Granule Farmina N&D Grain Free

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
21.6.2015 11:51
Tina125

XXX.XXX.12.95

Dobrý den,

co říkáte na tyto granulky co do složení a kvality? Nemusíte radit jiné, jde mi jen o tyhle. Složením mi nepřipadají špatné, jen nevím ty konzervanty, ale vydrží dost dlouho, tak tam asi ty špatný budou. Chtěli jsme raději jiné, ale tyhle jsou jediné které uspěly. Momentálně máme kuře-granátové jablko a divočák-jablko.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.6.2015 13:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak teď mi zmizel pracně napsaný příspěvek!
Takže znovu. N&D obsahuje vitamin K, od kterého se v krmivu pro kočky upouští. Proč, co je na něm špatného jsem zatím nezjistila.
Na obalu uvádějí, že granule byly vyrobeny 18 měsíců před koncem data spotřeby.

Mám malé balení Apllaws, teď na to koukám jako jelen. Vyrobeno 31.1.2015, datum spotřeby 22.3.2017! Tak a mám brouka v hlavě, jak je to s těmi konzervanty u tohoto výrobku! Ono je to tak, že u krmiv se nemusí uvádět informace o přídatných látkách. Zkusím zaúkolovat našeho domácího "chemika"...

21.6.2015 21:12
Tina125

XXX.XXX.12.95

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak teď mi zmizel pracně napsaný příspěvek!
Takže znovu. N&D obsahuje vitamin K, od kterého se v krmivu pro kočky upouští. Proč, co je na něm špatného jsem zatím nezjistila.
Na obalu uvádějí, že granule byly vyrobeny 18 měsíců před koncem data spotřeby.

Mám malé balení Apllaws, teď na to koukám jako jelen. Vyrobeno 31.1.2015, datum spotřeby 22.3.2017! Tak a mám brouka v hlavě, jak je to s těmi konzervanty u tohoto výrobku! Ono je to tak, že u krmiv se nemusí uvádět informace o přídatných látkách. Zkusím zaúkolovat našeho domácího "chemika"...

Aha, tak o vitámínu K jsem u koček nic neslyšela. Toto jsem našla v článku o krmení koček.
Vitamin K (fylochinon=K1, menachinony=K2, menadion=K3)

Je důležitý pro srážlivost krve, protože podporuje tvorbu protrombinu. Vitamín K je dále nezbytný v procesu mineralizace kostí, buněčného růstu a metabolismu proteinů cévní stěny.

K1 je přijímán z rostlinných látek, K2 je vytvářen střevními bakteriemi, K3 je jedovatá, syntetická látka.

Zdroje: špenát, květák, brokolice, rajčata, maso, jogurt

Ale nevím no. Prý je důležitý pro funkci jater a srážení krve.

Jinak co jsem koukala, tak všechny granule až na některé mají dost dlouhou dobu spotřeby. Ale asi bych často moc nesázela na pravdivost a poctivost výrobců...

21.6.2015 21:29
joanne.s

XXX.XXX.48.111

Granule bez škodlivých antioxidantů a chemické konzervace:

Annamaet
Acana
Orijen
Go natural
Taste of the wild
Artemis
Canidae-Felidae

Solidní firmy dávají prohlášení o nepoužití škodlivých antioxidantů apod. Jinak zůstává vodítkem jen délka data spotřeby. /rok a půl je už hodně/.

21.6.2015 21:47
joanne.s

XXX.XXX.48.111

Jinak ND mají výborné složení, co do množství i zdrojů živočišných bílkovin, a jsou bezobilné, takže super.
bohužel nedávají prohlášení o nepoužití škodlivých antioxidantů /BHA, BHT../
což je pro mě důležité.

protože právě použití škodlivého antioxidantu je jedna z věcí, které jsou vyčítány kdysi výbornému krmivu RC.
Nejde jen o malý obsah masa a přítomnost obilí..

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2015 06:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

joanne.s napsal(a):
Granule bez škodlivých antioxidantů a chemické konzervace:

Annamaet
Acana
Orijen
Go natural
Taste of the wild
Artemis
Canidae-Felidae

Solidní firmy dávají prohlášení o nepoužití škodlivých antioxidantů apod. Jinak zůstává vodítkem jen délka data spotřeby. /rok a půl je už hodně/.

Joanne.cz mohu tuto informaci u výrobků brát jako ono PROHLÁŠENÍ o nepoužití škodlivých antioxidantů:
Greenwoods krmení je výjimečnou stravu a to samozřejmě "ZCELA BEZ AROMAT, BARVIV A KONZERVANTŮ"

Nebo je třeba pátrat na stránkách výrobce (se slovníkem v ruce ).

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2015 07:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak u těch Apllaws cituji: Bez přídavku umělých barviv, aromat a konzervačních látek.

U Brit care jsem to nenašla... Zaslala jsem dotaz. Tak čekám, co odpoví.

22.6.2015 08:24
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Řeknu to takhle. BHA, BHT přece nejsou konzervanty, ale antioxidanty.
koukněte ještě na datum spotřeby.

Tohle je důvod, proč mám ráda kanadská a americká krmiva. Tam si na tom potrpí a do žebříčku jejich top krmiv se žádné takové opravdu nedostane. Výrobci v Evropě jsou trošku drzejší.

22.6.2015 08:29
joanne.s

XXX.XXX.41.2

To prohlášení z pytle vyplývat nemusí. Je to takové čestné prohlášení, bonus navíc, které obvykle vyčtete na stránkách výrobce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2015 08:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

joanne.s napsal(a):
Řeknu to takhle. BHA, BHT přece nejsou konzervanty, ale antioxidanty.
koukněte ještě na datum spotřeby.

Tohle je důvod, proč mám ráda kanadská a americká krmiva. Tam si na tom potrpí a do žebříčku jejich top krmiv se žádné takové opravdu nedostane. Výrobci v Evropě jsou trošku drzejší.

Ano, ale ke konzervaci potravin se používají nejčastěji antioxidanty, které brání mikroorganismům a houbám v rozkladu sacharidů a tuků obsažených v potravě.

Asi je to na mě moc složité :-/.

22.6.2015 08:51
joanne.s

XXX.XXX.41.2

I na mě.
máte pravdu, že jsou granule, u kterých to nedohledáte. takže počítám se vším.

a co ta doba spotřeby granulí na pytli, mrkla jste se?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2015 09:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

joanne.s napsal(a):
I na mě.
máte pravdu, že jsou granule, u kterých to nedohledáte. takže počítám se vším.

a co ta doba spotřeby granulí na pytli, mrkla jste se?

Grenwoods už originální obal nemám. U těch Meowings head jsem obal ještě "nestudovala". Co máme doma ještě N&D, tam byla informace: vyrobeno 18 měsíců před datem spotřeby.
A na malém pytlíku Apllaws, které jsem vzala za bodíky jako pamlsek pro našeho "žroutíka", tak u toho jsem se zhrozila. Vyrobeno 31.1.2015 - datum spotřeby 22.3.2017!

22.6.2015 09:14
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Bohužel.
A osmnáct měsíců je taky moc. Ale zrovna o ND se to už ví, to si pamatuju.

Jako u pamlsků bych to asi tak úzkostlivě neřešila. Ale u každodenního krmení už jo.

22.6.2015 09:15
joanne.s

XXX.XXX.41.2

U granulí které distribuuje výhradně zoohit.cz bych se klidně zeptala přímo na jejich kontaktním mailu. Jednou jsem se jich na něco ptala a odpověděli v pohodě, do dvanácti hodin.

22.6.2015 10:05
Tina125

XXX.XXX.12.95

Právě mi to pořád vrtalo hlavou. Vybrala jsem nakonec ty N&D, protože hodně chutnají. Ale rozhodla jsem se, že až je zbaští, tak se vrátíme k Orijenům. Kočička nechce baštit granule vůbec a malej kocourek nebude vymýšlet :o).

22.6.2015 10:08
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Grenwoods už originální obal nemám. U těch Meowings head jsem obal ještě "nestudovala". Co máme doma ještě N&D, tam byla informace: vyrobeno 18 měsíců před datem spotřeby.
A na malém pytlíku Apllaws, které jsem vzala za bodíky jako pamlsek pro našeho "žroutíka", tak u toho jsem se zhrozila. Vyrobeno 31.1.2015 - datum spotřeby 22.3.2017!

Dobrý den dámysmajlík!
Greenwoods by mi měly dnes dorazit od ZOOHITU, takže chcete info o konzervantech z obalu? Ale něco se mi plete, že tam to info nemají (já už Greenwoods pro kocoury měla). Každopádně kouknu a dám vědět.

22.6.2015 10:23
Tina125

XXX.XXX.12.95

fikovnice napsal(a):
Dobrý den dámysmajlík!
Greenwoods by mi měly dnes dorazit od ZOOHITU, takže chcete info o konzervantech z obalu? Ale něco se mi plete, že tam to info nemají (já už Greenwoods pro kocoury měla). Každopádně kouknu a dám vědět.

Tak ono je to takový zvláštní, že to tam nebývá. Ale asi opravdu stačí kouknout jak dlouhá je doba spotřeby a to vlastně napoví. Jako třeba, že u těch N&D je to rok a půl. Což je fakt dlouho...

22.6.2015 19:44
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Tak mám doma mj. nové "Greenwoods".
Na obalu je tato věta: It is naturally preserved using antioxidants and guaranteed free from artificial aditives.

Datum spotřeby: 22.9.2016 - což je relativně krátká doba, ale nemůžu najít datum výroby.

Jinak "Made in UK"...to se myslím ptala "Joanne"...

22.6.2015 19:55
Tina125

XXX.XXX.12.95

fikovnice napsal(a):
Tak mám doma mj. nové "Greenwoods".
Na obalu je tato věta: It is naturally preserved using antioxidants and guaranteed free from artificial aditives.

Datum spotřeby: 22.9.2016 - což je relativně krátká doba, ale nemůžu najít datum výroby.

Jinak "Made in UK"...to se myslím ptala "Joanne"...

Ale vždyť antioxidanty jsou právě ty špatný taky. A spotřeba je taky dýl jak rok. Takže tomu moc nevěřím.

22.6.2015 23:21
Tina125

XXX.XXX.12.95

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak teď mi zmizel pracně napsaný příspěvek!
Takže znovu. N&D obsahuje vitamin K, od kterého se v krmivu pro kočky upouští. Proč, co je na něm špatného jsem zatím nezjistila.
Na obalu uvádějí, že granule byly vyrobeny 18 měsíců před koncem data spotřeby.

Mám malé balení Apllaws, teď na to koukám jako jelen. Vyrobeno 31.1.2015, datum spotřeby 22.3.2017! Tak a mám brouka v hlavě, jak je to s těmi konzervanty u tohoto výrobku! Ono je to tak, že u krmiv se nemusí uvádět informace o přídatných látkách. Zkusím zaúkolovat našeho domácího "chemika"...

A víte co mě ještě pobavilo. Tady koukám na ty balíčky a je na nich přilepený český překlad. A na něm například ten vitamín K ani není uvedený. Ale jak přetáčím sáček na jiný jazyky, tak tam už je. Takže ještě takový rozdíly v tom jsou. Češi, nebo obchody si to asi upravují k obrazu svému

23.6.2015 07:32
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Ano. kolikrát je rozdíl v originále, překladu do angličtiny a do češtiny.

Ovšem částečně to může být způsobené i předpisy v zemích EU a mimo ně /např. záměna pořadí surovin ve složení - ne všude zákon přikazuje uvádět sestupně, podle poměru, tak jak u nás/

správně bych čekala, že když granule obsahují vitamin K, bude uvedeno opravdu který /aby to nebyl ten šílený K3/.

23.6.2015 09:12
Tina125

XXX.XXX.12.95

joanne.s napsal(a):
Ano. kolikrát je rozdíl v originále, překladu do angličtiny a do češtiny.

Ovšem částečně to může být způsobené i předpisy v zemích EU a mimo ně /např. záměna pořadí surovin ve složení - ne všude zákon přikazuje uvádět sestupně, podle poměru, tak jak u nás/

správně bych čekala, že když granule obsahují vitamin K, bude uvedeno opravdu který /aby to nebyl ten šílený K3/.

Možná to někde nemusí uvádět sestupně podle poměru, ale on tam není vůbec. Natož aby bylo uvedeno, který tam je...

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.7.2015 14:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Citace: Mám malé balení Apllaws, teď na to koukám jako jelen. Vyrobeno 31.1.2015, datum spotřeby 22.3.2017! Tak a mám brouka v hlavě, jak je to s těmi konzervanty u tohoto výrobku! Ono je to tak, že u krmiv se nemusí uvádět informace o přídatných látkách.

Odpověděli mi na dotaz ohledně trvanlivosti granulí Applaws:

Originální neotevřené balení granulí uskladněné na suchém a chladném místě má trvanlivost 2 roky. Po otevření je nutné krmivo spotřebovat do půl roku.
Jen jsem tuto informaci nenašla nikde na obalu. Ale u potravin, vakuově balených je to obdobné. Také mají po otevření omezenou trvanlivost.

To už mi dává smysl.

7.7.2015 15:06
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Blazice: četla jste toto hodnocení? čerpáno z diskuze zde, příspěvek květen 2014:

Neregistrovaný uživatel (XXX.XXX.230.93) Autor

Applaws kuřecí (aut. překlad originální stránky)

Složení:

Kuřecí maso 59% (sušené), sušené brambory 4%, čerstvé kuřecí maso 9%, (v pořádku)
drůbeží olej 9% (zdroj Omega 6) (slabší kvalita tuku),
drůbeží vývar 3% (je to vývar, čert vem, ale kuřecí by byl lepší)
, řepné řízky (min.3%), Suchý celá vejce (min.3%), sušené pivovarské kvasnice, lososový olej (zdroj Omega 3), minerální látky,
celulóza rostlin Fibre (min.0,4%), (nejhorší zdroj vlákniny - sušené dřevo - položka pro termity)
chlorid sodný, uhličitan vápenatý, Mořské řasy / řasy, brusinky, DL-methionin, chlorid draselný, extrakt z juky, extrakt Citrus, extrakt z rozmarýnu.
Přísady:
Nutriční doplňkové látky: Vitamin A (retinol-acetát) 25305 IU / kg, vitamín D3 (cholekalciferol) 1745 IU / kg, vitamín E (alfa-tokoferol acetát) 558 IU / kg;Stopové prvky: selen z seleničitan sodný 0,13 mg / kg, jód z jodičnan vápenatý bezvodé 1.75mg/kg, Iron od síran železnatý monohydrát 61 mg, měď z měďnatý síran pentahydrát 9mg/kg, manganu z síranu manganatého monohydrátu 26mg/kg, zinek od Síran zinečnatý monohydrát 140 mg / kg. Technologické doplňkové látky: směs tokoferolů bohatá na extrakty přírodního původu.
Analytické složky:
Bílkoviny 47%, (velmi hodně masa, bez proteinových posilováků)
hrubé oleje a tuky 20%, hrubá vlákna 2,0%, anorganické látky 9,9%, vápník 2%, fosfor 1,6%, Taurin 2000mg/kg, <13,5% Sacharidy.

Krmivo nadupadné masem a jednodruhovým masem. Vápník je trochu moc nahoře, ale při objemu masa se zdá, že jeho kavlita není zlá a pevných částí (např. kosti, tam není příliš moc)
Naopak má slabší přidaný tuk, chybí chelátové minerály, tady šetřili.

Celkem slušná šance, že krmivo není konzervováno synteticky.

Krmivo má slabiny, ale kdo s tím krmí, kočce ostudu nedělá. Škoda zbytečného tuku, který sice moc nevadí, ale nevypadá to hezky a hlavně chelátů. Ty by v krmivu takové třídy chybět neměli. Trošku to pak působí jako pobyt v pětihvězdičkovém hotelu, ve skvěle zařízeném, velkém pokoji...a záchod máte na chodbě….

Miloš.

7.7.2015 15:08
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Ano, informace o konkrétních konzervantech, antioxidantech není nutno uvádět na výrobku. A koukám, že ani k dotazu vám neřekli, jaké přesně používají.

p.s. A záruční doba přes dva roky, to je opravdu moc.

7.7.2015 15:11
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Ano, informace o konkrétních konzervantech, antioxidantech není nutno uvádět na výrobku. A koukám, že ani k dotazu vám neřekli, jaké přesně používají.

p.s. A záruční doba přes dva roky, to je opravdu moc.

Miloš byl taková trochu rozporuplná osoba. Dělal rozsáhlé recenze všech možných krmiv, někdo mu věřil, někdo méně. Pak odsud najednou zmizel jak pára nad hrncem. Já jej kdysi poprosila o rozbor krmiva SPECIFIC (znáte někdo? jde o čistě veterinární krmivo) a pěkně mi ho pohaněl...

7.7.2015 15:16
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Myslíte něco takového?



Specific FSC adult

Složení krmiva:
•Obiloviny, extrakt rostlinných proteinů, vejce a výrobky z vajec, ryby a výrobky z ryb, celulóza v prášku, oleje a tuky, minerálie, Plantago-semena (lusky Plantago psyllium).



Copak vám samotné se to složení líbí?

7.7.2015 15:18
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Oprava - krmivo se jmenuje správně Specific FXD Adult.

7.7.2015 15:18
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Myslíte něco takového?



Specific FSC adult

Složení krmiva:
•Obiloviny, extrakt rostlinných proteinů, vejce a výrobky z vajec, ryby a výrobky z ryb, celulóza v prášku, oleje a tuky, minerálie, Plantago-semena (lusky Plantago psyllium).



Copak vám samotné se to složení líbí?

Ono je těch SPECIFIC víc druhů - měli jsme je kvůli selhání ledvin - nízkoproteinové...

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.7.2015 15:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já tenkrát tu diskuzi prošla celou. Fikovnice: to jste přispívala Vy? Ano pamatuji si. Vašemu kocourkovi selhávali ledviny a měl nízkoproteinovou dietu... To je jako z kočky udělat vegetariána :D ;-) Ale vzhledem k tomu, že na tom byl chuďátko mizerně, tak to u něj tenkrát jinak nešlo, viďte?!

7.7.2015 15:34
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já tenkrát tu diskuzi prošla celou. Fikovnice: to jste přispívala Vy? Ano pamatuji si. Vašemu kocourkovi selhávali ledviny a měl nízkoproteinovou dietu... To je jako z kočky udělat vegetariána :D ;-) Ale vzhledem k tomu, že na tom byl chuďátko mizerně, tak to u něj tenkrát jinak nešlo, viďte?!

Ano, to jsem byla já...
To je síla, že? Takhle zjistit, kdo byl vlastně kdo...
Bohužel kocourek umíral strašným způsobem a bylo tam několik vážných pochybení naší vetky. Takže jsem ráda, že můžu dodat - naší BÝVALÉ vetky. Když jej ani uspat nebyla schopná , tak jsem s ní skončila!

7.7.2015 15:36
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já tenkrát tu diskuzi prošla celou. Fikovnice: to jste přispívala Vy? Ano pamatuji si. Vašemu kocourkovi selhávali ledviny a měl nízkoproteinovou dietu... To je jako z kočky udělat vegetariána :D ;-) Ale vzhledem k tomu, že na tom byl chuďátko mizerně, tak to u něj tenkrát jinak nešlo, viďte?!

Ještě doplním - ke konci nechtěl jíst vůbec, já bych si za to vše zpětně nafackovala, a vetka pořád, že je naděje a že jej musíme krmit, a přitom on už nechtěl bojovat... . Bylo to hrozné, opravdu hrozné.

7.7.2015 15:38
fikovnice

XXX.XXX.99.69

fikovnice napsal(a):
Ano, to jsem byla já...
To je síla, že? Takhle zjistit, kdo byl vlastně kdo...
Bohužel kocourek umíral strašným způsobem a bylo tam několik vážných pochybení naší vetky. Takže jsem ráda, že můžu dodat - naší BÝVALÉ vetky. Když jej ani uspat nebyla schopná , tak jsem s ní skončila!

Nešlo jí napíchnout žílu při uspávání - opakovaně, tak jsem nakonec napichovala žílu já (mému vlastnímu kocourovi), jenže jak ji měl od těch jejích pokusů rozpíchanou, tak praskla. Dál to už nebudu popisovat... .

7.7.2015 15:38
joanne.s

XXX.XXX.41.2

fikovnice napsal(a):
Ono je těch SPECIFIC víc druhů - měli jsme je kvůli selhání ledvin - nízkoproteinové...

Chápu. Ale pak nevím, z jakého hlediska na ně lze udělat rozbor. Snad jedině ze zdravotního, veterinářského.

7.7.2015 15:39
joanne.s

XXX.XXX.41.2

fikovnice napsal(a):
Nešlo jí napíchnout žílu při uspávání - opakovaně, tak jsem nakonec napichovala žílu já (mému vlastnímu kocourovi), jenže jak ji měl od těch jejích pokusů rozpíchanou, tak praskla. Dál to už nebudu popisovat... .

Ježíš, to muselo být hrozné, co jste si prožili, kocourek i vy. To je mi líto.

7.7.2015 15:40
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já tenkrát tu diskuzi prošla celou. Fikovnice: to jste přispívala Vy? Ano pamatuji si. Vašemu kocourkovi selhávali ledviny a měl nízkoproteinovou dietu... To je jako z kočky udělat vegetariána :D ;-) Ale vzhledem k tomu, že na tom byl chuďátko mizerně, tak to u něj tenkrát jinak nešlo, viďte?!

A ještě si z té doby pamatuji, že mi někdo odtud z iFAUNY telefonoval (už nevím jak to bylo - asi jsem veřejně napsala svůj telefon (?) a radil - celkem by mě zajímalo, kdo ze zdejších kočkařů to tehdy byl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.7.2015 07:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Citace: Mám malé balení Apllaws, teď na to koukám jako jelen. Vyrobeno 31.1.2015, datum spotřeby 22.3.2017! Tak a mám brouka v hlavě, jak je to s těmi konzervanty u tohoto výrobku! Ono je to tak, že u krmiv se nemusí uvádět informace o přídatných látkách.

Odpověděli mi na dotaz ohledně trvanlivosti granulí Applaws:

Originální neotevřené balení granulí uskladněné na suchém a chladném místě má trvanlivost 2 roky. Po otevření je nutné krmivo spotřebovat do půl roku.
Jen jsem tuto informaci nenašla nikde na obalu. Ale u potravin, vakuově balených je to obdobné. Také mají po otevření omezenou trvanlivost.

To už mi dává smysl.

Joanne.s. Citace příspěvku viz výše je ta, kterou jsem psala zde. Dotaz na Apllaws jsem stvořila taktněji. Zajímala mě ta doba trvanlivost.
Odepsali rychle, viz... Zbytek jsem našla na stránkách:

Antioxidační formule obsahuje směs přirozeně se vyskytujících antioxidantů selenu a přírodních tokoferolů. Výhody přírodních antioxidantů jsou stále více uznávány, jako důležité pro zdraví a vitalitu kočky.
Bez přídavku umělých barviv, aromat a konzervačních látek.

S těmi cheláty - minerály s vyšší nutriční využitelností je to trochu složitější. Moc krmiv je nemá nebo jen některý Ale například Purizon je obsahuje smajlík

8.7.2015 08:10
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Cheláty nemají ani skvělé granule Meowing heads..

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.7.2015 08:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

joanne.s napsal(a):
Cheláty nemají ani skvělé granule Meowing heads..

Ano, nemají. Malý pytlík loupežníci spořádali během několika dnů a když jsem objednala 6 kg a postupně přidávala a přidávala tak se v určitém okamžiku jeden kocour "kousl" a už to nechtěl. Sem tam nabídnu a vždy dostanu košem... Nu což.

8.7.2015 09:01
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Mlsouni jedni!

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.7.2015 17:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě mi vrtala tato položka u krmiva Apllaws, kterou "Miloš" (někteří ví - dělal rozbor krmiv dle originálních stránek) takto rozebral:

"celulóza rostlin Fibre (min.0,4%), (nejhorší zdroj vlákniny - sušené dřevo - položka pro termity)"

Na originálním obalu je v několika jazycích jako celulóza; rostlinné vlákno nebo vláknina, ale v množství 0,03 %... Tak se pan Miloš "upsal". Takovéto množství je zanedbatelné a předpokládám, že na zdraví zvířete nemá zásadní vliv.

10.7.2015 07:36
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Blazice: mně osobně by nevadilo ani 0,3 nebo 0,4 přidané vlákniny.
Připadá mi to totéž, jako když jsem si jednu dobu dávala denně trošku psylia, na dobré trávení bylo supersmajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.7.2015 09:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Joanne.s: ano, souhlasím s Vámi Jakákoliv vláknina je nestravitelná a má za úkol napomáhat trávení a čistit střeva, tudíž ten původ nebude hrát zásadní roli

12.7.2015 04:29
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Ježíš, to muselo být hrozné, co jste si prožili, kocourek i vy. To je mi líto.

Děkuji za vyjádření lítosti. Kdybych dva dny po smrti tohoto mého milovaného kocoura nepřivezla z útulku mého současného staršího kocoura, tak nevím jak bych to tenkrát "dala"...

Helena Radoňová

23.11.2016 09:43
Helena Radoňová

XXX.XXX.124.1

Vitamín K škodí kočkám i psům při předávkování - dlouhodobém užívání..něco vyvolává, nebo narušuje-zapomněla jsem ale o jaký mělo jít problém( asi si to budu muset najít..

23.11.2016 10:52
Acamar

XXX.XXX.29.135

Naší kočce granule N&D hodně chutnají. O vitamínu K v nich jsem četla a pečlivě jsem studovala složení na obale, ale vitamín K zde uveden není. Je možné, že jej z receptur (na základě nějakých studií nebo negativních reakcí zákazníků) odstranili?

23.11.2016 12:53
Tina125

XXX.XXX.12.95

Acamar napsal(a):
Naší kočce granule N&D hodně chutnají. O vitamínu K v nich jsem četla a pečlivě jsem studovala složení na obale, ale vitamín K zde uveden není. Je možné, že jej z receptur (na základě nějakých studií nebo negativních reakcí zákazníků) odstranili?

Ano, tenhle vitamín už ze složení odstranili. Našemu kocourkovi taky všechny hodně chutnaly.
Ještě nám tady po něm aji zbyly. Jsme mysleli, že to bude pro nové koťátko, ale když jsme se dozvěděli, že je nemocná i druhá kočička, tak koťátko nebude no. Tak uvidíme, co s nima. Určitě je dávejte. Jsou to kvalitní granule. My je teda ale dávali jen jako doplňkové krmivo. :o).

23.11.2016 13:06
Acamar

XXX.XXX.29.135

Dík za potvrzení taky to máme jako doplňkové, nechtěla bych mít kočuli jen na granulích...jsou prostě nejoblíbenější. Teď teda měla na pár dní RC gastro a ty taky jely neuvěřitelně, ale má smůlu, ty budu dávat jen v případě potřeby.

23.11.2016 13:14
Tina125

XXX.XXX.12.95

Acamar napsal(a):
Dík za potvrzení taky to máme jako doplňkové, nechtěla bych mít kočuli jen na granulích...jsou prostě nejoblíbenější. Teď teda měla na pár dní RC gastro a ty taky jely neuvěřitelně, ale má smůlu, ty budu dávat jen v případě potřeby.

Jo je pravda, že RC kočkám jede. Naše má teď Royal Canin Renal a ty jí strašně jely taky. A to jsou obecně ledvinové diety nejhorší.

Bohužel se jí teď přitížilo a nechce už ani to, tak opět bojujeme. Hlavně ji pořád stimulujte k pití. Celý život jsme jí krmili mokrým krmivem.(např. Animonda Carny) a granule jen jako doplněk a stejně se to stalo. Nicméně je pravda, že vidět ji se napít byly pomalu vánoce...

23.11.2016 14:30
DiaLCS

XXX.XXX.191.151

Potom dajte vedieť, ako sa Váš domáci chemik vyjadril smajlík. Aj my v rodine máme takého chemika a ten stále tvrdí, že ak akákoľvek potravina vydrží, potom musí byť konzervovaná. Bez toho dlho nevydrží. Orijen krmivá pre mačky boli v minulosti ožarované (Austrália), aby dlhšie vydržali. Na mačky to malo zlý vplyv.

23.11.2016 15:04
Acamar

XXX.XXX.29.135

Tina125 napsal(a):
Jo je pravda, že RC kočkám jede. Naše má teď Royal Canin Renal a ty jí strašně jely taky. A to jsou obecně ledvinové diety nejhorší.

Bohužel se jí teď přitížilo a nechce už ani to, tak opět bojujeme. Hlavně ji pořád stimulujte k pití. Celý život jsme jí krmili mokrým krmivem.(např. Animonda Carny) a granule jen jako doplněk a stejně se to stalo. Nicméně je pravda, že vidět ji se napít byly pomalu vánoce...

Naše první kočka taky pila hodně maličko a problémy s ledvinami neměla, ale ona jedla i minimálně granule, byla hlavně na mase a konzervách, tak možná proto...nebo hrají roli i jiné faktory...
To je mi líto, že se Kačenka zhoršila moc držíme tlapky, ať ještě dlouho bojuje

23.11.2016 15:49
Tina125

XXX.XXX.12.95

Acamar napsal(a):
Naše první kočka taky pila hodně maličko a problémy s ledvinami neměla, ale ona jedla i minimálně granule, byla hlavně na mase a konzervách, tak možná proto...nebo hrají roli i jiné faktory...
To je mi líto, že se Kačenka zhoršila moc držíme tlapky, ať ještě dlouho bojuje

Možná spíš asi jiné faktory. Ona ta naše ty granulky taky baštila jen tak, aby se neřeklo. To spíš kocourci byli jejich milovníci. Ale oni pravda milovali téměř jakékoliv jídlo.

Začínali jsme s crea 400. Po 14 dnech s RenAvastem spadl na 243. A po dalších 14 dnech na kontrole jsme zjistili, že jí vyletěl kreatinin zpátky na 396. Ale na UZV měla ještě k tomu rozšířený žlučový cesty. Ale močovinu má úplně v normě, tak je velká šance, že crea vyletěl kvůli tomu žlučníku a ne kvůli ledvinám. Tak máme další léky a čekáme a opět doufáme no. Přijde mi neuvěřitelný, že se to za rok a půl vážně děje po třetí. Nechápu to...

Nevím, po všech předchozích zkušenostech si říkám jestli to má vůbec cenu. Protože ač jsme se snažili sebe víc, tak to pokaždé dopadlo špatně. Ale víte jak, člověk to nakonec nechce vzdát. Dokud se ona ještě zajímá nějakým způsobem o okolí...

23.11.2016 17:37
Acamar

XXX.XXX.29.135

Nojo, ona vlastně měla problém i s tím trávením, s enzymy...nemůže to s těmi žlučovými cestami souviset?

Určitě to má cenu, kočičáci by bez vás asi neměli moc dlouhý život.
Taky zažíváme během krátké doby ztráty, akorát u nás to je vždy bez výstrahy a dlouhodobého trápení. Na něco lepší, ale zas větší šok.

23.11.2016 18:08
Tina125

XXX.XXX.12.95

Acamar napsal(a):
Nojo, ona vlastně měla problém i s tím trávením, s enzymy...nemůže to s těmi žlučovými cestami souviset?

Určitě to má cenu, kočičáci by bez vás asi neměli moc dlouhý život.
Taky zažíváme během krátké doby ztráty, akorát u nás to je vždy bez výstrahy a dlouhodobého trápení. Na něco lepší, ale zas větší šok.

Ano v loňském roce přestala trávit bílkoviny. Doktorka říkala, že to mohla být předzvěst většího problému, ale taky nemusela. Toho už se každopádně nedopátráme.

Brala tehdy Almazyme. A když se do příštího týdne nestane další velká katastrofa, tak ho dostane znovu. Zatím máme prášky na žlučník, žaludek, ledviny a ATB. Dáváme denně 6 prášků. A 4 z nich dáváme 2x za den. Takže vlastně 10 prášků za den.

Je vidět, že je hodně unavená a nebývá jí dobře. Ale někdy si i krátce pohraje a hodně se mazlí. Není úplně apatická. To jsou důvody proč to nechceme vzdát. Přeci jen je se mnou přes 11 let. Ale bojím se, že to zase dopadne špatně.

Teda samozřejmě vím, že to tak jako tak špatně dopadne, protože je to prostě selhání ledvin. Ale s tím by klidně ještě mohla žít. A ne umřít už teď.

Vy jste to měli jak? Omlouvám se, ale nepamatuji se. Ztratili jste 2 kočičky během půl roku? A vy máte teď tu FeLV kočičku, že?

23.11.2016 18:22
Acamar

XXX.XXX.29.135

10 prášků denně
Však uvidíte, třeba je to jen nějaké zhoršené období (třeba i díky stresu z odchodu kocourka), a ještě se vám podaří ji nějak stabilizovat. A když ne...člověk si stejně nevynutí, aby bylo po jeho, ale budete vědět, že jste udělali co jste mohli. Ale přeju vám moc, aby to nebylo takhle zakrátko potřetí

Ano. Nejprve před rokem a něco umřela první kočka, ta ale měla věk (15,5), pak po 10 měsících 1. kočule z útulku na FeLV, a druhá je pozitivní taktéž. Zatím vypadá zdravě, ale...

23.11.2016 18:52
Tina125

XXX.XXX.12.95

Acamar napsal(a):
10 prášků denně
Však uvidíte, třeba je to jen nějaké zhoršené období (třeba i díky stresu z odchodu kocourka), a ještě se vám podaří ji nějak stabilizovat. A když ne...člověk si stejně nevynutí, aby bylo po jeho, ale budete vědět, že jste udělali co jste mohli. Ale přeju vám moc, aby to nebylo takhle zakrátko potřetí

Ano. Nejprve před rokem a něco umřela první kočka, ta ale měla věk (15,5), pak po 10 měsících 1. kočule z útulku na FeLV, a druhá je pozitivní taktéž. Zatím vypadá zdravě, ale...

Tak to taky znáte. Jo no 10 prášků. Jediný, co mi na tom přijde maličko vtipný je, že 2 z nich má na to, aby jí z těch ostatních nebylo zle. Ale stejně je, protože moc nechce baštit a to právě až potom co začala brát ty prášky. Ale nedá se nic dělat, musíme to na chvilinku vydržet.

Je mi líto to právě vzdát dokud vidím, že má zájem ona. Ale jak píšete, člověk si to nevynutí. Takže my se budeme snažit a holt, co se má stát, stane se... Můžeme jenom doufat.

Tak moc přeji i té vaší micině, aby byla ještě dlouho fit...:o)

24.11.2016 09:11
joanne.s

XXX.XXX.41.2

DiaLCS napsal(a):
Potom dajte vedieť, ako sa Váš domáci chemik vyjadril smajlík. Aj my v rodine máme takého chemika a ten stále tvrdí, že ak akákoľvek potravina vydrží, potom musí byť konzervovaná. Bez toho dlho nevydrží. Orijen krmivá pre mačky boli v minulosti ožarované (Austrália), aby dlhšie vydržali. Na mačky to malo zlý vplyv.

To víte že Orijen konzerovovaný je. Ale přírodně

granule v Austrálii ozařovali proto, aby si nezavlekli do země nákazu z použitého masa, které není příliš tepelně zpracované. Kočky po Orijen umíraly proto, že takovým nevhodným ozářením byl zlikvidován taurin, který kočky nutně k životu potřebují.

24.11.2016 10:23
DiaLCS

XXX.XXX.191.151

Dík. Videla som reportáž.
Len, aby boli konzervované prírodne... Chcem tomu veriť... A to sa týka samozrejme aj iných značiek.

Přidejte reakci

Přidat smajlík