??

XXX.XXX.255.175
Vážení čtenáři mého příspěvku,
ráda bych se vás zeptala na zkušenosti se starostí o venkovní kočky. Zdědili jsme kočku po příbuzném, takže moje zkušenosti jsou nula nula nic, ale chtěla bych, aby to byla čistá kóča. Je tedy možné, aby zůstala kočka zbavena blech, i když žije venku? Pokud ano, jak na to? Jen upozorňuji, že jsem studentka, takže jaksi nemám možnost docházet každé tři týdny pro ty zázraky, které nabízí veterinář...
Vyzkoušela jsem obojek, který selhal, teď jsem koupila Frontline Combo a mám strach, že budu zase zklamaná a frustrovaná...
Samozřejmě i venkovní kočka může být bez blech a klíšťat, ale obávám se, že bez nějakého preparátu to nepůjde. Frontline combo je dobrá volba. Jsou ale i levnější varianty. Veterinář Vám jistě rád poradí. Obojky nedoporučuji, a už vůbec ne pro kočky, které jsou venku. Zaháknou se někde za větvičku a problém je tu hned.
Venkovní kočce určitě ne obojek - jak psala Salldi, může se za něj někde zaháknout a oběsit se. :(
Prvotně bych zařídila kočce kastraci (pokud již není) a pak pravidelné podávání spot onů. Já dávám venkovním kočkám spot on 3x za rok, tj. běžně mi drží účinek 3 měsíce (dávám od jara do podzima, v zimě nikdy klíšťata, kvůli kterým to hlavně dávám, domů nenosí). Dávám Frontline Combo a objednávám si to spolu s granulemi z e-shopu. Tj. k veterináři jezdíme 1x ročně na očkování, ale jen kvůli spot onům tam lítat nemusím.