Jsem úplný začátečník.21.3. jsme od Kavapa koupili sedm kuřic. Údajně ve snášce, což jsem pochopila tak, že po zadaptovani se v novém, by měli pomalu začít snášet. O to mi však nejde. Dle googlu jsem zjistila, že stáří 17 až 20 týdnů snad i odpovídá u některých. A od pondělí, téměř třech týdnů již máme jedno bílé vajíčko denně. O co mi však jde, z jedné té kuřice asi roste kohout. Roste před očima, a od včerejška kokrhání. Fotku té hybridky mám v profilu. Zkusím vložit ještě do příspěvku. Prosím pěkně, můžete mi říci, co to vlastně máme? Dle googlu myslím, že máme hlášky, z toho jednu stříbrnou. Sedmá kuřice je v karanténě, neboť se hned z kraje zaběhla a celé tři týdny byla neznámo kde. Moc velký výběh, jež je zmenšen na cca 400 m čtverečných. Našel ji soused u sebe na zahradě. Je letargicka, já vůl ji dala k ostatním a ten slepicokohout ji miloval hlavu, sice jsem zasáhla, ale pozdě. Nicméně žije, akorát furt spí. Nedokážu ji klepnout. Je v kůlně, kde má prostoru dost. A ostatní na ni nemůžou. Jak říkám, neznalec jsem. Děkuji za radu, ohledně určení pohlaví té velké kuřice. Viz fotky. Krásný den.
Tak mne docela pobavil překlep - "hláška", ale máte pravdu jsou to kuřice typu vlaška a to, co je jinak zbarvené je opravdu kohout. Z toho je vidět, jací odborníci (nebo spíše podvodníci) pro Kavapo pracují, když vám prodají kohouta jako kuřici (peníze do kapsy se hodí). Už před 3 týdny, kdy jste je kupovali, to bylo jasně poznat, že to je kohout - jiné zbarvení, větší hřeben a laloky, špičatáé peří v krčním a sedlovém závěsu. Ale jinak je to pěkné hejnko, nesou vám vejce a kohout to krásně dolaďuje. Takže máte v podstatě štěstí. Dana.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Je to kohout.
příště tip jak to hned poznat: podívejte se, jaký má ten kohout peří na krku a na sedlovém závěsu - to jsou ta pera co mu jdou před ocasem z hřbetu dolů. Jsou dlouhá a špičatá.