Dornova metoda - dotazník

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
10.8.2015 20:52
Markét24

XXX.XXX.129.186

Dobrý večer,

jmenuji se Veronika Junová a studuji Veterinární školu v Českých Budějovicích. Píšu seminární práci na téma Dornova metoda u zvířat s větším zaměřením na psy, kočky a malé obratlovce. Věnujte prosím pár minut dotazníku na toto téma a sdělte své zkušenosti. Dotazník je anonymní a zabere opravdu jen chvilku Vašeho času. Moc mi to pomůže. Dotazník naleznete na tomto odkazu http://www.survio.com/survey/d/H5U8F3B2D0Q0K3H2H.

Mockrát děkuji.

V. Junová

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2015 06:25

Osobní zkušenost nemám, ale vyplním za kolegyni. Ta touto procedurou prošla s pejskem jezevčíkem, který přestal chodit. Má nějaké degenerativní změny na páteři, takže Dornova metoda nepomohla 100%, vzhledem k postižení. Ale pejsek alespoň na kratší vzdálenosti trochu chodí.

11.8.2015 06:30
Markét24

XXX.XXX.228.162

Děkuji mockrát.

11.8.2015 08:35
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Markét24 napsal(a):
Děkuji mockrát.

Ale na Psech jsem se dočetla, že to nemáte moc domyšlené, že prý když se tam zadá, že s metodou nemáte zkušenosti, tak stejně Vás dotazník pošle na vyplňování dál jako byste s ní zkušenost měla. Tak jak to je? Nechcete to napřed tedy trochu poupravit. Chtěla jsem to také vyplnit, ale zkušenost pejskařů s Vaším dotazníkem mě odradila.

11.8.2015 09:37

Fikovnice: zřejmě slečnu zajímá i množství lidí se zkušeností a bez ní. Pokud by se ptala osobně, také bude mít určitý počet respondentů bez zkušenosti.

11.8.2015 09:44
Markét24

XXX.XXX.228.162

Asi je tam malá chyba, ale pro moje grafy jsou důležité odpovědi lidí, co už mají s Dornovou metodou zkušenosti, tak to píši i v úvodní inzerci. Pokud tedy o ní nic nevíte a neznáte ji, Vaše odpovědi pro tento dotazník nepotřebuji :) I když je pravda, že je tam první otázka trochu zbytečně a nebo by měla dotazník ukončit při odpovědi NE. Stane se :)

12.8.2015 02:20