Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
1.5.2017 19:58
honzapm

XXX.XXX.182.25

Všechny účastníky průvodu zdravím a mávám.

Mája vzala to májové milování a množení se jaksi od podlahy
a celý den řádila se svým nejvytrvalejším nápadníkem.
Mě by se sice víc zamlouval zrzavý pan Divoký, ale ten je už pár dnů
nezvěstný.
I kačer Lujz má na cizí kocoury na dvoře vlastní názor, tak pana Drzého
vyhnal jedna dvě.
Krůta Šampionka nakladla udatných 20 vajíček, na kterých bedlivě sedí.
Až tak, že si o zeď obrousila svůj šampiončí ocas.
Krocan Valentýn se po dobu nepřítomnosti své družky druží k kačerem,
kterému zasedla i druhá manželka, mladá Modrá.
S tou se na hnízdo napasovala oranžovokrká vlaška Emilka, kterou to
množství podkladků tak zlákalo, že se z toho rozhodla kvokat.
Tak jsem ji dnes odklonil do garáže na odkvokávačku, tak tam trajdá
a hrabe a nadává.
Kachně jsem podsadil vajíčka, tak uvidíme za 5 týdnů. V druhé vlně
jich nanesla 11 + 1 malé. Na první vlnu nezasedla, páč jí na hnízdo
zasedla druhá kachna Katka a Modrá se urazila. Katka má termín zítra.
Všech 16 vajíček vypadá nadějně, dnes jsem je prosvítil a hýbou se tam
zobáčky.
Kuřátek mám po opravdu drsné selekci 45, nejstarším je 26 dnů a už jsou
plně opeřená. Jejej, to zase i letos budu kroužkovat v sedmi týdnech.
Rudi Schönauer zaslal 45 brilantně bílých a lesklých násadovek oranžovo-
krkých krásek, tak jsem je včera zapnul a těším se, co z nich vyskáče.
Budu mít zase úplně novou a nepříbuznou kref.
Z mých nasazených 111 vajec peču dál asi 87 kousků, mají termín v sobotu.

Tož to je vše, pokud možno k drůbeži, z Vlaškária. Má úcta.

1.5.2017 20:39
javorka

XXX.XXX.98.207

Zdravím z průvodu a volám:

Studený MÁJ, v teplákách ráj!

1.5.2017 21:14
jako001

XXX.XXX.109.93

Z dravim do Màja, Honzikovi prijemnè stebotanie umna to vypukne zajtra v bioske je 59 vajec teraz vecer 50% natuknutych tak som zvedavson co to bude, a hlavne na putnickè vajicka zatial nakluvanych 5 z 22 ach jaj zas to bude cena za kurca ale no vsetkym màvàme a honzikovi obvzlàst, neviete niekto co je s olypionykom asi ho prisadla nejakà klientka.

1.5.2017 21:59
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Pěkný večer zdravím do nové teplákovky.
Dnešek byl ve znamení přesunů.22 hempšírek se stěhovalo do nového domova.8týdenní se (už včera) stěhovali k dědovi do voliéry (6 kohoutků,11 slepiček). Babička si dělá zálusk na slepičky. Půlka křepelek se odstěhovala do garáže.
Manžel prská, že má v "kutlochu" kurník. No ono spát u kuřat není žádný med - obzvláště křepelky jsou schopné v noci vydávat superjekot, když jim dojde krmení. Ale na druhou stranu, jsou to jediní živí tvorové, kterým nevadí manželovo chrápání
Jo a mám takový dojem, že jedna orlovka nechce opustit snáškové hnízdo. Vydává divné zvuky, které jsem u hempšírek nikdy neslyšela. Asi budu muset něco naštudovat o kvočnách.
Jinak u mě dlouho v líhni pípot nebude. V jedné líhni prázdno, v druhé 7 vajec IB (zbytek neoplozených ruánčích šlo do kopru) a v Covině upeču asi spíš vejce natvrdo místo hempšírky

1.5.2017 22:32
ovecka

XXX.XXX.203.146

Zdravím v máji. U nás se také přesouvalo, hempšírky do studeného kurníku (ale mají ještě žárovku), kachňata do teplého kachníku ( jsou 6 dní stará a mají 160g, nechápu to . To bude asi tím odchovem v kuchyni u stolu ). Jinak venku bylo dneska opravdu májově, na sluníčku přes poledne teploučko, i housátka jsem na půl hodiny vypustila na vycházku. Ve stínu se to odpoledne vytáhlo na 16°C. Ještě jsem chtěla vystěhovat rajčata do skleníku, ale to už jsem nestihla, dorazila nečekaná návštěva. Dana.

2.5.2017 00:07
dadu

XXX.XXX.61.94

Paní Věro - spaní u kuřat velmi dobře znám, první 3 týdny je mám vždy doma smajlík Teď mi tu pípá 22 kuřat. zd. velsumky od Honzy skodováka a od svých velké orpingtonky a faverolky. Včera jsem byla v Kolíně na trhách - měla jsem obavy, že se mi ve 3,30h nepodaří vstát. No, kuřátka měla málo šrotu a když jsem to zjistila, tak už se mi nechtělo jít pro další, tak jsem si řekla, že to vydržej... No, vydržely, ale já spala hodinu Pak mě vzbudily, takže jsem "v poho" včas vstala, nakrmila je a odjela
Pár foteček sice v mobilu mám, bohužel při přetahování do noťasu se mnou noťas odmítl spolupracovat Jediné, co se mi při tom povedlo je, že jednu složku s fotkama jsem buď přesunula jinam (nikdo neví, kam), nebo smazala

2.5.2017 10:32
javorka

XXX.XXX.98.207

A chčije a chčije...


Tedy to by se můj muž zbláznil, kdyby mu v noci pípala kuřata. Má strašně lehký spaní a vadí mu úplně všechno.

2.5.2017 11:00
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

Zdravínn.a.zdravínn.do.nnájové.teplákovky. se.nni.včera.nepodařily.natáhnout.fotky.z.dokunnentace., tak.to.zkusínn.dnes. , podařilo.se.nni.uklidit.tři.kačky.a.deset.králíků.do.nnražáku a.příští.volný víkend.unnístínn.další.kačky., protože.9.5.si.dvě.pidikvočny.vysedí.asi.3.slovy.tři.kuřata a.stará.kačena.vysedí.sednn.kačat., tak.je.nnusínn.někann, unnístit.A.něco. už.nnánne.i.nasazeno., jako.zennáky, slunečnice, řepu, fazole, cukety. hrách A.papriky.s.rajčaty.ještě.vyčkávají.v.garáži.na.znnrzlíky , tak.večer

2.5.2017 13:18
andreakiss

XXX.XXX.47.39

Ahojte z Roudnicka, ráno deštík, teď sluníčko no paráda.
Musím se pustit do čištění křepelek a fofrem je postěhovat už ven, už je květen. Loni jsem je stěhovala už v půlce dubna.
Hurá hurá budou orlovky jupí jupí, odepsal mi pán, že mi je pošle tak se těším

2.5.2017 15:41
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Andreo, tak to držím palce, ať to dobře dopadne.
Já tu teď zkoumám křemenitý prášek. Má to být na hubení čmelíků mimo jiné. Objednávala jsem babičce postřik a tohle jsem tam zahlídla. Tak jsem to objednala taky. Něco jako první bio pomoc, pokud by čmelíci letos zase vystrčily nožky (nebo cokoli jiného ;) Ale jak správně to použít, to kdybych tady vyčetla. Jestli to jde nějak použít jako prevence. Nevíte někdo? Předem děkuji za reakce.
Dadu my máme doma domluvený limit 14dní. Pak kuřata nebo křepelky putují do garáže (spíš bych to měla nazvat "úložiště" a dílna).

2.5.2017 18:01
dadu

XXX.XXX.61.94

Tak já jsem sama, tak mě nikdo nelimituje... (na štěstí? na smůlu?)

2.5.2017 18:25
mamkamaria

XXX.XXX.55.5

Na šťastie dadu, na šťastie

2.5.2017 18:28
honzapm

XXX.XXX.182.25

Věrko, no, nevím. Ten křemenitý prášek mi přijde dost svinst.vo na oči a nozdry.
Nemáte lepší každé slepici nakapat pod křídlo tři kapky Ivomecu? To je jistota.

Dadu, my singles se máme nejlíp. Netřeba o tom pochybovati.
Já se o tom utvrzuji dnes a denně. Howgh.

2.5.2017 19:21
dadu

XXX.XXX.61.94

Tak to mě těší

2.5.2017 21:03
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Tak, jsem tu se slíbenou reportáží o víkendových pracech.
nejdřív kačky čistá váha 1,5kg,2,0kg a 1,9kg až na tu jednu dobrý, měly necelé čtyři měsíce. A králíci deset kousků celkem čistá váha 21,4kg, průměr 2kg. Rexi byli trošku menší, ale ostatní dobrý, stáří čtyři měsíce, játýrka jedna radost pár nechám 6 měsíců. Kačky nám zas povyrostly a kuřata taky na poslední fotce největší kohoutek

2.5.2017 21:10
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

To načítání obrázků mně asi zabije, zas 20minut

2.5.2017 21:39
skodovak

XXX.XXX.241.253

dadu napsal(a):
Paní Věro - spaní u kuřat velmi dobře znám, první 3 týdny je mám vždy doma smajlík Teď mi tu pípá 22 kuřat. zd. velsumky od Honzy skodováka a od svých velké orpingtonky a faverolky. Včera jsem byla v Kolíně na trhách - měla jsem obavy, že se mi ve 3,30h nepodaří vstát. No, kuřátka měla málo šrotu a když jsem to zjistila, tak už se mi nechtělo jít pro další, tak jsem si řekla, že to vydržej... No, vydržely, ale já spala hodinu Pak mě vzbudily, takže jsem "v poho" včas vstala, nakrmila je a odjela
Pár foteček sice v mobilu mám, bohužel při přetahování do noťasu se mnou noťas odmítl spolupracovat Jediné, co se mi při tom povedlo je, že jednu složku s fotkama jsem buď přesunula jinam (nikdo neví, kam), nebo smazala

Tak to jsem rád že to tak dopadlo

2.5.2017 21:41
veraboskova

XXX.XXX.0.235

honzapm napsal(a):
Věrko, no, nevím. Ten křemenitý prášek mi přijde dost svinst.vo na oči a nozdry.
Nemáte lepší každé slepici nakapat pod křídlo tři kapky Ivomecu? To je jistota.

Dadu, my singles se máme nejlíp. Netřeba o tom pochybovati.
Já se o tom utvrzuji dnes a denně. Howgh.

No jak jsem psala, myslela jsem spíš dávat to preventivně. Např. vysypat tím nějaká schovaná místa kde jsem loni čmelíky načapala. Ale jestli je to nebezpečné pro slepice, tak není co řešit.
Mám ještě polovinu balení Milben Xpert, tak kdyby se něco objevilo, tak to zase použiju. Loni zabral. Dneska jsem čistila kurník a zatím dobrý, nikde nic.

2.5.2017 21:42
skodovak

XXX.XXX.241.253

Jinak také všechny teplákofce zdravím v máji lásky čase, příští měsíc ovšem, sejdem se tu jistě zase, zdejší vlákno totiž, je dobré jako prase pardon..

2.5.2017 21:47
veraboskova

XXX.XXX.0.235

A podařilo se mi přesunout orlovku do přístavku pro křepelky ve verandě zahradního domku. Včera jsem zkoušela přendat kvočnu bez hnízda, ikdyž jsem nastražila vejce, tak nic.
Dneska jsem změnila taktiku, přesunula jsem jí i snáškové hnízdo včetně dnes snesených od ní zahřátých vajec. Akorát je trochu problém, protože ono to snáškové hnízdo bylo u zdi a tady zeď není, tak je to takové děravé, průhledovité. Ale co je hlavní, orlovka je napila najedla a šla si zase sednout na vejce

3.5.2017 21:49
Olánek

XXX.XXX.146.114

Tak v pozdní večer klimbám u telky, když zaslechnu hlasité kdákání.Vyletím z chalupy, přiznávám, že bez tepláků, křiknu na psa lištička a ten jako namydlený blesk letí ke kurníkům.Nikde nic, ticho, jak v hrobě.Slepice totiž kdákaly ve filmu Václav, aniž byli diváci, chovatelé předem upozorněni.Co ta tel.rada dělá?
Jinak se pokouším určit vzdálenost kompostu od chovatelského zařízení, aby nebylo zasaženo nežádoucím virem i při rychlosti větru 5Okm, hod.

3.5.2017 21:54
skodovak

XXX.XXX.241.253

Dobrý večer, není to sice pro drůbež, ale aby to nevypadalo že nic nedělám..

3.5.2017 22:23
dadu

XXX.XXX.61.94

Olánku

3.5.2017 22:24
dadu

XXX.XXX.61.94

skodovak napsal(a):
Dobrý večer, není to sice pro drůbež, ale aby to nevypadalo že nic nedělám..

Tééda - to je barec jak "blbec"

3.5.2017 22:25
honzapm

XXX.XXX.182.25

Olí, a co máte za udatného hlídače?
Jednoho budu, zdá se, potřebovat. Už mi zmizela dvě jehňátka.
Jinak doufám, že mě neproklínáte za nasazení odkvokávací léčby
pro slečnu Emilku, udatnou to soudružku t.č. kvočnu.
Měl jsem samozřejmě na paměti Vaše slovutná slova "Jen vlaška matka je šťastná.",
ale i tak jsem si, drze, dovolil ji do té garáže zavřít.
A jak se na mě dneska čertila, když jsem ji tam šel zkontrolovat.
I mě 3x klovla do boty. Údernice.

Jeníku, ha! Mé chabé oko vidí tubus. A kde je tubus, tam je i suť.
Tys to, zdá se, vzal pěkně od podlahy.

Tady se blýsklo a na chvilku vypadly líhně, tak mě málem omylo,
peču přece těch 45 vajíček od Rudi (Raphaela) Schónauera, uf.

Právě jsem dostrouhal mrkev kuřátkům, myslím při tom na Andy,
kterážto má nějaké struhadlo samoděláto, což se by mi tuze moc hodilo,
a pokud seberu poslední síly, tak to ještě zanesu ke kuřátkům,
abych měl na zítra připravíno, a pak už padnu za vlast. A to je středa...

Má úcta.

3.5.2017 22:40
dadu

XXX.XXX.61.94

Honzíku, mě by se zrovínka vaše Emilka hodila - já bych jí to mateřství velmi ráda dopřála, abych nemusela mít pípátka v obýváku

3.5.2017 22:48
skodovak

XXX.XXX.241.253

Taky mám jednu holku s tímto pudem, šedi už dva týdny, z toho týden na ostro

3.5.2017 22:56
honzapm

XXX.XXX.182.25

Ty jo, na ostro... Olánek také vyběhl do dvora bez tepláků na ostro... Lištička...

Dadu, tak to musíte nechávat na hnízdě hodně podkladků, a ona se některá
soudružka rozněžní. U mě hnedle dvě. Jedna teďka kvoká v Praze na Letné
a druhá u mě v garáži. Já nějak ty matky uplně neprožívám...
Netuším, proč mi říkají cynik.

To jsem měl dneska alotrie s kachnou Katkou, která se usnesla, že svá čerstvě
vylíhnutá kačátka nebude mít pod sebou, ale před sebou, aby na ně dobře viděla.
A jakmile zalezla pod ní, tak ona zase popošla a nechala je napospas chladu.
No troje náhradní nervy mě to stálo. Jsem zvědavson, kolik tam zítra najdu mrtvolek.
A toto by se v líhni a odchovničce stát nemohlo, žé. A mohl bych si více pohajat.
Takže za mě jasná volba. Matky né.

3.5.2017 23:03
skodovak

XXX.XXX.241.253

Tedy ty to bereš přísně Jeníku s těma maminkama

A jo na ostro jako Olí, druhá na tupo, uvidíme jestli zostří..nicméně půjdou holky..je to hezký ale to je všechno.

3.5.2017 23:06
dadu

XXX.XXX.61.94

No, já si dnes asi taky moc nepohajám - mám takové tušení, že do rána bude kůzlátko

3.5.2017 23:11
skodovak

XXX.XXX.241.253

To Já Teda bez miminek ale žena je v práci a nějak je nuda, a dneska jsem vyhlásil stávku, takže v deset pro mně padla. Takže jsem se lehce upravil a teď? No nevím.

4.5.2017 07:41
Olánek

XXX.XXX.146.114

skodovak napsal(a):
Dobrý večer, není to sice pro drůbež, ale aby to nevypadalo že nic nedělám..

Tak ty dlouhé tyče těsně pod střechou na sušení prádla jsou snem mé ženy..Přistavený žebřík se jeví krátkým, ale po dostavbě lešení, to nemá chybu.Jen si nejsem jist, zda ta moje netrpí závratí, abych nakonec nemusel věšět sám.
Psa mám anglického springela, téměř nesocializovaného, ale hlídá dobře, navíc má smysl pro pořádek.Jakmile není něco na svém místě, např.vajíčko v hnízdě, holub či slípka přes noc v kurníku či holubníku, tak to přináší před vchodové dveře, že byl zrušen trest smrti nevzal na vědomí.Čím mě štve, prchá.Co jsem se natahal z lesa takových mini klád a přivázal na zem k plotu, kolikráte se zaradoval, že je vyhráno, marně.
Nezávislost kvočny na uhlí, jádru, zemním plynu, OZE a ostatních zdrojích elektřiny je obdivuhodná.Na rozdíl od Ovečky neomývá vajíčka Virocidem a neotáčí vajíčka přes špičku jako já. Kouzlo bez odchovny to je kvočna s kuřátky v zelené travičce.
Je to asi pět dní co se z těch opakovaně přemrzlých vajec zrodilo v hnízdě několik pižmátek a k nim jsem šoupnul z líhně stejně stará kachňátka saská.Žel není čas pozorovat případné rozdíly v počínání těch mrňousů, třeba v pohybu.Mám vše obráceně, narodí se více než jsem očekával meklenburáčků, vylíhne se více drůbeže a tak mne ta operativní řešení již unavují.

4.5.2017 10:10
ovecka

XXX.XXX.171.70

Pro Olánka: Tak ty dlouhé tyče těsně pod střechou na sušení prádla jsou snem mé ženy..Přistavený žebřík se jeví krátkým, ale po dostavbě lešení, to nemá chybu.Jen si nejsem jist, zda ta moje netrpí závratí, abych nakonec nemusel věšět sám.
Tedy já dlouhé tyče na prádlo nevidím, spíše to tipuji na dráty elektrického vedení. A na ty bych asi prádlo nevěšela. Mohlo by uschnout velice rychle i s pradlenou. nebo Olánkem. Dana.

4.5.2017 10:49
jeník12

XXX.XXX.73.90

honzapm napsal(a):
Ty jo, na ostro... Olánek také vyběhl do dvora bez tepláků na ostro... Lištička...

Dadu, tak to musíte nechávat na hnízdě hodně podkladků, a ona se některá
soudružka rozněžní. U mě hnedle dvě. Jedna teďka kvoká v Praze na Letné
a druhá u mě v garáži. Já nějak ty matky uplně neprožívám...
Netuším, proč mi říkají cynik.

To jsem měl dneska alotrie s kachnou Katkou, která se usnesla, že svá čerstvě
vylíhnutá kačátka nebude mít pod sebou, ale před sebou, aby na ně dobře viděla.
A jakmile zalezla pod ní, tak ona zase popošla a nechala je napospas chladu.
No troje náhradní nervy mě to stálo. Jsem zvědavson, kolik tam zítra najdu mrtvolek.
A toto by se v líhni a odchovničce stát nemohlo, žé. A mohl bych si více pohajat.
Takže za mě jasná volba. Matky né.

No teda Jeníku, já ji tu schovávám jako poklad, aby měla klid a vy mi jí takhle prásknete
ale že sedí jako pecka
Já holt ty matky zase prožívám a kachně to výchovně přijedu vysvětlit pokud bude potřeba.

tak se zatím mějte

Honza.

ondra159

4.5.2017 10:57
ondra159

XXX.XXX.9.162

Pane jeník12, máte pěknou kukaň. Můžu se zeptat, od koho jí máte? Sháním nějakého košíkáře ideálně na jihu Čech, co by mi upletl košíky, nůše a kukaně a nedaří se... Polskou loupanou výrobu z pouti nechci. díky za tip.

4.5.2017 11:46
honzapm

XXX.XXX.182.25

jeník12 napsal(a):
No teda Jeníku, já ji tu schovávám jako poklad, aby měla klid a vy mi jí takhle prásknete
ale že sedí jako pecka
Já holt ty matky zase prožívám a kachně to výchovně přijedu vysvětlit pokud bude potřeba.

tak se zatím mějte

Honza.

Pane Jeníku, to tady raději ani neukazujte, jak moje vlašky kvokají o 106.
Ještě mě tu nějaký místní odborník (a že jich tu za rohem připraveně číhá)
napadne, že si dovoluji je nabízet a co hůř - rozmnožovat.
A co nejhůř - za účelem tučného risku. Teda zisku. Má úcta.

4.5.2017 11:48
honzapm

XXX.XXX.182.25

Dano, to on Olánek si jenom dělal legrandu.
On možná chtěl soudružku manželku po letech soužití pohoupat na vedení
a pak by jí při sundavání říkal: "Velebnosti, vy svítíte."

4.5.2017 11:49
začátek

XXX.XXX.4.22

Dobré poledne, počasíčko se nám probralo k lepšímu, tak snad doděláme aspoň kapku restů, pude to lepší s písničkou a úsměvem na rtech. https://www.youtube.com/embed/TEQoyMqKKCo.

4.5.2017 12:14
ovecka

XXX.XXX.171.70

honzapm napsal(a):
Dano, to on Olánek si jenom dělal legrandu.
On možná chtěl soudružku manželku po letech soužití pohoupat na vedení
a pak by jí při sundavání říkal: "Velebnosti, vy svítíte."

No to tedy už nevím. Tak teda z těch Olánko(vo)lovin jsem ale úplně jelen. Pardon jelenice. Dana.

4.5.2017 13:17
honzapm

XXX.XXX.182.25

Otázka pro Olánka...

Myslíte, že zařízení na obrázku:

a/ poslouží jako výborná odkvokávačka pro Emilku při vycházkách s gaučíkem
b/ ukotví Emilčiny mateřské pudy ještě více

Rád si počkám na verdikt (a vy víte kde) a následně se dle něho zařídím.
Jen tu vlajku tam píchnu jinou. A vy víte jakou.

4.5.2017 13:38
jeník12

XXX.XXX.73.90

honzapm napsal(a):
Pane Jeníku, to tady raději ani neukazujte, jak moje vlašky kvokají o 106.
Ještě mě tu nějaký místní odborník (a že jich tu za rohem připraveně číhá)
napadne, že si dovoluji je nabízet a co hůř - rozmnožovat.
A co nejhůř - za účelem tučného risku. Teda zisku. Má úcta.

Honzíku, prásknul jste ji jako první a dokonce i s adresou budoucího klubání smajlík já jen potvrdil.
ale jste z obliga, neb kvokající vlašky nerozmnožujete vy ale už já, tak odborníci budou házet kamení na mě a mě je to docela dost jedno, jen do mě
No a co se týče tučného zisku, tak ten Vám z celého srdce přeju, dlouho jsem nikde nevysypal peněženku tak rád jako u Vás


zdravím do Vlaškalandu

H.

4.5.2017 13:45
jeník12

XXX.XXX.73.90

ondra159 napsal(a):
Pane jeník12, máte pěknou kukaň. Můžu se zeptat, od koho jí máte? Sháním nějakého košíkáře ideálně na jihu Čech, co by mi upletl košíky, nůše a kukaně a nedaří se... Polskou loupanou výrobu z pouti nechci. díky za tip.

Ondro,

kupuji je u Kvíderů (Krmné směsi Kvídera), přímého výrobce žádného neznám. Ale vždy když vlezu na nějaký farmářský trh, tak je tam mají, jen trochu dražší.
Mám moc rád kukaně, dobře to vypadá a pipiny je milujou, takže žádný zanášení se nekoná.
Jen si vždy oblíbí všechny jednu a tam se ráno nacpou tři a snáší, vedle jsou další a tam ani vajíčko a v té jedné třeba 6 za den, tuhle slepičí logiku bych chtěl jednou pochopit smajlík

4.5.2017 13:46
honzapm

XXX.XXX.182.25

No teda Jeníku, krásné záběry na Vlašky.

A já Vám tedy prozradím novinku. Vlaškárium má ode dneška novou vlajku.
Svou vlastní. Má úcta.

4.5.2017 13:53
jeník12

XXX.XXX.73.90

No tak to je vtipný, jen ty barvy moc nesedí na oranžovokrkou

4.5.2017 14:20
slovensko

XXX.XXX.98.41

Moje kurata hempsirok a minoriek mali tri tyzdne a uz je ich plna odchovna.

4.5.2017 19:27
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Pěkný večer, venku bouřka, vypadla elektrika. Pak to nahodili, začaly pípat líhně. Tak tam letím to okouknout. Až pak mě došlo, že manžel šel akorát s jezevčíkama ven a asi jel výtahem

4.5.2017 21:37
začátek

XXX.XXX.4.22

Tak nám k večeru zapršelo a má to údajně vydržet i zítra, tak bude trochu času na zjištění jaký vlastně jsme... https://www.16personalities.com/cs/osobnostni-test.

4.5.2017 22:11
mamkamaria

XXX.XXX.55.3

To je zaujímavé, celkom som s výsledkom spokojná

5.5.2017 07:20
jaandy

XXX.XXX.37.147

Kolegovia, vrazdia sa mi kuriatka...maju 2 tyzdne, krmim zmes, su v kurine na piesocku, priestor velky, svieti infra, cez den otvorene okno aby bol cerstvy vzduch, trava. Oddelila som sasexky ktore som videla to robit, osetrila vsetky, rozdelila podla zavaznosti.30 ziaroviek ale nemam aby boli na samotke. Vecer som im zhasla a dala podlozku. Co teraz? Mam tie sadisticke utratit alebo nechat nech sa zozeru? O 8 mej rano bolo vsetko ok o 11tej masaker.

5.5.2017 07:37
ovecka

XXX.XXX.171.70

jaandy napsal(a):
Kolegovia, vrazdia sa mi kuriatka...maju 2 tyzdne, krmim zmes, su v kurine na piesocku, priestor velky, svieti infra, cez den otvorene okno aby bol cerstvy vzduch, trava. Oddelila som sasexky ktore som videla to robit, osetrila vsetky, rozdelila podla zavaznosti.30 ziaroviek ale nemam aby boli na samotke. Vecer som im zhasla a dala podlozku. Co teraz? Mam tie sadisticke utratit alebo nechat nech sa zozeru? O 8 mej rano bolo vsetko ok o 11tej masaker.

Vysoká teplota, nebo nuda. Zavěšte jim něco, na co mohou skákat a uzobnout si kousek - trávu, salát, kopřivy, rohlík, senengalské proso... Dana.

5.5.2017 07:51
jaandy

XXX.XXX.37.147

Teplota nie je vysoka, kurin je 2×2 m a lampa je v jednom mieste okno otvorene, denne im trham travu aby sa zabavili. Idem zmeriam teplotu. Satanom zamalujem ziarovku na modro a skusim dat kysle mlieko. Pohladam spajkovacku...

5.5.2017 09:35
honzapm

XXX.XXX.182.25

Takže dobrý den, přátelé. Copa bych Vám tak napsal krásného a oduševnělého?
No uplně nevím. Ale vím, že k tomu, proč fšechny slepice nesou do jednoho hnízda,
i když jich mají deset, k tomu se - jednou - ještě určitě obsáhle a odborně vyjádřím.


Jinak kuřátka se zítřejším termínem už se včera dvě naklubala a dnes už jich je
naklubaných deset. No má úcta, to nám to večer pěkně začne.
Já a akvárka už jsme připraveni, ale myslím, že akvárka jsou přece jenom o něco
připravenější. Já už nějak ty otcofské sklony uplně nemám, přece jenom,
už toho mám dost a dost.

A to jsem ještě před časem Javorce vyprávěl, jak letos do Chelsea na Flower show
rozhodně jedu. No přefčírem jsem si na to vzpomněl a říkám si - hernajs, ten čas
tak letí, Čelzí se blíží a já líhně plné a žádného čeledína, který by to za mě mezitím
obstaral, na obzoru též nevidím. Možná se budu muset na tom gaučíku více porozhlédnouti.

No to tedy Má úcta.

5.5.2017 12:40
skodovak

XXX.XXX.241.253

Tak jsem dneska počítal úrodu kuřat, vypadá to na 125 kousků plus osm husiček a v troubě je ještě osm modrých maransek a dvě husy. Jelikož jsem starý blázen a mám asi málo práce a hodně prostoru tak ještě teoreticky zapnu svoji líheň a dám kolem 30 vlašek zbytek nákladenyCh hus a co místa zbyde doplním minorkou nebo Hempsirkou z vlastní zahrádky. A ty mikro mista ucpu wyandotkou bílou Černě tečkovanou

5.5.2017 19:29
honzapm

XXX.XXX.182.25

skodovak napsal(a):
Tak jsem dneska počítal úrodu kuřat, vypadá to na 125 kousků plus osm husiček a v troubě je ještě osm modrých maransek a dvě husy. Jelikož jsem starý blázen a mám asi málo práce a hodně prostoru tak ještě teoreticky zapnu svoji líheň a dám kolem 30 vlašek zbytek nákladenyCh hus a co místa zbyde doplním minorkou nebo Hempsirkou z vlastní zahrádky. A ty mikro mista ucpu wyandotkou bílou Černě tečkovanou

Dobrej ú.chyl, no. A jinak všechno dobrý?

5.5.2017 20:34
javorka

XXX.XXX.98.207

Tak každý máme něco, že.
Já jsem například koukla na stránky zahradnictví Spomyšl, co tu zmiňovala Čapice a už tu mám 3 nové dlužichy. A to jsem ještě nezasadila ty, co jsem si přivezla z nedalekého zahradnictví. Asi budu muset zvětšit záhon...
Jinak jsem právě spojila nové slepičky se starými, tak snad to proběhne hladce. Už několik dní běhají společně po zahradě, ale bude to první noc společně, v kurníku. Jedna mladá už snesla asi 7 bílých vajíček, tak na co čekat.
Několik dní mi sem chodí na zahradu cizí pes a nevím, jak se ho zbavit. Objeví se večer, několikrát ho vyhodím a ráno zjistím, že spí na lavičce u domu. Chodí za našima holkama. Zřejmě si všiml (na rozdíl ode mne), že Káča bude hárat. Je to stařík atlet s monoklem, co přeskakuje plot.
Tak doufám, že to nějak zvládnem.
Naštěstí ho nezajímají slepice ani kachny, zatím.

5.5.2017 20:54
ovecka

XXX.XXX.203.146

Javorko, trochu pochopení pro lásku, byť psí. Je máj Dana.

5.5.2017 21:05
honzapm

XXX.XXX.182.25

Prosím, a láska kočičí se také počítá?
Mája si klidně vleze do odchovny, kuřátka jsou pod deskou
a ona tam na ně kouká a volá je a nejraději by je nakojila a opečovala fšecky.
Má druhou říji, potvora jedna divoká.

5.5.2017 21:11
honzapm

XXX.XXX.182.25

Třítýdenní parta - holky a jeden zlobivý kohoutek - jakmile dám ruku do odchovny
pro krmítko nebo vodu, tak mě klovne. No jestli mu to zůstane do dospělosti,
tak mu to asi budu muset náležitě vysvětlit.
Větší kuřata (30 dnů) vyfotím zase příště. A ještě fotka prvních průzkumníků,
co se naklovali včera. Už jsou na světě první tři kohoutci.
Hodně se stane dneska v noci. To bude mít Mája zase radost.
No, tak já jdu ještě vyčistit poslední dvě odchovny a najít špunty do uší.
Má úcta.

5.5.2017 21:19
skodovak

XXX.XXX.241.253

honzapm napsal(a):
Dobrej ú.chyl, no. A jinak všechno dobrý?

Copak se ti nezdá Jeníku?

5.5.2017 21:43
javorka

XXX.XXX.98.207

Ovečko, pochopení pro lásku by tu snad i bylo, ale nechci tu mít demoliční četu.
Stačí, když mi to tu zválejí Kačenka s Emilkou při svém kočkování. Nebo pejskování?

5.5.2017 23:16
honzapm

XXX.XXX.182.25

skodovak napsal(a):
Copak se ti nezdá Jeníku?

No rozjel ses, Jeníku. Copa ti mám povídat. Tak hlavně buď zdráv.

5.5.2017 23:55
skodovak

XXX.XXX.241.253

honzapm napsal(a):
No rozjel ses, Jeníku. Copa ti mám povídat. Tak hlavně buď zdráv.

To jedné už zaručeně nebudu, ale...

6.5.2017 01:12
honzapm

XXX.XXX.182.25

... ale nedáme se, véď.

Kdo chcete flexibilní a hezky vypadající ohrádku pro kuřata,
která jim umožní výhled do okolí, ale zároveň je i přistíní,
můžete využít například akce v Penny, kde v sekci dočasného
sortimentu nabízejí roli rákosové rohože 1,5 x 5 metrů za 299, - Kč.
To je asi nejlepší cena, co jsem tak viděl. Obi a spol. budou o jednu
až tři stovky dražší.

6.5.2017 16:38
začátek

XXX.XXX.4.22

Krásné odpoledne všem, tak dnes se probraly i včelky, nejstarší kuřátka mají konečně možnost juknout ven na sluníčko a ty ostatní si ještě chvilku počkají, termíny líhnutí jsou 12.3.,4.4.,21.4.,2.5. a dnes se klubou další.kam směřují kuřátka asi tuším, ale kam směřuje lidstvo?

6.5.2017 16:47
honzapm

XXX.XXX.182.25

Nádhera. Krása. Slintám.

6.5.2017 20:02
andreakiss

XXX.XXX.47.39

Já taky slintám, krása. Přeji pěkný večer z Roudnicka
U nás skoro celý den slunko, teplo, tak jsem stěhovala křepelky ven ke slepičkám do patra, myslím, že těch pár posledních studených nocí přežijou .
Teď malinko statistika : 30 vajíček poslaných poštou, perfektně zabalených. Po týdnu 5 vyřazených, neoplodněných. další se vyvíjela. Nakonec vyskákalo jen 8 kuřat, zbytek odumřel někdy ke konci. Výsledná cena vylíhlého kuřátka - 100 kč
A pak ať mi někdo řekne, že jsem spekulant a šejdíř, když prodávám tří až týdenní očkované kuře za 60, -kč
Mějte pěkný večer.

8.5.2017 14:10
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Pěkné sváteční odpoledne. U nás sluníčko, odpoledne i májový deštíček. Tak šup sem s fotkama, jak vám rostou kuřata.

8.5.2017 16:53
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Šupám s fotkama kuřátek a jedna pidi kvočna už opečovává dvě vylíhlá kuřata, doufám, že se do zítra vyklube i to třetí

8.5.2017 17:02
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

A další pokračování kačeního seriálu, tento víkend umístěno do mražáku :čtyři kačeři 3,15kg,3,10kg,3,40kg,3,70kg a šest králíků, každý přes dvě kila a už nám roste další potěr , kačeničky a micáci taky

8.5.2017 17:12
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

A teď něco pro potěchu oka kytičkomilů, takhle mi hezky kvete azalka a druhá je oranžová ta už taky brzo rozkvete

8.5.2017 17:21
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Když jsem se včera večer o půl deváté doplazila ze zahradního pletí do garáže zacítila jsem onen nepříjemný odér a zjistila původce, kterého jsem zatím nechala v teple a chtěla ho vyndat ven až po zmrzlých. Tak letěl hned a tady ho máte.

8.5.2017 17:29
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

A tady mám ještě jednu fotečku co patří spíš k těm čarodějnicím, fotila jsem to asi destkrát a nikdy se mi nepodařilo mu vyfotit hlavu. Pokaždé, když přijdu ke kuřatům, tak mi vyskočí na rameno jeden kohoutek, asi aby měl lepší rozhled

8.5.2017 17:36
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

A ještě tu mám jednu pidi kvočnu co sedí od pátku na sedmi vajíčkách, tak uvidím kolik bude oplozených a kolik bude nakonec ještě kuřátek

8.5.2017 18:07
mamkamaria

XXX.XXX.55.3

Kačíkačko, tá azalka je nádherná

8.5.2017 18:23
dadu

XXX.XXX.61.94

Nejen ta azalka

8.5.2017 19:34
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Děkuji za pochvaly, ale kytky rostou tak nějak samy. Já je jenom sem tam pohnojím

8.5.2017 19:37
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Ještě že už jdu zítra do práce, asi bych po týdnu vypustila duši a záda s nohama by se odstěhovaly někam, kde se jenom leží

8.5.2017 21:00
Olánek

XXX.XXX.146.114

honzapm napsal(a):
Otázka pro Olánka...

Myslíte, že zařízení na obrázku:

a/ poslouží jako výborná odkvokávačka pro Emilku při vycházkách s gaučíkem
b/ ukotví Emilčiny mateřské pudy ještě více

Rád si počkám na verdikt (a vy víte kde) a následně se dle něho zařídím.
Jen tu vlajku tam píchnu jinou. A vy víte jakou.

Vynikající pro částečnou ochranu před nekontrolovatelným migračním ptactvem.
Otázka je velmi obtížná, zejména vztah materialismu k potlačování živočišných pudů s vírou v návratnost.Domnívám se, že slepička plemene pomalu, ale jistě vymírajícího, připustí i dočasnou masovější porodnost.Nadslepice či bojovnice toužící po slepičí mase razí heslo, nekvokáme, hlavně rodíme.
Moje představa o změnách v případě, že umělá děloha bude k mání jako líheň, je mlhavá.

8.5.2017 21:03
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Kačíkačko, pěkný mončičák ta kvočna
Já sem dám akorát fotku křepelek z garáže. Je jim skoro tři týdny.31 kousků. Tak za 4 týdny bude grilovačka.

8.5.2017 21:35
Olánek

XXX.XXX.146.114

Nejsem milovník květin, tak na Flower show nemířím, přesto bych rád věděl co za léčebné látky vdechneme při čichání ke květinám.Je jasné, že průměrný věk je u žen výrazně delší než u mužů a je nesporné, že ženy jsou častěji obdarovávány květinami, jejichž utajené látky s vůni inhalují.Z toho dovozuji, že délka života je výrazně ovlivněna inhalací rostlin, např.mělněním kopřiv pro kuřátka.Pozor na rezistenci, ani život zahradnice není věčný.
Všem tedy doporučuji čichati občas ke květinám, zejména těm, kdo z časových důvodů nedělí rostliny např.sečí.

8.5.2017 22:10
mamkamaria

XXX.XXX.55.3

Olánku, obidva Vaše príspevky si musím ešte raz prečítať zajtra, ráno - múdrejšie večera. Teraz mi to nejak nemyslí

8.5.2017 23:33
javorka

XXX.XXX.98.207

Olánku, něco ne to bude. Vlastně to je takové fetování. Ta vůně je omamná a uvolňující. Když procházím kolem rozkvetlých jabloní, tak si vždycky přivoním. Už se těším na šeříky a pivoňky, na konvalinky a na... a na... a na...
Na vůních květin, jsem asi závislá. No vidíte, je to droga. Ale určitě je měkká, bezpečná.

9.5.2017 07:57
Olánek

XXX.XXX.146.114

mamkamaria napsal(a):
Olánku, obidva Vaše príspevky si musím ešte raz prečítať zajtra, ráno - múdrejšie večera. Teraz mi to nejak nemyslí

Co je to vůně, jak vzniká a proč se tak výrazně liší u řady rostlin?co vlastně vdechujeme, když přivoníme?
Kvokat či nekvokat, toď otázka.

9.5.2017 09:33
mamkamaria

XXX.XXX.55.3

Olánku, jednoducho si čuchnite. Potom máte dve možnosti: buď zmraštíte nos, alebo budete šťastný a bude Vám jedno, či kvoká alebo nekvoká

9.5.2017 11:09
dadu

XXX.XXX.61.94

mamkamaria napsal(a):
Olánku, jednoducho si čuchnite. Potom máte dve možnosti: buď zmraštíte nos, alebo budete šťastný a bude Vám jedno, či kvoká alebo nekvoká




Jinak přeji všem krásný slunečný den smajlík

9.5.2017 11:42
javorka

XXX.XXX.98.207

Slunečný? Kéž by.
Tady je zamračeno a děsná zima. Brrrrr.
Jestli to zítra zase všechno pomrzne, tak budu mít po náladě. Konečně je všechno pěkně zelené, tedy to co přežilo zimu. Ale všechno se přikrýt nedá, tak to nechám svému osudu.
U nás zrovna kvetou jabloně. Třešně zmrzly, tak proč by měly být jablka...

Ale malé slepičky mi dělají radost. Dnes začala nést druhá.

9.5.2017 12:40
slovensko

XXX.XXX.178.6

U nas je tiez chladno ale slnecno. Zajtra rano ma mrznut, tak uvidime. U nas kvitne jablon a hruska. V odchovne mi od vcera pipa druha varka kuriatok hempsirok a araukan.

9.5.2017 13:02
dadu

XXX.XXX.61.94

Tak chladno tu taky bylo a je snad čím dál víc a sluníčko už se radši někam schovalo Třešňovišeň mi pomrzla minule a jiné stromky nemám...

9.5.2017 13:35
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

veraboskova napsal(a):
Kačíkačko, pěkný mončičák ta kvočna
Já sem dám akorát fotku křepelek z garáže. Je jim skoro tři týdny.31 kousků. Tak za 4 týdny bude grilovačka.

Jo.Jo.nnončičák,.od.prosince.seděla.v.kukani.a.zahřívala.vejce.co.snesly. další.pidi.slepičky.kočinky..Je.to.zdrobnělá.hedvábka.a.aby.viděla.na. , jsenn.jí.nnusela.udělat.pankáčový.sestřih.Nevínn.jestli.je.to.na. fotce.vidět.chocholku.nad.očinna.jsenn.jí.úplně.ustřihla .Večer.nni.to. nedalo.a.šla.jsenn.prosvítit.to.třetí.vajíčko.no.a.kuře.v.něnn.se.odporoučelo asi.týden.před.líhnutínn , takže.si.bude.opečovávat.dvě.kuřata

9.5.2017 15:04
javorka

XXX.XXX.98.207

Kačíkačko, obdivuji ty vaše azalky. Ty moje ještě nekvetou, ale když vidím u vás to obrovské nasazení poupat, tak tiše závidím. Mám pocit, že každý rok je květů méně a méně. A to už jsem nakoupila hnojivo a je to pořád stejné. Jsem zvědavá co letos předvedou.
Tenhle jediný se drží, ale mám ještě žlutý a ohnivě červený a to je bída.
Foto z roku 2015.

9.5.2017 15:06
javorka

XXX.XXX.98.207

No, to se mi moc nepovedlo.

9.5.2017 15:50
skodovak

XXX.XXX.241.253

Tak jsem dal do pece 10 kusů husích, a nějak je ta 90ka rázem malá. Ještě se tam musí vejít kolem 30 vlašek a stejně tak minorek. Hempsirky tak hezky nesou dvacet už jich mám, ale asi mají smůlu. A zas to kvůli odchovně nechci na deset etap.

9.5.2017 16:27
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

javorka napsal(a):
Kačíkačko, obdivuji ty vaše azalky. Ty moje ještě nekvetou, ale když vidím u vás to obrovské nasazení poupat, tak tiše závidím. Mám pocit, že každý rok je květů méně a méně. A to už jsem nakoupila hnojivo a je to pořád stejné. Jsem zvědavá co letos předvedou.
Tenhle jediný se drží, ale mám ještě žlutý a ohnivě červený a to je bída.
Foto z roku 2015.

Jak.jsenn.říkala., senn.tann.pohnojínn.a.roste.to.sanno. je.nni.jedno,.jestli.pod.ně.upadne.kuřinec.nebo.bobek.a.čas.od.času.přisypu.rašelinu taky.k.ninn.vylívánn.vodu.po.drhnutí.krnnítek.. Loni.nni.pod.tu.karnnínovou.upadly.skoro.celé.kolečka.hnoje.z.králíkárny a.je.vidět., že.se.vůbec.nezlobí.Je.vedle.ní.totiž.ladá.sazenice.vína.a.na.zinnu. jsenn.jí.zakryla.kořeny.a.padlo.to.i.pod.azalku
CO.azalky., ale.tohle.je.zahrada!

9.5.2017 16:44
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

A.nebo.takovýto.donneček.u.vodičky? foceno.někde.na.Floridě.

9.5.2017 17:02
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Jo i s krokodýlama

9.5.2017 17:25
mamkamaria

XXX.XXX.55.3

kačíkačka napsal(a):
Jak.jsenn.říkala., senn.tann.pohnojínn.a.roste.to.sanno. je.nni.jedno,.jestli.pod.ně.upadne.kuřinec.nebo.bobek.a.čas.od.času.přisypu.rašelinu taky.k.ninn.vylívánn.vodu.po.drhnutí.krnnítek.. Loni.nni.pod.tu.karnnínovou.upadly.skoro.celé.kolečka.hnoje.z.králíkárny a.je.vidět., že.se.vůbec.nezlobí.Je.vedle.ní.totiž.ladá.sazenice.vína.a.na.zinnu. jsenn.jí.zakryla.kořeny.a.padlo.to.i.pod.azalku
CO.azalky., ale.tohle.je.zahrada!

Teda, čo sa mňa týka viac sa mi páči Vaše azalky, alebo Javorkina záhrada

9.5.2017 17:50
javorka

XXX.XXX.98.207

Musím vám ukázat jakou azalku má moje sestra. To se lidi zastavují u plotu.

9.5.2017 18:08
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

javorka napsal(a):
Musím vám ukázat jakou azalku má moje sestra. To se lidi zastavují u plotu.

Parádní, taky jsem měla žlutou, ale byla už starší a nepřežila stěhování. Vyrývala jsem ji v listopadu a na jaře už neobrašila, asi v zimě uschla

9.5.2017 20:56
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Tady mám ještě něco pro Věrku ať se pokochá. Obešla jsem tu svoji džungli a udělala ještě pár foteček jenom vistárie moc nekvete, hodně jí toho omrzlo

9.5.2017 21:10
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

A ještě tu mám něco pro zasmání, tenhle česnek jsme sadily LONI na jaře, aby byla semo tamo čerstvá palička, pořád jsme kontrolovaly jestli leze a on pořád nic, koncem léta jsme dokonce kopali v místech kde jsme ho zasadily a nenašly ani jeden štrůček . Tak se na podzim mezi jahody navezl hnůj a s jistotou, že to určitě letní česnek nebyl přečkaly zimu a letos na jaře, ejhle česnek, a tak velký, že si nepamatuju, kdy naposledy byl takový. Jenom je mi záhadou, kam se ztratily přes léto ty zasazené

9.5.2017 21:38
ovecka

XXX.XXX.203.146

O víkendu jsem čistila u housat, tak byla na chvíli venku na sluníčku. Jsou prvomájová Dana.

9.5.2017 22:44
skodovak

XXX.XXX.241.253

No.. (Holky) máte to hezký..

9.5.2017 23:12
javorka

XXX.XXX.98.207

Dano, ty jsou jak našlehaný žloutek s cukrem, co mi dělala babička.

Kačíkačko, to jste zatajila, jakou máte zahradu.
A ten česnek, ten je parádní! Ten můj, to nemá lehké.
Každou chvíli ho převálcují běžci.

10.5.2017 08:12
čapice

XXX.XXX.216.126

javorka napsal(a):
Dano, ty jsou jak našlehaný žloutek s cukrem, co mi dělala babička.

Kačíkačko, to jste zatajila, jakou máte zahradu.
A ten česnek, ten je parádní! Ten můj, to nemá lehké.
Každou chvíli ho převálcují běžci.

Hezký den všem, i když po ránu zmrzlý.
U nás -4, nevim nevim asi nebudou letos višně, broskev naštěstí už odkvetla.
Jinak housata nádherný a azalky samozřejmě taky. To nám ještě nekvete nic, kromě magnolie.
Jarmilce s Rozárkou nechávám už 14 dní vajíčka, akorát vždycky po 3 dnech tak 4 odeberu, protože to už by se tam nevešli. Mám trochu obavy, že vzhledem Vilémova zvýšeného zájmu o Rozárku, to u Jarmilky s tou oplozeností nebude nic moc. Vůbec se v jezírku nekoupe, asi jim nechce dělat křena smajlík(
Jelikož mám od Dany loňské slepičky i kohouta a vypadá to, že jedna Šumavanka se podezřele víc zdržuje v hnízdě a nebo si vajíčka lítá schovávat k sousedům pod tůji, tak třeba budou i kuřátka.
A nebo obalamutím kachny a vyměním většinu vajíček po týdnu za slepičí.
Tak aspoň tulipány nám teď dělají radost.
IČ.

10.5.2017 08:40
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dobré ráno, parádní fotky
Taky se mi jedna běžkyně podezřele zdržuje v boudičce. Co se teď sbírají vajíčka, tak každý den je tam jedno ze dvou běžčích vajec nakřuplé. Asi na těch vejcích hopsají
A divím se tomu, že to dokážou nakřupnout, vejce mají jinak pevnou skořápku, že to v kuchyni rozbíjím s obtížemi.
Orlovka už týden sedí na vejcích (má jich tam teď 6 kousků). Ale jestli z toho něco bude nevím. Jedno vejce vytáhla ven a rozbila, ale celé nesežrala. Bylo to jediné orlovčí, které tam měla. Asi jí přišlo jiné a trvá na tom, že vysedí hempšírky

10.5.2017 08:44
čapice

XXX.XXX.216.126

Javorko, taky mi babička dělala našlehaný žloutky s cukrem. Úplně cítím tu chuť, když to píšu i po těch 40 letech. Mňam.-)
Vždycky říkala, že po tom rostou prsa! Tak to nám to se ségrou neměla dávat tak často.

10.5.2017 09:00
honzapm

XXX.XXX.182.25

Hm, tak našlehaný žloutky mi nikdo nikdy nedělal a prsa mám taky. Dvojky.
Klidně věnuji - nevratně - kdyby měl někdo zájem.
Čimpa to asi tak bude? Jo aha, už vím, tím gaučíkováním.
Asi to chce víc dělat hop hop. A je středa... No to tedy Má úcta.

Moji kluci už maj taky pěkná prsa. Plná mrkvičky. Závisláci.

10.5.2017 09:15
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Honzíku, super plná volátka. Nepřepadávají ony dopředu?

10.5.2017 09:16
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Jinak já dneska čekám balík. A v balíku budou násadovky. Teda já se těším

10.5.2017 09:19
mamkamaria

XXX.XXX.55.3

čapice napsal(a):
Javorko, taky mi babička dělala našlehaný žloutky s cukrem. Úplně cítím tu chuť, když to píšu i po těch 40 letech. Mňam.-)
Vždycky říkala, že po tom rostou prsa! Tak to nám to se ségrou neměla dávat tak často.

Keď už sme pri tých žĺtkach, mne ich tiež robila mama a potom v puberte som si ich miešala aj sama, ale nič . Možno mali oneskorený účinok a prejavuje sa to až teraz, len sa to presunulo dole a dozadu

10.5.2017 09:35
honzapm

XXX.XXX.182.25

Mamko, z toho si nic nedělejte. Kdo má, ten nechce, kdo nemá, ten chce.
A moje nabídka platí stále.

Věrko, a copa vám pěkného a udatného přijde f tom balíku?

10.5.2017 09:38
javorka

XXX.XXX.98.207

čapice napsal(a):
Javorko, taky mi babička dělala našlehaný žloutky s cukrem. Úplně cítím tu chuť, když to píšu i po těch 40 letech. Mňam.-)
Vždycky říkala, že po tom rostou prsa! Tak to nám to se ségrou neměla dávat tak často.

Čapice, mě tím babička vykrmovala. Nemohli se na mě koukat jak jsem neduživá. A asi to taky přehnala. Nakonec jsem ze sester největší, a i jinak narostlá.
Taky se přiznám, že žloutek s cukrem občas ještě ochutnám, je to delikateska.

Honzíku, to se tak dlouho šlehá, až to tou pěnou zesvětlá a cukr musí být dokonale rozpuštěný (1 žloutek a 1 lžička cukru). To by se dalo míchat i na gaučíku, ale i když vás už začne bolet ruka, tak to ještě není hotové a ještě musíte šlehat a šlehat.

10.5.2017 10:09
veraboskova

XXX.XXX.0.235

No já doufám, že v balíku nepříjde omeleta Mělo by tam být 20 vajíček orlovčího druhu. (Žádný vlašky )
Jinak mám takový pocit, že Honzíku vy dáváte mrkev vlaškám z důvodu, aby byly oranžovokrké. (Ježiš, to by si člověk zlomil klávesnici, než to napíše). Kdyby nedostaly mrkev, že by to byly jenom stříbrokrké

10.5.2017 10:23
honzapm

XXX.XXX.182.25

No tak to budu fandit, ať jsou vajíčka komplet a celá.
Já nechám po transportu (mezinárodním :) ) vajíčka dva dny uležet,
aby se případná zpřetrhaná poutka znovuspojila, je pak lepší úspěch
při líhnutí. Pokud by vejce byla starší, asi bych počkal jen jeden den.

Mno a mrkvičku jsem letos dávat nechtěl, je s tím hrozného strouhání,
až mě u toho berou záda, ale po tom Livacoxu Q se kuřátka hodně zastavila,
oni na návodu píší, že "může dojít k horší konverzi krmiva", ale mě se to zdálo
opravdu hodně, jenom pospávala a choulila se, tak jsem je hezky pěkně
tou mrkvičkou pořádně rozežral a jsou zase jako kyseliny.
No prostě jako vlašky od Honzíka, žé.

Dokonce už mi přišly i kroužky, tak na to můžu vlítnout.
Jenom číslo 27 na případné krocánky mi ještě chybí, ale to má čas.

10.5.2017 10:26
honzapm

XXX.XXX.182.25

U nás teda v noci mrzlo fest. Bude po třešních. Ostatní stromy zatím naštěstí nekvetou.

https://www.novinky.cz/domaci/437351-na-karlovarsku-mrzlo-az-prastelo-teploty-spadly-k-minus-10-stupnum.html

.

10.5.2017 10:44
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

Ještě.že.jsenn.tu.vistarii.fotila.včera,.dnes.už.není.co.fotit.Celá.onnrzla

10.5.2017 10:48
čapice

XXX.XXX.216.126

Ještě moje latyfundie, všechno roste i administračka za oknem, právě blejou beton na stropy.
Brambořík kvete od té doby co jsem ho dostala k svátku - 1.12.2016. Mám doma takové dva chcípáčky tak až příští týden přesunu papriky a kytičky domů tak je sem dám.
Včera jsem dostala semínka Ačokčy, tak už jsou zasazená v kelímkách doma na okně a ještě zkusím 2-3 vsadit vedle nakládaček k plotu rovnou.
Jak jsem dříve psala, tak hlíva ve sklepě ne a ne vystrčit kloboučky dírami v pytlích

10.5.2017 10:52
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Honzíku, právě že budou i muset počkat. Z Coviny jsem za hlasitého nadávání přendala zbytek vajec do rcomky na dolíheň. To je masakr co ta líheň z vejcema dělá. Už mě nebavilo vyhazovat odumřelé zárodky. Nasadila jsem tam asi 35 vajec možná víc a určitě 10 jsem už vyřadila s odumřelými zárodky. V druhé rcomce mám kachní. No nemám já málo líhní?

10.5.2017 10:54
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Jdu si našlehat žloutky s cukrem. Třeba ještě zaberou

10.5.2017 11:24
mamkamaria

XXX.XXX.55.3

len aby nezabrali tak, ako u mňa.

10.5.2017 11:34
čapice

XXX.XXX.216.126

mamkamaria napsal(a):
len aby nezabrali tak, ako u mňa.

Nic si z toho nedělejte, mě už se dostaly taky všude od té doby

10.5.2017 11:39
honzapm

XXX.XXX.182.25

Tak že bychom si objednal R-comku, Věrko? Když mě to přijde hrozně nízkokapacitní.
Makrovka je sice "obyčejná", ale aspoň se tam těch 50-60 vajec vejde.
Možná bych R-comku mohl používat na posílaná vajíčka, třeba by měla lepší výsledky,
než Makrovka. Na moje vajíčka mi Makrovky stačí a pochvaluju si možnost
rozdělení vajíček podle původu do více líhní, a pak vím, kdo je čí mimino.
Dělal jsem taky ohrádku z králičího pletiva, ale je neuvěřitelný, jakou ti pidižvíci
mají po vylíhnutí sílu. Posunuli ji přes celou líheň a kuřátka, co měla být uvnitř
byla venku a ta, co měla být venku, byla uvnitř. Poznal jsem to podle stupně oschnutí.
A takhle by to tedy nešlo, takovéhle alotrie ještě v líhni.

10.5.2017 12:06
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dvě rcomky stačí. Ale... milan123 mě přivedl na myšlenku Covinu vytunit. Uvidíme, jestli se podaří něco vymyslet (manželovi).

10.5.2017 13:57
Lhoťák od Kladna

XXX.XXX.54.195

I u nás mrzlo:o( Ranila by mě mrtvice, nedávno sem každou noc běhal s rozprašovačem a mlžil všechny stromy.

Tak alespoň líhnutí se zatím daří super :o).

10.5.2017 14:28
javorka

XXX.XXX.98.207

Já jsem taky měla strach, že mi to tu omrzne, ale byla u nás jen 0, tak je všechno v pořádku. A to byla jasná noc, až se divím, že to takhle dopadlo.
Honzíku, -10 to je teda děs. Co ta vaše krásná zahrada, je to hodně zmrzlé?
Já jsem se nejvíc bála o Hosty. Už docela narostly, byla by jich škoda. Jeden záhon mi sežraly myši, tak pořebuju zaplnit volná místa. Ještě, že je kde brát.

Věro, (snad nevadí, že to napíšu sem a ne do vedlejší diskuze) časopis Chovatel je asi čestná výjimka. Oni se nejvíc přebírají obrázky ze zahraničních časopisů, tam se na to nepřijde a hlavně se nikomu nemusí platit honorář.
Držím palce ať vajíčka přijdou v pořádku a hlavně ať se vylíhnou kuřátka.

10.5.2017 15:16
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Javorko děkuju, fotku jsem poslala mailem a už jsem četla, že si četla . Vajíčka už jsou doma a odnesená do sklepa. Některá jsou hodně velká, kéž by mi takhle příští rok snášely i ty moje orlovky.
Lhoťáku máte super kurník fotky na profilovce a kuřata paráda

10.5.2017 19:37
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Nevím kolik bylo u nás, na teploměr se zásadně nedívám, ale vistárie je hotová, kiwi je zas štrejchnuté a hortensie taky , jinak to vypadá dobře i když mě ráno vyděsily úplně jakoby zvadlé listy rybízů

10.5.2017 19:50
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Jó ty latifundie jsou fajn, v chodbě mám rajčata a v garáži papriky, kedlubny, celer, zelí, kél, nějakou dýni a už lezou i petůnie

11.5.2017 09:35
čapice

XXX.XXX.216.126

Pár fotek. Okolo koupání už to roste, hosty trochu namrzly smajlík
Hubert a holky od Ovečky, jsou pořádně pocuchaný, chudinky.

11.5.2017 09:43
čapice

XXX.XXX.216.126

Nové video, v pozadí na kameni dohlíží Cecilka

https://www.youtube.com/watch?v=96imsawdjEM&feature=youtu.be.

11.5.2017 19:59
Lhoťák od Kladna

XXX.XXX.54.195

Dobrý den Věro, okopíroval jsem to z webu a postavil asi před věma lety. Ale z mnoha důvodů jsem přešel na jiný model:o).

11.5.2017 20:01
Lhoťák od Kladna

XXX.XXX.54.195

Postupně buduji, vždy ubykaci s voliérou. Mám každý den co dělat:o).

11.5.2017 21:19
honzapm

XXX.XXX.182.25

Čapice, super video. Vilém jak systematicky zapíjí písko-hlínu.

A vůbec všichni jste super a máte to super.
Tak.
Když je ten Květen.
(a to ani není středa :) )


Nevím, jestli Novinky.cz čtou slavnou Teplákofku, řekl bych, že jo.
Pač jak jinak si vysvětlit "náhodné" dnešní vydání tohoto článku?

https://www.novinky.cz/zena/zdravi/437496-gynekomastie-neboli-velka-prsa-trapi-cim-dal-vice-muzu.html

No jsou to ale záhady mezi nebem a zemí.
Jinak náš malej chytil ve školce solidní moribundus, takže hrajeme hru
"Kdo se nenakazí, vyhrává." Zatím tedy odolávám již jen já a táta.
I ten pes Kvído (Fido) bli.je jako Alík.
Tak jsem dneska navařil na tři dny, rybu, brambor, mrkvovo-cibulový zaručeně
uzdravovací krém, slepičí vývarovku 6 litrový kotel s vmíchanými sedmi ! vajíčky,
ta taky píše. A uzdravuje. No a k tomu jsem si dal klasický maraton okolo dvou domů.

Hop hop. Hop.

A docela mě potěšila krůta Šampionka. Nemyslel jsem si, že bude mít nějakou
super oplozenost, u prvních osmi vajec mi krocan Valentýn připadal hodně
nešikovný a pořádný štych jsem nepozoroval. Ale voni voba překvapili.
Nanesla tedy 20 vajec, dvě rozbila než jsem jí předělal hnízdo z krůtího
na inteligentní a gaučíkové, pak už nerozbila nic, jen jedno lehce namáčkla,
to jsem mohl dát do líhně, možná by se vylíhlo, blána nebyla poškozená,
no ale oloupal a prozkoumal jsem ho - a ještě v něm byl živý zárodeček.
No a z těch 17 zbylých vajec - 16 oplozeno a jen jedno čisté.
Peče dál 15 kousků - v jednom se vývoj zastavil. Pozítří má dva týdny
sezení, čili polovinu. Snad to nezakřiknu. Tak já jí budu fandit. A vy víte kde.

Má úcta.

11.5.2017 21:28
honzapm

XXX.XXX.182.25

Lhoťák od Kladna napsal(a):
I u nás mrzlo:o( Ranila by mě mrtvice, nedávno sem každou noc běhal s rozprašovačem a mlžil všechny stromy.

Tak alespoň líhnutí se zatím daří super :o).

Jeníku, copa to tam máte za kuřátka?

11.5.2017 21:42
honzapm

XXX.XXX.182.25

Javorko, zahrada si poradí. Musí, že.
Ona je horská diva na mrazy stavěná.
Je teda fakt, že austinova růže ´Roald Dahl´ už je zase omrzlá,
no nevím nevím, nějak to letos i přes tu zimu neměla lehké.
Hosty se mi naštěstí nelíbí, tak se nemusím trápit jejich nízkou odolností k chladu.
Mám na obou zahradách asi dvě a dvě, celkem čtyři, a teprve raší, takže i takhle
těm mrazům unikají. U nás je vše hodně pozadu, šeříky např. pokvetou až za dlouho.

11.5.2017 21:56
Lhoťák od Kladna

XXX.XXX.54.195

Takovou smes, ale vse cista plemena..Asi nejvic Breese, ty stribrne Vlasky, Maransky a pak asi 19 ks..pokus, ktery je nesmyslny..Green Shell s Araukanou..

11.5.2017 21:56
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Lhoťák od Kladna napsal(a):
Postupně buduji, vždy ubykaci s voliérou. Mám každý den co dělat:o).

Téda, to je můj sen, tolika prostoru, tolik voliér

11.5.2017 21:59
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Honzíku, zlaté blinkání. My máme už přes týden doma u staršího syna příušnice. To je jinej kalibr.

Jinak jsme se vydali v 9,7týdnu kroužkovat hempšírky.
a) je to už pozdě, kohoutovi jsme málem kroužek na nohu nedostali
b) nebylo skoro co kroužkovat, je to bída.

11.5.2017 22:04
honzapm

XXX.XXX.182.25

Lhoťák od Kladna napsal(a):
Takovou smes, ale vse cista plemena..Asi nejvic Breese, ty stribrne Vlasky, Maransky a pak asi 19 ks..pokus, ktery je nesmyslny..Green Shell s Araukanou..

Díky za informaci. Tak ty první tři jsem poznal, to jsem ale šikula.

Věrko, to je placu, že? A jaká krásná rovina.
Po rovině též stůňu. Svah nesnáším. Ale zas tu jsou prý výhledy.
Ale výhled za mě plotový sloupek do neustále ujíždějícího svahu neukotví, že...

11.5.2017 22:04
Lhoťák od Kladna

XXX.XXX.54.195

Taky porad jen buduju..letos se nucene stehuju a uz to chci mit hotove. Jde to pomalu mam jen dve ruce..jeste do zimy snad dodelam dalsi dve voliery. A tim koncim s rozsirovanim. Pak prestehovat a dodelat kralikarny...

12.5.2017 09:20
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Pěkné dopoledne,
v líhni pár naťukaných vajec. Ale kde jsou naťukaná... V prostředku, na špičce já z tý Coviny udělám obracečku na vejce a bude

12.5.2017 15:56
začátek

XXX.XXX.4.22

Asi málo vzduchu a vlhkosti.Zajistit lepší větrání líhně, rosit a chladit vajíčka na teplotu očního víčka 2 x denně.Při chlazení kontrolovat přiložením špičkou na oční víčko, poslední týden to je 10-15 minut a u hus 30-40 minut, tedy přibližně.

12.5.2017 17:31
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Já tu líheň prostě vyhodím a bude "po ptákách". A příští rok si buď koupím levnou Makrovku nebo třetí rcomku.
Vejce jsem poctivě chladila na teplotu očního víčka od 10tého dne. Vlhkost jsem sledovala vloženým vlhkoměrem a vodičku dolévala. Akorát mi přijde, že se trochu sype ventilátor, občas to vydává takové zvláštní cinkavoševelivé zvuky.

12.5.2017 23:06
začátek

XXX.XXX.4.22

Jo jo, zlatá stará bioska. Tak je tu dnes klídek, zato v líhni č1 se začínají z vajíček ozývat pípání kuřátek, tak jsem zvědav jak to bude vypadat ráno, chystám se že prubnu na kroužkovat aspoň pár kuřátek, ale moc se mi dnes do toho nechce, nechce, nechce.

Milí přátelé,

jaro je tady a mnozí vyrážíte na procházky přírodou, nebo jen tak relaxujete na svých zahradách. Víte dobře, že se vyskytují téměř všude mrchy klíšťata. Chci vám dát recept, který vás zbaví těchto potvor. Já osobně to používám snad už více jak deset let, a je to starý recept od jednoho hajného a mohu vám říci, že to funguje na 100%. Nikdy jsem neměl klíště a nejdou na mě ani komáři ani ovádi.

Tak tedy: do ponožky, nebo nějakého sáčku z bavlny, dejte půl sáčku (bohatě stačí), fenyklu, zavažte provázkem, nebo tkaničkou, párkrát (2-3x) mírně rozdrťte paličkou na maso, aby se uvolnilo více aroma, odstřihněte a noste v kapse, nebo když se opalujete, mějte při sobě.

Já to nosím v ponožce u kotníku. Moji známí to dávají i do oblečku pro psy nebo kočky, a prý to funguje i u nich. Není dobré jim to dávat na obojek, je to pro ně příliš aromatické.

A borelióza ať nám políbí prodloužená záda. (pošlete mi pusu?).

12.5.2017 23:09
Patunta

XXX.XXX.219.2

veraboskova napsal(a):
Já tu líheň prostě vyhodím a bude "po ptákách". A příští rok si buď koupím levnou Makrovku nebo třetí rcomku.
Vejce jsem poctivě chladila na teplotu očního víčka od 10tého dne. Vlhkost jsem sledovala vloženým vlhkoměrem a vodičku dolévala. Akorát mi přijde, že se trochu sype ventilátor, občas to vydává takové zvláštní cinkavoševelivé zvuky.

Dobrý den. Soucítím s vámi, je to hrozná bezmoc. Mám Real a stejné potíže. Tak jsem se naštvala a dala vejce do Cleo. Tak mám 28 vajec kachen a musela jsem tam ješťe přidat 30 kalimero. No a rozhodla se že budu kupovat Rcom max 20. Hodně štěstí. D.

13.5.2017 11:56
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Zdravím Teplákovce a posílám pár foteček. Dnes to bude na několikrát, jelikož se mi nechcou přetáhnout všechny fotky naráz , takže nejdřív první pidi kvočna se dvěma kuřátkama

13.5.2017 12:05
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Kačenky číslo dva jsem vystěhovala na letní byt, kde mám dočasně umístěny dvě kvákaleny, protože je proháněly sedící kačky kdykoliv vylezly ven a tyto dámy jsou maličko pomalejší, žádné sprinterky a to prohánění jim nedělalo dobře. Aspoň budou mít prťata společnost, i když prťata, už jim začíná růst peří a za chvilku budou stejně velké a všechny se šly schovat do domečku tyto jsou nějaké moc podivočené

13.5.2017 12:18
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

A znovu jsem obešla džungli, už to kvete trochu víc

13.5.2017 13:21
mamkamaria

XXX.XXX.55.3

Zdravím, počasie tu bolo k nám prívetivé, tak všetko kvitne a rastie a robí mi radosť:. a ja sa môžem chváliť s cudzím perím smajlík

13.5.2017 14:02
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Momentálně nás vyhnala bouřka z oplocování naší latifundie. Takhle vypadala ráno a ještě jsem blýskla lewisie, začínají kvést

13.5.2017 14:11
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Tak a kuřata zas o kousek povyrostla

13.5.2017 14:16
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Malí micáci už vylézají z hnízda a nechala jsem včera sedět poslední kvočnu

13.5.2017 14:34
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

kačíkačka napsal(a):
Momentálně nás vyhnala bouřka z oplocování naší latifundie. Takhle vypadala ráno a ještě jsem blýskla lewisie, začínají kvést

Ještě bych měla dodat, v pravém rohu fota, omrzlá moruše, v levém rohu fota omrzlý jedlý kaštan

13.5.2017 23:47
honzapm

XXX.XXX.182.25

14.5.2017 06:46
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dobré ráno, vypadá to na slunečný den.
Asi už dolíhnuto: 20 kuřat z celkově 38mi vložených vajec do Coviny. Na dolíhnutí jsem přendala vejce, kde se mi zdálo, že je ještě nějaká šance do rcomky. Vychází mi úspěšnost líhnutí 52%. Pro porovnání v rcomce to byla naposledy úspěšnost 92%.

14.5.2017 11:18
začátek

XXX.XXX.4.22

Krásný den a slunce v duši přeji všem .Krásné dopoledne bylo dnes, ale už se na nás něco řítí, tak to snad nebude tak zlé jako před rokem, moc škody by to nenapáchalo neboť již vše zmrzlo v četně ořešáků.Jinak stále pokračuji v líhnutí a poslední kuřátka se díky několikerému výpadku elektřiny líhla o den později, s líhnutím to ještě budu muset natáhnout neboť kamarád měl výpadek pod kvočnami tak hold přidám ještě jednu devadesátku a doufám že po kontrole v úterý líhně-2 již nebudu muset nic nasazovat .Jinak jsem večer na kroužkoval prvních 80ks, zVelsumky koroptví, vlašky rodobarvé, velsumky oranžovokrké a koroptví, dokonce i orpingtonky porcelánové a bylo to tak tak takže kroužky po odchovně či venku nebudu muset zbýrat. Jo a včera se u nás prvně něco ukázalo, je to na posledním snímku a chtělo se to usadit přímo u nás v chodbě, někdo by řekl, no to je tedy škandál"Co to asi je?

14.5.2017 11:51
Čertoška

XXX.XXX.217.6

Trošku se vám sem vtírnu. Mám tři kuřátka hedvábniček včera chudiny zmokly tak jsem je radši vyfénovala, běžkyně sedí dnes měla termín tak čekáme každý den kachničky a nakonem kurník vlastnoruční výroby jen beton dělal manžel. Zdravím všechny a přeji hodně radosti z mládátkama.

14.5.2017 15:39
javorka

XXX.XXX.98.207

honzapm napsal(a):
Dobrou noc, miláškovééé...

Tedy ještě, že jsem se na to nekoukla před spaním. To by mě strašilo i pod peřinou.


Bar, bar...

14.5.2017 15:43
javorka

XXX.XXX.98.207

Čertoška napsal(a):
Trošku se vám sem vtírnu. Mám tři kuřátka hedvábniček včera chudiny zmokly tak jsem je radši vyfénovala, běžkyně sedí dnes měla termín tak čekáme každý den kachničky a nakonem kurník vlastnoruční výroby jen beton dělal manžel. Zdravím všechny a přeji hodně radosti z mládátkama.

Krásný, čistý kurníček. Paráda. Taky by se mi hodil.
Máte foto i z venku?

14.5.2017 17:27
Čertoška

XXX.XXX.217.6

Díky, máme dlooouhý přístřešek 21m sloupky rozdělený po 3m no a tam máme králíkárny, slepice, běžce, dřevo, kola a různé krámy co se ještě budou určitě hodit.

14.5.2017 19:58
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Tak dnes dopoledne jsem kontrolovala pod sedícíma kačkama jestli je nepodnáší slepice a našla jsem první naťuknuté vajíčko ! budou další kačenky!

14.5.2017 20:04
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Jo a zdravím Čertošku, klidně se vetřete, každý další stejně postižený je tu vítán , když se nám někde fláká Olympionik , aspoň se dozvíme něco nového. Myslím, že Věrka říkala, že mám kvočnu mončičáka(hedvábku bílou) no a Vy máte tři ! mončičáky to je paráda

14.5.2017 20:21
honzapm

XXX.XXX.182.25

Čertoško, jo jo jo, klidně se vtírněte, my budem rádi.

Helejte, vy kvočnařky a kvočnaři, jen jestlipa jste těm svým maminkám
nezapomněli popřát k dnešnímu svátku nějakou tou hrstkou hrachu navíc?
Mno? Já bych se klidně i fsadil, že možná i jo. Že?

Má úcta.

(Javorko, i vy jedna, vy se bojíte? Bar bar bar bar bar.).

14.5.2017 20:53
javorka

XXX.XXX.98.207

Náhodou, někdy se ani nebojím!

Čertoško, to je místa...
Ale u nás by to už stejně bylo zacpaný a na kurník by už nezbylo...

14.5.2017 21:04
Lhoťák od Kladna

XXX.XXX.144.172

Hezký večer všem,
dnes jsem s dcerou přestěhoval kuřátka do většího. Pokud to po noční budu stíhat a budu mít sílu také něco vyfotím.
Klidnou noc všem

J.

14.5.2017 22:05
Olánek

XXX.XXX.146.114

Ne, že bych někdy běhal, ale tím, že jsem se minulý týden nepřihlásil na Pražský maraton, tak jsem ušetřil neuvěřitelnou spoustu času.Ten jsem dnes ztratil, králík prchnul z kotce a dohonit ho na půl hektarové louce není legrace.
Bedlivě sleduji náštěvu v Číně a Ovečku jsem tam nezahlédl a přitom očekávám, že přinese nové poznatky k čínské veterině. V telce byl kohout milující drbání na hrudi chovatelem a dožadoval se opakování, gaučík nebyl v záběru.
Beru nějaké léky, něco ráno, něco večer.Nedávno jsem četl závěry expertů o léčebných účincích mrkve, ovšem zda ji baštit večer nebo ráno odborníci neuvedli.

14.5.2017 23:34
honzapm

XXX.XXX.182.25

Mrkev je super.
A když Věrka řiká, že po oranžové mrkvi budou oranžové vlašky,
jaképa by asi byly po fialové? A po žluté? A copa kdyby se jim uvařil
brambůrek ´Valfi´? Oou, to by se mohlo pokusničit, nejen na gaučíku.

Šampionka mi udělala radost - včera dokonce sama! vylezla z hnízda
a řádila v čerstvě doplněném popelišti, navezl jsem tam dvě kolečka
ručně přebrané nejjemnější zeminy, to to lítalo.
Její manžel Valentýn si zatím s Emilkou dopřával papání - rohlíček
dozlatova vypečený a všeobecně se to na vlaškáriu páruje a množí
a rozmnožuje a veselí. Hop hop.

14.5.2017 23:52
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Jo Honzíku, vlaška valfialová by byl fakt počin. No vypadala by fakt zajímavě

15.5.2017 00:22
honzapm

XXX.XXX.182.25

Začátku, teda ale, to vůbec nevím, co se Vám to chtělo usadit v chodbě?
Snad to nebylo z Afriky? Bojim bojim.
A ha - vida - nahrál jste mi - i opěvovaná soudružka kvočna může mít výpadek
elektrického proudu. Otázka je, zda k jeho opětovného nahození došlo zafčasu
či zda je možné soudružku kvočnu připojit na náhradní zdroj.

Věrko, tak to vyzkoušíme. :).

15.5.2017 00:45
Lhoťák od Kladna

XXX.XXX.144.172

Tady je někdo noční ptáče:o).

15.5.2017 07:47
Čertoška

XXX.XXX.172.216

Vy nechodíte spát se slepicemi?

15.5.2017 08:37
Olánek

XXX.XXX.146.114

Že by se z odposlechu dozvěděla naše chovatelská extratřída, že již mám přes rok chovatelskou praxi a pochopil jsem Mendelovo křížení hrachu tak, že mne vyzývá k založení čistě odborného webu o drůbeži na jiném vlákně?

15.5.2017 09:06
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

Tak.jsenn.dnes.ráno.natěšená.šla.zkontrolovat.kačení.přírůstky. .a.ono.zatínn.nic .jen.další.tři.naťuknutá.vejce .to.budu.večer.napnutá.jestli.už.jo. .včera.odpoledne.jsnne.úspěšně.dokončili.oplocení.naší.latifundie. .za.zahradou.za.silné.psychické.podpory.našeho.šarpíka., , ale.protože.jsnne.skončili.o.půl.sednné.nnánn.podezdření., že.nás.hnal.donnů. , jen.proto.že.nněl.hlad. .a.začíná.se.nni.objevovat.klasické , opálení.pravých.vesničanů. , ruce.po.lokty.a.spálený.nos. , senn.se.zaponnněla.pořádně.natřít

15.5.2017 09:11
honzapm

XXX.XXX.182.25

Kdepak, Olí, zde v teplákách, jelikož jsou dostatečně roztahovací a na gumu,
je na Vaši odbornost stále místa dost.
No ale máte-li pocit, že Vaše hvězdnost zde dostatečně nevyniká, lze samozřejmě
spáchati něco o tři třídy odbornějšího. Nejmíň.

Čertoško, já sám sobě každý každičký den slibuji, že "dnes už ale vopravdu
jdu spát se slepicemi", jenomže když já jsem nejaktivnější právě v noci
a nejvíce toho udělám. Vona se ta mrkvička za mě sama nenastrouhá, že.

Má úcta.

15.5.2017 09:20
javorka

XXX.XXX.98.207

To dobře znám.
Venku jsem do tmy a nechápu, že slepice jdou tak brzo spát, když je možné být ještě venku.
Ráno jsem nepoužitelná, tak uklidit kurník, to ještě dokážu. Už se mi zase zavírají oči, být na gauči, tak je to jasný. Asi tam půjdu vypít kafe a už vím, jak to dopadne.

15.5.2017 09:40
honzapm

XXX.XXX.182.25

Dneska ve 21.00 se tady objeví napínavá detektivní soutěž
o 20 NV Vlašky oranžovokrké. Kdo chcete, budte večer připraveni
a možná se vám hodí i lupa nebo dobré brýle.

Má úcta.

15.5.2017 11:50
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

honzapm napsal(a):
Dneska ve 21.00 se tady objeví napínavá detektivní soutěž
o 20 NV Vlašky oranžovokrké. Kdo chcete, budte večer připraveni
a možná se vám hodí i lupa nebo dobré brýle.

Má úcta.

V.devět? to.už.nni.neponnůže.ani.ta.lupa.s.halogenenn
aspoň.jsenn.se.zasnnála,.ale.zákazníci.pořád.nechápou., čennu.se.stále.hihňánn.

15.5.2017 11:59
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

Ale.zas.na.druhou.stranu., snních.prodlužuje.život .u.nnně.tínn.pádenn. .vzniká.nebezpečí.toho., že.nebude, nikdo., kdo.by.nnně.v.nných. stopadesáti.letech.zastřelil., jelikož.nnně.život.bez.teplákovky.nebude.bavit!

15.5.2017 14:36
dadu

XXX.XXX.61.94

Zdravím všechny, tak nám tu spadl májový deštík, tak snad trochu spláchl pyl ze vzduchu a bude se lépe dýchat smajlík
Konečně mám stažené fotky, tak můžu ukázat velsumky od skodováka smajlík

15.5.2017 14:45
dadu

XXX.XXX.61.94

15.5.2017 14:59
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

dadu napsal(a):
A tohle jsou moji miláškové.

15.5.2017 14:59
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dadu já teď koukala na fb, dávala tam fotku kamarádka z Oldřichova v Hájích u Liberce a normálně tam padaly kroupy

15.5.2017 15:07
javorka

XXX.XXX.98.207

Dadu, to je krása.
Ta poslední je normální kýč.

U nás byl taky májový deštík a teď praží slunce. Tak jsem si udělala kafe a půjdu si sednout na terasu a budu se rozhlížet, kam bych zasadila tu přenádhernou růžovou dřevitou pivoňku, co jsem si dopoledne koupila v Jičíně. To bude oříšek...

Mám žlutou a to byl problém ji usadit, když už není nikde místo. Ach jo.
Růžovou jsem ještě nevyfotila, tak aspoň něco, ať se taky můžete kochat.

15.5.2017 15:10
javorka

XXX.XXX.98.207

Nestrašit kroupama! To už nechci zažít, jednou mi to stačilo.

15.5.2017 15:30
dadu

XXX.XXX.61.94

To je hrozné po těch kroupách Tady na štěstí jen déšť. Obrovské kapky, ale jen krátce. Teď už zase svítí sluníčko smajlík
Ta pivoňka je krásná - nevěděla jsem, že jsou i žluté...

15.5.2017 16:30
javorka

XXX.XXX.98.207

V Jičíně mají i žlutou.
Nemáte tam cestu? Hortena Soudná 4.

15.5.2017 18:39
mamkamaria

XXX.XXX.55.3

Honzíku, nechceli by ste obetovať svoj gaučík na niečo takéto?

15.5.2017 19:19
dadu

XXX.XXX.61.94

javorka napsal(a):
V Jičíně mají i žlutou.
Nemáte tam cestu? Hortena Soudná 4.

U mě by chudera zašla. Odcházejí mi i růže - jen nevím, jestli stářím, nebo díky mé péči...

15.5.2017 20:27
honzapm

XXX.XXX.182.25

kačíkačka napsal(a):
Ale.zas.na.druhou.stranu., snních.prodlužuje.život .u.nnně.tínn.pádenn. .vzniká.nebezpečí.toho., že.nebude, nikdo., kdo.by.nnně.v.nných. stopadesáti.letech.zastřelil., jelikož.nnně.život.bez.teplákovky.nebude.bavit!

Jen neříkejte dvakrát, Kačko.
Miloš má v plánu pustit Jiříka, takže kdyby jste si to výsostně přála,
tak já Jirkovi dyštak zavolám, jestli by měl chvilku...

15.5.2017 21:01
honzapm

XXX.XXX.182.25

Na gaučíku spal udatný princ modré krve. Jelikož měl přetenké spaní,
používal špunty do uší. Jednoho dne přišel zlý černokněžník a špunty
princi schoval. Kdo je najde, nedostane přes ústa, jako kdyby našel
dobře "schovanou" tchýni, ale může mu být Balíkem do ruky odesláno
20 NV Vlašky oranžovokrké, bez jakýchkoli nákladů soutěžícího hledače.
Kdo jako první napíše do SZ počet schovaných špuntů a přesná čísla kroužků,
u kterých se špuntík-y nalézá/zají, vyhrává. U každého špuntu je jen jedno
jediné správné číslo, a to číslo kroužku, ne jeho velikost nebo ročník.
Vajíčka budou odeslána út-st, pro dodání čt-pá. Tak hurá do toho, půl je hotovo,
a princátko se zase možná bude moci pěkně vyhajat. A vy víte kde.

15.5.2017 21:07
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Honzíku, to chce fotku kolik máte uší, mě vychází lichej počet špuntů

15.5.2017 21:08
ovecka

XXX.XXX.203.146

6 špuntů: 907,4719,893,10613,3436,1175.
Kdybych náhodou vyhrála, postoupím svou výhru nějakému jinému MCH. Dana.

15.5.2017 21:12
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Stejnak jsou ty kroužky zajímavé. Mě napadlo když jsme kroužkovali hempšírky, že mi to připomíná céčka, která svítila v noci. Vždycky jsme nějaká céčka vyhandlovali, a pak jsme zkoušeli pod peřinou jestli svítí.

15.5.2017 21:27
javorka

XXX.XXX.98.207

Taky jsem napočítala 6.

15.5.2017 21:37
honzapm

XXX.XXX.182.25

Nevím nevím, dámy. Jste si těmi svými počty jisté?

15.5.2017 22:15
veraboskova

XXX.XXX.0.235

tak a teď nás bude napínat.

15.5.2017 22:19
javorka

XXX.XXX.98.207

Ať koukám a hledám, tak mi to vychází stejně jako Daně.
To zas bude nějaká kulišárna, když Bylo nás 5.

15.5.2017 22:56
ovecka

XXX.XXX.203.146

Já jsem v tom úplně nevinně. Nakoukla jsem sem a bylo 21:01. Tak koukám, co to bude za úkol. Píši odpověď a celou dobu přemýšlím, proč to mám psát na severozápad Když jsem to odeslala, tak mi došlo, že do soukromé zprávy. Haha Dana.

15.5.2017 22:58
honzapm

XXX.XXX.182.25

Haha, Dano. No je to zapeklité, že? A počítají se jen tipy do soukromé zprávy.
Malá nápověda - pachatelem je zcela zaručeně zahradník.

MamkoMario, tenhle stůl mám uplně stejný na půdě, uí. Ale svůj gaučík nevěnuji nikdy.

15.5.2017 23:04
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak aby bylo ještě co k hádání, tak co to je co jsem dneska vyráběla?
javorko prosím PST.

15.5.2017 23:11
ruzicka

XXX.XXX.205.248

Že by pampeliškový med?

15.5.2017 23:16
javorka

XXX.XXX.98.207

Jako hrob.

15.5.2017 23:19
javorka

XXX.XXX.98.207

Jedině, že by ty zelenější nebyly špunty. Mají jiný tvar.

15.5.2017 23:23
honzapm

XXX.XXX.182.25

veraboskova napsal(a):
Tak aby bylo ještě co k hádání, tak co to je co jsem dneska vyráběla?
javorko prosím PST.

Tradiční jogurt,3x jahodový,1x višňový a 1x pro Honzíka broskvový.

15.5.2017 23:31
dadu

XXX.XXX.61.94

Též si tipuji pampeliškový med smajlík

16.5.2017 00:15
veraboskova

XXX.XXX.0.235

No jasně máte pravdu, pampeliškový med

16.5.2017 07:48
čapice

XXX.XXX.216.126

kačíkačka napsal(a):

Jé já chci taky kozičku

16.5.2017 07:55
čapice

XXX.XXX.216.126

Tak já napočítala 6 a jestli čísla kroužku tak 907,1175,3436,10613,893,4719

Teď jsem si všimla, že Dana byla nejrychlejší.
Ale nikdo jiný už to nevypsal. podotýkám, že jsem od Dany neopisovala.

16.5.2017 08:34
ovecka

XXX.XXX.0.0

Čapice, Honzík chtěl soukromou zprávu - to je to SZ (taky jsem to nepochopila ). Tak mu to písněte tam, třeba vyhrajete jackpot. Dana.

16.5.2017 08:38
čapice

XXX.XXX.216.126

Díky, má to tam
ještě by to jako jackpot chtělo kvočnu hi hi.

16.5.2017 08:58
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dobré ráno,
nevíte, co to je za brouka? Ráno mi seděl na závěsu od balkonových dveří.

16.5.2017 09:00
čapice

XXX.XXX.216.126

Tak a teď pár vět co se u nás za týden semlelo.
Běžkyně vesele snáší do hnízda, udržuji stav vajec na cca 10 kousků. No možná bych je mohla vyměnit za vajíčka od Vlašky ( co Vy na to Honzíku). Nová koupací nádrž vydržela asi 5 dní, už je zelená jak p.a.e. Nevím, nevím co leknín umístěný na dně . Viléma včera píchla včela, takže kulhá. Ještě tam měl chudinka žihadlo. Náš nejmladší přírůstek Pepína (černý kocour asi 4 měsíce - nalezenec) začíná být s Vilémem kamarád, akorát mu nikdo nevysvětlil, že není kachna a tudíš při spadnutí do vody, bude durch mokrej. Také jsme mu včera bohužel nevysvětlili, tedy on si to nenechal vysvětlit, že malý ptáčkové se z tújí nevybírají a na házení, že má plyšovou myš nebo opravdovou nebo míček.
Začala jsem domů stěhovat předpěstovanou zeleninu a kytičky a taky nabídla kolegyním a kolegům, aby trochu sazeniček ubylo, asi 80 paprik nemám doopravdy kam dát. Opět jsem to přepískla. Jinak nám kromě višně, broskve také minulý týden zmrzly jahody - z černalé středy květů a pár gladiolů.
Fotku višničky přidávám. Nemůže to být nějaká nemoc nebo je to doopravdy od mrazu? Loni to bylo taky, ale jenom na pár větvičkách.
Vilémovi hladí a fouká na bebíčko švagrová. To je náš mazel.
divoký kačer s kachnou na potoce - má tmavé zbarvení a bílý krk s tečkami. Omlouvám se za horší kvalitu fotky.

16.5.2017 09:01
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Čapice, to jste mi připomněla, že mi už dva týdny sedí na vejcích orlovka. Budu muset naštudovat "další postup" kdyby se náhodou něco vylíhlo. Člověk je zvyklej na líhně a najednou ho ta příroda překvapí

16.5.2017 09:03
čapice

XXX.XXX.216.126

veraboskova napsal(a):
Dobré ráno,
nevíte, co to je za brouka? Ráno mi seděl na závěsu od balkonových dveří.

Chroust?

16.5.2017 09:15
honzapm

XXX.XXX.182.25

Věrko, já myslím, že ten brouk je "milovník přírodních blondýnek Olgoj chorchoj",
a proto se k vám sápal přes závěs.

Děkuji fšem za účast f soutěži. Soutěž o 20 NV VO v SZ je již uzavřena. Má úcta.
(PS: příště musím vymyslet těžší zadání :) ).

16.5.2017 09:28
čapice

XXX.XXX.216.126

honzapm napsal(a):
Věrko, já myslím, že ten brouk je "milovník přírodních blondýnek Olgoj chorchoj",
a proto se k vám sápal přes závěs.

Děkuji fšem za účast f soutěži. Soutěž o 20 NV VO v SZ je již uzavřena. Má úcta.
(PS: příště musím vymyslet těžší zadání :) ).

Já chci znát vítěze a správnou odpověď !
Jelikož mi nepřišlo potvrzení výhry , tak gratuluji neznámému vítězovi.

16.5.2017 09:30
čapice

XXX.XXX.216.126

Honzo, to vůbec není špatný nápad občas si zasoutěžit, já bych mohla třeba nabídnout 10 vajec násadových IB.

16.5.2017 09:33
čapice

XXX.XXX.216.126

Samozřejmě mí vzteklí smajlíci jsou předstíraná reakce, aby to někdo špatně nepochopil!
Jinak už si budu pamatovat co znamená zkratka SZ (socialistický závazek - )
Soukromá zpáva

16.5.2017 11:32
honzapm

XXX.XXX.182.25

To víte, Čapice, já kdysi po návratu z Walesu (omámen tamními staletými magnoliemi)
začal vyhledávat slovo magnolie, tím jsem našel paní zahradní architektku AliciC z Loun
na Livingu, a od té doby je ze mě virtuální závisláček, to už je přes 15 let, takže zkratky
SZ atp. za tu dobu jaksi zdomáčněly.
To víte, že jsem chtěl napsat soukromou zprávou, ale bylo by to moc dlouhé a rozhodilo
by mi to můj pečlivě seřazený odstaveček. Ano ano, pořádek musí být. I na gaučíku.

No a oznámení výherce, je jím jistá Katka, od které zatím čekám na zpětné potvrzení,
případně sdělení adresy, a tak dále. Pokud se Katka dnes neozve, tak výhra postupuje
dalšímu f pořadí. Zítra už bych rád odeslal, abych to měl z krku, a aby čerstvá vajíčka
do víkendu došla a nečumákovala přes víkend někde na poště, že?

Jinak soutěže jsou fajn, jasně, co by ne. A detektivky také. Je to napínavé, uí.
A špuntů bylo opravdu šest, a čísla souhlasí, a fotku svých uší mám v aparátu (Věrko),
tak snad ji z něj večír dostanu.

16.5.2017 11:47
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Gratulace Katce
mě se podařilo v neděli zaplnit zase líhně. Pak už budu líhnout jen v rcomkách křepelky na gril a sem tam nějakou kachnu. Teď o víkendu se mají líhnout ze 7mi vajec běžci, tak jsem napnutá jak kšandy.

16.5.2017 11:49
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

honzapm napsal(a):
Jen neříkejte dvakrát, Kačko.
Miloš má v plánu pustit Jiříka, takže kdyby jste si to výsostně přála,
tak já Jirkovi dyštak zavolám, jestli by měl chvilku...

Že.by.nánn.Jiřík.vydržel.ještě.100.let?, No.nevínn.nnyslínn., že.takovou. .výdrž.nebude.nnít. .Totiž.vesničani.podstivě.odchovaní ještě.na.dvoře.se.slepicenna.a.jinou.havětí.nnají.celkenn.tuhý.kořínek.a.ledajaký.bacil.je. nebací .aspoň.u.nnně.to.tak.funguje.A.ještě.se.k.tonnu.senn.tann. s.chutí.zařehnínn.a.na.150.je.zaděláno

16.5.2017 12:13
honzapm

XXX.XXX.182.25

No, Kačko, tak f tom případě já tu budu strašit do dvěstě let.
To jsem tu už možná vyprávěl, jak jsem při dvouhodinové závěrečné písemce
z účetnictví dostal takový záchvat smíchu, že mě museli i oživovat?
Uplně jsem zrudnul a spadnul na zem, a tak dále. No naštěstí jsem udržel
fšechny tekutiny tam, kde bylo zapotřebí.


No a mě by zase zajímalo, kdy dostanu ten broskvový domácí jogurtek od Věrky.

16.5.2017 12:44
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

čapice napsal(a):
Tak a teď pár vět co se u nás za týden semlelo.
Běžkyně vesele snáší do hnízda, udržuji stav vajec na cca 10 kousků. No možná bych je mohla vyměnit za vajíčka od Vlašky ( co Vy na to Honzíku). Nová koupací nádrž vydržela asi 5 dní, už je zelená jak p.a.e. Nevím, nevím co leknín umístěný na dně . Viléma včera píchla včela, takže kulhá. Ještě tam měl chudinka žihadlo. Náš nejmladší přírůstek Pepína (černý kocour asi 4 měsíce - nalezenec) začíná být s Vilémem kamarád, akorát mu nikdo nevysvětlil, že není kachna a tudíš při spadnutí do vody, bude durch mokrej. Také jsme mu včera bohužel nevysvětlili, tedy on si to nenechal vysvětlit, že malý ptáčkové se z tújí nevybírají a na házení, že má plyšovou myš nebo opravdovou nebo míček.
Začala jsem domů stěhovat předpěstovanou zeleninu a kytičky a taky nabídla kolegyním a kolegům, aby trochu sazeniček ubylo, asi 80 paprik nemám doopravdy kam dát. Opět jsem to přepískla. Jinak nám kromě višně, broskve také minulý týden zmrzly jahody - z černalé středy květů a pár gladiolů.
Fotku višničky přidávám. Nemůže to být nějaká nemoc nebo je to doopravdy od mrazu? Loni to bylo taky, ale jenom na pár větvičkách.
Vilémovi hladí a fouká na bebíčko švagrová. To je náš mazel.
divoký kačer s kachnou na potoce - má tmavé zbarvení a bílý krk s tečkami. Omlouvám se za horší kvalitu fotky.

Jo.jo.neopyleno.a.onnrznuto .nnoje, vypadají.podobně.na.staré.višni jsnne.napočítaly.asi.dvacet.višniček., to.není.ani.na.nnarnneládu

16.5.2017 12:52
javorka

XXX.XXX.98.207

Hezký den,
velká gratulace vítězce!
Já jsem se nezúčastnila. Ne, že bych ty nádherné slepičky nechtěla. Nemaje líhně ani kvočny, co bych si s nimi počala? Už tak kurník praská v základech. Mladé slepičky začínají nést, zvlášť jedna je čipera. Asi byla trochu starší. Už mi snesla asi 20 vajíček.
Ale společné spaní v kurníku se starými slepicemi je pořád boj. Mladé se tam trochu bojí, tak tam u nich večer držím dozor, aby byl klid. Už jsem to trochu vymyslela, jak to zařídit. Počkám až starší zalezou a trochu je sešoupu na jednu stranu. Pak na hřady postavím karton a malé slepičky v klidu můžou do kurníku. Vytáhnu karton a zastíním na chvíli okno, aby měly šero a uklidnily se.
Venku na velké zahradě to je v pohodě.

Teda Věro, to je chroust už taková rarita, že ho někdo nepozná? Je teda fakt, že jsem ho už hodně let neviděla. Když jsem byla malá a byl chroustový rok, tak jsme je s kamarádkou srážely košťatama. Ona je pak nesla domů pro slepice.
Prý je vyhubily pesticidy.
Ale snad se začínají trochu objevovat. Je to prima, patří k nám.

16.5.2017 12:55
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

honzapm napsal(a):
No, Kačko, tak f tom případě já tu budu strašit do dvěstě let.
To jsem tu už možná vyprávěl, jak jsem při dvouhodinové závěrečné písemce
z účetnictví dostal takový záchvat smíchu, že mě museli i oživovat?
Uplně jsem zrudnul a spadnul na zem, a tak dále. No naštěstí jsem udržel
fšechny tekutiny tam, kde bylo zapotřebí.


No a mě by zase zajímalo, kdy dostanu ten broskvový domácí jogurtek od Věrky.

To.nni.Honzíku.nedělej., zrovinka.při.čtení.tvé.odpovědi.jsenn.žvýkala.kousek.sýra a.ěla.jsenn.co.dělat,.aby.zůstal.na.nnístě.a.neunnístil.se.na.klávesnici , ještě., že.tu.nejsou.žádní.zákazníci.asi.by.si.ťukali.na.čelo., nebo.rovnou.poslali.pro.Chocholouška.dělá.nni.problénn.i.tato odpověď., neboť.nennůžu.zastavit.ten.záchvat.snníchu

16.5.2017 12:57
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

A.už.i.brečínn.snníchy

16.5.2017 13:00
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

A, ještě, jedna.zprávička., kačky.se.vykulily.a.jedna.je.asi.po.pradědečkovi.je.celá. světlá.se.světlešedou.čepičkou

16.5.2017 13:55
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Javorko, i to já jsem chrousta poznala na 99%, ale to 1% si nebylo jisté. Sranda ale je, že jsem se ptala manžela, jestli už viděl fotku chrousta. A on mi normálně nevěřil, ještě že jsem ho vyfotila. Ono je totiž záhada, jak se dovnitř dostal. V oknech mám hmyzovky, na lodžii chodím a hned za sebou zavírám. A jeho bzukot bych snad slyšela kdyby chtěl v tu chvíli proletět kolem.

16.5.2017 14:59
ovecka

XXX.XXX.0.0

veraboskova napsal(a):
Javorko, i to já jsem chrousta poznala na 99%, ale to 1% si nebylo jisté. Sranda ale je, že jsem se ptala manžela, jestli už viděl fotku chrousta. A on mi normálně nevěřil, ještě že jsem ho vyfotila. Ono je totiž záhada, jak se dovnitř dostal. V oknech mám hmyzovky, na lodžii chodím a hned za sebou zavírám. A jeho bzukot bych snad slyšela kdyby chtěl v tu chvíli proletět kolem.

Čekal za dveřmi a šel pěšky . Nebo jste ho přinesla v tašce s nákupem.
Takhle mi donesl manžel domů myš. Položil tašku na chvíli na schody a šel se kouknout ke včelám a domu ji donesl s myškou. To byla sranda. Večer se díváme v pokoji na televizi a kuk, pod stolkem myš. Nalíčili jsme past a do rána bylo hotovo. Past jsme nechali pro jistotu nataženou, co kdyby zase nějaká cestovatelka. Za 14 dní jsme čuchali v pokoji, co to je a ejhle, za skříní se nám nafukovala druhá. Možná se přinesla hned s tou první, nevím. Bydlíme v patře, do pokoje to je přes 4 dveře (dvoje stále zavírané, kvůli kočkám) a na chodbě a v kuchyni se po celý den promenádují 2-3 kočky. A minimálně před dvěma myš nemá šanci. Dana.

16.5.2017 17:49
čapice

XXX.XXX.211.224

Uz jsemto tady asi psala, nam mysku do obyvaku prinesla kocka a za skrini vrhla mlady. Stara se chytila do padticky aa za dva dny, kdyz jsme se vratili z chaty, tak na plovoucce lezela 2 mrtva holatka. A treti jsme za par dni i s hnizdem ( to by clovek neveril co vsechno v tom pokoji na stavbu hnizda pouzila) protoze nas k tomu donutil smradecek, vymetli z poza skrine. Fuj.

16.5.2017 21:26
začátek

XXX.XXX.4.22

Dobrý večer, pořád vám chybí pár kaček .Nesmutněte, mám jednoduché řešení, kupte si toto auto... https://www.youtube.com/embed/4lKq1fGtXFM.

16.5.2017 22:06
Olánek

XXX.XXX.146.114

začátek napsal(a):
Krásný den a slunce v duši přeji všem .Krásné dopoledne bylo dnes, ale už se na nás něco řítí, tak to snad nebude tak zlé jako před rokem, moc škody by to nenapáchalo neboť již vše zmrzlo v četně ořešáků.Jinak stále pokračuji v líhnutí a poslední kuřátka se díky několikerému výpadku elektřiny líhla o den později, s líhnutím to ještě budu muset natáhnout neboť kamarád měl výpadek pod kvočnami tak hold přidám ještě jednu devadesátku a doufám že po kontrole v úterý líhně-2 již nebudu muset nic nasazovat .Jinak jsem večer na kroužkoval prvních 80ks, zVelsumky koroptví, vlašky rodobarvé, velsumky oranžovokrké a koroptví, dokonce i orpingtonky porcelánové a bylo to tak tak takže kroužky po odchovně či venku nebudu muset zbýrat. Jo a včera se u nás prvně něco ukázalo, je to na posledním snímku a chtělo se to usadit přímo u nás v chodbě, někdo by řekl, no to je tedy škandál"Co to asi je?

Mám též biosku a ani po dvoufázovém tréninku s podkládky jsem se nenaučil takové podrhnutí síta, aby se vajíčka všechna správně otočila.Proto mě zaujaly ty Vaše bambusové hůlky, hlavně duté, aby jima mohl proudit teplý vzduch a nedošlo k nežádoucímu bočnímu ochlazování nasazených vajec.Odlehčení lísky je při jejím otáčení rovněž žádoucí.No a konečně je na krásně srovnaná vajíčka nádherný pohled.

17.5.2017 00:20
honzapm

XXX.XXX.182.25

Začátku, nedávno jsem na toto téma viděl kvalitní a tklivou báseň:

Ze života chudého Japonce

Nemám moc peněz.
Jen
jen.

17.5.2017 10:14
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Pěkné dopoledne, venku je zase nádherně. Dneska jsem předělávala líheň.7 běžců by se mělo líhnout v sobotu. Normálně v jednom vejci už ťuká a píská kachnička

17.5.2017 10:20
čapice

XXX.XXX.216.126

Zdravím, tak nám začala kulhat i Jarmilka. Je to sice lepší než vloni. Říkala jsem si, nemůže to být třeba nedostatkem vápníku, i s Rozárkou pořád vyzobávají drť z betonu a slepicím rozdrcené skořápky. Může to být ono nebo jí zase pochroumal Vilém.

17.5.2017 11:37
slovensko

XXX.XXX.178.6

Dobry den vsetkym teplakovcom. U nas je tiez nadherne. Vierka, mne sa tiez IB liahli o dva dni skor cize 26. den.

17.5.2017 12:01
dadu

XXX.XXX.61.94

Krásný slunečný den všem smajlík Tak včera jsem přestěhovala kuřata (3 týdny) do chléva. Mají tam čtyřicítku žárovku a krabici na spaní a jsou naprosto spokojené. Včera dostaly trochu trávy nasekané sekačkou a hned věděly, co s ní a téměř všechna zmizela smajlík

17.5.2017 12:34
začátek

XXX.XXX.4.22

Olánek napsal(a):
Mám též biosku a ani po dvoufázovém tréninku s podkládky jsem se nenaučil takové podrhnutí síta, aby se vajíčka všechna správně otočila.Proto mě zaujaly ty Vaše bambusové hůlky, hlavně duté, aby jima mohl proudit teplý vzduch a nedošlo k nežádoucímu bočnímu ochlazování nasazených vajec.Odlehčení lísky je při jejím otáčení rovněž žádoucí.No a konečně je na krásně srovnaná vajíčka nádherný pohled.

Ano bambusové proutky jsou fajn a hlavně free, páč mi jich na zahradě roste ha ba kuk.Jinak při líhnutí to asi nejlépe oceňují kuřátka, která se teprv budou líhnout a darebové již vylíhlí s nimi nemohou hrát fotbalek, nebo je pouštět po líhni jako zorbing.http://www.tyden.cz/rubriky/relax/zabava/kutaleni-v-plastove-kouli-skoncilo-smrti_257684.html.

17.5.2017 17:04
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Čapice, já bych sázela na Viléma.
Já mám teď velké dilema. Ruánská kachna mi snáší už možná ke 30ti vejcům nanesla. Všechno to zpracovávám v kuchyni a čekám, kdy už konečně budou oplozená. Před pár dny jsem pustila kachnu i s běžci na zahradu společně (kačera ruánského Láďu jsem nechala zavřeného) a dneska bouchám vejce na piškot. A to co jsem sebrala od ruánky ráno, tak je oplozené.
Jsem si říkala, jestli problém není v kachně, evidně je problém v Láďovi. Táhne mu už na 4tý rok. Babička radí vyměnit kačera, ale teď na jaře nového neseženu.
Tak přemýšlím, co s tím. Alternativa a) Láďu terminovat a na podzim pořídit nového kačera a mezitím nalíhnout pár kříženců do mrazáku (otec IB matka ruánka)
b) Doufat, že se Láďa pochlapí.

17.5.2017 18:07
čapice

XXX.XXX.211.224

Jo, jo, uz ji zase obtezoval. Asi ji necham zavrenou tak 2 dny a odpoledne budeme rehabilitovat v jezirku. V hnizde ma asi 15 vajec, tak cekam kdy to na ni prijde. Myslela jsem, ze vetsinu vymenim za nasadovky od Honzika, ale bohuzel to nevyslo.

17.5.2017 20:21
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Přidávám foto kačenek co se vylíhly v pondělí i s tou co se podobá pradědečkovi. Jinak totiž mám kačky jak přes kopírák

17.5.2017 20:41
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Ještě že je smrádek po síti nepřenosný, asi byste všichni utekli a museli aspoň týden větrat

17.5.2017 22:02
ovecka

XXX.XXX.203.146

Dneska jsem ulovila nějaká housátka. Rostou jako z vody.
Zapózovaly mi araukany a na posledním je letošní výletek - benešák Dana.

Přidejte reakci

Přidat smajlík