Ahoj všem.
Před pár hodinami jsme se vrátili z Lipska. Nádherná výstava, spousta krásných holubů, příjemná atmosféra, milá setkání. Projít a nafotit vše se opravdu nedalo. Vystaveno okolo 32 000 holubů. S drůbeží téměř 42 000 zvířat. Gratulujeme k úspěchu hodnocených RK Pavla Barny, velice hezkým výsledkům a tudíž i propagaci rakovnických kotrláků v zahraničí. Milé bylo i to, když při promítání pro návštěvníky výstavy ze tří prezentací a ukázek které moderátor pouštěl současně s výkladem, byla promítnuta asi desetiminutová prezentace rakovnických kotrláků z mého chovu a hned poté asi pětiminutové video akrobacie mých Tureckých tleskačů takla, natočené na mém holubníku. Koukal jsem na to tak trochu jako puk, ale v každém případě mě to více než potěšilo. Takže nic netuše, jsem i já přispěl malou troškou k zpestření této obrovské, nádherné výstavy. Foto promítaných prezentací najdete na konci fotoalba.
Nafotil jsem nějaké fotografie a kdo má zájem, tak je najde na přiložené adrese. Je to nějakých 240 fotografií.
Hezký nedělní den Vám přeje Mirek Lubas st.
Odkaz : http://www.holubiakrobate.estranky.cz/fotoalbum/lipsko---leipzig---2011----/
J. Hrabal, J. Voráček, M. Lubas st.
Odkaz : http://www.holubiakrobate.estranky.cz/fotoalbum/lipsko---leipzig---2011----/
Dobrý den,
krásná presentace vystavených holubů. Také jsem udělal pár fotek, ale jejich zpracování mi asi bude trvat o něco déle. Ke gratulaci P. Barnovi se přidávám a připojuji ještě velkou gratulaci k ocenění neméně kvalitních pražských krátkozobých rejdičů kamaráda Toši Stojanova. Pánové - SUPER !!!!!!
incas
napsal(a):
Dobrý den,
krásná presentace vystavených holubů. Také jsem udělal pár fotek, ale jejich zpracování mi asi bude trvat o něco déle. Ke gratulaci P. Barnovi se přidávám a připojuji ještě velkou gratulaci k ocenění neméně kvalitních pražských krátkozobých rejdičů kamaráda Toši Stojanova. Pánové - SUPER !!!!!!