Zdravím,
já jsem začátečník zakrslých kachen. Na podzim jsem si koupil zakrslou žlutou kachnu. Myslel jsem, že budu ji mít na okrasu. Nakonec jsem si to rozmyslel a chci množit čistokrevná kačátka. Protože zakrslé kachny jsou moje oblíbený drůbež! Bohužel jsem nesehnal žlutýho kačera, proto jsem si pořídil bílýho kačera, aby ta žlutá kachna nebyla smutná. Na jaře se mi podařilo sehnat žlutýho kačera. A potom jsem si pořídil i dvě kachny (bílou a kříženou, kříženou kachnu jen na okrasu a ne na množení), aby ten bílý kačer nebyl sám.
Potřeboval bych psát s chovateli, kteří věnují zakrslým kačenám. Chci se učit, jak se chovají zakrslé kačeny na výstavy, apod.
P.S. Já jsem neslyšící, proto píšu s trochou chybou
Pořídil jsem si žlutýho kačera. Před cestou pro novýho kačera jsem neměl možnost vidět na fotky toho kačera. Jak jsem přijel a uviděl na kačera, tak mi připadal, že má dlouhý krk a trochu delší zobák. Neměl jsem ho vzít, ale cesta by byla pro mě zbytečná? Proto jsem ho vzal.
Fotka trochu zkresluje - kačer má skutečně tmavou hnědou hlavu (nevím, jak mám popsat, jakou barvu má)
Vlevo bílý kačer, uprostřed nějaká kříženka (nenechám na množení) a vpravo bílá kachna
Teď mi líhnou 9 káčat - matka je žlutá kachna.
Tak nejsem jist, jestli ten žlutý otec je barevně křížený 8 káčat jsou na světě, jedno je zatím ve vajíčku.
Foto - takových "tmavých" mám tři
Poslední fotka
Jak mám chápat? Kdyby ta žlutá kačka byla pářena s jiným kačerem, tak zakrslý bílý kačer (normálně zavírám, jen občas se mi stalo, že ohrádka spadla, tak mi utekl s její kačenou), pižmák (nechce se mi věřit, že by byl schopen ji oplodnit, když kachna je malá) a divoký kačer (bohužel žijí tady).