Kurník zateplený ano X ne? A kde koupit.

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
20.9.2021 11:59
Romana010

XXX.XXX.233.105

Krásný den,
jsem začátečník a nějak se už ztrácím v tom co je nejlepší. Chci pořídit nový a lepší kurník slepičkám (mám jich 10), ale vůbec nevím jestli tedy zateplený a nebo zda stačí a je lepší nezateplený. A kde nejlépe pořídit máte nějaké rady? Moc Všem děkuji za každý užitečný komentář. :-)

20.9.2021 12:37
Štefan1

XXX.XXX.208.238

Pokud chcete, aby Vám snášely i v zimě, tak zateplený a svítit (na 12 hodin alespoň).

20.9.2021 14:27
Romana010

XXX.XXX.233.105

Štefan1 napsal(a):
Pokud chcete, aby Vám snášely i v zimě, tak zateplený a svítit (na 12 hodin alespoň).

Právě jsem taky prvně chtěla zateplený, ale každý právě říká něco jiného, že zateplený určitě ne, že se tam drží čmelíci a pak se jich člověk ze zatepleného už těžko zbaví a že v létě tam nebudou chtít slepice být jaké tam bude vedro. Tak právě nevím :-/

20.9.2021 14:35
jo012810

XXX.XXX.101.35

Nebudu zde mluvit o zatepleném kurníku, ale o kurníku s dobrou tepelnou izolací, který v létě zajišťuje chládek a v zimně v něm nezamrzne voda. Jak toho dosáhnout je různé, podle možností tazatele. Důležité je, aby v kurníku bylo co nejméně "schovávaček" pro čmelíky a jiné. Z toho vychází tradiční zděný kurník a nebo kurník z např. PUR panelů a jiných dnešních možností. Zcela, pro některá otužilá plemena, vyhovují i jednoduché dřevěnné stavby s tepelně izolačním stropem. Záleží na tom, co chcete a jaké máte možnosti.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.9.2021 14:50