Wyandotky zlaté modře lemované

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.3.2012 20:02
irokez

XXX.XXX.35.203

Dobrý den,

barevné rázy zlaté modře, bíle a černě lemované wyandotky jsou nějak geneticky provázané, nebo přesněji např.při odchovu po modře lemovaných rodičích se vyštěpí i jiné barvy?
Děkuji všem za vysvětlení, jsem začátečník;-)

28.3.2012 20:06
joginger

XXX.XXX.127.37

Z vlastní zkušenosti se z modrozlatých rodičů vyklubali bílozlaté, černozlaté a modrozlaté.:-)

28.3.2012 21:41
blackmoor

XXX.XXX.194.241

Keď už je reč o tých farbách. Neviem sa rozhodnúť, medzi farebnými rázmi, páčia sa mi všetky. Bohužiaľ nemám možnosť rozdeľovať hejno. Premýšlala som, že keby som mala povedme 2-3 sliepočky z rôznych farieb a len jedného kohútika, čo by bolo z ich potomkov? Boli by to také čudné mixované sliepočky neštandardných farieb alebo by boli skôr po jednom z rodičov? Genetike farieb u sliepok vôbec nerozumiem, keby to bol pes, tak viem na čom som, ale toto je pre mňa španielska dedina.

29.3.2012 14:39
joginger

XXX.XXX.127.37

Mě i přes snahu si něco nastudovat taky uniká, ale pokud se z modrozlaté vyklube modrozlata, černozlatá a bílozlatá tak tyhle bych se pohromadě chovat nebála. Ale třeba mě někdo opraví.smajlík

8.4.2012 13:57
irokez

XXX.XXX.143.90

A bíle lemované štěpí taky? Když budu mít po modře lemovaných bíle lemované, co se z nich vylíhne?

8.4.2012 15:39
marysh

XXX.XXX.151.98

Tak asi tak : modrá barva v lémech u tohoto plemena je založená heterozygotně.To znamená,že tato modrá je vlastně černá rozředěná bílou na modrou. Proto štěpení zpatky na bílou,černou.:-)

8.4.2012 16:57
irokez

XXX.XXX.143.90

díky moc, už vím co čekat:-). naštěstí znám neslušná:-|slova jako homozygot, heterozygot, recesivní, dominantní atd

8.4.2012 18:38
peter z bratislavy

XXX.XXX.188.74