Vajíčka se 2 žloutky

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.8.2011 12:39
mesič

XXX.XXX.100.81

Dobrý den, máme mladou kuřici, která cca 1 měsíc snáší. Je to plymutka. Má skoro každý den vejce, někdy vynechá, ale měla už asi 6x vajíčko se dvěma žloutky. Je o dost větší než vajíčka, která snáží normálně. Dříve jsem četla, že to může být porucha vaječníků apod., ale není to třeba jen tím, že je mladá? Nebo nemá nedostatek nebo naopak přebytek nějakých vitamínů nebo minerálů? Ještě máme stejně dlouho sasexu a ta nesnáší vůbec smajlík, ale četla jsem, že těm to trochu trvá..Děkuji za odpověď

12.8.2011 14:20
janahol

XXX.XXX.60.169

Dobrý den, nejsem odborník a ani nemám nijak moc zkušeností s chovem, ale jedna z mých hybridek také začínala s dvoužloutkovými vejci. Trvalo to asi dva měsíce a pak dvoužloutková vejce úplně vymizela, takže si myslím, že to může být i tím, že začíná snášet. Třeba někdo bude mít jiný názor, já píši jen svou osobní zkušenost. Jana

12.8.2011 18:04
uška

XXX.XXX.253.239

Ubrat bílkovin v krmivu, to může být jedna z příčin,

12.8.2011 18:19
deaf lukas

XXX.XXX.161.251

Pamatuji si, že před pár lety jedna hnědá hybridka začala snášet vejce s dvěma žloutkama, ale za pár dní už normálně snesla a dvoužloutky už nikdy.
pup

13.8.2011 11:30
m.l.

XXX.XXX.209.24

To se někdy stane, že do vejcovodu spadnou 2 žloutky a společně se obalí bílkem a skořápkou. Je to většinou na začátku snášky a upraví se to. Bílkoviny bych ubrala proto, že při přebytku sice začínají dříve snášet ale menší vajíčka než by měla.

13.8.2011 15:17
mesič

XXX.XXX.182.1

Dobrý den, děkuji za rady. Přemýšlím, jak ubrat bílkoviny. Slepice dostávají 2x denně směs:
a) vařené bezvaječné těstoviny
b) vařené brambory