Niečo otravuje pod perím naše sliepočky. Prosím poradte čo to je

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.8.2016 09:10
cukinka

XXX.XXX.216.10

Dobrý deň. V chove sliepok som začiatočník.
Dnes som si na našich sliepočkách všimla, že im pod perím pochodujú akési malé, úplne malé guličky. Zahliadla som červené, tie boli menšie, ale aj väčšie sivé kúsky. Dostalo sa mi to na kožu, celkom rýchlo sa to premiestňuje a šteklí to keď to chodí.
Viete mi prosím poradiť čo to je a ako sa toho zbaviť ?
Zbavia sa toho sliepočky bežným kúpaním, alebo musím zakročiť.
Ďakujem krásne.

28.8.2016 09:27
jahodapavel

XXX.XXX.225.3

Vystelte kurník ořechovým listím (vlašský). nebo chemie.

28.8.2016 09:34
cukinka

XXX.XXX.216.10

...a čo je to prosím ?
Akou konkrétnou chémiou mám kurín vystriekať ?
...a čo s tými potvorami, ktoré sú už na sliepočkách ?
Ďakujem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.8.2016 09:58
28.8.2016 10:29
Arisko

XXX.XXX.134.2

Klieštikovec kurí/ čmelík kuří.

28.8.2016 10:42
cukinka

XXX.XXX.216.10

Ajajaj tak toho som sa bála...a ja, že prečo nám sliepočky posledné 3 noci nechcú spávať v kuríne :(
Idem z vnútra vypáliť pištoľou celý kurín /snáď ho nepodpálim/, dezinfikovať ho Savom... ale čo so sliepočkami ? Má ich pod perím každá. Ako ich dostanem z nich von ?
A čo účinné existuje proti týmto otravám ?
Našla som tu v diskusiách, že vraj Milben Expert...
Ďakujem za rady.

28.8.2016 11:56
olja

XXX.XXX.210.254

Jsem ráda, že jste sem dala fotku jak to vypadá v reálu, Já totiž naživo čmelíky ještě neviděla, jen jsem o nich četla.Jsou to fakt velice škaredé potvory, fuj.Ani se nedivím, že slepičky nechtějí tam, kde je ti mamlasi v noci otravují.Jak jsem se tu dočetla, čmelíci vylézají v noci ze škvír a sají jim krev, mrchy jedny.

28.8.2016 13:20
Arisko

XXX.XXX.134.2

cukinka napsal(a):
Ajajaj tak toho som sa bála...a ja, že prečo nám sliepočky posledné 3 noci nechcú spávať v kuríne :(