Dobrý den,
chtěl jsem na pastvině ke kravám dát nějaké další zvíře. Pastvinou protéká v celé délce velký potok a je tam rybníček. Pokud u rybníčku udělám boudu pro husy, budou mít tendenci odtud zdrhat? Ohrada je elektrická, spodní drát tak 20-25cm nad zemí, takže nepočítám, že by je zastavil, spíš, aby měli tendenci vracet se do boudy. Nemá s tím někdo zkušenost? Dal bych je tam od housete, nejdřív bych to klidně oplotil na kousku. Zvyknou si tam a budou se tam vracet? Budu jim asi muset zkrátit křídla že? Jsem v tom začátečník a zatím jen načítám informace. Přežijou husy v létě na pastvě a v zimě na senu + cca.1x týdně příkrm šrotem? Jak se snesou s kachnama? A má někdo zkušenost společné pastvy hus a skotu? A jak by reagovali, kdyby byly hned vedle prasata? A mohla by prasata zmenšit riziko škodné? Nebo se jich nebojí?
Budu moc rád za jekkékoli rady
Děkuji
Jakub Růžička.
Uživatel s deaktivovaným účtem

buřtík
napsal(a):
Dobrý den,
chtěl jsem na pastvině ke kravám dát nějaké další zvíře. Pastvinou protéká v celé délce velký potok a je tam rybníček. Pokud u rybníčku udělám boudu pro husy, budou mít tendenci odtud zdrhat? Ohrada je elektrická, spodní drát tak 20-25cm nad zemí, takže nepočítám, že by je zastavil, spíš, aby měli tendenci vracet se do boudy. Nemá s tím někdo zkušenost? Dal bych je tam od housete, nejdřív bych to klidně oplotil na kousku. Zvyknou si tam a budou se tam vracet? Budu jim asi muset zkrátit křídla že? Jsem v tom začátečník a zatím jen načítám informace. Přežijou husy v létě na pastvě a v zimě na senu + cca.1x týdně příkrm šrotem? Jak se snesou s kachnama? A má někdo zkušenost společné pastvy hus a skotu? A jak by reagovali, kdyby byly hned vedle prasata? A mohla by prasata zmenšit riziko škodné? Nebo se jich nebojí?
Budu moc rád za jekkékoli rady
Děkuji
Jakub Růžička.