Slepice - zlomenina nohy?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
27.4.2020 16:27
PiLnÍk

XXX.XXX.130.45

Dobrý den, včera k večeru se ke mně dostala mladá hybridní slepice, která má velmi špatnou nohu. Slepice hlavně sedí a snaží se nohu nezatěžovat, ale nemůžu ji takhle nechat, takže co mám dělat? Sekyrku bych bral až jako poslední možnost rád bych jí dal šanci se z toho dostat. Předem děkuji za rychlé odpovědi k věci ;).

27.4.2020 21:18
Nikiana

XXX.XXX.25.135

Já bych ji netrápila.. nemůže hrabat, popelit se, zaléčení si neumím představit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2020 21:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

to je dlouhodobá záležitost, starý úraz nebo deformace. finální stav.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2020 21:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

leda amputace a protéza

27.4.2020 21:46
Kvočna350

XXX.XXX.144.38

Já jsem jednu takovou slipku měla

Nechala jsem ji žít a jí se to spravilo a snáší dál..

Já bych jí nezabijela

Bylo by jí škoda

27.4.2020 22:39
PiLnÍk

XXX.XXX.130.45

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
to je dlouhodobá záležitost, starý úraz nebo deformace. finální stav.

Starý úraz to není.. údajně dostala koštětem asi 3dny zpět..

28.4.2020 07:08
paskov244

XXX.XXX.200.184

Ta slepice není mladá . Já bych si takovou slepici nekoupil ani do polívky , nechutnala by mi .

28.4.2020 07:18
PiLnÍk

XXX.XXX.130.45

paskov244 napsal(a):
Ta slepice není mladá . Já bych si takovou slepici nekoupil ani do polívky , nechutnala by mi .

Slepice mladá je. Jen je prostě vyškubaná ;)

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.4.2020 07:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

paskov244 napsal(a):
Ta slepice není mladá . Já bych si takovou slepici nekoupil ani do polívky , nechutnala by mi .

Jestli není z drůbežárny, tak je to naprosto šílená vizitka chovatele Co tím zamýšlel on nebo vy? to "dostala se ke mě" je dost povšechné. V tomhle stavu bude mít asi jaký život? Povinností chovatele je zajistit odpovídající podmínky chovu a pečovat o zdravotní stav zvířete. S tímhle se fakt moc dělat nedá, bude belhat nebo posedávat zbytek života, bude předmětem šikany ostatních slepic, jak se bude popelit? Prostě v tomto případě je skutečně nejhumánnější jí toho handicapu zbavit jednou provždy. pokud nechcete zkoušet tu amputaci a protézu......

28.4.2020 07:55
PiLnÍk

XXX.XXX.130.45

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jestli není z drůbežárny, tak je to naprosto šílená vizitka chovatele Co tím zamýšlel on nebo vy? to "dostala se ke mě" je dost povšechné. V tomhle stavu bude mít asi jaký život? Povinností chovatele je zajistit odpovídající podmínky chovu a pečovat o zdravotní stav zvířete. S tímhle se fakt moc dělat nedá, bude belhat nebo posedávat zbytek života, bude předmětem šikany ostatních slepic, jak se bude popelit? Prostě v tomto případě je skutečně nejhumánnější jí toho handicapu zbavit jednou provždy. pokud nechcete zkoušet tu amputaci a protézu......

Slepice není z drůbežárny, ale od strýce. Bylo mi jí líto, tak jsem si jí vzal. Chtěl jsem jí dát šanci na život, který bude plnohodnotný. Což teda život se šikanou a bez možnosti popelení není. Takže jí zřejmě potká sekyrka :(...

28.4.2020 08:45
Kvočna350

XXX.XXX.144.38

Ji to sroste a i kdyby ne tak já mám kohoutka ( starého ) který si zlomil nohu

Srostlo mu to a může se normálně hrabat a popelit 👍😇

Zlomila se mu když měl 3 roky

Takže si myslím že slepička má velikou šanci


Také mám slepičku které to nesrostlo a žije také normálně

Naučila se s tím žít

A také může hrabat a popelit se





Já bych ji nechala
Byla by jí škoda 😭😭😭

28.4.2020 09:22
ančovička1

XXX.XXX.62.150

.."dostala koštětem??" Vy slepice mlátite koštětem, až jim zlomite nohu??...👎.chudaci zvířata..souhlasím s frufru, hrozná vizitka chovatele.. aspon ji chudinku zabijte,at se netrápí..zkuste chodit po zlomene noze..

28.4.2020 09:28
PiLnÍk

XXX.XXX.130.45

ančovička1 napsal(a):
.."dostala koštětem??" Vy slepice mlátite koštětem, až jim zlomite nohu??...👎.chudaci zvířata..souhlasím s frufru, hrozná vizitka chovatele.. aspon ji chudinku zabijte,at se netrápí..zkuste chodit po zlomene noze..

Já žádnou slepici koštětem nevzal? Kdyby jste četla celou diskuzi, tak se dozvíte, že jsem si jí takhle už vzal, a že jí chci pomoct..

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.4.2020 11:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

PiLnÍk napsal(a):
Já žádnou slepici koštětem nevzal? Kdyby jste četla celou diskuzi, tak se dozvíte, že jsem si jí takhle už vzal, a že jí chci pomoct..

ono to bylo míněno obecně, ne na vás, ale vašeho strýce. Pravdou je, zkuste chodit po zlomené noze....toliko k odpovědi. "ono to sroste". Myslím, že už jste si názor na věc udělal, ona vám neřekne, že jí to bolí, že je to nekomfortní, možná to sroste, možná pak bude nějak chodit, ale rozhodně to vše bude mít vliv na snášku, rozhodně asi nebude "v pohodě". Stojí vám za to ta vejce, která ještě vyprodukuje? Vždy je nutno zvážit pro a proti a zda to má smysl. A vše ostatní zde jsou je rady z pozice domněnky nebo podobnosti. To by vám musel říct veterinář při prohlídce, zda je to zlomeno, je-li to zlomeno, je-li to napravitelné atd. A to už do toho vstupuje ekonomika, protože pokud nejste zanícený ochránce zvířat tzv. za každou cenu, ať to stojí, co to stojí, tak vás veterina vyjde minim na 500,- a za to budete mít 3 nové, zdravé hybridky.

28.4.2020 12:02
ančovička1

XXX.XXX.62.150

PiLnÍk napsal(a):
Já žádnou slepici koštětem nevzal? Kdyby jste četla celou diskuzi, tak se dozvíte, že jsem si jí takhle už vzal, a že jí chci pomoct..

Omlouvám se, špatně jsem to přečetla, koštětem ji vzal strýc..ale vážně,takoveto zubožene zvíře se nezachraňuje..kupte si radši pěkné,zdravé a veselé slepičky

28.4.2020 19:05
2mazutak

XXX.XXX.6.186

zdravím.a co zkusit dlahu,třeba z rozštípnutého bambusu.ale také bych se přikláněl k sekyrkové léčbě.

29.4.2020 19:10
PiLnÍk

XXX.XXX.130.45

2mazutak napsal(a):
zdravím.a co zkusit dlahu,třeba z rozštípnutého bambusu.ale také bych se přikláněl k sekyrkové léčbě.

Asi blbá otázka, ale kde takový bambus sehnat? Normálně v květinářství?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.4.2020 19:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

PiLnÍk napsal(a):
Asi blbá otázka, ale kde takový bambus sehnat? Normálně v květinářství?

Ano, nebo v OBI apod., používá se jako opora pro květiny.

29.4.2020 22:03
PiLnÍk

XXX.XXX.130.45

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, nebo v OBI apod., používá se jako opora pro květiny.

Děkuji ;)

29.4.2020 22:37
ančovička1

XXX.XXX.62.150

PiLnÍk napsal(a):
Asi blbá otázka, ale kde takový bambus sehnat? Normálně v květinářství?

..tak jste se rozhodl slepici vyléčit..dejte vědět, jak to dopadlo..

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.4.2020 03:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

teda vůbec nevím, kam si představujete, že budete přivazovat bambus. to by šlo, kdyby byl zlomený běhák, ta dinosauří část slepičí nohy, ale ten zlomený není, je to někde mnohem výš.

30.4.2020 05:15
PiLnÍk

XXX.XXX.130.45

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
teda vůbec nevím, kam si představujete, že budete přivazovat bambus. to by šlo, kdyby byl zlomený běhák, ta dinosauří část slepičí nohy, ale ten zlomený není, je to někde mnohem výš.

Zlomenina je zřejmě na místě, které je zakroužkované na fotce, což je dost blbé místo proto aby se to dalo nějak léčit..

30.4.2020 21:01
ladd

XXX.XXX.170.180

Osobne zastavam nazor, ze co by se stejnou nomoci/zranenim neprezilo v prirode, tak nelecit ale utratit (krom poraneni kridla), to domaci ptactvo nepotrebuje). Kdyz uz jste se rozhodl lecit, tak veterinar, aspon konzultace a zamezit pohybu - do male bedny, vodu zrni, skorapky pod zobak a co vypadne na druhe strane denne uklizet. Pak dejte vedet.

30.4.2020 21:18
buba236

XXX.XXX.201.111

Podle mě se to už mělo léčit hned jak si tu nohu zlomila a ne až teď, jestli ji to už srostlo tak si myslím že se to jen tak nenarovná, ale taky by mě zajímalo jestli se jí to spraví. Já osobně bych ji neléčil.

Neregistrovaný uživatel

30.4.2020 22:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.20.191

buba236 napsal(a):
Podle mě se to už mělo léčit hned jak si tu nohu zlomila a ne až teď, jestli ji to už srostlo tak si myslím že se to jen tak nenarovná, ale taky by mě zajímalo jestli se jí to spraví. Já osobně bych ji neléčil.

Po trech dnech to srostly nebude. Doprkna lidi kdo neni kre ten tak snad na svejch zviratech neco pozna ne? Jestli se trapej nebo sou v poho byt s handicapem. Staci trochu vnimat zvore jako zvire a ne stroj na vejce nebo neco jinyho.

30.4.2020 23:05
pajca

XXX.XXX.238.161

Chtělo by to chirurga, v anestezii znovu zlomit, dát na tři týdny do sádry
pak 10 rehabilitací a slepice by zase skákala přez kaluže jako za mlada.

30.4.2020 23:15
saola

XXX.XXX.198.60

No, možná by bylo lépe (než ptát se na diskuzi) vzít slepici k veterináři - ideálně ktakovému, který už aspoň jednou nějakého ptáka viděl a léčil - a zkonzultovat to spíš s ním.

A jinak - strejda by za tohle zasloužil, aby mu někdo to koště přerazil o jeho záda.

2.6.2020 17:39
PiLnÍk

XXX.XXX.130.45

Tak nakonec i přes negativní reakce jsem slepici nechal žít a tahle vypadá teď.
Včera i dneska snesla vejce. Každý den jí pustím na hoďku, dvě, tři ven. Trošku kulhá, ale jinak jí noha srostla dá se říct dobře. A má se fajn nijak nezaostává. ✌️

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.6.2020 22:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Super, za měsíc i operila...to bude určitě tím bambusem

3.6.2020 06:06
horal

XXX.XXX.13.30

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Po trech dnech to srostly nebude. Doprkna lidi kdo neni kre ten tak snad na svejch zviratech neco pozna ne? Jestli se trapej nebo sou v poho byt s handicapem. Staci trochu vnimat zvore jako zvire a ne stroj na vejce nebo neco jinyho.

Ale slepice je, stroj na vejce, hlavně dominant. Už se stalo módní zachraňovat kde co a kde koho. Ano berme zvíře jako zvíře a hendikepované zvířata nemají v chovu co dělat. Hlášky, že mají právo na plnohodnotný život jsou kecy. Jsou to jenom domněnky člověka, že je zvíře i s hendikepem v pohodě. Tomu zvířeti nezbývá než s tím přežívat. Neumí si postěžovat jak to bolí fyzicky i psychicky, jelikož je terčem šikany a každý pohyb je utrpení. Kdekdo si nekoupí vejce od slepic z "koncentráku" neboť od stresovaných slepic jsou i vajíčka špatná a v tomhle případě se vajíčka konzumují přesto, že slepice je 24 hodin ve stresu. Ta si proto nehodí "mašli" ani neskočí z okna či mostu, pud sebezáchovy ji nutí žít. Moje manželka (babička) má slepice ráda, denně u nich tráví několik hodin než namíchá krmení, vypláchne napaječky a další věci kolem. Přitom si s nimi povídá a klidně ji žerou i z ruky, ale kdybychom měli podobnou slepici, tak mi sama řekne abych ji utratil neboť se na to nemůže dívat jak trpí.

3.6.2020 08:20
PiLnÍk

XXX.XXX.130.45

horal napsal(a):
Ale slepice je, stroj na vejce, hlavně dominant. Už se stalo módní zachraňovat kde co a kde koho. Ano berme zvíře jako zvíře a hendikepované zvířata nemají v chovu co dělat. Hlášky, že mají právo na plnohodnotný život jsou kecy. Jsou to jenom domněnky člověka, že je zvíře i s hendikepem v pohodě. Tomu zvířeti nezbývá než s tím přežívat. Neumí si postěžovat jak to bolí fyzicky i psychicky, jelikož je terčem šikany a každý pohyb je utrpení. Kdekdo si nekoupí vejce od slepic z "koncentráku" neboť od stresovaných slepic jsou i vajíčka špatná a v tomhle případě se vajíčka konzumují přesto, že slepice je 24 hodin ve stresu. Ta si proto nehodí "mašli" ani neskočí z okna či mostu, pud sebezáchovy ji nutí žít. Moje manželka (babička) má slepice ráda, denně u nich tráví několik hodin než namíchá krmení, vypláchne napaječky a další věci kolem. Přitom si s nimi povídá a klidně ji žerou i z ruky, ale kdybychom měli podobnou slepici, tak mi sama řekne abych ji utratil neboť se na to nemůže dívat jak trpí.

Zřejmě oba zastáváme rozdílné názory. Pokud by slepice byla ve stavu, že se ani nehne, nebude sama žrát nebo se pást, tak bych si jí pochopitelně nenechal,ale ona sama žere, pase se a chodí po výběhu.Taky u nás pár slepic přišlo na sekeru, protože měly nějaké problémy. Nejsem člověk, který musí za každou cenu zachránit kde co, ale když vidím, že je to možné, tak to udělám rád a dám tak někomu druhou šanci na život obzvlášť když vidím, že má nějakou vůli žít.

3.6.2020 11:41
petr008

XXX.XXX.76.218

PiLnÍk napsal(a):
Zřejmě oba zastáváme rozdílné názory. Pokud by slepice byla ve stavu, že se ani nehne, nebude sama žrát nebo se pást, tak bych si jí pochopitelně nenechal,ale ona sama žere, pase se a chodí po výběhu.Taky u nás pár slepic přišlo na sekeru, protože měly nějaké problémy. Nejsem člověk, který musí za každou cenu zachránit kde co, ale když vidím, že je to možné, tak to udělám rád a dám tak někomu druhou šanci na život obzvlášť když vidím, že má nějakou vůli žít.

Udělal jste to dobře. Slepice netrpí, noha se spraví, není to žádné devastující zranění, slepice nechcípá, nemáte ji nikde namačkanou s dalšími slepicemi v malém prostoru kde by ji ostatní likvidovaly, tak jaképak copak?
Za 2 týdny slepice ani nebude vědět, že jí něco bylo a bude Vám snášet ještě aspoň rok. A sekyra se dá konec konců použít vždy, kdyby bylo potřeba. Udělal jste dobře, udělal bych to stejně.

PS: ta poslední fotka je super. Vyvolává ve mně asociace jako: socialistická údernice, Anna proletářka, žena za pultem, nositelka řádu práce nebo geroj Sovětského svazu a tak... Prostě titulní strana nějakého časopisu v tomto ražení.

5.10.2020 17:29
PiLnÍk

XXX.XXX.102.156

A tohle je tatéž slepice téměř půl roku od zlomení nohy. Viditelně čilé, zdravé a života schopné zvíře.

5.10.2020 20:30
Zuzkaa

XXX.XXX.208.34

Ta si panečku vykračuje. A jak snášela dlahu?

5.10.2020 21:43
PiLnÍk

XXX.XXX.102.156

Zuzkaa napsal(a):
Ta si panečku vykračuje. A jak snášela dlahu?

Dlahu jsem vůbec nedával, protože to bylo zlomené hodně vysoko. Zavřel jsem jí do králíkárny žrádlo až pod zobák a jak si teď spokojeně běhá ;)

5.3.2021 19:28
PiLnÍk

XXX.XXX.234.198

No, a po nějakém tom měsíci.. přes den už jí nevyfotím, běhá moc rychle. I když nikdy neměla, že ?

5.3.2021 20:24
petr008

XXX.XXX.139.160

Tak pamatuju doby, kdy se slepicím lámaly křídelní kosti, aby nelétaly přes plot. Dva týdny to srůstalo a za tři týdny bylo potřeba lámat znovu...
Já to nepropaguju, jen vzpomínám na dávná léta, kdy to byla na vesnici běžná praxe.
Kdyby se nám lidem tak hojily kosti, to by se to běhalo.

5.3.2021 21:05
ladd

XXX.XXX.171.23

petr008 napsal(a):
Tak pamatuju doby, kdy se slepicím lámaly křídelní kosti, aby nelétaly přes plot. Dva týdny to srůstalo a za tři týdny bylo potřeba lámat znovu...
Já to nepropaguju, jen vzpomínám na dávná léta, kdy to byla na vesnici běžná praxe.
Kdyby se nám lidem tak hojily kosti, to by se to běhalo.

Odkud to pocházíte?! Tomu nevěrim. Jak to popisujete, tak zastřižení peří má delší efekt . nebo chcete říct, že nůžky nebyly po ruce? Navic traumatický vliv na snášku...

5.3.2021 21:23
petr008

XXX.XXX.139.160

Nůžkování se zdálo příliš zdlouhavé a nekecám. Na nějaká traumata druhoválečná generace moc nehleděla

5.3.2021 22:21
pajca

XXX.XXX.32.191

petr008 napsal(a):
Tak pamatuju doby, kdy se slepicím lámaly křídelní kosti, aby nelétaly přes plot. Dva týdny to srůstalo a za tři týdny bylo potřeba lámat znovu...
Já to nepropaguju, jen vzpomínám na dávná léta, kdy to byla na vesnici běžná praxe.
Kdyby se nám lidem tak hojily kosti, to by se to běhalo.

A v tom jste se probudil a byl celý mokrý , že. Sen je sen, probudíš
se je den. Na to, kolik máte let, neskutečně mnoho pamatujete.

5.3.2021 23:50
ladd

XXX.XXX.171.23

petr008 napsal(a):
Nůžkování se zdálo příliš zdlouhavé a nekecám. Na nějaká traumata druhoválečná generace moc nehleděla

Tak možná ňáký hovado. Nepletťte do toho druhoválečnou generaci.

6.3.2021 01:50
petr008

XXX.XXX.139.160

pajca napsal(a):
A v tom jste se probudil a byl celý mokrý , že. Sen je sen, probudíš
se je den. Na to, kolik máte let, neskutečně mnoho pamatujete.

Paměť mám dobrou, ale vám už poněkud pokulhává. Opět jste zapomněla užít vaši večerní dávku něčeho na nervy? Tak to běžte dohnat pájko a neprezentujte zde vaše nenaplněné touhy a paranoidní bludy.

PS: Ve vašem věku už byste mohla umět psát bez hrubek, ale to je evidentně nad vaše mentální síly, tak píšete aspoň tyhle kraviny.

6.3.2021 07:08
petr008

XXX.XXX.139.160

ladd napsal(a):
Tak možná ňáký hovado. Nepletťte do toho druhoválečnou generaci.

Zda hovado nevím, ale dělaly to tetky na vsi a viděl jsem to na vlastní oči.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2021 07:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

petr008 napsal(a):
Tak pamatuju doby, kdy se slepicím lámaly křídelní kosti, aby nelétaly přes plot. Dva týdny to srůstalo a za tři týdny bylo potřeba lámat znovu...
Já to nepropaguju, jen vzpomínám na dávná léta, kdy to byla na vesnici běžná praxe.
Kdyby se nám lidem tak hojily kosti, to by se to běhalo.

Buďte rád, že nejste kůň nebo býk. To by vás neléčili, ale utratili.

6.3.2021 07:27
petr008

XXX.XXX.139.160

Jistě víte, že u koní (plemenných) se zlomeniny léčí .

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2021 08:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

petr008 napsal(a):
Jistě víte, že u koní (plemenných) se zlomeniny léčí .

Obecně - jak které, nezáleží na tom, jestli je to plemeník. Barbera nakonec stejně museli utratit.

6.3.2021 08:12
Olánek

XXX.XXX.92.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Buďte rád, že nejste kůň nebo býk. To by vás neléčili, ale utratili.

Na lámacím kole to končilo stejně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2021 10:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Olánek napsal(a):
Na lámacím kole to končilo stejně.

To utracení bych řekla, že je humánnější, bo rychlejší.

7.3.2021 07:56
horal

XXX.XXX.13.26

Už se mi přestávají tihle diskuze líbit. Jakmile někdo napíše co se jinému nelíbí, ten okamžitě hodnotí pisatele nikoliv obsah. O ten jde především, ale evidentně někomu jde jenom o to být navrchu, mít za každou cenu pravdu. Urážky ve stylu nadávek připodobováním do zvířecí říše, nebo pochybnosti o rozumové zdatnosti pisatele, jsou velice časté. Diskuze je především o výměně názorů na dané téma a každý má právo má svůj názor. Jenomže v dnešní době je to asi normální nepřijímat názor který se mi nelíbí a dát to hned najevo, jelikož pokud nesouhlasí se mnou tak mi dává najevo, že lžu. Tohle jsme už převzali od politiků a bude to asi čím dál horší.

7.3.2021 08:35
jo012810

XXX.XXX.101.35

horal napsal(a):
Už se mi přestávají tihle diskuze líbit. Jakmile někdo napíše co se jinému nelíbí, ten okamžitě hodnotí pisatele nikoliv obsah. O ten jde především, ale evidentně někomu jde jenom o to být navrchu, mít za každou cenu pravdu. Urážky ve stylu nadávek připodobováním do zvířecí říše, nebo pochybnosti o rozumové zdatnosti pisatele, jsou velice časté. Diskuze je především o výměně názorů na dané téma a každý má právo má svůj názor. Jenomže v dnešní době je to asi normální nepřijímat názor který se mi nelíbí a dát to hned najevo, jelikož pokud nesouhlasí se mnou tak mi dává najevo, že lžu. Tohle jsme už převzali od politiků a bude to asi čím dál horší.

Ano, aby se tomu říkalo pěkně a ne pravdivě, mluví se o politické (či jiné) korektnosti. Docela mne dostalo, že nová hlavní hygienička klidně stáhla jeden vtip, který (podle mne) nebyl rasistický, pokud se tedy jiné než české (slovenské) etnikum mají všichni příjmení, či vlastní jméno Lakatoš. Jen pro zajímavost, jak časem se význami slov mění a nebo snad i dnes to platí? Počátky používání termínu KOREKTNOST spadají do 60. let 20. století, kdy byla politická korektnost satirickým označením uvnitř levicového hnutí ve Spojených státech...? Tak se USA a něky i mnozí jiní vrhli na činění sociálního dobra. Jak to probíhalo(probíhá) a co to přeneslo, nejen v USA popisuje velmi dobře kniha "Příliš mnoho dobra" od Charlese Murray (americký libelální politolog).

7.3.2021 10:33
petr008

XXX.XXX.139.160

horal napsal(a):
Už se mi přestávají tihle diskuze líbit. Jakmile někdo napíše co se jinému nelíbí, ten okamžitě hodnotí pisatele nikoliv obsah. O ten jde především, ale evidentně někomu jde jenom o to být navrchu, mít za každou cenu pravdu. Urážky ve stylu nadávek připodobováním do zvířecí říše, nebo pochybnosti o rozumové zdatnosti pisatele, jsou velice časté. Diskuze je především o výměně názorů na dané téma a každý má právo má svůj názor. Jenomže v dnešní době je to asi normální nepřijímat názor který se mi nelíbí a dát to hned najevo, jelikož pokud nesouhlasí se mnou tak mi dává najevo, že lžu. Tohle jsme už převzali od politiků a bude to asi čím dál horší.

Ono je to o povaze. Jsou tací, kteří si sem přicházejí primárně léčit vlastní komplexy a pak se chovají podle vzorce, který popisujete.

7.3.2021 11:40
horal

XXX.XXX.13.26

Mně nejde o nějaký etický kodex, jenom aby se psalo k věci a né stylem, děláš to blbě musíš to dělat jako já. I když, jsou tady lidé od kterých i tohle příjmu. Znám je léta a vím že jsou špičkoví chovatelé. Ale pokud se takhle chová člověk který už dva roky má deset slepic na malém dvorku a je odborník v chovu slepic, tak mne to trochu štve. Jsem dost starý a zjišťuji, že o slepicích vím opravdu málo a rád se poučím od těch, o kterých vím, že to umí a znají.

7.3.2021 12:31
petr008

XXX.XXX.139.160

Zajímavé, že toto se mi na výstavách ještě nestalo. Tam jsem pokaždé potkával chovatele, se kterými byla rozumná a příjemná řeč.

7.3.2021 12:53
ladd

XXX.XXX.171.23

Tak se k těmatu ještě vrátím.
Viděl jste, že to ve vašem okolí dělalo pravidelně opakovaně více lidí nebo jedinec? Pokud jeden, tak si druhoválečná generace takovéto zobecnění nezaslouží. Osobně jsem se s tím nikdy nesetkal, neslyšel, tak se mi nechce věřit že to není více, než maximálně místní folklor několika jedinců. A takoví lidé si odsouzení zasluhuji, i nevybíravé. O jejich inteligenci se dá važně pochybovat, protože slepice musí zákonitě přestat snášet, když už nevemou v potaz, že se jedná o živého tvora.
A pak to, že za tři týdny slepice zase létala a lámalo se znova mi přijde velmi přitažené za vlasy. Víte jistě, že to byla ta samá slepice? A nebo je zde na fauně zakázáno pochybovat?
Abych řekl pravdu nejvíce se mě dotklo to zpochybnění druhoválečné generace. Naše babičky byly zkrátka hloupé...

7.3.2021 13:19
petr008

XXX.XXX.139.160

Pane/dámo, buďte tak laskav/a a nepřekrucujte to co jsem napsal podle toho, jak se vám to hodí. To je vše, co k tomu mohu napsat.
Pamatuji si to z dětství a vím, že se nad tím tehdy nikdo nepozastavoval. Slepici se dvakrát po sobě zlomilo křídlo a pak už přes plot nepřeletěla. Že to dělaly tetky, které zažily II.WW, je také fakt. Nemyslím si, že měly slabší inteligenci než třeba vy nebo kdokoliv ostatní. Zkrátka se s tím neparály.
To, co jsem chtěl říct bylo, že se po tomto zákroku slepice dokázaly neskutečně rychle zotavit neboli, že jim kosti srůstají neobyčejně rychle, čemuž se upřímně divím a obdivuji.
Že jste to nepobral v zamýšleném význam, za to už já nemůžu.
Nicméně podle toho, jak se do mě snažila navážet ta vyšinutá bába po vaší reakci, bych se nedivil, kdyby se takové praktiky děly ještě dnes...

7.3.2021 16:55
horal

XXX.XXX.13.26

Na těch křídlech bych neviděl nic sadistického nebo hloupého. Prostě byla taková doba a lidé se chovali ke zvířatům jako ke zvířatům. Kozy, ovce se podřezávali, prase se píchlo, psům se kupírovali uši a ocásky, mladým beránkům se na pytlík a ocásek nasazovali gumičky, slepicím se ucvakli poslední díly křídel a někdy se to dělalo i husám, aby po oškubání netahali křídla po zemi. Tenkrát byli oploceny jenom zahrádky aby se tam nedostali zvířata a ostatní bylo volně přístupné. Proto ty křídla u slepic. Nám také nikdo nedělal dvouhodinovou přednášku, když jsme něco provedli. Přinejmenším to byla facka, anebo pak nějaké domlouvátko jako vařečka nebo řemen a nejhorší byl ratanový klepáč na koberce u nás zvaný pracher. Prostě lidi nebyli emocně přecitlivělý a rozmazlený. Přesto všechno jsme měli rádi své rodiče a oni nás. A dnes? Podívejte se kolem sebe. Prostě se život byl tvrdý, ale i laskavý. Ještě k těm slepicím, ono se to nedělalo všem slepicím. Vždy se našel nějaký prevít, kterého bavilo skočit si na záhony do zahrádky. U nás se sice křídla nelámali, ale nějak podvazovali. Jak, to netuším. Jenom si pamatuji jak babička říkala, že musí podvázat slepici křídlo anebo useknout hlavu než to okoukají i ostatní. A že nenesla? Co na tom. Vajec bylo dost a když né, tak sousedka vypomohla. Vajíčka se neprodávali, slepice měl každý.

7.3.2021 17:24
pajca

XXX.XXX.7.136

petr008 napsal(a):
Pane/dámo, buďte tak laskav/a a nepřekrucujte to co jsem napsal podle toho, jak se vám to hodí. To je vše, co k tomu mohu napsat.
Pamatuji si to z dětství a vím, že se nad tím tehdy nikdo nepozastavoval. Slepici se dvakrát po sobě zlomilo křídlo a pak už přes plot nepřeletěla. Že to dělaly tetky, které zažily II.WW, je také fakt. Nemyslím si, že měly slabší inteligenci než třeba vy nebo kdokoliv ostatní. Zkrátka se s tím neparály.
To, co jsem chtěl říct bylo, že se po tomto zákroku slepice dokázaly neskutečně rychle zotavit neboli, že jim kosti srůstají neobyčejně rychle, čemuž se upřímně divím a obdivuji.
Že jste to nepobral v zamýšleném význam, za to už já nemůžu.
Nicméně podle toho, jak se do mě snažila navážet ta vyšinutá bába po vaší reakci, bych se nedivil, kdyby se takové praktiky děly ještě dnes...

No pane Petře Pt...u. Urážek jste na mou osobu napsal už dost. Jak
na kozách, tak na drůbeži. Můžu Vás ujistit, že vyšinutá nejsem a
nikdy nebyla.
Ale já jsem již dlouho, podle Vašich reakcí na odpovědi
které s váším názorem nesouhlasí přesvědčená, že jste psychopat.
A na závěr mojí komunikace s Vámi . Když tak rád hodnotíte můj
pravopis, tak až budete zase podávat inzerát , že darujete kozí hnůj,
tak nepište: Daruji uleželý kozí hnůj za darmo (za odvoz). Za darmo
se píše zadarmo, nebo zdarma.
Tak pa pa pane Pt...u.

7.3.2021 17:51
petr008

XXX.XXX.139.160

Jsem rád, že se potrefená ....pájka ozvala. Těší mě upřímně váš zájem o moji osobu. Kdo je zde psychopat je zřejmé už jen z toho, s jakou posedlostí mě zde na ifauně tak podrobně lustrujete .
K vaší osobě pouze toliko - stačí projít pár diskusí nazpět napříč tématy, kde jste se ráčila vyjadřovat a o vaší úrovní si každý normální člověk udělá úsudek sám. A vůbec se nedivím, že vás z většiny témat vykopali a že jste zůstala sama. Protože s vámi se rozumně diskutovat nedá a žádný normální člověk s vámi nevydrží.

7.3.2021 20:29
pajca

XXX.XXX.7.136

petr008 napsal(a):
Jsem rád, že se potrefená ....pájka ozvala. Těší mě upřímně váš zájem o moji osobu. Kdo je zde psychopat je zřejmé už jen z toho, s jakou posedlostí mě zde na ifauně tak podrobně lustrujete .
K vaší osobě pouze toliko - stačí projít pár diskusí nazpět napříč tématy, kde jste se ráčila vyjadřovat a o vaší úrovní si každý normální člověk udělá úsudek sám. A vůbec se nedivím, že vás z většiny témat vykopali a že jste zůstala sama. Protože s vámi se rozumně diskutovat nedá a žádný normální člověk s vámi nevydrží.

Óch Petře, kdyby jste věděl, jak se ve svém úsudku o mě mýlíte.
Měli jsme tedy stejnou myšlenku. Také jsem pročítala příspěvky , kde
diskutujete pár roků zpět a Vaše reakce na nesouhlasné příspěvky s
Vašimi. Jsem ráda, že se můj odhad potvrdil.
Tak toho Petře zase na nějaký čas nechme. Jsme na drůbeži, ne na
kozách a zbytečně tu sviníme diskusi.

7.3.2021 20:43
petr008

XXX.XXX.139.160

Víte, problém je v tom, že já se vám nevtírám. Nemám to v povaze a ani mě charakterový typ lidí vašeho ražení nezajímá, takže nemusím procházet diskuse. Jen mám velice dobrou paměť. Psala jste o nějakém závěru diskuse se mnou z vaší strany a to ob dva příspěvky výš. Tak už se konečně rozhodněte, co vlastně chcete.

7.3.2021 20:54
pajca

XXX.XXX.7.136

petr008 napsal(a):
Víte, problém je v tom, že já se vám nevtírám. Nemám to v povaze a ani mě charakterový typ lidí vašeho ražení nezajímá, takže nemusím procházet diskuse. Jen mám velice dobrou paměť. Psala jste o nějakém závěru diskuse se mnou z vaší strany a to ob dva příspěvky výš. Tak už se konečně rozhodněte, co vlastně chcete.

Jestli Vám to nebude dělat problém, tak pište raději o něco méně,
ale pravdu. Bude klid.
Tak čauky mňauky

7.3.2021 21:12
petr008

XXX.XXX.139.160

Zajděte k psychiatrovi nebo tak něco, vy máte opravdu problém.

petule1234

27.4.2022 12:00
petule1234

XXX.XXX.105.30

Také má naše slepička zlomenou nohu. Dozvěděla jsem se, že je dobré jim do vody přidávat vitamíny, protože mají velký výdej při snášce. Ta naše nese skoro každý den vajíčko, takže chápu, že nějaký horší pohyb mohl uškodit.

Koloman

27.4.2022 12:33
Koloman

XXX.XXX.120.169

Ja som už taký prípad mall nechal som ju žiť a potom sa vitrapila a zomrela račej zarezat

27.4.2022 14:00
petr008

XXX.XXX.76.218

petule1234 napsal(a):
Také má naše slepička zlomenou nohu. Dozvěděla jsem se, že je dobré jim do vody přidávat vitamíny, protože mají velký výdej při snášce. Ta naše nese skoro každý den vajíčko, takže chápu, že nějaký horší pohyb mohl uškodit.

Napravit, zadlahovat, zafačovat a za dva týdny bude slepice jako nová. Mají velkou schopnost regenerace. Kdo umí, umí .

27.4.2022 16:06
oxio

XXX.XXX.15.203

petr008 napsal(a):
Napravit, zadlahovat, zafačovat a za dva týdny bude slepice jako nová. Mají velkou schopnost regenerace. Kdo umí, umí .

Taky mám dobrou zkušenost, dlahu jsme dali provizorně, noha zlomená u kloubu se stejně trochu vyklala ale slepička měla velkou touhu žít a žrala jak divá. Do tří týdnů s nepatrným kulháním byla vypuštěna a dnes byste to na ní nepoznali.

Přidejte reakci

Přidat smajlík