Dobrý deň,
úvodom by som chcel poznamenať, že som si prešiel staré príspevky na fóre a čo/to som si už o začatí chovu hydiny prečítal, no nikde som sa nedopátral, koľko peňazí treba mať k dispozícii pre začiatok. Keďže som začiatočník, určite by som opomenul nejakú položku, preto si veľmi rád nechám od Vás, skúsenejších chovateľov, poradiť.
K dispozícii mám iba priestor ( a snáď nejaké maličkosti typu kŕmidlo, napájačka a pracovné náradie ).
Zaujímala by ma najmä cena výstavby nového kurína pre cca 5-6 ks hydiny stredne ťažkého plemena.
( uvítam aj rady k samotnej stavbe, pretože po prečítaní všetkých článkov a názorov mám z toho akurát v hlave chaos, uvažujem nad niečim obdobným, ako je na priloženom obrázku.
Vopred ďakujem za Vaše cenné rady a pripomienky
Milan.P

XXX.XXX.25.249
kurník pro asi 12 slepiček jsem si udělal z osb desek,nezateplenej,hranolky a nějaký prkýnka a okno jsem mněl na zahradě tak vyšel na cca 3000 + oplocení cca 2000 + krmení,vitamíny.Mněl jsem i vlastní kuřata a po ročním vyúčtování jsem lehce v mínusu,asi 400 Kč.
Doporučuji si koupit tuto knihu,která je vzácností a od 15.1,2013 ji nabízí antikvariát v Bardějově
(zasílají poštou)
Je tam vše co je potřeba na stavbu chovatelských zařízení.Nechá se podle toho zhruba spočítat na kolik vás to vyjde,ale hlavně tam jsou podrobné plánky všeho..
Objednal bych si jí,ale kolega už jí vlastní,tak vždy půjčí
http://qtaugly.emporium.sk/Drobne_stavby.sgid.288984.html
Uživatel s deaktivovaným účtem

macd
napsal(a):
Skúsim položiť otázku inak:
Koľko financií ste na začiatku investovali do svojho chovu vy? ( aspoň približne, do akých položiek a pod. )
V prípade, že otázku považujete za indiskrétnu alebo nemiestnu, tak ju prosím ( opäť ) ignorujte, vopred vďaka
Jde o to,zda-li si budete vše dělat sám a koupíte jen materiál.A,zase,kde?Pak nákup drůbeže-zda-li budete preferovat čistokrevný chov,nebo hybridky? Všade jsou obchodníci s různými cenami,takže poradit-jo to je pak skutečně "rada nad zlato".
keltlv