Dobrý večer. Holubi chovám již 30 let. CHoval jsem hlavně poštu , ale i kingi , staváky a jiná plemena.Před čtyřmi roky jsem se vlastně náhodou dostal k indiánům. Toto plemeno mě doslova učarovalo nejen svou krásou ale i svojí povahou.Jsou to prostě frajeři, jen je škoda že jsou málo chovaným plemenem. Chovu zdar a indianum zvlášt Kyšák
Máte dobrý holuby, radost pohledět! Píšete, že ste choval poštu a teď indiány, tak snad něco pro Vás, můj samec z chovu ozobatý pošty
Ten černej je "starší pán", takových holubů mám jen několik. Uvědomuju si že to ozobí má až trochu moc, ale tohle je téma o indiánech, tak proto jsem ho sem dal, pro zpestření Ale mě se líbí! A co tenhle? Chovu zdar
Děkuju za pochvalu, do Vás si toho cením! Snažím se dělat holuby podle "mýho gusta", ale těžko se schání něco do chovu pro osvěžení krve a hlavně ty blbý jestřábi kdyby nebyli! Tak sem přidejte taky nějakou fotku, pane Kolařík, ať je na co koukat
Kariér z Nitry, nie som na toto plemeno odborník, ale všimnite si hranatú obočnicu smerom k oku, myslím, že je to Peter
kyšák
napsal(a):
Krásní holoubci , vo tom žádná. Ale kde jsou další fotky bradavičnatejch? Co dragouni,kariéři,bagdety .Chlapi dejte sem nějaké fotky at je na co koukat.
Mysak a kyšák
bagdety sem dávám až s tim jsem na obtíž. Karieří a indiáni tu jsou taky z dřívějška, dokonce i polští brodawčiaci aj.
Dej mu sem něco, Paťas, prosim tě...
mysak
napsal(a):
Mysak a kyšák
bagdety sem dávám až s tim jsem na obtíž. Karieří a indiáni tu jsou taky z dřívějška, dokonce i polští brodawčiaci aj.
Dej mu sem něco, Paťas, prosim tě...
Juro, já tim myslel, že si jedinej kdo sem dává fotky bradavičnatejch a že je to supr, ikdyž si jedinej. Ne, že bys byl na obtížNa Tvý holuby se vždycky rád podívám a myslím, že nejsem sám
A protože sem pořád nikdo nic nedává, fotka čápka z Lysý, chovatel Ing. Pivoňka. Krásnej holub
Jsem ze Žabovřesk nad Ohří, je to kousek od Roudnice nad Labem. Fotek mám hodně, mám totiž 14 párů indiánů a 16 párů karierů.