Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.243.220
Dobrý den. Už jsem psala níže, ale jsem na vážkách. Slepičkám se poslení dobou objevili na ušnicích tyto bílé fleky(viz níže). Mají to pouze na ušnicích. Jinde to nepozpruji, již několik dní je to lokalizováno pouze tam. Dr viděl fotku a řekl, čekat, asi to nebude nic vážného. Můžete prosím ještě kouknout vy? Podařilo se mi v noci vyfotit slepičky u hřadování(přes den na obrovské zahradě bez šance).
Děkuji. Jsou to hybridky, rok staré a té, co to má navíc také vypadalo peří a krku. Možná jsem jen zbytečně ve stresu, ale jsem začátečník a něco mi tu nehraje.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.243.220
Ješté já. Pokud vím, měly by to být hybridky Isa brown...na některých fotografiích to mají podobné, ale nevím přesně,zdaje to to samé.
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Dobrý den. Už jsem psala níže, ale jsem na vážkách. Slepičkám se poslení dobou objevili na ušnicích tyto bílé fleky(viz níže). Mají to pouze na ušnicích. Jinde to nepozpruji, již několik dní je to lokalizováno pouze tam. Dr viděl fotku a řekl, čekat, asi to nebude nic vážného. Můžete prosím ještě kouknout vy? Podařilo se mi v noci vyfotit slepičky u hřadování(přes den na obrovské zahradě bez šance).
Děkuji. Jsou to hybridky, rok staré a té, co to má navíc také vypadalo peří a krku. Možná jsem jen zbytečně ve stresu, ale jsem začátečník a něco mi tu nehraje.
To nic není. Vše je v normálu. Kor u hybridek.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.243.220
Juraj_Kafka
napsal(a):
To nic není. Vše je v normálu. Kor u hybridek.
Děkuji moc za názor. A.
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Načo kupujeťe vradené hybridi???
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.243.220
vegh
napsal(a):
Načo kupujeťe vradené hybridi???
Nerozumim otazce? Loni jsem si koupila 20 tydenni kurice od pana a nesou krasne, celou d0bu s nimi nemam jediny problem. Nyni jsoi stare rok a objevilo se toto.
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):