... se nám ti autoři brzo budou plést , nicméně Váš prvotní dotaz byl formulován trochu jinak ... teď jste ho upřesnil, tak snad se někdo ozve.
Za sebe mohu říct, že jsem to nepozoroval, ale musím dodat, že ke snášejícím slepicím nepřidávám nového kohouta (není to úmysl, jenom si obvykle pořízuji kuřata, či dorostence, ze kterých vyberu kohouta, takže není pro slepice nový).
.. a teď mne napadla ještě jedna interpretace Vašeho dotazu: ptáte se jestli kohout (obecně) snižuje snášku slepic? Pak tedy ne.
Slepice jsem zakoupila v listopadu jako kuřice u drůbežárny Prace. Jsou červené, nepřepeřují, krmím stále stejně, jediná změna byl ten kohout. Proto se ptám, jestli se s tím někdo nesetkal. Nejsem začátečník, slepice chovám desetiletí, jen ten kohout, toho jsem nikdy neměla, připadal mi zbytečný. Fakt jsem chtěla holkám jen spestřit život.
BRUNA
napsal(a):
Slepice jsem zakoupila v listopadu jako kuřice u drůbežárny Prace. Jsou červené, nepřepeřují, krmím stále stejně, jediná změna byl ten kohout. Proto se ptám, jestli se s tím někdo nesetkal. Nejsem začátečník, slepice chovám desetiletí, jen ten kohout, toho jsem nikdy neměla, připadal mi zbytečný. Fakt jsem chtěla holkám jen spestřit život.
Dobře jste udělala, slepičky budou šťastnější 😄..chvílí si odpočinou a určitě budou snášet dál..
Ne, čmelíci jsou v tom tentokrát nevinně. S těmi své zkušenosti mám i mé holky. A všechno je ok. Asi fakt mají nárok na to, si prostě odpočinout. Jen myslím, že jsem asi podcenila jejich intelekt. Ony si prostě všimly, že kohout vejce nesnáší a nic se neděje. Může si klidně být na dvorku taky. Tak proč se ony mají snažit a on ne? Ty slepice mají větší IQ než většina populace. Všichni si furt myslíme, že něco musíme, ale musíme jenom umřít. Ty slepice mi prostě otevřely oči.
No já nevím, když to byly v listopadu kuřice, tak si myslím, že by teď odpočívat neměly. Teď by měla být snáška ještě pořád vysoká, zvlášť u nosných hybridů