Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.10.2016 10:54
spano

XXX.XXX.121.95

Niekoľko rokov som sa pokúšal vyrobiť hrvoľaté lahore zdá sa, že sa mi to už podarilo.Myslím, že budú fúkať ešte viac.sú to 2016.Tak sa pozrite ako to vyzerá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.10.2016 12:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Několik let jste je šlechtil? Tak nafoťte další jedince, protože tento holoubek je pouze nemocný, nikoliv vyšlechtěný. Také jsem již měl volaté adany a PH.

12.10.2016 18:05
spano

XXX.XXX.234.57

No nemocný určite nieje, pobavil ste ma, mám malú veterinu na vysokej škole.preperuje a od 2009 sa s nimi trapim. čo je v tom skúste hádať.

12.10.2016 18:19
Ufák

XXX.XXX.234.252

Vyzerajú zaujímavo...aj keď originál je originál, ale keď sa Vám to páči, držím palec...

12.10.2016 18:29
justovi

XXX.XXX.249.239

Pokud by jste se chtěl něčím takovým podělit s ostatními chovateli, tak určitě ne nějakou hádankou, ale fakty a skutečnostmi. A jedno malé zamyšlení. Vzhledem k tomu, že lahore jsou naší slabostí, mnoho let jsme je chovali a víme moc dobře, co jejich šlechtění obnáší, zcela určitě by bylo vhodnější věnovat úsilí raději zdokonalování klasických lahore. Stále je na nich práce více než dost.

12.10.2016 19:19
mysak

XXX.XXX.33.34

justovi napsal(a):
Pokud by jste se chtěl něčím takovým podělit s ostatními chovateli, tak určitě ne nějakou hádankou, ale fakty a skutečnostmi. A jedno malé zamyšlení. Vzhledem k tomu, že lahore jsou naší slabostí, mnoho let jsme je chovali a víme moc dobře, co jejich šlechtění obnáší, zcela určitě by bylo vhodnější věnovat úsilí raději zdokonalování klasických lahore. Stále je na nich práce více než dost.

To je jako volatej hýl - dolnobavorský voláč...

12.10.2016 22:00
tono

XXX.XXX.23.24

Zajímavé reakce na toto téma. Nechápu, proč by se chovatel nemohl zabývat vyšlechtěním nové variety, kresby, barvy nebo dokonce plemene ? Je pravda, že na vstupním snímku je jenom jeden "volaty" holub, takže o nějakém šlechtění by se dalo polemizovat, ale otázka třeba na " justovi". Lahore jsou vaši slabosti, mnoho let jste je chovali, proč tedy nevěnujete úsilí zdokonalovaní klasických lahore, když je práce na nich víc než dost ? Ať si každý chová, co se mu líbi a v čem najde uspokojení, určitě mu tento záměr nikdo z nás nesponzoruje. Takže "spano", dejte sem více fotek, abychom si nemuseli myslet, že ten volatý lahorák je nemocný a podělte se s námi o know how. =to=.

13.10.2016 01:23
rgreen

XXX.XXX.86.102

Třeba pánovi nestojí úsilí na zdokonalování klasických Lahore až natolik za to, protože je fanoušek volatých holubů... A postrádá u nich jejích typickou kresbu, možná i nějaký typový rys... Osobně třeba chovám Košoa kteří pocházejí z voláčů, a u kterých tak je mírně fouklý holub tolerován, a není to posuzováno jako vážná vada, avšak jedná se o jev nežádoucí který je třeba potírat. Osobně ale musím říct že to tomu holubovi když je některý pěkně přifouklý a nemá podvěšené vole což se u fouklých zrovna stává, dle mě sluší.. Bohužel pro něj..

13.10.2016 07:57
postak

XXX.XXX.76.66

spano napsal(a):
No nemocný určite nieje, pobavil ste ma, mám malú veterinu na vysokej škole.preperuje a od 2009 sa s nimi trapim. čo je v tom skúste hádať.

Nechápu ty kritiky držím palce.Podle Vašeho profilu bych odhadoval ty gentské voláče.

13.10.2016 09:15
1372006

XXX.XXX.160.35

postak napsal(a):
Nechápu ty kritiky držím palce.Podle Vašeho profilu bych odhadoval ty gentské voláče.

Toľko kriku pre nič za nič, každý zodpovedá sám sebe, čo robí alebo šľachtí... Pokiaľ má z toho radosť a podarí sa mu dosiahnuť predstavu ako ten holub má vyzerať, netreba to ihneď kritizovať a zatracovať.
Mne osobne sa ten holub - hrvoliak páči a pokiaľ by ich bolo celé spoločenstvo, tak radosť na to pozerať. V podstate je to práca na niekoľko rokov alebo až dekád, spojiť do jedného celku telesné tvary hrvoliaka a nádhernej kresby holubov.
V zahraničí sa v šľachtení mnohých nových plemien pokračuje, stačí spomenúť bavorského, holandského brčkavého alebo juhobavorského hrvoliaka - pri ktorom je nádherná kombinácia farby a postavy, atď. Ono, kto tomu rozumie aj niečo zmyslutvorné aj vyšľachtí.
Priam iskrivé poznanie, že aj u nás / Sk/ sa o to niekto aj pokúsi..Pri tej letargii... Stačí spomenúť, aké peripétie rokmi sprevádzané pozorujeme, pri obnove bratislavských krátkozobých letúnov. Keď špecializovaný klub namiesto podpory, si pozýva zo zahraničia tzv. odborníkov na znemožnenie existencie týchto holúbkov.

13.10.2016 17:39
justovi

XXX.XXX.249.239

Bohužel je patrno, že mnozí chovatelé náš příspěvěk nepochopili.To však není podstatné. Co je důležitější - velmi by nás, ale možná i jiné chovatelé, kdyby se zde mohlo vložit více a detailnějších fotografií těchto holubů a prezentovat tak výsledky šlechtitelské práce od roku 2009, případně, jakým způsobem bylo postupováno.

13.10.2016 20:40
ragnar

XXX.XXX.112.71

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Několik let jste je šlechtil? Tak nafoťte další jedince, protože tento holoubek je pouze nemocný, nikoliv vyšlechtěný. Také jsem již měl volaté adany a PH.

Radši nam napiš co jsi jestě neměl

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2016 10:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

ragnar napsal(a):
Radši nam napiš co jsi jestě neměl

Tutově jsem ještě neměl ragnara

14.10.2016 19:40
ragnar

XXX.XXX.112.71

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tutově jsem ještě neměl ragnara

A mět nebudeš

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2016 19:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

ragnar napsal(a):
A mět nebudeš

Měl jsem již Axu, tak toho nechme. Já to nemyslel zle s tím voláčem lahore a volatým adana a ph. Ať se každému z nás chovatelů daří jak si přeje.

Zdraví Martin.

21.10.2016 07:02
jenca

XXX.XXX.161.27

Nemůžu si pomoct ale já na prvním obrázku taky nevidím žádnou šlechtitelskou práci. Žádný náznak přílivu jiné krve ani alespoň lehce zvětšenou volatost u ostatních holubů na fotce. Fouklý lahorák s neutaženým peřím na krku ve mně taky vyvolává podezření že je nemocný, nemyslím to urážlivě, ale u té fotky to je první co člověka napadne.

21.10.2016 07:16
ccira

XXX.XXX.66.102

Zdravím Tě Miro.

Taky by mě zajímalo, jak jsi toho dosáhl, tak se pochlub. Jirka, Hodonín.

21.10.2016 09:40
2mazutak

XXX.XXX.90.153

Zdravím.jestli se to chovateli líbí je jeho věc, ovšem pokud bude osamocen, jeho snahy skončí smrtí chovatele.ono ani klasických chovatelů lahoráků moc není, a jestli se potom časem takový výtvor dostane nějakou pokoutnou cestou do chovů klasických lahoráků, může to pro ně znamenat ne lahore, ale la dole, protože bez přilití krve voláčů to nepůjde.známe to u čs.staváků přilitím krve stellerů, nebo mor.pštrosů přilitím krve štraserů, kingů, kde původní vlastnosti plemene vzaly za své.dnes mají staváci problémy se stavěním, pštrosi s plodností a s imunitou, která se potom udržuje farmaky.myslím, že těch plemen na výběr je dost, jak volatých, tak nevolatých, aby se muselo vytvářet jiné, které podle mne nebude mít šanci se prosadit v konkurenci jiných volatých plemen.to se zatím podařilo jen u pštrosa a hanáckého voláče, ale u tohoto výtvoru nestál jednotlivec.pokud na tom nebude pracovat celý klub, je to zbytečná námaha.takto to vidím já.jestli se vám to podaří, budete je mít jen vy, a po vás. uvažoval jste o tom.

21.10.2016 14:37
1372006

XXX.XXX.233.11

2mazutak napsal(a):
Zdravím.jestli se to chovateli líbí je jeho věc, ovšem pokud bude osamocen, jeho snahy skončí smrtí chovatele.ono ani klasických chovatelů lahoráků moc není, a jestli se potom časem takový výtvor dostane nějakou pokoutnou cestou do chovů klasických lahoráků, může to pro ně znamenat ne lahore, ale la dole, protože bez přilití krve voláčů to nepůjde.známe to u čs.staváků přilitím krve stellerů, nebo mor.pštrosů přilitím krve štraserů, kingů, kde původní vlastnosti plemene vzaly za své.dnes mají staváci problémy se stavěním, pštrosi s plodností a s imunitou, která se potom udržuje farmaky.myslím, že těch plemen na výběr je dost, jak volatých, tak nevolatých, aby se muselo vytvářet jiné, které podle mne nebude mít šanci se prosadit v konkurenci jiných volatých plemen.to se zatím podařilo jen u pštrosa a hanáckého voláče, ale u tohoto výtvoru nestál jednotlivec.pokud na tom nebude pracovat celý klub, je to zbytečná námaha.takto to vidím já.jestli se vám to podaří, budete je mít jen vy, a po vás. uvažoval jste o tom.

Neviem ako správne reagovať, aby som nepoužil slová, snáď z ostrejšieho slovníka... v každom prípade každý má právo na svoj názor. Polemizovať pri šľachtení s prílivom krvi od iných plemien a poukazovať, že dochádza k znehodnoteniu pôvodných vlastností, nie je celkom v poriadku.
Predstavte si prečo Nemci vyšľachtili štrasera, keď mohli byť spokojný s moravským pštrosom. Stellera v medzinárodnom merítku zrovnajte s českým stavákom a tak by sme mohli pokračovať. Hanáceho nahradili bavorským hrvoliakom, atď. Skratka mali inú predstavu na exteriér a urobili si to podľa svojho vedomia.
Môžme o tom do nekonečna polemizovať, tvrdiť že to je zbytočná námaha, chovať to bude aj tak len jeden holubár a po jeho smrti plemeno zanikne. Otázka - odpoveď znie, to platí len pre Čechov - Slovákov /?!/, ale nie Nemcov. Koľko nových plemien vyšľachtili len v posledných rokoch a za to nikoho nekritizujú, skôr naopak spoločne riešia vzniknuté problémy...

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.10.2016 14:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

1372006 napsal(a):
Neviem ako správne reagovať, aby som nepoužil slová, snáď z ostrejšieho slovníka... v každom prípade každý má právo na svoj názor. Polemizovať pri šľachtení s prílivom krvi od iných plemien a poukazovať, že dochádza k znehodnoteniu pôvodných vlastností, nie je celkom v poriadku.
Predstavte si prečo Nemci vyšľachtili štrasera, keď mohli byť spokojný s moravským pštrosom. Stellera v medzinárodnom merítku zrovnajte s českým stavákom a tak by sme mohli pokračovať. Hanáceho nahradili bavorským hrvoliakom, atď. Skratka mali inú predstavu na exteriér a urobili si to podľa svojho vedomia.
Môžme o tom do nekonečna polemizovať, tvrdiť že to je zbytočná námaha, chovať to bude aj tak len jeden holubár a po jeho smrti plemeno zanikne. Otázka - odpoveď znie, to platí len pre Čechov - Slovákov /?!/, ale nie Nemcov. Koľko nových plemien vyšľachtili len v posledných rokoch a za to nikoho nekritizujú, skôr naopak spoločne riešia vzniknuté problémy...

Zdravím,

a kdo ty nově vyšlechtěná plemena bude chovat? A kde je bude chovat? A co záchrana vymírajících plemen a rázů, kdo je bude regenerovat a zachraňovat?

Odpověď je velmi jednoduchá. Nikdo!

To že Němci a Maďaři jsou specialisti na kradení již existujících plemen jistě také víte, tudíž Vám příliš nerozumím. Pokud ovšem v podtextu Vašeho příspěvku není opět hledání spravedlnosti v uznání toho Bratislavského rejdiče.

M.N.

21.10.2016 14:49
justovi

XXX.XXX.249.239

Taky se nabízí otázka, kolik plemen si přátele z Německa "přivlastnili" a nikoho se na nic neptali. V každém případě je předpoklad úspěchů při šlechtění něčeho nového v kolektivní spolupráci více chovatelů a není to otázka několika chovných sezón.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.10.2016 14:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zdravím,

a kdo ty nově vyšlechtěná plemena bude chovat? A kde je bude chovat? A co záchrana vymírajících plemen a rázů, kdo je bude regenerovat a zachraňovat?

Odpověď je velmi jednoduchá. Nikdo!

To že Němci a Maďaři jsou specialisti na kradení již existujících plemen jistě také víte, tudíž Vám příliš nerozumím. Pokud ovšem v podtextu Vašeho příspěvku není opět hledání spravedlnosti v uznání toho Bratislavského rejdiče.

M.N.

Martas naprosto jsi to vystihl!

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.10.2016 15:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

justovi napsal(a):
Taky se nabízí otázka, kolik plemen si přátele z Německa "přivlastnili" a nikoho se na nic neptali. V každém případě je předpoklad úspěchů při šlechtění něčeho nového v kolektivní spolupráci více chovatelů a není to otázka několika chovných sezón.

Zdravím Justovi,

Němci si toho přivlastnili více, to víme všichni. Ovšem udávat je jako příklad šlechtitelské zdatnosti je vskutku zcestné. Vystihli jste to tak, jak to sám cítím.

M.

21.10.2016 19:42
justovi

XXX.XXX.249.239

Zdravíme a ještě jednou žádost i prosba. Stále čekáme, zda se budeme mít možnost podívat na výsledky tohoto několik let trvajícího šlechtění - takže znova - vložte prosím zde fotografie Vámi vyšlechtěných holubů. Určitě nebyl jen jen, který je na fotografiích v úvodu ! Pokud uznáte za vhodné, přiložte prosím i např. jak jste postupoval a jaká plemena jste použil. V opačném případě je zde vedená diskuse zcela zbytečná.

21.10.2016 22:39
ragnar

XXX.XXX.112.71

Diskuse je opravdu zbytečna, když ctu ty vaše nazory.Chovatel vam sem da fotky holubu aby se podělil o svou radost, ze se mu podarilo vychovat co se mu libi a vy hned do nej šijete s tema blabolama o němcich a zachrane vymirajicuch plemen a razu.KOHO TO ZAJIMA? nemuzete napsat jo je to pěkny nebo me se to nelibi.pisete nesmysly a jeste ho svym spusobem urazite.jo a jeste k tem němcum ted na ne nadavate a beztak tam jezdite nakupovat holuby:).

22.10.2016 10:22
Ufák

XXX.XXX.234.222

ragnar napsal(a):
Diskuse je opravdu zbytečna, když ctu ty vaše nazory.Chovatel vam sem da fotky holubu aby se podělil o svou radost, ze se mu podarilo vychovat co se mu libi a vy hned do nej šijete s tema blabolama o němcich a zachrane vymirajicuch plemen a razu.KOHO TO ZAJIMA? nemuzete napsat jo je to pěkny nebo me se to nelibi.pisete nesmysly a jeste ho svym spusobem urazite.jo a jeste k tem němcum ted na ne nadavate a beztak tam jezdite nakupovat holuby:).

Tak-tak

22.10.2016 11:44
pošťák

XXX.XXX.66.18

Taky jsem si pořídil Lahore a vyšlechtil jsem z nich Tyvole

23.10.2016 12:36
1372006

XXX.XXX.233.11

pošťák napsal(a):
Taky jsem si pořídil Lahore a vyšlechtil jsem z nich Tyvole

Ono, pri tom povalovom chove vyšľachtíte len Tyvole...

23.10.2016 12:37
1372006

XXX.XXX.233.11

23.10.2016 22:00
pošťák

XXX.XXX.66.18

1372006 napsal(a):
Ono, pri tom povalovom chove vyšľachtíte len Tyvole...

Máte úplnou pravdu s Tyvole jsem zpokojen

23.10.2016 22:20
rgreen

XXX.XXX.86.102

Občas v diskuzích čtu, jak nemálo chovatelů ( a nejen třeba u pávíků ) pláče jak nesouhlasí se směřováním plemene, ale nezbývá než držet hubu a krok, protože nejde o naše plemeno.. Němci si místo toho vytvoří svou odnož, o které si pak mohou rozhodovat sami.. Co je tedy špatně ? Já myslím že malost nás čechů je v tom umět výborně kritizovat jiné, ale ve skutečnosti jsme si schopní nechat diktovat i směr našich vlastních plemen. To že se tu někdo něčím pochlubí budeme hanit, a budeme žádat něco důkazovat, a chtít dokonce postupy. Jakým právem ? Žádá tu snad ten člověk nekoho o pomoc v šlechtění nebo něčem jiném ? Nebo snad nabízí výsledky k prodeji, či jinak ? I kdyby do toho pouštěl co chce, a dělal to uplně špatně, je to jen jeho věc. A pokud má radost že se mu konečně objevil po snažení byť jeden volatý holub, nevidím důvod proč mu jeho radost o kteru se chtěl nejspíš podělit kazit. Spíš by jste ho měli povzbudit, a ne ho mlátit po prstech, byť by měl ty holuby celý život jen pro svou vlastní radost. Je pryč ta doba kdy chovatelé byli svým koníčkem spojeni a přáli si, místo aby si záviděli, a viděli v sobě jen konkurenci ? Nespíše ano. Zamyslete se.

24.10.2016 07:29
5555

XXX.XXX.44.73

Pokud se trochu zamyslím, tak po šesti či sedmi letech šlechtění by ten voláč lahore musel vypadat jak raketa a tady vidím jedinou fotku holuba s poruchou volete, u kterého je normální délka nohou, klenba hlavy, rousy i kresba jako u ostatních holubů lahore, které má vedle sebe. Kdyby byl chovatel opravdu šlechtitel, měl by tam spoustu kříženců atd. Takže, když se zamyslím...

24.10.2016 07:38
Olánek

XXX.XXX.96.246

1372006 napsal(a):
Ukážka z nemeckého chovu...

Je to super, dokonce bych navrhoval odstranit holuby, aby to neponičili.

24.10.2016 10:10
1372006

XXX.XXX.233.11

Podľa výkladu 5x je potrebné sa zamyslieť aj nad týmto brčkáňom s hrvoľom i keď je to uznané plemeno v EE...

24.10.2016 16:59
jery

XXX.XXX.175.197

Dobrý den pane MVDr K. jde vidět, že Vaše holubářské zkušenosti daleko nesahají a Vaše znalosti historie chovu holubů už vůbec ne. Malinko k Vašim větám Predstavte si prečo Nemci vyšľachtili štrasera, keď mohli byť spokojný s moravským pštrosom./ Základ jeden holub jdouí dvěma směry šlechtění i u nás okolí Ořechova chovatelé většího pštrosa tzv obristi./ Stellera v medzinárodnom merítku zrovnajte s českým stavákom / opět stejný základ, holubi vypadali skoro stejně a údajně na základě rady jednoho českého odborníka přikřížen brněnský voláč / a tak by sme mohli pokračovať. / Hanáckeho nahradili bavorským hrvoliakom a to z důvodu nedostatku moravských pštrosů místo nich použit český holub chovaný v Německu / A co bude za nové plemeno v bratislavě, které se chovalo skoro v dávnověku

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.10.2016 17:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

jery napsal(a):
Dobrý den pane MVDr K. jde vidět, že Vaše holubářské zkušenosti daleko nesahají a Vaše znalosti historie chovu holubů už vůbec ne. Malinko k Vašim větám Predstavte si prečo Nemci vyšľachtili štrasera, keď mohli byť spokojný s moravským pštrosom./ Základ jeden holub jdouí dvěma směry šlechtění i u nás okolí Ořechova chovatelé většího pštrosa tzv obristi./ Stellera v medzinárodnom merítku zrovnajte s českým stavákom / opět stejný základ, holubi vypadali skoro stejně a údajně na základě rady jednoho českého odborníka přikřížen brněnský voláč / a tak by sme mohli pokračovať. / Hanáckeho nahradili bavorským hrvoliakom a to z důvodu nedostatku moravských pštrosů místo nich použit český holub chovaný v Německu / A co bude za nové plemeno v bratislavě, které se chovalo skoro v dávnověku

Děkuji že jste to napsal za mě. Nebudu opět nějaký čas tady diskutovat. Byl jsem zvolen do výboru OS CHPH Chomutov a budu se snažit aktivně utvářet něco, co má smysl a ne tu diskutovat s anonymními odborníky, kterým stačí tak málo ke štěstí.

Přeji vám všem tady, abyste nejen lhaním a tlacháním udělali i něco pro holuby a ostatní kamarády chovatele. Nečekám že byste mě pochopili

M.N.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.10.2016 18:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děkuji že jste to napsal za mě. Nebudu opět nějaký čas tady diskutovat. Byl jsem zvolen do výboru OS CHPH Chomutov a budu se snažit aktivně utvářet něco, co má smysl a ne tu diskutovat s anonymními odborníky, kterým stačí tak málo ke štěstí.

Přeji vám všem tady, abyste nejen lhaním a tlacháním udělali i něco pro holuby a ostatní kamarády chovatele. Nečekám že byste mě pochopili

M.N.

To je skoda martas tvoje prispevky byly vecne a mely smysl ale verim ze jednoho to nastve kdyz nekomu chces poradit a stejne si jede to svoje(viz.diskuze o pavikach a peri)martas at se dari a doufam ze se zase do diskuze nekdy zapojis

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.10.2016 18:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je skoda martas tvoje prispevky byly vecne a mely smysl ale verim ze jednoho to nastve kdyz nekomu chces poradit a stejne si jede to svoje(viz.diskuze o pavikach a peri)martas at se dari a doufam ze se zase do diskuze nekdy zapojis

Zdar Marťas,

kontakt na mě máte všichni, takže napsat mail není problém a pokud stokrát nic umořilo vola, tak já se nehodlám koupat v tomto mořidlu. Ono z očí do očí, anebo i tím mailem je vše lepší než toto, co jede tady.

Tak šup borci a borky, vydejte ze sebe maximum. To vám přeji jen v tom dobrém.

M.N.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.10.2016 19:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

5555 napsal(a):
Pokud se trochu zamyslím, tak po šesti či sedmi letech šlechtění by ten voláč lahore musel vypadat jak raketa a tady vidím jedinou fotku holuba s poruchou volete, u kterého je normální délka nohou, klenba hlavy, rousy i kresba jako u ostatních holubů lahore, které má vedle sebe. Kdyby byl chovatel opravdu šlechtitel, měl by tam spoustu kříženců atd. Takže, když se zamyslím...

Pane Veselý,

hlavně nemyslete, ještě byste tím někomu ublížil a nebo jej nedej bože poškodil, ach jo.

Zlatý komunisti, ti nikdy po nikom nic nechtěli...

A takhle my si tu žijem.

24.10.2016 19:14
lupus4

XXX.XXX.197.14

pošťák napsal(a):
Máte úplnou pravdu s Tyvole jsem zpokojen

Máte (zatím) neuvěřitelné štěstí, že nešla kuna okolo...
pro ni úplně ideální přístup do "samošky" (těm tyvole to nepřeju).

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.10.2016 19:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zdar Marťas,

kontakt na mě máte všichni, takže napsat mail není problém a pokud stokrát nic umořilo vola, tak já se nehodlám koupat v tomto mořidlu. Ono z očí do očí, anebo i tím mailem je vše lepší než toto, co jede tady.

Tak šup borci a borky, vydejte ze sebe maximum. To vám přeji jen v tom dobrém.

M.N.

Jasne ze jo

24.10.2016 20:28
ragnar

XXX.XXX.112.71

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děkuji že jste to napsal za mě. Nebudu opět nějaký čas tady diskutovat. Byl jsem zvolen do výboru OS CHPH Chomutov a budu se snažit aktivně utvářet něco, co má smysl a ne tu diskutovat s anonymními odborníky, kterým stačí tak málo ke štěstí.

Přeji vám všem tady, abyste nejen lhaním a tlacháním udělali i něco pro holuby a ostatní kamarády chovatele. Nečekám že byste mě pochopili

M.N.

Jj běž utvařět už vcera bylo pozdě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.10.2016 22:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

ragnar napsal(a):
Jj běž utvařět už vcera bylo pozdě.

Jo od tebe to sedi.

25.10.2016 11:17
1372006

XXX.XXX.233.11

Nebýva v iných krajinách zvykom, aby po zverejnení niekoľkých fotografii novo šľachtených holubov, autor vlákna sa stretol s takým odporom. Namiesto pozitívnych prejavov, nastúpilo neuveriteľné množstvo kritických komentárov...
Nakoľko v tomto nesúrodnom poli pletiek a ohováraní sú napádané aj nestranné osoby je nutné reagovať...
Pán Jery z Brna i keď sa považujete za holubárskeho odborníka, reagujete dosť nekoncepčne, nielen chabo myšlienkovo, ale aj v etike slova. Dal som si tú námahu a jeden rok dozadu som hladal vaše príspevky. Nezaložil ste ani jedno vlákno, kde by bolo niečo pozitívneho. Skôr naopak, len kritizujete, ako v tom poslednom príspevku.
Hneď na začiatku komentára ironizujete a poučujete o histórii. Nebiť českého chovateľstva, tak tie plemená Nemci nikdy nevyšľachtia. To by ste ale mali povedať vašim západným susedom. Niekedy sa z týchto prapodivných názorov zdá, že praotec Čech bol pri vzniku všetkých plemien v strednej Európy.
Napadá ma v tejto súvislosti myšlienka, prečo doteraz neboli na medzinárodnom poli uznané niektoré české plemená holubov. Závažné téma!... Pokiaľ to seriózne objasníte, môžeme sa baviť aj o bratislavskom krátkozobom letúnovi, ktorého máte už dlhodobo v spektre pozornosti a v žlči.

25.10.2016 19:27
jery

XXX.XXX.175.197

1372006 napsal(a):
Nebýva v iných krajinách zvykom, aby po zverejnení niekoľkých fotografii novo šľachtených holubov, autor vlákna sa stretol s takým odporom. Namiesto pozitívnych prejavov, nastúpilo neuveriteľné množstvo kritických komentárov...
Nakoľko v tomto nesúrodnom poli pletiek a ohováraní sú napádané aj nestranné osoby je nutné reagovať...
Pán Jery z Brna i keď sa považujete za holubárskeho odborníka, reagujete dosť nekoncepčne, nielen chabo myšlienkovo, ale aj v etike slova. Dal som si tú námahu a jeden rok dozadu som hladal vaše príspevky. Nezaložil ste ani jedno vlákno, kde by bolo niečo pozitívneho. Skôr naopak, len kritizujete, ako v tom poslednom príspevku.
Hneď na začiatku komentára ironizujete a poučujete o histórii. Nebiť českého chovateľstva, tak tie plemená Nemci nikdy nevyšľachtia. To by ste ale mali povedať vašim západným susedom. Niekedy sa z týchto prapodivných názorov zdá, že praotec Čech bol pri vzniku všetkých plemien v strednej Európy.
Napadá ma v tejto súvislosti myšlienka, prečo doteraz neboli na medzinárodnom poli uznané niektoré české plemená holubov. Závažné téma!... Pokiaľ to seriózne objasníte, môžeme sa baviť aj o bratislavskom krátkozobom letúnovi, ktorého máte už dlhodobo v spektre pozornosti a v žlči.

Jde vidět, že i přes své vzdělání jste to nepochopil. Nepatřím k těm, kteří si myslí, že české holubářství je pupek světa. I já jsem se díval na Vaše příspěvky. Velká většina potěší každého holubáře, ale bohužel jsou tam i některé, které jsou k smíchu. Bohužel někteří začínající holubáři takovým blábolům věří. Co se týče neuznání na mezinárodním poli není moje starost. Ale Němci třeba uvádí původ Čechy. Vlákna nezakládám, pouze někdy nahlédnu, bohužel znám některé, kteří zakládají vlákna a učeně hovoří, ale doma nic nemají. Bratislavský krátkozobý letúň psal jste, že doložíte historii dodnes jste nic nedoložil. Pokud doložíte smeknu a zde se Vám veřejně omluvím.

26.10.2016 19:50
ragnar

XXX.XXX.112.71

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo od tebe to sedi.

Diky.

6.11.2016 20:17
pošťák

XXX.XXX.66.18

lupus4 napsal(a):
Máte (zatím) neuvěřitelné štěstí, že nešla kuna okolo...
pro ni úplně ideální přístup do "samošky" (těm tyvole to nepřeju).

Tak přišla kuna do sámošky

7.11.2016 17:05
Ufák

XXX.XXX.234.26

pošťák napsal(a):
Tak přišla kuna do sámošky

Bodaj ju šlaktrafil tam kde je...ono sa to síce povie, že je to príroda a mali ste si to lepšie zabezpečiť, ale príde to človeku veľmi ľúto..a zostalo vám aspoň niečo z nich ?

7.11.2016 20:26
pošťák

XXX.XXX.66.18

Odneslo to jen šest kousků, zůstalo jich ještě spoustu. Možná je zachránilo to že mají hodně výletů pořád otevřených a vylítali asi ven, některý teď spí venku!Ty z tý poslední fotky to odnesli to byli předloňský zbylí čtyři letošáci.

7.11.2016 20:38
lupus4

XXX.XXX.172.253

Chudáci hrdličky (foto 3)

7.11.2016 20:54
pošťák

XXX.XXX.66.18

Jsou i mezi holubama na volno ale tyhle tři byli terorizováni (dostávali od holubů klovance až měli upně skalpovanou hlavu) tak šli to ozdravovny a docela se zahojili, nevím proč tyhle jim vadí ostatních si nevšímaj jsou to chechtavky ne zahradní!

7.11.2016 21:12
lupus4

XXX.XXX.172.253

Mno, že v "ozdravovně" maj hnízdo a řádně "natrousíno"...

7.11.2016 21:26
pošťák

XXX.XXX.66.18

Hnízdo tam je ještě když tam byli holoubci diamantový to není hrdliček to jsou všichni samci a nakálíno maj to voni dělaj Vím měl bych jim to vyčistit no holt jsem lajdák, byli tam původně jen přechodně

Přidejte reakci

Přidat smajlík