Zdravím, mám prosbu, dnes je to 18 den, co máme vajíčka v líhni půjčené udělané podomácku s ventilací z malého mrazáku.Jsem v tomto prvnička amatér.
Vejce jsem prosvítila, kruhy smrti nejsou, neoplodněná jsme dali pryč.Doteď jsem otáčela ručně 3xdenně, větrala 2x denně asi 10 minut pokaždé.
Chci se zeptat.Dnes bych tedy měla vypnout větráček, který celou dobu tam jde, na dno bych měla dát vlhký hard, aby byla větší vlhkost a čekat, tři dny, zda tedy se podaří kuřatům vylíhnout a zda budou zdravá apod?Teplotu jsem snížila o něco malinko.
Toto jsem se dočetla v článkách na netu, ale jak je to s větráním dál?I když tam jsou otvory pro vzduch.To větrat bych měla, nebo aspoň tedy rosit vajíčka ne?
Prosím poraďte mi, jak to máte vy, abych v poslední fázi něco nepokazila, když zatím jsou uvnitř živá a doufám bez vad a zdravá.Děkuji všem.
Uživatel s deaktivovaným účtem

gitule vrtule
napsal(a):
Zdravím, mám prosbu, dnes je to 18 den, co máme vajíčka v líhni půjčené udělané podomácku s ventilací z malého mrazáku.Jsem v tomto prvnička amatér.
Vejce jsem prosvítila, kruhy smrti nejsou, neoplodněná jsme dali pryč.Doteď jsem otáčela ručně 3xdenně, větrala 2x denně asi 10 minut pokaždé.
Chci se zeptat.Dnes bych tedy měla vypnout větráček, který celou dobu tam jde, na dno bych měla dát vlhký hard, aby byla větší vlhkost a čekat, tři dny, zda tedy se podaří kuřatům vylíhnout a zda budou zdravá apod?Teplotu jsem snížila o něco malinko.
Toto jsem se dočetla v článkách na netu, ale jak je to s větráním dál?I když tam jsou otvory pro vzduch.To větrat bych měla, nebo aspoň tedy rosit vajíčka ne?
Prosím poraďte mi, jak to máte vy, abych v poslední fázi něco nepokazila, když zatím jsou uvnitř živá a doufám bez vad a zdravá.Děkuji všem.
ventilaci určitě nevypínejte!
prostě jediný co udělejte je, že nebudete vajíčka otáčet, nebudete větrat, nebudete líheň otvírat. a zvyšte vlhkost, třeba tím hadrem.
napsal(a):
ventilaci určitě nevypínejte!