Jak poznám stáří slepic?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
29.6.2014 17:45
adush09

XXX.XXX.48.3

Dobrý den,
jsem chovatelský začátečník. Slepice jsem pořizovali na rychlo a za velkého deště, takže jsme se ve zmatku zapomněli chovatele zeptat jak jsou slepice staré. Jiné druhý co tam měl ( byli jsem se tam podívat již dříve) měli snášet hned, tak jsem předpokládali, že to bude i u těch našich.
Bohužel omyl, máme je doma už měsíc a stále nesnáší. Můžete mi někdo prosím poradit kolik by jim mohlo být přibližně týdnů? Kdy mohu očekávat vajíčka?

Krmím šrotem, bohužel špatným N1 při koupi jsem myslela, že budou snášet každým dnem. Což se nestalo. Jinak dáváme i pšenici, ale ta jim moc nejede. Trávu, namočené pečivo, zbytky z kuchyně.
Poradíte mi prosím nějaké vitamíny? Jestli se jim nějaké dávají?

Děkuji všem za odpovědi.

29.6.2014 20:28
začátek

XXX.XXX.18.82

Dobrý večer,to na obrázku bych řekl,že je na 99,9% kohout.smajlík

29.6.2014 20:49
ondře.j.

XXX.XXX.78.37

začátek napsal(a):
Dobrý večer,to na obrázku bych řekl,že je na 99,9% kohout.smajlík

Asi jste neviděl nikdy kohouta, že !?smajlík Jinak to je slepice, která má do 20 týdnů víc ne. Snášku začne do měsíce smajlík

29.6.2014 22:00
adush09

XXX.XXX.48.3

Kohout? To bych neřekla a to tomu absolutně nerozumím.

29.6.2014 22:01
adush09

XXX.XXX.48.3

Děkuji snad ano, tak jsem to tak nějak tipovala...

29.6.2014 22:02
pajakrejcirikova

XXX.XXX.140.21

Tak slepice je to určitě a né kohout.První slepice jsem měla také hybridky,namíchala jsem si druhy a každé snášeli jinak od 20-25týdnů.Krmili jsme zrovínka podobně jako vy.Takže musíte vydržet.smajlík

30.6.2014 09:02
adush09

XXX.XXX.48.3

Dobrý den, jak to myslíte hybridky? Že to nejsou ISA BROWN? Slepic mám pět a jen tyto.

30.6.2014 09:37
ovecka

XXX.XXX.171.70

ISA BRAWN je hybridní linie, nikoli plemeno. Takže máte doma hybridky smajlík Dana

30.6.2014 09:38
ovecka

XXX.XXX.171.70