Dobrý večer,
jmenuji se Veronika Junová a studuji Veterinární školu v Českých Budějovicích. Píšu seminární práci na téma Dornova metoda u zvířat s větším zaměřením na psy, kočky a malé obratlovce. Věnujte prosím pár minut dotazníku na toto téma a sdělte své zkušenosti. Dotazník je anonymní a zabere opravdu jen chvilku Vašeho času. Moc mi to pomůže. Dotazník naleznete na tomto odkazu http://www.survio.com/survey/d/H5U8F3B2D0Q0K3H2H.
Mockrát děkuji.
V. Junová
Uživatel s deaktivovaným účtem

Osobní zkušenost nemám, ale vyplním za kolegyni. Ta touto procedurou prošla s pejskem jezevčíkem, který přestal chodit. Má nějaké degenerativní změny na páteři, takže Dornova metoda nepomohla 100%, vzhledem k postižení. Ale pejsek alespoň na kratší vzdálenosti trochu chodí.
Markét24
napsal(a):
Děkuji mockrát.
Ale na Psech jsem se dočetla, že to nemáte moc domyšlené, že prý když se tam zadá, že s metodou nemáte zkušenosti, tak stejně Vás dotazník pošle na vyplňování dál jako byste s ní zkušenost měla. Tak jak to je? Nechcete to napřed tedy trochu poupravit. Chtěla jsem to také vyplnit, ale zkušenost pejskařů s Vaším dotazníkem mě odradila.

Fikovnice: zřejmě slečnu zajímá i množství lidí se zkušeností a bez ní. Pokud by se ptala osobně, také bude mít určitý počet respondentů bez zkušenosti.
Asi je tam malá chyba, ale pro moje grafy jsou důležité odpovědi lidí, co už mají s Dornovou metodou zkušenosti, tak to píši i v úvodní inzerci. Pokud tedy o ní nic nevíte a neznáte ji, Vaše odpovědi pro tento dotazník nepotřebuji :) I když je pravda, že je tam první otázka trochu zbytečně a nebo by měla dotazník ukončit při odpovědi NE. Stane se :)
napsal(a):
Fikovnice: zřejmě slečnu zajímá i množství lidí se zkušeností a bez ní. Pokud by se ptala osobně, také bude mít určitý počet respondentů bez zkušenosti.