Prosíme pozor na ZE-KA (Zdena krutilová)

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

25.10.2012 11:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.162.118

Prosíme pozor na firmu ZE_KA Zdeny K. na tyto stránky: http:// www.chovdrubeze-olomouc.cz/
jsou zcela nepravdivé a naletí zejména důvěřivý důchodci. Paní Krutilovou známe už nějakou dobu. Vozili jsme jí jako Magnumtaxi drůbež. Nebyla cesta, kdy by nebyl problém. Zvířata nacpaná v krabicích, do aut nám je rvala bez řešení toho, zda mají přívod vzduchu nebo ne. Za účelem prodeje byla schopná ledasčeho(třeba nám je chtěla nacpat na střechu a přivázat, nebo nám je dala na přední sedadlo a neviděli do zrcátka, ani nediskutovala) Zvířata jsme během cesty kontrolovaly a báli se, co zase bude. Kachňata předražená, popř. uhynulá (za hodinu převozu vám kachně úplně neztuhne neztuhne, pokud je venku 30 °C), domluvená cena neodpovídala tomu, co poslala, velikost drůbeže také ne. Bohužel jsme to odnášeli nejvíce, protože to paní Krutilová sváděla na nás. Minulý týden poslala přes moji kamarádku, která jela soukromě, opět problém, opět vina hozená na přepravu. Musím podotknout, že jak já, tak kamarádka a ostatní řidiči si prošli školením na veterině.Takže na převoz zvířat máme školení a čistě svědomí. Slepice, které o víkendu poslala, byli evidentně nemocné(slepice po vybalení z krabice byli zprůjmované a zkoprnělé) a jedna po druhé hyne... Dejte si na paní pozor, nemá drůbežárnu ! Zvířata vozí z nejmenované drůbežárny, možná z více a slepice atd. skladuje doma v pidi klecích, nebo jsou několik hodin, bych řekla, že i dní v krabicích, bez jídla a pití. Znovu prosím o pomoc, třeba si to přečtou děti, popř. vnoučata důchodců a tím pádem předejdou problémům. Moc děkujeme )už se na to nemůžeme dívat, jak podvádí lidi a účtuje si nehorázné peníze(i za krabici banánovku z hypernovy si účtuje 70kč za jednu!).

Neregistrovaný uživatel

25.10.2012 11:46
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.191.213

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Prosíme pozor na firmu ZE_KA Zdeny K. na tyto stránky: http:// www.chovdrubeze-olomouc.cz/
jsou zcela nepravdivé a naletí zejména důvěřivý důchodci. Paní Krutilovou známe už nějakou dobu. Vozili jsme jí jako Magnumtaxi drůbež. Nebyla cesta, kdy by nebyl problém. Zvířata nacpaná v krabicích, do aut nám je rvala bez řešení toho, zda mají přívod vzduchu nebo ne. Za účelem prodeje byla schopná ledasčeho(třeba nám je chtěla nacpat na střechu a přivázat, nebo nám je dala na přední sedadlo a neviděli do zrcátka, ani nediskutovala) Zvířata jsme během cesty kontrolovaly a báli se, co zase bude. Kachňata předražená, popř. uhynulá (za hodinu převozu vám kachně úplně neztuhne neztuhne, pokud je venku 30 °C), domluvená cena neodpovídala tomu, co poslala, velikost drůbeže také ne. Bohužel jsme to odnášeli nejvíce, protože to paní Krutilová sváděla na nás. Minulý týden poslala přes moji kamarádku, která jela soukromě, opět problém, opět vina hozená na přepravu. Musím podotknout, že jak já, tak kamarádka a ostatní řidiči si prošli školením na veterině.Takže na převoz zvířat máme školení a čistě svědomí. Slepice, které o víkendu poslala, byli evidentně nemocné(slepice po vybalení z krabice byli zprůjmované a zkoprnělé) a jedna po druhé hyne... Dejte si na paní pozor, nemá drůbežárnu ! Zvířata vozí z nejmenované drůbežárny, možná z více a slepice atd. skladuje doma v pidi klecích, nebo jsou několik hodin, bych řekla, že i dní v krabicích, bez jídla a pití. Znovu prosím o pomoc, třeba si to přečtou děti, popř. vnoučata důchodců a tím pádem předejdou problémům. Moc děkujeme )už se na to nemůžeme dívat, jak podvádí lidi a účtuje si nehorázné peníze(i za krabici banánovku z hypernovy si účtuje 70kč za jednu!).

Tak na ni pošlete veterinu a hygienu a pak i ochránce zvířat.

Neregistrovaný uživatel

25.10.2012 12:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.207.198

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Prosíme pozor na firmu ZE_KA Zdeny K. na tyto stránky: http:// www.chovdrubeze-olomouc.cz/
jsou zcela nepravdivé a naletí zejména důvěřivý důchodci. Paní Krutilovou známe už nějakou dobu. Vozili jsme jí jako Magnumtaxi drůbež. Nebyla cesta, kdy by nebyl problém. Zvířata nacpaná v krabicích, do aut nám je rvala bez řešení toho, zda mají přívod vzduchu nebo ne. Za účelem prodeje byla schopná ledasčeho(třeba nám je chtěla nacpat na střechu a přivázat, nebo nám je dala na přední sedadlo a neviděli do zrcátka, ani nediskutovala) Zvířata jsme během cesty kontrolovaly a báli se, co zase bude. Kachňata předražená, popř. uhynulá (za hodinu převozu vám kachně úplně neztuhne neztuhne, pokud je venku 30 °C), domluvená cena neodpovídala tomu, co poslala, velikost drůbeže také ne. Bohužel jsme to odnášeli nejvíce, protože to paní Krutilová sváděla na nás. Minulý týden poslala přes moji kamarádku, která jela soukromě, opět problém, opět vina hozená na přepravu. Musím podotknout, že jak já, tak kamarádka a ostatní řidiči si prošli školením na veterině.Takže na převoz zvířat máme školení a čistě svědomí. Slepice, které o víkendu poslala, byli evidentně nemocné(slepice po vybalení z krabice byli zprůjmované a zkoprnělé) a jedna po druhé hyne... Dejte si na paní pozor, nemá drůbežárnu ! Zvířata vozí z nejmenované drůbežárny, možná z více a slepice atd. skladuje doma v pidi klecích, nebo jsou několik hodin, bych řekla, že i dní v krabicích, bez jídla a pití. Znovu prosím o pomoc, třeba si to přečtou děti, popř. vnoučata důchodců a tím pádem předejdou problémům. Moc děkujeme )už se na to nemůžeme dívat, jak podvádí lidi a účtuje si nehorázné peníze(i za krabici banánovku z hypernovy si účtuje 70kč za jednu!).

To co popisujete je katastrofa, ale, ruku na srdce, máte na tom taky trochu podíl. Když se vžiju do Vaší situace, já osobně bych prostě nepřevzala k převozu zvířata, která jsou viditelně nemocná, nevhodně "zabalená" a pod. Prostě bych odmítla. To samé, když píšete, že Vám paní nacpala krabice na přední sedadlo a nediskutovala...
Především bych nediskutovala já s ní. Auto je moje, já za něj i za náklad zodpovídám a tak taky já rozhoduji, jak a kde bude případný náklad umístěn. A pokud vidím, že zvířata nemohou dýchat, tak je k transportu vůbec nepřevezmu, ať si je paní odveze sama. To je takový problém odmítnout?

Neregistrovaný uživatel

25.10.2012 13:04
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.162.118

Paní je má v krabici stejné jako jiní, přístup vzduchu mají, a měli, kontroluje se to a pokud to není dostatečné, udělají se navíc. Paní se do toho pořád montovala, klidně by i sedačky vyhodila, jen aby to tam nacpala. Bohužel, není čas na to, aby se zvířata vybalila a kontrolovala před odjezdem, zda-li jsou nemocná či nikoli, nebo dokonce uhynulá. To by myslím Vás jako odesílatele ani nenapadlo, tam vložit uhynulé nebo nemocné zvíře. Cesta je naplánovaná na určitý čas, a pokud bych měla kontrolovat každou zásilku, tak na cestě strávím dva dny....Od paní se nepoveze už nic, tim jsem si jistá, myslím, že je spousta chovatelů, kteří přepravu ocení a dají do přepravy zvířata silná a zdravá tak, aby převoz zvládla. Této paní napíšete: vejde se mi tam toho jen tolik a tolik, a ona je stejně připravená s krabicemi navíc a prostě to tam cpe, hlava nehlava. Byli jsme hloupý, že jsme pro ní jezdili, protože jsme jako koneční to odnesli, ale jen chci uvést na pravou míru, že to není chyba naše (jen z části - že jsme jí to pitomci vozili), ale zejména její, protože jako překupnice neví o drůbeži lautr nic a pokud samozřejmě k úhynu dojde, je chyba na straně převozce. A to ona ví moc dobře. jen škoda, že plno lidí to řeší pozdě - až když uhyne třeba více než 2 ks, a ty před tím spálí, protože každé uhynulé zvíře se odesílá na pitvu k zjištění příčiny smrti. Tak se ukáže, zda - li by ta slípka uhynula z nedostatku vzduchu, z přehřátí nebo z jiného existenčního důvodu. Proto apeluji u na jiné chovatele... Ale slepice přeci neuhyne 24 hod po převozu, když už po převozu byla evidentně nemocná(zprůjmovaná, apatická, nemohla si stoupnout na nohy a motala se - vezli jsme více drůbeže a po vybalení, kdy si to příjemce kontroloval se slepice ihned na nohy staví a zajímá se), když jela v autě pouhou 1,5 hod...Jeli s námi i jiná zvířata, mnohem náchylnější a byli v pořádku dovezená na místo určení. Proto ještě dodám: Pokud by se opravdu stalo, že během převozu dojde k úhynu, nebo po převozu do 2 hod, musíte převozce kontaktovat ,aby se mohla udělat následná pitva(která není drahá, a přepravce si jí hradí sám), aby se zjistila příčina úhynu zvířete a tak mohlo dojít i k vyloučení k pochybení přepravce, nebo pochybení ze strany chovatele. Bohužel některá zvířata uhynou z příčin stresu(zástavy srdce), ale to je neovlivnitelné. Bohužel. Proto ty pitvy :-) Tady jde hlavně o to, varovat starší lidi před touto paní, protože zrovna oni jsou její přední odběrci a doplácí na to.

Neregistrovaný uživatel

25.10.2012 14:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.207.198

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Paní je má v krabici stejné jako jiní, přístup vzduchu mají, a měli, kontroluje se to a pokud to není dostatečné, udělají se navíc. Paní se do toho pořád montovala, klidně by i sedačky vyhodila, jen aby to tam nacpala. Bohužel, není čas na to, aby se zvířata vybalila a kontrolovala před odjezdem, zda-li jsou nemocná či nikoli, nebo dokonce uhynulá. To by myslím Vás jako odesílatele ani nenapadlo, tam vložit uhynulé nebo nemocné zvíře. Cesta je naplánovaná na určitý čas, a pokud bych měla kontrolovat každou zásilku, tak na cestě strávím dva dny....Od paní se nepoveze už nic, tim jsem si jistá, myslím, že je spousta chovatelů, kteří přepravu ocení a dají do přepravy zvířata silná a zdravá tak, aby převoz zvládla. Této paní napíšete: vejde se mi tam toho jen tolik a tolik, a ona je stejně připravená s krabicemi navíc a prostě to tam cpe, hlava nehlava. Byli jsme hloupý, že jsme pro ní jezdili, protože jsme jako koneční to odnesli, ale jen chci uvést na pravou míru, že to není chyba naše (jen z části - že jsme jí to pitomci vozili), ale zejména její, protože jako překupnice neví o drůbeži lautr nic a pokud samozřejmě k úhynu dojde, je chyba na straně převozce. A to ona ví moc dobře. jen škoda, že plno lidí to řeší pozdě - až když uhyne třeba více než 2 ks, a ty před tím spálí, protože každé uhynulé zvíře se odesílá na pitvu k zjištění příčiny smrti. Tak se ukáže, zda - li by ta slípka uhynula z nedostatku vzduchu, z přehřátí nebo z jiného existenčního důvodu. Proto apeluji u na jiné chovatele... Ale slepice přeci neuhyne 24 hod po převozu, když už po převozu byla evidentně nemocná(zprůjmovaná, apatická, nemohla si stoupnout na nohy a motala se - vezli jsme více drůbeže a po vybalení, kdy si to příjemce kontroloval se slepice ihned na nohy staví a zajímá se), když jela v autě pouhou 1,5 hod...Jeli s námi i jiná zvířata, mnohem náchylnější a byli v pořádku dovezená na místo určení. Proto ještě dodám: Pokud by se opravdu stalo, že během převozu dojde k úhynu, nebo po převozu do 2 hod, musíte převozce kontaktovat ,aby se mohla udělat následná pitva(která není drahá, a přepravce si jí hradí sám), aby se zjistila příčina úhynu zvířete a tak mohlo dojít i k vyloučení k pochybení přepravce, nebo pochybení ze strany chovatele. Bohužel některá zvířata uhynou z příčin stresu(zástavy srdce), ale to je neovlivnitelné. Bohužel. Proto ty pitvy :-) Tady jde hlavně o to, varovat starší lidi před touto paní, protože zrovna oni jsou její přední odběrci a doplácí na to.

Přesně jak píšete, pro takovou "chovatelku" prostě nic nevozit.
Nechtěla jsem Vás nijak obviňovat ... spíš jen nadhodit, že po první takové zkušenosti bych s ní víckrát nespolupracovala. Ať se stará.
Určitě mnoho jiných chovatelů Vaše služby uvítá. I když po pravdě řečeno... já osobně bych takto nenakupovala. Chci zvíře vidět, než ho zaplatím, takže si pro zvířata jezdím sama.
Na druhou stranu je fakt, že dost lidí tu možnost nemá a zejména důchodci jsou rádi, když jim to někdo přiveze až před barák.

Neregistrovaný uživatel

26.10.2012 19:37
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.252.226

Když už jsme u toho. Magnumtaxi funguje nadále???

Neregistrovaný uživatel

26.10.2012 20:40
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.0.22

Kéž by fungovalo Magnum!!! Byli ze všech cenově nejrozumnější a naprosto spolehliví. Ostatní nevědí, co si říct
nebo ještě lepší - vyberou od kupujícího za zvířata peníze a nechají si je.. ...Toť naše zkušenost, a to jsme svěřili zvířata známým- nikoli naprosto cizím lidem...

Neregistrovaný uživatel

30.10.2012 20:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.162.118

Lidicky zlati,to tak zahreje krasne na srdicku.Bohuzel Magnumtaxi zatim nefunguje a nevime jestli to dame zase dohromady.Bohuzel,mame hodne starosti s detmi,ktere mame a nezvladame jeste planovat cesty.Obcas jedeme na nekterych trasach,ale nejde vytizit jednim autem celou CR a dnes kazdy kouka penize,a nekdy je pro nektere dost i 300.Nikdy bychom si nedovolili neposlat castky za zvirata Vami sverena.A diky tem co po nas pokracovali a penize ,,sbalili,, udelali akorat jen to,ze lide na prepravy zanevreli.Take i spousta chovatelu ma problemy s prodeji kvuli doprave.Je nam to lito,ale momentalne jsou pro nas dulezitejsi nase ratolesti,a ne riskovani zivotu na silnicich CR.I tak dekujeme za projeveni prizne.Vazime si toho.

xxxxx.xxx.x

4.3.2015 10:39
xxxxx.xxx.x

XXX.XXX.100.110

To vše není pravda. Prosím vás, škoda, že jsem si to přečetl až teď, vždyť Magnumtaxi přestalo jezdit právě proto, že jím tahle paní, co posílá drůbež, přestala dávat zásilky k rozvozu, neboť vždy přijeli pro zásilky nějakým osobním autem a to již měli plné z větší části a když tam ještě naložili ty její zásilky, tak se ani nemohli divit, že to udusili cestou. Slyšel jsem osobně, jak jim paní nadávala, že takhle se to převážet nedá a že už jim žádnou zásilku k rozvozu nedá. No a to se i stalo a proto tahle reakce.

bikerr

27.4.2016 07:04
bikerr

XXX.XXX.11.83

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Lidicky zlati,to tak zahreje krasne na srdicku.Bohuzel Magnumtaxi zatim nefunguje a nevime jestli to dame zase dohromady.Bohuzel,mame hodne starosti s detmi,ktere mame a nezvladame jeste planovat cesty.Obcas jedeme na nekterych trasach,ale nejde vytizit jednim autem celou CR a dnes kazdy kouka penize,a nekdy je pro nektere dost i 300.Nikdy bychom si nedovolili neposlat castky za zvirata Vami sverena.A diky tem co po nas pokracovali a penize ,,sbalili,, udelali akorat jen to,ze lide na prepravy zanevreli.Take i spousta chovatelu ma problemy s prodeji kvuli doprave.Je nam to lito,ale momentalne jsou pro nas dulezitejsi nase ratolesti,a ne riskovani zivotu na silnicich CR.I tak dekujeme za projeveni prizne.Vazime si toho.

Velmi důrazně varuji před koupí drůbeže u této, CHOVATELKY, drůbež jsem objednal na smluvený termín, jelikož se neozývala jak slíbila volal jsem sám, poprvé byla zaneprázněna, jídlem v restauraci a po druhé jsem volal ve smluvenou dobu a po asi 5 min.prohlédávání poznámek mě bylo sděleno že si mou objednávku asi někde založila nebo jen asi napsala na kousek papíru v autě a že zvířata prostě nejsou a ať si počkám do příště(DO KVĚTNA)!Jsem pracovně hodně vytížen a tak jsem vše směřoval na smluvený víkend, doma vše nachystané pro drůbež a pí.podnikatelka na moji reakci že to takto nelze dělat sdělila ať si trhnu a práskla telefonem.No rozjel jsem se do působiště oné dámy abych se poptal místních co je zač, to co jsem se dověděl mě nepřekvapilo ale docela nas..ralo.Zvířata v zuboženém stavu, je to obyčejná překupnice žádná chovatelka, neskutečnej bordel a smrad, zásilkové služby s ní nechtějí mít nic společného, nejraději ale zvířata posílá nemá ráda osobní odběry aby ostatní neviděli co je tam za humus.Dejte přednost soukromým chovatelům a ne natahanému bordelu z velko množíren z Polska a nebojte se psát o těchto podvodnících.

27.4.2016 14:00
ička

XXX.XXX.136.53

Prosím napište odkud tato paní je, asi jsem se nechala také napálit, do telefonu byla líbezná a vstřícná a hýřila radami a nakonec mi drůbež vrazila na ulici v bedně a zmizela v baráku.Moje chyba.

27.4.2016 14:10
ička

XXX.XXX.136.53

Podařilo se mi načíst adresu na stránkách, dříve to nějak nešlo.Nevím jestli jde o stejnou paní, do telefonu se představovala pod jiným jménem a drůbež v bedně mi byla hozena na ulici u rod.domu také u Olomouce.

Neznámámam

9.6.2021 17:39
Neznámámam

XXX.XXX.97.124

Dobrý den, s tímto jednáním sem se ještě nesetkala, objednaná drůbež a odjíždím s polovinou protože údajně paní drůbež prodala, před mým příjezdem. Po ujetí 80km mi zde zmíněná paní telefonuje, že ji ta moje údajně prodaná drůbež zbyla, že si pro ni můžu přijet. Sem naštvaná opravdu.

Přidejte reakci

Přidat smajlík