teda prispôsobím tomu čo mi poradite, drahý kurín nebudem kupovať lebo na to jednoducho nemám. Chcela by som chovať aj na prilepšenie, preto že vyžiť z invalidného je naozaj umenie a hlavne ak ostane iba ten jediný príjem.
Dcéra ma liaheň a tak neviem, stačí ak si kúpim nasadové vajcia od dvoch chovateľov alebo musím našetriť na chovné páry či ako to mám napísať?
Tiež sa mi veľmi páčia aj ozdobné sliepočky, musia byť samostatne? Aký druh mi poradite? Dakujem za odpovede a pekné poobedie.
petboh

XXX.XXX.12.102
Bezcholesterová vajíčka neexistují. JInak by se z nich nemohla líhnout kuřátka.
Jak by měl vypadat kurník se dá dohledat z různých příspěvků či odborné literatury, ale nejlepší je prohlídnout fotky jiných chovatelů nebo se jít někam podívat, na vícero míst a vybrat si od každého to, co se mi zamlouvá. A samozřejmě si s chovatelem popovídat, dá cenné rady.
Ale jesti myslíte že budete produkovat vajíčka levněji než z obchodu, tak to je omyl. Jde o to že jsou chutnější a od zvířat, která mají pohodový život.
Pokud nemáte zkušenosti, tak od vajíček bych nezačínala spíš od mladých slepic. Ikdyž každý nějak začínal a vždy bylo něco poprvé.
Kupovaný kurník je samozřejmě dražší než doma vyrobený, ovšem když ho má kdo vyrobit.
Radím najít nějakého chovatele který má vícero plemen, a ten určitě poradí jak začít.