Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.10.2009 19:27
st toman

XXX.XXX.32.219

No tak co je pane Bédo? Stále čekám na nějaké fotky a ono nic. Ani u drůbeže se nic ze Seběslavi neobjevilo. St. Toman

5.10.2009 20:00
beda

XXX.XXX.106.170

st toman napsal(a):
No tak co je pane Bédo? Stále čekám na nějaké fotky a ono nic. Ani u drůbeže se nic ze Seběslavi neobjevilo. St. Toman

......moc a moc se omlouvám, byl to takový blázinec, že jsem ani neměl čas fotografovat- snad někdo nějakou fotku dodá -prodalo se mraky králíků,drůbeže, holubů ať již z volier, nebo na burze lidí také moc, prodejci ze stánků také moc spokojeni! Hodně holubů šlo i do Polska a Rakouska! Dnes se uklízelo a teď ležim a mám 38st teplotu!
Děkuji PánuBohu za počasí, všem co vystavovali a všem co se u nás líbilo!! Beda

5.10.2009 20:07
beda

XXX.XXX.106.170

beda napsal(a):
......moc a moc se omlouvám, byl to takový blázinec, že jsem ani neměl čas fotografovat- snad někdo nějakou fotku dodá -prodalo se mraky králíků,drůbeže, holubů ať již z volier, nebo na burze lidí také moc, prodejci ze stánků také moc spokojeni! Hodně holubů šlo i do Polska a Rakouska! Dnes se uklízelo a teď ležim a mám 38st teplotu!

.....pokud to není k přečtění-tak toto poděkování u nás dostal každý vystavující /který nebyl z naší organizace/- a tam dole je napsáno heslo naší výstavy...\"Bez Vás bychom to nedokázali\"!! B.

5.10.2009 20:11
beda

XXX.XXX.106.170

st toman napsal(a):

pokud bude někdo mít zájem-pošlu katalog / autratabeda@seznam.cz /!!

5.10.2009 20:25
st toman

XXX.XXX.32.219

beda napsal(a):