Indický běžec začal snášet

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
22.2.2017 13:43
megi

XXX.XXX.242.4

Prosím o radu. Indické běžce mám poprvé a jsem začátečník. Dříve jsme měli pižmovky a ty si vše obstarávaly samy. U nich jsme snůšku a sezení na vejcích neřešili a kačky krásně vyváděly a odchovávaly mladé. Nyní máme dva indické běžce, které jsme dostali. Vypadá to, že by to mohl být pár. Minulý týden se nám začali na slaměné podestýlce objevovat první vejce. Plus, mínus je snáší na místo o velikosti cca 1,5 m2, kde je tak nějak pohodí, jak to na ni přijde. Vejce pěkně dáváme do kupičky. Je šance, že kačka zasedne? Přijde mi to moc brzo i s ohledem na počasí. Když budeme vejce odebírat kdy začne kačka snášet znovu? Nikomu je podstrčit k vysezení nemůžu. Pižmy už nechováme a slepice jsou ještě v hluboké zimě a nekvokají.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2017 13:59

megi napsal(a):
Prosím o radu. Indické běžce mám poprvé a jsem začátečník. Dříve jsme měli pižmovky a ty si vše obstarávaly samy. U nich jsme snůšku a sezení na vejcích neřešili a kačky krásně vyváděly a odchovávaly mladé. Nyní máme dva indické běžce, které jsme dostali. Vypadá to, že by to mohl být pár. Minulý týden se nám začali na slaměné podestýlce objevovat první vejce. Plus, mínus je snáší na místo o velikosti cca 1,5 m2, kde je tak nějak pohodí, jak to na ni přijde. Vejce pěkně dáváme do kupičky. Je šance, že kačka zasedne? Přijde mi to moc brzo i s ohledem na počasí. Když budeme vejce odebírat kdy začne kačka snášet znovu? Nikomu je podstrčit k vysezení nemůžu. Pižmy už nechováme a slepice jsou ještě v hluboké zimě a nekvokají.