bububububub

XXX.XXX.234.110
luciasr
napsal(a):
Máte někdo kontakt na solidní zahraniční chovatele pižmovek? Ráda bych v předjaří pořídila násadová vejce. Nejraději hnědé sedlaté, ale i jiné zajímavé barevné rázy..
Pokud by jste byla solidní chovatel pižmovek, prodala by jste někomu v předjaří násadová vejce?
Já tedy ne.
Ale určitě se nějaký kšeftman, který Vám je prodá najde...
bububububub
napsal(a):
Pokud by jste byla solidní chovatel pižmovek, prodala by jste někomu v předjaří násadová vejce?
Já tedy ne.
Ale určitě se nějaký kšeftman, který Vám je prodá najde...
Jo to zaprvé
a zadruhé mě například už týden kačky sedí, takže v předjaří budou jen káčata.
Nevím proč hledáte v Německu u nás je dost kvalitních jedinců na založení chovu, stačí navštívit výstavu, nebo stránky svazu
Pardón, snad vás můj dotaz nepobouřil tak, jak z vašich příspěvků vyplývá. Jsem relativně začátečník. Doteď jsem chovala jen pro užitek. Slyšela jsem, že zvířata z Německa jsou větší a tak dále.. Když ne v předjaří, tak na jaře, třeba z druhé snůšky. Zkušenosti s dovozem vajec tedy nemáte?
luciasr
napsal(a):
Pardón, snad vás můj dotaz nepobouřil tak, jak z vašich příspěvků vyplývá. Jsem relativně začátečník. Doteď jsem chovala jen pro užitek. Slyšela jsem, že zvířata z Německa jsou větší a tak dále.. Když ne v předjaří, tak na jaře, třeba z druhé snůšky. Zkušenosti s dovozem vajec tedy nemáte?
Bohužel ne, všechny jsem pořídila doma. A letos na jaře jsem viděla na burze v Hodoníně káčera, který měl aspoň šest kilo, no obrovský, Jak velké je chcete mít? Toto už je velikost husy a kačenky jsou stejně vždy poloviční do dvě až dvě a půl kila.
Vím, že si lidé nechávají posílat vejce slepičí i husí.. U slepic je to jasné, ale i u kachen přece může mít chovatel přebytky. Já například kačenám často nenechávám celou snůšku, protože by ji nemusely obsednout. U chovatele, který má čisté rázy, je asi pravděpodobnější, že dá vejce navíc do líhně, než aby z nich udělal buchtu, jako já.
luciasr
napsal(a):