Sklopec na kuny, potkany a kočky

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
16.10.2017 09:38
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Mám dotaz. Koupím si tento sklopec, chytí se škodná. Co dál? Jak to řešíte? Děkuji.
https://www.ifauna.cz/ruzne/inzerce/r/detail/3078409/sklopec-na-kuny-potkany-a-kocky/.

16.10.2017 09:47
2mazutak

XXX.XXX.3.12

Zdravím.já je střílím vzduchovkou.pokud vzduchovku nemáte, tak další nejhumánnější způsob likvidace se jeví jejich ponoření i s pastí do sudu s vodou, tedy utopením.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.10.2017 09:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

2mazutak napsal(a):
Zdravím.já je střílím vzduchovkou.pokud vzduchovku nemáte, tak další nejhumánnější způsob likvidace se jeví jejich ponoření i s pastí do sudu s vodou, tedy utopením.

Naopak, utopení je jedna z nejbolestivějších smrtí vůbec.
To jen lidi mají pocit, že když nic neslyší, tak zvíře nic nebolí, navíc je tak jednoduché mrsknou zvíře i s klecí do vody, že.

16.10.2017 10:18
2mazutak

XXX.XXX.3.12

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Naopak, utopení je jedna z nejbolestivějších smrtí vůbec.
To jen lidi mají pocit, že když nic neslyší, tak zvíře nic nebolí, navíc je tak jednoduché mrsknou zvíře i s klecí do vody, že.

Zdravím.já jsem psal, že je střílím.váš příspěvek byl zbytečný, zadavatelka chtěla radu, a tu jí váš příspěvek nenabídl.chtěla vědět co s tím, když se chytí.tak tedy poradte konkrétně, to bylo zadání dotazu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.10.2017 10:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

2mazutak napsal(a):
Zdravím.já jsem psal, že je střílím.váš příspěvek byl zbytečný, zadavatelka chtěla radu, a tu jí váš příspěvek nenabídl.chtěla vědět co s tím, když se chytí.tak tedy poradte konkrétně, to bylo zadání dotazu.

Ta reakce byla na toto, ne na střílení.

"nejhumánnější způsob likvidace se jeví jejich ponoření i s pastí do sudu s vodou, tedy utopením."
Prostě utopení není humánní likvidace, je to pouze pro človeka nejednoduší, ale pro zvíře jedna z nejbolestivějších smrtí.

Jinak taky střílíme, ovšem ne kočky, ty pouštíme...

16.10.2017 12:49
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

2mazutak napsal(a):
Zdravím.já jsem psal, že je střílím.váš příspěvek byl zbytečný, zadavatelka chtěla radu, a tu jí váš příspěvek nenabídl.chtěla vědět co s tím, když se chytí.tak tedy poradte konkrétně, to bylo zadání dotazu.

Děkuji, vzduchovku ani jinou střelnou zbraň nemám. Chápu, že ponoření i se sklopcem je rychlé účinné, nic proti, ale já to nedokážu. Ještě jiné řešení? Co je odvézt autem někam daleko do lesa?

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.10.2017 12:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Janinka Bosorka napsal(a):
Děkuji, vzduchovku ani jinou střelnou zbraň nemám. Chápu, že ponoření i se sklopcem je rychlé účinné, nic proti, ale já to nedokážu. Ještě jiné řešení? Co je odvézt autem někam daleko do lesa?

To se vrátí.

Ale pokud máte auto, tak kožešinová zvířata se tráví výfukovými plyny.

16.10.2017 16:46
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To se vrátí.

Ale pokud máte auto, tak kožešinová zvířata se tráví výfukovými plyny.

Tak nevím, zda to myslíte vážně.

16.10.2017 20:58
ovecka

XXX.XXX.203.146

Janinka Bosorka napsal(a):
Děkuji, vzduchovku ani jinou střelnou zbraň nemám. Chápu, že ponoření i se sklopcem je rychlé účinné, nic proti, ale já to nedokážu. Ještě jiné řešení? Co je odvézt autem někam daleko do lesa?

Tak pokud nemáte odvahu chycené zvíře nějakým způsobem zabít, tak je pro vás sklopec zbytečná investice. Asi budete mít námitku proti jakémukoliv likvidačnímu návrhu. Dana.

16.10.2017 21:10
bery25

XXX.XXX.236.248

Vsak niekto v dedine tu vzduchovku bude mat alebo nieco ine co striela, mne ked sa podari nejaka kmotra tak volam suseda, on ju uz odprevadi na druhy svet

17.10.2017 00:50
karji

XXX.XXX.45.146

Nevrátí je to vyzkoušené.

17.10.2017 09:17
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

karji napsal(a):
Nevrátí je to vyzkoušené.

Děkuji, to je pro mne velmi přijatelné i když už předem souhlasím, že pokrytecké.

17.10.2017 09:43
tevi

XXX.XXX.190.88

karji napsal(a):
Nevrátí je to vyzkoušené.

Ako ďaleko ste ju odviezli?

17.10.2017 10:16
2mazutak

XXX.XXX.3.12

karji napsal(a):
Nevrátí je to vyzkoušené.

Zdravím.záleží, jaký predátor se chytí.u koček je to pravda, nikoliv u kun a potkanů.u lišek nevím, ještě jsem nemněl tu čest.u koček to platí, stačí ji nechat v pasti dva dny a pak pustit, a bude se tomuto prostoru vyhýbat obloukem.tím zastřelením jsem mněl hlavně na mysli potkany, i kuna jde zastřelit vzduchovkou.k dnšnímu dni již tři, potkanů dvacet devět.kočku také ještě ne, proč by také kočka lezla do pasti na kukuřici že, vlastně kocoura již také, ale to už je drahně let zpátky.když jsem ho po dvou dnech pouštěl, byl tak vyjančený, že pelášil potokem proti proudu, a vícekrát jsem ho u mne nespatřil.

17.10.2017 11:44
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

2mazutak napsal(a):
Zdravím.záleží, jaký predátor se chytí.u koček je to pravda, nikoliv u kun a potkanů.u lišek nevím, ještě jsem nemněl tu čest.u koček to platí, stačí ji nechat v pasti dva dny a pak pustit, a bude se tomuto prostoru vyhýbat obloukem.tím zastřelením jsem mněl hlavně na mysli potkany, i kuna jde zastřelit vzduchovkou.k dnšnímu dni již tři, potkanů dvacet devět.kočku také ještě ne, proč by také kočka lezla do pasti na kukuřici že, vlastně kocoura již také, ale to už je drahně let zpátky.když jsem ho po dvou dnech pouštěl, byl tak vyjančený, že pelášil potokem proti proudu, a vícekrát jsem ho u mne nespatřil.

Kočka by lezla do pasti na kukuřici asi ze stejného důvodu jako kuna . Ale máte pravdu, když se chytí potkan, poprosím souseda, má zbraň, kunu odvezu a kočku nechám v pasti a pak ji pustím. To by šlo. Děkuji.

17.10.2017 21:03
karji

XXX.XXX.45.146

Vozím tak 25 km.

17.10.2017 21:11
karji

XXX.XXX.45.146

V pátek u nás něco řádilo. Jedná kachna vykousan á ostatní na první pohled nic a po stažení kůže pokousané krky a prsa.

17.10.2017 21:57
honzapm

XXX.XXX.182.25

A co ti chovatelé těch 25 km daleko říkají na to, že jste jim do revíru
přivezla novou škodnou, která, poučená, se jim do sklopce již nechytí?

17.10.2017 22:11
Janinka Bosorka

XXX.XXX.121.31

honzapm napsal(a):
A co ti chovatelé těch 25 km daleko říkají na to, že jste jim do revíru
přivezla novou škodnou, která, poučená, se jim do sklopce již nechytí?

A jak to řešíte vy?

17.10.2017 22:21
Janinka Bosorka

XXX.XXX.121.31

Karji-to je strašné

17.10.2017 22:30
honzapm

XXX.XXX.182.25

Janinka Bosorka napsal(a):
A jak to řešíte vy?

Vzduchovkou, jako všichni ostatní normální chovatelé.

A pokud bych nemohl, tak požádám veterináře o uspání,
protože ho dobře znám a vím, že je to normální nebonzák,
případně souseda o odpravení šelmy, ne moje. I když... Střílí rád.

Taková odvezená kuna, chudák, je mimo, zmatená, vystresovaná,
dehydratovaná, vy ji pustíte někam k lesu, kde z druhé strany
bydlí chovatel, a ji nenapadne nic jiného, než ve stresu/nouzi lovit
nepřirozenou kořist - drůbež a spol. To je normální týrání zvířat.
Opravdu není přirozené měnit zvířeti teritorium.
Naopak - pokud na svém původním bylo tak přemnožené, že se
pouštělo k lidským obydlím, a tak hloupé/hladové, že se chytilo
do sklopce, tak je nanejvýš žádoucí ho na daném místě eliminovat.

17.10.2017 22:32
ovecka

XXX.XXX.203.146

honzapm napsal(a):
A co ti chovatelé těch 25 km daleko říkají na to, že jste jim do revíru
přivezla novou škodnou, která, poučená, se jim do sklopce již nechytí?

Otázkou je, zda Karji nenavštívila kuna, kterou nějaký jiný dobrák nepřivezl do revíru k nim. Taky se nedá chytit a řádí jako pominutá. Dana.

17.10.2017 22:46
2mazutak

XXX.XXX.3.12

karji napsal(a):
V pátek u nás něco řádilo. Jedná kachna vykousan á ostatní na první pohled nic a po stažení kůže pokousané krky a prsa.

Takto to dopadne, když se chycený predátor liška nebo kuna odveze někam do přírody.budto se vrátí, a už do pasti po zkušenostech nevleze, ale bude škodit tam kam jste ji odvezla někomu jinému.uvědomte si, že nic jiného nežerou, tady slitování není na místě.každý způsob likvidace je dobrý, ba nezbytný.vyvraždí vždy všechno, je to jejich přirozenost.

18.10.2017 00:41
karji

XXX.XXX.45.146

Vozím do zachrané stanice. Nemám sílu ji zabít. Drůbež zavírám. Bohužel když přijde něco přes den tak to neovlivním.

20.10.2017 10:24
karji

XXX.XXX.45.146

Čekala jsem nějaké reakce a nic. Je lepší kunu zabít když se mi to příčí nebo odvézt.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2017 11:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

karji napsal(a):
Vozím do zachrané stanice. Nemám sílu ji zabít. Drůbež zavírám. Bohužel když přijde něco přes den tak to neovlivním.

A co na kunu nebo lišku říkají v záchranné stanici?

Řekla bych, že ji stejně pustí, takže jsme tam co jsme byli, akorát trošku víc alibistický.

20.10.2017 13:09
tevi

XXX.XXX.190.88

Skúšali ste niekedy spracovať kožušinu z kuny?

Ja len, keď už by som ju zo súcitu k ostatným a k zachovaniu ľudskej nadradenosti a múdrosti odpravila, tak, nech nezahynie len tak bezcieľne...

21.10.2017 01:28
karji

XXX.XXX.45.146

Nevím co je na tom alibistického. Myslim, že kuna má pravo na život jako lidská rasa (taky je přemnožená). Tak ji budeme likvidovat? A když budou chovatelé zavírat své kurníky tak má kuna smůlu. Jenže na to jsem asi moc pohodlní. Ješte jsem neviděla kunu lovit v noci.

21.10.2017 07:07
bery25

XXX.XXX.77.92

No bohuzial, aj v prirode je, ze silnejsi lovi slabsieho, tak ked chytim kunu alebo lisku, tak u mna maju smolu

21.10.2017 10:06
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Já si myslím, že kuna loví hlavně v noci. A protáhne se kdejakou skulinou.

21.10.2017 10:45
2mazutak

XXX.XXX.3.12

Zdravím.je na každém jednotlivci, jak s predátorem naloží.pokud ho nechají na živu, bude zabíjet vám nebo někomu jinému, on se nepolepší, v genech má zakódováno vraždit, jiný nebude.jestli chcete dopadnout jako ty snímky od karji, tak je pouštějte na svobodu, a máte to jisté.že utopení boli, ono to tu povražděnou drůbež taky bolelo, než je zardousila.pokud něco chováte, musíte být připravena i na to, že budete muset řešit i tyto problémy dřív, nebo později.i toto patří k chovatelství.nelze se tomu vyhnout, navštěvují vás každou noc a hledají slabý článek, až ho najdou, a vy to zjistíte až tehdy, kdy už ho našli.taková je skutečnost.mrtvý predátor, dobrý predátor.nějaké názory že se živí převážně potkany je zcestné, snímky hovoří jinak.

21.10.2017 23:03
lupus4

XXX.XXX.9.83

nějaké názory že se živí převážně potkany je zcestné,

"zcestné" jsou jen vaše úvahy...

kdyby žily jen díky nezavřené drůbeži...tolik kurníků aby uživily něco málo kun ani v okrese není

u karji, jestli to bylo přes den, viděl bych to spíš na psa, kdyby bylo i něco odneseno - tak na kmotru lišku.

22.10.2017 01:01
ladd

XXX.XXX.94.77

lupus4 napsal(a):
nějaké názory že se živí převážně potkany je zcestné,

"zcestné" jsou jen vaše úvahy...

kdyby žily jen díky nezavřené drůbeži...tolik kurníků aby uživily něco málo kun ani v okrese není

u karji, jestli to bylo přes den, viděl bych to spíš na psa, kdyby bylo i něco odneseno - tak na kmotru lišku.

DÍKY.

22.10.2017 06:44
bery25

XXX.XXX.77.92

lupus4 napsal(a):
nějaké názory že se živí převážně potkany je zcestné,

"zcestné" jsou jen vaše úvahy...

kdyby žily jen díky nezavřené drůbeži...tolik kurníků aby uživily něco málo kun ani v okrese není

u karji, jestli to bylo přes den, viděl bych to spíš na psa, kdyby bylo i něco odneseno - tak na kmotru lišku.

No neviem, kolko krat bola liska u mna cez den a krasne si lovila, ale mal som stastie ze bola nedela a bol som doma, potom som poprosil aj susedov aby cez den trochu davali pozor, no a liska chodila skoro pravidelne az sa chytila do oka.

22.10.2017 09:20
lupus4

XXX.XXX.72.155

bery25 napsal(a):
No neviem, kolko krat bola liska u mna cez den a krasne si lovila, ale mal som stastie ze bola nedela a bol som doma, potom som poprosil aj susedov aby cez den trochu davali pozor, no a liska chodila skoro pravidelne az sa chytila do oka.

No vždyť to píšu, že přes den je kmotra možná, ale ta by neudělala takovýhle "výřad" vzala by 1-2ks a pryč, už zase žijou sólo a nekrmí mladý...

22.10.2017 09:55
molousek

XXX.XXX.103.252

Jakou návnadu nu kunu ?Co se Vám osvědčilo ?
Děkuji.

22.10.2017 11:49
2mazutak

XXX.XXX.3.12

Zdravím. někdo má dobré zkušenosti se sušenýma švestkama, někdo se syrovými vejci.mně se jako nejlepší jeví návnada živá.holub, kuře, morče či králík.to ovšem vyžaduje prostor na ní přímo v pasti.

22.10.2017 14:10
bery25

XXX.XXX.77.92

lupus4 napsal(a):
No vždyť to píšu, že přes den je kmotra možná, ale ta by neudělala takovýhle "výřad" vzala by 1-2ks a pryč, už zase žijou sólo a nekrmí mladý...

Liska je lovec, a pokial moze tak lovi, u mna odniesla kohuta plymutky a dve sliepky,5 sliepok nechala, takze som prisiel o 8kusov hydiny, niektore sliepky boli bez hlavy, urcite to bola liska, lebo neskor si do mna chodila ako do supermarketu, ale uz sme si davali pozor, a nakoniec sa chytila do oka, ale je pravda ze som isiel hydinu zatvarat dost neskoro v lete, takze mohlo to byt cez den alebo niekedy pred vecerom, proste sme neboli doma a prisli sme neskoro

22.10.2017 18:39
honzapm

XXX.XXX.182.25

molousek napsal(a):
Jakou návnadu nu kunu ?Co se Vám osvědčilo ?
Děkuji.

Vajíčko. Prosím.

Přidejte reakci

Přidat smajlík