Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
10.3.2009 17:16
petrzmerina

XXX.XXX.221.235

Zajímalo by mne jaký je váš názor na termostat na obrázku. Máte s ním nějaké zkušenosti? Nevím jak se jmenuje, ale mám ho doma v líhni a trochu (dost) mě zlobí kolísání teploty. Líheň je bez ventilátoru. Dřív jsem měřil teplotu obyčejným teploměrem, tak mě to tak neznepokojovalo, ale teď jsem do líhně dal lékařský teploměr a ten už odchylky zjistí docela přesně. Myslíte, že by se tento termostat dal použít i v líhni s nuceným oběhem vzduchu, tj. líhni s ventilátorem?
Děkuji za rady a názory.
Petr

10.3.2009 20:08
klakier

XXX.XXX.22.188

petrzmerina napsal(a):
Zajímalo by mne jaký je váš názor na termostat na obrázku. Máte s ním nějaké zkušenosti? Nevím jak se jmenuje, ale mám ho doma v líhni a trochu (dost) mě zlobí kolísání teploty. Líheň je bez ventilátoru. Dřív jsem měřil teplotu obyčejným teploměrem, tak mě to tak neznepokojovalo, ale teď jsem do líhně dal lékařský teploměr a ten už odchylky zjistí docela přesně. Myslíte, že by se tento termostat dal použít i v líhni s nuceným oběhem vzduchu, tj. líhni s ventilátorem?
Děkuji za rady a názory.
Petr

To je membránový s mikrospínačem a je z Biosky monoplast :-), Tenhle termostat se hodí do líhní bez oběhu vzduchu protože má větší rozsah spínání pokud si pamatuju tak +-1 stupeň. Kvalitní digitální termostat i s měřením teploty sežente dnes bez problémů.

11.3.2009 04:43
beda

XXX.XXX.6.102

klakier napsal(a):
To je membránový s mikrospínačem a je z Biosky monoplast :-), Tenhle termostat se hodí do líhní bez oběhu vzduchu protože má větší rozsah spínání pokud si pamatuju tak +-1 stupeň. Kvalitní digitální termostat i s měřením teploty sežente dnes bez problémů.