Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.7.2011 17:34
janahol

XXX.XXX.60.169

Dobrý den, prosím poraďte mi jako začátečníkovi, kdy rostou kohoutům ostruhy? Dostala jsem od známého mladého kohoutka, nyní asi 4měsíce starý, s tím že je to vlašák stříbrokrký a nemá ostruhy. Narostou mu ještě a kdy? A pak se ještě zeptám v jakém věku začínají kohouti kokrhat? :-)
Jinak se kohout ze začátku bál našich slepic a oni ho pěkně proháněli, ale teď už na ně začíná vyskakovat, i když pojímat je ještě pořádně neumí, ale to snad přijde s věkem smajlík Díky Jana

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.7.2011 18:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Můj hedvábník začal kokrhat asi ve 4 měsících. M.

12.7.2011 19:53
chovatel.slepic

XXX.XXX.245.51

Nejsem až takoví odborník ale kohoutovi začnou růst kolem 5-6 měsíce kokrhat kolem 4-5měsíce možná i dýl a pojímat mě začal v 5 měsících.:-)

12.7.2011 20:50
blade

XXX.XXX.74.107

smajlíkTak to je zajímavé,mě už kokrhá 7.týdení vlašák (koroptví),ještě to musí tochu vyladit:-)),ale pokaždé odpovídá na kokrhání svého otce.smajlíkostruhy ,ty se začínají objevovat kolem 5.-6.měsíce.

12.7.2011 20:55
janahol

XXX.XXX.60.169

No ten náš se naučil krásně kdákat smajlík přesně jak slepice co právě snesla vajíčko, ale od sousedů slyší kokrhat jiného kohouta, tak snad mu to dojde, že má taky kokrhat smajlík Ten co jsme měli před tím kokrhal krásně a krásně slepicím "zpíval" ale byl agresivní, tak nakonec skončil v papiňáku.:-) jana

12.7.2011 22:18
lavacca

XXX.XXX.1.3

Ostruhy začínají opravdu růst až kolem 5.měsíce. Kokrhat nám začínají cca 2 měsíční kohoutci (i když se najde i takový, co kokrhá už v měsíci, ale to je spíš výjimka). Navíc ze začátku jsou to spíš skřeky než kokrhání. :-)

13.7.2011 10:03
chovatel.slepic

XXX.XXX.245.51

Já mám teď dva měsíce a jeden týden starýho kohoutka a ten ještě nekokrhá.Je to zdr.Brahmanka:-)

13.7.2011 16:19
deaf lukas

XXX.XXX.56.200