Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
18.3.2016 21:10
tapina

XXX.XXX.211.249

Předesílám, nejedná se o nic závažněho.

Mám kocourka, seniora, a čím je starší, tím víc dotahuje k dokonalosti výcvik svých člověků. Už jen z pohledu poznáme, jestli má hlad nebo chce "jen" přisunout židli ke kamnům.

Samozřejmě přečetl všechny chytré knihy o výcviku a pozitivní motivaci, takže ví, že základní povel je přivolání. pokud člověk nereaguje na přivolání, je potřeba na sebe upozornit. Např. šustivým zvukem okusovaného igelitu, případně rámusem se shazovaných věcí. Povel musí být vždy splněn.
Za odměnu člověkovi po zaučení už stačí dobrý pocit, že je kocourek spokojený.
Tresty se aplikují v podobě ignorace ke člověkovi.
Samozřejmě, jsou momenty, kdy jen pozitivní přístup nevede k dostatečně rychlým reakcím. Občas je dobré člověkovi hlavou ruku nasměrovat, tam, kde má být. Pokud je už povel naučený, je potřeba důsledně trvat na jeho splnění, případně aplikovat drobnou korekci zubem či drápem.
Člověka je potřeba fyzicky i psychicky unavit. Například schováním jeho oblíbených hraček - zejména po ránu je velmi efektivní zalehnout mobil, nebo klíče. Večer je naopak čas zaběhnout na půdu a schovat se v tom nejšpinavějším koutě. Samozřejmě, člověk musí mít ze společných her uspokojení a občas pocit výhry, takže pokud se mu nedaří ani napotřetí kocourka vytáhnout, je nabídnut alternativní cvik - odmítání nalezené potravy, který když člověk ochatně provede, schvávání můžeme ukončit. Nesmíme to ale dělat příliš často, jinak by člověk ztratil motivaci ke hledání.
Závěrem je potřeba zdůraznit, že je to stále jen člověk a v zásadě nás nikdy nemůže předčit ve skvělém zraku, sluchu, pružnosti těla. Nemějme tedy na něj přehnané nároky.

18.3.2016 21:46
lavacca

XXX.XXX.164.49

Moc hezké! A výstižné!

18.3.2016 21:56
tapina

XXX.XXX.211.249

A chtěla jsem se zeptat, jak to máte u vás? Umíte nějaké lepší cviky? ;-).

18.3.2016 22:44
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
A chtěla jsem se zeptat, jak to máte u vás? Umíte nějaké lepší cviky? ;-).

Máte na mysli, zda nás kocouři naučili něčemu obtížnějšímu, že? No mám pocit, že mí kocouři jsou z mé neučenlivosti celkem rozladění... !

18.3.2016 23:20
tapina

XXX.XXX.211.249

Tak každý člověk je jiný, některý se víc hodí na záchranařinu, některý na agility, některý je jen nenáročný společník

Můj kocourek je takový malý cézárek milánek. Je krutopřísně asertivní. Teď momentálně se vyhřívá u kamen, odkud na jedno mrknutí vypoveloval fenu. Jsk říkám, s věkem to piluje k dokonalosti.

Co jsem měla starou kočku, ta měla metodu vytrvalé přísavky. Když něco chtěla, tak vlezla na člověka, do knìžky, na linku a tam se přisála, dokud nedostala, co chtěla, furt tam byla.

Pak jen krátce jsem měla kocourka, který byl strašně hodňoučký se slaďoučkým pohledem.

A pak taky kočku, co byla hysterka.

A taky pět koťat, co uměla skupinový nátlak.

Ale na současného kocoura neměli ani jedem. Jsem zvědavá, kam to dopracujeme.

19.3.2016 15:59
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Tak každý člověk je jiný, některý se víc hodí na záchranařinu, některý na agility, některý je jen nenáročný společník

Můj kocourek je takový malý cézárek milánek. Je krutopřísně asertivní. Teď momentálně se vyhřívá u kamen, odkud na jedno mrknutí vypoveloval fenu. Jsk říkám, s věkem to piluje k dokonalosti.

Co jsem měla starou kočku, ta měla metodu vytrvalé přísavky. Když něco chtěla, tak vlezla na člověka, do knìžky, na linku a tam se přisála, dokud nedostala, co chtěla, furt tam byla.

Pak jen krátce jsem měla kocourka, který byl strašně hodňoučký se slaďoučkým pohledem.

A pak taky kočku, co byla hysterka.

A taky pět koťat, co uměla skupinový nátlak.

Ale na současného kocoura neměli ani jedem. Jsem zvědavá, kam to dopracujeme.

Ano, já jsem osazenstvem bytu brána zcela jistě pouze jako nenáročný a trpěný společník!

19.3.2016 22:08
tapina

XXX.XXX.211.249

Člověk disponuje určitou inteligencí, takže je možné ba vhodné jej potrestat za příkoří, které se nám událo v jeho nepřítomnosti. Důrazně však varuji od kakání do bot a čůrání na postel. Člověk je z toho zmatený. Začne nekoordinovaně činit v různých věcech a následně neplní efektivně své úkoly. Je potřeba vždy vyslat jednoznačnou informaci. Rozhodně nedávejte na jevi svou slabost, naopak, člověk to snáz pochopí, když vidí, že jeho vůdce si poradí v každé situaci.

Odvedl jsi mi na delší dobu zahřívátko (psa) - lehnu si na tvůj černý svetr, i když bych nikdy na zemi neležel, je pro tento účel vhodné svetr stáhnout ze židle a dostatečně jej zachlupatit.

Nenakrmil jsi mě dostatečně před odchodem - rozliju aspoň vodu.

Nechal jsi zataženě žaluzie - už jsem ti několikrát říkal, že jsou úplně na nic.

Už to chápeš?

Při příchodu člověka domů je potřeba tvářit se jakoby nic. Vklidu spát a nenechat se rušit rozmrzelým člověčím bručením. Vytrvalost a kreativita vede k úspěchu.

19.3.2016 22:37
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Člověk disponuje určitou inteligencí, takže je možné ba vhodné jej potrestat za příkoří, které se nám událo v jeho nepřítomnosti. Důrazně však varuji od kakání do bot a čůrání na postel. Člověk je z toho zmatený. Začne nekoordinovaně činit v různých věcech a následně neplní efektivně své úkoly. Je potřeba vždy vyslat jednoznačnou informaci. Rozhodně nedávejte na jevi svou slabost, naopak, člověk to snáz pochopí, když vidí, že jeho vůdce si poradí v každé situaci.

Odvedl jsi mi na delší dobu zahřívátko (psa) - lehnu si na tvůj černý svetr, i když bych nikdy na zemi neležel, je pro tento účel vhodné svetr stáhnout ze židle a dostatečně jej zachlupatit.

Nenakrmil jsi mě dostatečně před odchodem - rozliju aspoň vodu.

Nechal jsi zataženě žaluzie - už jsem ti několikrát říkal, že jsou úplně na nic.

Už to chápeš?

Při příchodu člověka domů je potřeba tvářit se jakoby nic. Vklidu spát a nenechat se rušit rozmrzelým člověčím bručením. Vytrvalost a kreativita vede k úspěchu.

19.3.2016 22:41
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Člověk disponuje určitou inteligencí, takže je možné ba vhodné jej potrestat za příkoří, které se nám událo v jeho nepřítomnosti. Důrazně však varuji od kakání do bot a čůrání na postel. Člověk je z toho zmatený. Začne nekoordinovaně činit v různých věcech a následně neplní efektivně své úkoly. Je potřeba vždy vyslat jednoznačnou informaci. Rozhodně nedávejte na jevi svou slabost, naopak, člověk to snáz pochopí, když vidí, že jeho vůdce si poradí v každé situaci.

Odvedl jsi mi na delší dobu zahřívátko (psa) - lehnu si na tvůj černý svetr, i když bych nikdy na zemi neležel, je pro tento účel vhodné svetr stáhnout ze židle a dostatečně jej zachlupatit.

Nenakrmil jsi mě dostatečně před odchodem - rozliju aspoň vodu.

Nechal jsi zataženě žaluzie - už jsem ti několikrát říkal, že jsou úplně na nic.

Už to chápeš?

Při příchodu člověka domů je potřeba tvářit se jakoby nic. Vklidu spát a nenechat se rušit rozmrzelým člověčím bručením. Vytrvalost a kreativita vede k úspěchu.

"Člověk disponuje určitou inteligencí..."

Nedělejte si iluzi kolego, s naší kočičí inteligencí se to nedá srovnávat. Jen je někdy vhodné v této iluzi nechat žít svého člověka. Je pak více poddajný, rychleji a efektivněji plní své povinnosti vůči kočkám a neztrácí čas jeho prapodivnými malichernostmi jako je chození do práce, apod.

19.3.2016 22:55
tapina

XXX.XXX.211.249

fikovnice napsal(a):
"Člověk disponuje určitou inteligencí..."

Nedělejte si iluzi kolego, s naší kočičí inteligencí se to nedá srovnávat. Jen je někdy vhodné v této iluzi nechat žít svého člověka. Je pak více poddajný, rychleji a efektivněji plní své povinnosti vůči kočkám a neztrácí čas jeho prapodivnými malichernostmi jako je chození do práce, apod.

Srovnávat se to nedá. To je fakt. I tak mu přecejen náleží nějaké místo v mém prostoru. A člověk musí pracovat - jen na mazlíka? To u mě nikdy.

Ale musím mu nechat určitý čas na regeneraci, tak ať si pro mě za mě po těch svých pochůzkách chodí. Je to jeho přirozenost. Mohl by trpět frustrací z nedostatku společenského kontaktu a uspokojovat tu svou frustraci na mě.

Závistlost na mně, to klidně ano. Ale míru kontaktu držím ve svých packách.

20.3.2016 12:36
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Srovnávat se to nedá. To je fakt. I tak mu přecejen náleží nějaké místo v mém prostoru. A člověk musí pracovat - jen na mazlíka? To u mě nikdy.

Ale musím mu nechat určitý čas na regeneraci, tak ať si pro mě za mě po těch svých pochůzkách chodí. Je to jeho přirozenost. Mohl by trpět frustrací z nedostatku společenského kontaktu a uspokojovat tu svou frustraci na mě.

Závistlost na mně, to klidně ano. Ale míru kontaktu držím ve svých packách.


Také pevně věřím, že mám svého člověka takříkajíc pevně zavrtaného ve svém kožichu a já jsem si dokonce jist, že můj člověk trpí těžkou závislostí na mně...a já...přiznám se - dělá mi to dobře, ale ani náhodou bych to nedal najevo!

20.3.2016 12:38
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Srovnávat se to nedá. To je fakt. I tak mu přecejen náleží nějaké místo v mém prostoru. A člověk musí pracovat - jen na mazlíka? To u mě nikdy.

Ale musím mu nechat určitý čas na regeneraci, tak ať si pro mě za mě po těch svých pochůzkách chodí. Je to jeho přirozenost. Mohl by trpět frustrací z nedostatku společenského kontaktu a uspokojovat tu svou frustraci na mě.

Závistlost na mně, to klidně ano. Ale míru kontaktu držím ve svých packách.

A něco pravdy bude v tom, že mít člověka jen na mazlíka by mě možná omrzelo... Ten můj je až příliš mazlivý, někdy se chová jak úúúplně blbá vtěrka, jen ať aspoň občas do té práce zajde! Aspoň je doma chvíli klid!

23.3.2016 12:14
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Srovnávat se to nedá. To je fakt. I tak mu přecejen náleží nějaké místo v mém prostoru. A člověk musí pracovat - jen na mazlíka? To u mě nikdy.

Ale musím mu nechat určitý čas na regeneraci, tak ať si pro mě za mě po těch svých pochůzkách chodí. Je to jeho přirozenost. Mohl by trpět frustrací z nedostatku společenského kontaktu a uspokojovat tu svou frustraci na mě.

Závistlost na mně, to klidně ano. Ale míru kontaktu držím ve svých packách.

Tak co kolego, jaké vylomeniny zase provedl Tvůj člověk?

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.3.2016 12:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mě neustále prudí moje člověčice, která mě pořád váží a běhá za mnou s plnou miskou a neustále mi vnucuje myšlenku, že jsem "dneska" fakt málo jedl... Prostě nechápe, že chci být anorektik a jsem se svou postavou spokojen...

23.3.2016 13:55
tapina

XXX.XXX.211.249

Ti moji lidi jsou snad úplně škráblí. Tady je roky cepuju na nějakej režim. No, nad chlapem jsem zlomil dráp, ten je v tomhle nevycvičitelný, na druhou stranu na pokyny docela spolehlivý. Zato ženská. Ta prostě potřebuje režim. No a teď, na má slova došla. Kocour povolí trochu volnější režim a už z té práce chodí úplně jinak. Mám z toho takovou migrénu, že snad ani dneska nevylezu.
Na okně zas ty divné žluté kytky, ženská votravuje s vysavačem a na mě že prej kartáč. To značí, že přijede nějaká návštěva. Tak to nevylezu aspoň tejden. Ať šaškuje pes, já mám nějakou důstojnost. Mám to úplně na salámu. Na salámu? Na klobáse? Oni přijedou z Moravy? No tak to pak jo.

23.3.2016 14:10
joanne.s

XXX.XXX.41.2

24.3.2016 02:27
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Ti moji lidi jsou snad úplně škráblí. Tady je roky cepuju na nějakej režim. No, nad chlapem jsem zlomil dráp, ten je v tomhle nevycvičitelný, na druhou stranu na pokyny docela spolehlivý. Zato ženská. Ta prostě potřebuje režim. No a teď, na má slova došla. Kocour povolí trochu volnější režim a už z té práce chodí úplně jinak. Mám z toho takovou migrénu, že snad ani dneska nevylezu.
Na okně zas ty divné žluté kytky, ženská votravuje s vysavačem a na mě že prej kartáč. To značí, že přijede nějaká návštěva. Tak to nevylezu aspoň tejden. Ať šaškuje pes, já mám nějakou důstojnost. Mám to úplně na salámu. Na salámu? Na klobáse? Oni přijedou z Moravy? No tak to pak jo.


Kolego, teď mě napadá - proč jste vlastně toto vlákno nazval "Kocourkův výcvik"? Správně by se diskuse měla jmenovat "Výcvik mého člověka", ne? Ale možná to je od Vás nějaká finta - oni ti naši lidi jsou fakt někdy úplně, ale úplně blbí! Můj člověk stran výcviku projevuje alespoň snahu, to jo, to oceňuju! Taková ta snaživost ale někdy přechází až ve vnucování se, někdy mi připomíná našeho psa - jsou si chováním podobní!

24.3.2016 02:28
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mě neustále prudí moje člověčice, která mě pořád váží a běhá za mnou s plnou miskou a neustále mi vnucuje myšlenku, že jsem "dneska" fakt málo jedl... Prostě nechápe, že chci být anorektik a jsem se svou postavou spokojen...

To je normální, s tím se smiř. Prostě to jídlo spolykej, ať jí uděláš radost a pak je klidně vyzvracej - nejlépe na nějaký světlý koberec! A uvidíš, že třeba přestane s jídlem otravovat a prudit!

24.3.2016 02:34
fikovnice

XXX.XXX.99.69

fikovnice napsal(a):
To je normální, s tím se smiř. Prostě to jídlo spolykej, ať jí uděláš radost a pak je klidně vyzvracej - nejlépe na nějaký světlý koberec! A uvidíš, že třeba přestane s jídlem otravovat a prudit!

Jinak já i s kámošem jsme minulý týden udělali svému člověku dokonce opakovanou radost - opakovaně jsme se pozvraceli po šáchoru, co nám koupil náš dvojnožec! A víte vy ostatní, co ta blbka udělala? Včera přinesla novej šáchor! Prostě její výcvik - to je děs a bída a fakt nevím, jestli to po čase nevzdám...

24.3.2016 03:00
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Jo, a všichni si dávejte majzla! Zjistil jsem, že můj člověk sem chodí taky a normálně tady drbe o mně a mým kolegovi! Takže si myslím, že to dělají i vám ostatním, kdo vlastníte nějakého člověka!

24.3.2016 04:20
tapina

XXX.XXX.211.249

fikovnice napsal(a):
Jo, a všichni si dávejte majzla! Zjistil jsem, že můj člověk sem chodí taky a normálně tady drbe o mně a mým kolegovi! Takže si myslím, že to dělají i vám ostatním, kdo vlastníte nějakého člověka!

A víš, že mě to ani neudivuje. Oni k nám prostě vzhlížejí, chtějí být jako my. To je tak roztomilé. A nakonec ta oddanost v těch jejich přihlouplých malých očích. No, já se tvářím jako drsňák, ale tohle mě vždycky fakt dostane. Asi už stárnu.

24.3.2016 04:30
tapina

XXX.XXX.211.249

fikovnice napsal(a):

Kolego, teď mě napadá - proč jste vlastně toto vlákno nazval "Kocourkův výcvik"? Správně by se diskuse měla jmenovat "Výcvik mého člověka", ne? Ale možná to je od Vás nějaká finta - oni ti naši lidi jsou fakt někdy úplně, ale úplně blbí! Můj člověk stran výcviku projevuje alespoň snahu, to jo, to oceňuju! Taková ta snaživost ale někdy přechází až ve vnucování se, někdy mi připomíná našeho psa - jsou si chováním podobní!

Nazval jsem to kocourkův výcvik protože prostě JÁ. Něco jako psí škola Rámo. I když teda se mi to zdá trochu jako pohádka, že by pes cvičil jiné psy?
Jako, na druhou stranu bych řekl, furt lepší pes než člověk. I když mysl chudá, tělo líné, o tom žádná. Jenomže když se něco naučí, už to nezapomene. Takže když potrénujete hned odzačátku, máte na roky věrného sluhu, který by za vás i v boji padl. Ale zde víc jak jinde platí jasná pravidla.

24.3.2016 04:35
tapina

XXX.XXX.211.249

fikovnice napsal(a):
To je normální, s tím se smiř. Prostě to jídlo spolykej, ať jí uděláš radost a pak je klidně vyzvracej - nejlépe na nějaký světlý koberec! A uvidíš, že třeba přestane s jídlem otravovat a prudit!

Ještě je taky dobré zvracet do koupelnové předložky. Člověk tě celou noc poslouchá, jak natahuješ, ale říká si pohoda. Místnosti s kobercem jsou zavřené. No tak to teda ne holenku, ze mě si srandu dělat nebudeš. Brzo to pochopí.

24.3.2016 07:54
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Já si paničku vycvičil tak, že jakmile ptáčci venku zacvrlikají, seskočím z pelíšku na lednici, až to zaduní, aby panička slyšela - první varování. Pak párkrát zamňaučím u dveří - druhé varování. Když ani tak neotevře k sobě, skočím párkrát po klice, ať ví, že nejsem žádné ořezávátko! Tohle je poslední šance poslechnout, a ona to ví, takže konečně! se doškrabe ke dveřím a otevře mi. Skočím za ní do postele, kam se mezitím, potvora, stihla vrátit (představte si, aniž naservírovala ranní masíčko! Aby se neřeklo, pár minut se pomazlím u jejího obličeje. Pak si polítám cvičně celý byt. Panička nic, leží si jak by se nechumelilo. Tak teda skočím znovu do její postele, tentokrát jdu po nožkách, které zpravidla aspoň trochu čouhají zpod peřiny/když ne, nejsem línej podhrabat se pod peřinou, jde to jak po másle/. Tohle ji většinou přesvědčí, aby konečně! vstala, nachystala mi snídani /přece nebudu žrát ty granule z misky, pořád, mám jich z noci plný zubiska/. Co ráno nemrzne, naučil jsem paničku, aby snídani servírovala při pootevřeném okně, abych měl výhled na ptáčky, venčící se pesany a vůbec. Mám rád pikniky, mňau

24.3.2016 08:34
tapina

XXX.XXX.211.249

No jo milý kočičáku, ty jsi ještě mladík. To já za mých mladých let, to bys koukal. Ve sklepě a na půdě jsem lovil myši, ale to samozřejmě jen tak, ze sportu. Občas jsem je taky nosil do kuchyně, to byla taková mladická naivita, myslel jsem si, že třeba člověk by si dal myš a já třeba kuře. Jenomže když mi dá to kuře i tak. A navíc, všechny myši v okolí se doslechly, kdože to vládne našemu domu a už sem nevkročí. Navíc, na stará kolena jsem si řekl, že budu pacifista, ani ty své člověky moc nekoušu.
Dveře otvírat, to je základ. Mně teda ten můj chlap pootáčel všechny kliky, takže se jen mohu pochválit, že jsem si včas vytrénoval psa. Občas mu teda daruji něco ze svého lupu nebo s ním společně srolujeme volně ložené koberce v domácnosti. To je takový team building i když samozřejmě je jasné, kdo je tu šéf.
Pikniky jsou nej. Mňau na to.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.3.2016 10:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
To je normální, s tím se smiř. Prostě to jídlo spolykej, ať jí uděláš radost a pak je klidně vyzvracej - nejlépe na nějaký světlý koberec! A uvidíš, že třeba přestane s jídlem otravovat a prudit!

Mňaupřátelé, ono se to řekne lehce - na koberec a k tomu světlý. Pro jistotu koberce nemáme, prý kvůli roztočům. Ale když zvracím bezoár, tak ho pěkně vyrovnám za dveře. To je potom cvrkot. Nakonec, aspoň je v dobré kondici, krmička jedna, pche!

24.3.2016 10:22
joanne.s

XXX.XXX.41.2

24.3.2016 13:12
efendi

XXX.XXX.131.185

Parádní :) kočičáky už nemám v každodenní přítomnosti neb již u rodičů nežiji, ovšem i některé návštěvy stojí za to :). Pár příkladů...
- plížení večer do lednice - si jako myslíš (pravil kocour), že když jdeš po špičkách a bez papučí a po temně do kuchyně do lednice pro něco, na zub, a já vypadám, že tvrdě spím, že jsem úplně hluchej ?... to, že se mi opět nepovedlo ukrást kolečko šunky či plátek sýra bez asistence ochutnavače je jasné...
- úmysl udělat k obědu jelení guláš - bez toho aby si mi dal ochutnat = hrdelnímu zločinu
- půl desáté večer, kocour nervní, kapsička nebo něco dobrého na noc nezabírá = jdi spát blokuješ mi mou deku a já si nemám kde lehnout
- nově přesazené kvítko, ležíc na zemi = to nevíš, že tam kde si ho postavil sedávám a pozoruji I.program (krmítko na balkoně)... mimoto celý parapet byl jinak volný...
- usnout u filmu na gauči = riskovat udušení neb nejlépe se spí na člověčím obličeji
- perforovaný balonek s rolničkou se zásadně zkouší ve dvě v noci následovně = pouští se po schodech ze druhého patra - přece nebudeš spát ani když máš druhý den ráno zkoušku... se uč ne
- sedíc nad učením - skripta po celém stole - uprostřed kocour = se neuč to je pro kočku...
- ležíc na terase, zrovna natřená opalovákem, vedro k zalknutí = není ti zima? tě zahřeju joooo ? kocour na břiše (či kdekoli jinde, drápy ani nezmiňuji)...
- ty chceš sedět s notebookem v křesle ? a můžu se přidat že joooo ...
atd... :).

24.3.2016 14:18
fikovnice

XXX.XXX.131.20

tapina napsal(a):
Ještě je taky dobré zvracet do koupelnové předložky. Člověk tě celou noc poslouchá, jak natahuješ, ale říká si pohoda. Místnosti s kobercem jsou zavřené. No tak to teda ne holenku, ze mě si srandu dělat nebudeš. Brzo to pochopí.

Přesně! Na koupelnovou předložku jsem nazvracel již několikrát! Moje blbka uklízí, drhne, já si vždy sednu opodál a pozoruji tu její úplně, ale úplně zbytečnou práci, prostě bavím se... Představ si, že ji nenapadne dát tu koupelnovou předložku pryč, to je prostě k nepochopení! Asi ani nedosahuje inteligence toho komika našeho psa...

24.3.2016 14:20
fikovnice

XXX.XXX.131.20

tapina napsal(a):
A víš, že mě to ani neudivuje. Oni k nám prostě vzhlížejí, chtějí být jako my. To je tak roztomilé. A nakonec ta oddanost v těch jejich přihlouplých malých očích. No, já se tvářím jako drsňák, ale tohle mě vždycky fakt dostane. Asi už stárnu.

Jj, ale fakt stojí za to projít si historii PC Tvého člověka! Co já tam našel za hovadiny! Jaké rady ten můj dvojnožec dává ostatním dvojnožcům - no smál jsem se tak, až jsem se zakuckal a zas trochu ublinkl toho šáchoru!

24.3.2016 14:23
fikovnice

XXX.XXX.131.20

tapina napsal(a):
Nazval jsem to kocourkův výcvik protože prostě JÁ. Něco jako psí škola Rámo. I když teda se mi to zdá trochu jako pohádka, že by pes cvičil jiné psy?
Jako, na druhou stranu bych řekl, furt lepší pes než člověk. I když mysl chudá, tělo líné, o tom žádná. Jenomže když se něco naučí, už to nezapomene. Takže když potrénujete hned odzačátku, máte na roky věrného sluhu, který by za vás i v boji padl. Ale zde víc jak jinde platí jasná pravidla.

Jasný, už chápu! A ti naši roztomilouši si paradoxně myslí, že oni dělají výcvik nás! Ach, jak jsou lidé pozadu a ve všem naivní!

24.3.2016 14:27
fikovnice

XXX.XXX.131.20

joanne.s napsal(a):
Já si paničku vycvičil tak, že jakmile ptáčci venku zacvrlikají, seskočím z pelíšku na lednici, až to zaduní, aby panička slyšela - první varování. Pak párkrát zamňaučím u dveří - druhé varování. Když ani tak neotevře k sobě, skočím párkrát po klice, ať ví, že nejsem žádné ořezávátko! Tohle je poslední šance poslechnout, a ona to ví, takže konečně! se doškrabe ke dveřím a otevře mi. Skočím za ní do postele, kam se mezitím, potvora, stihla vrátit (představte si, aniž naservírovala ranní masíčko! Aby se neřeklo, pár minut se pomazlím u jejího obličeje. Pak si polítám cvičně celý byt. Panička nic, leží si jak by se nechumelilo. Tak teda skočím znovu do její postele, tentokrát jdu po nožkách, které zpravidla aspoň trochu čouhají zpod peřiny/když ne, nejsem línej podhrabat se pod peřinou, jde to jak po másle/. Tohle ji většinou přesvědčí, aby konečně! vstala, nachystala mi snídani /přece nebudu žrát ty granule z misky, pořád, mám jich z noci plný zubiska/. Co ráno nemrzne, naučil jsem paničku, aby snídani servírovala při pootevřeném okně, abych měl výhled na ptáčky, venčící se pesany a vůbec. Mám rád pikniky, mňau

Máš ji děsně zlenivělou a rozmazlenou, to Ti teda kamaráde řeknu! Trochu pomazlení strpím taky, ale vstát musí pomalu dřív než jen otevřu pusu k mňauknutí a když to náhodou nepomůže, tak kolega šlápne do misky s mlíkem na koberci, do misky s minigranulkami a ještě je roznosí po celém bytě a pak také hodně pomáhá při úklidu záchodu nahrabat tam nejen stelivo, ale i všechny věci z okolí. To teď dělá kolega a naše člověčice vyskočí z postele a letí jak Usain Bolt!

24.3.2016 14:30
fikovnice

XXX.XXX.131.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mňaupřátelé, ono se to řekne lehce - na koberec a k tomu světlý. Pro jistotu koberce nemáme, prý kvůli roztočům. Ale když zvracím bezoár, tak ho pěkně vyrovnám za dveře. To je potom cvrkot. Nakonec, aspoň je v dobré kondici, krmička jedna, pche!

Ty bezoáry, ani nevím, jestli Ti to mám závidět nebo ne... my s kámošem to totiž nemáme, ale mám takový nějaký pocit, že občas hodit bezoár mému člověku do postele by urychlilo její zpomalené reakce. Zkusím se dnes aspoň nažímat a pak písnu, jesti se nějak změnila její reakce. Zas bych nerad, aby nám nasadila nějakou dietu. Sama celou noc žere čokolády a tady psala, že prej jsem tlustej a shání dietní krmivo - no, nemám slov!

24.3.2016 15:12
efendi

XXX.XXX.131.185

Jooo zapomněla jsem dodat - když mi někdo dá granule nedej bože ven (kde jsou i venkovní predátoři) musím je sníst co nejrychleji a nacpat toho do sebe co nejvíc (i přesto, že jsem sežral pul konzervy) a pak to paničce vyblít do perforované gumové rohožky (taková ta co má vypadat jako odlévaná takže samé krucánky a hluboké kytičky a světlá dlažba)... a to v momentě kdy ji vidím mizet z baráku, tudíž vím, že to tam pěkně zaschne než se vrátí a nepůjde to vyčistit... (ještě, že někteří nenažraní opeřenci mají tolik odvahy a asi i hladu, že část, nadílky, vyzobou...)...

- když ulovím jednoho z odvážných nenažraných opeřenců, kteří měli toliko drzosti, že mi vlezli do misky (zatím co jsem předstíral, že tvrdě spím) rozcupuji ho jak u vstupních dveří tak druhou polovinu u vchodu na terasu, aby když někdo jde ven a otevře dveře to peří vlítlo pěkně všechno dovnitř... a to ideálně v případě, kdy má přijet štítivá návštěva, které už jen kočky samy o sobě vadí

na fotce pachatel obou dvou případů... potvora chlupatá :).

24.3.2016 22:29
kobylatko

XXX.XXX.45.44

No musím vám mňauknout že já si paňku vychoval docela dobře, papání mám dvakrát denně a to většinou masíčko, mohl jsem mít i k dispozici granulky jako sváču jenže mi na ně chodily ptáci tak jsem mňaukl paňce ať je radši schová, přece mi ty potvory opeřený nebudou zobat moje granule? copak já jim lovím jejich houseny, brouky a tak podobně? brrr ještě to tak ! A aby ptačiska věděli že nemají krást co není jejich tak jsem jednoho z nich chytil a ztrestal sežráním a jako důkaz nechal hromadu peří a kousek zobáku.Taky pár myší bylo tak drzých a zachtělo se jim krádeže tak museli být potrestané zakousnutím a ponechané pro výstrahu ostatním na očích.No ještěže jsem venkovní kocour takže paňuli nemám pořád za zadkem.Ale proti mazlení a drbání nic nemám, náhodou drbání je dost dobrá věc na místa kam si sám pořádně nedosáhnu a při mazlení v náruči se dá krásně krást teplo kór když je škaredé počasí .

24.3.2016 23:27
tapina

XXX.XXX.211.249

Jak tak koukám milí kočičáci, pěkně se nám to tu rozrůstá. Každý z nás jsme chtěl, aby to ten náž dvounožec naškrábl za nás, a nakonec zas musíme sami. Oni se u toho tak dojímají.

Kamarádi, velmi si cením, jak jste upřímní. Kdysi jsem slyšel něco jako "falešná kočka", ale zde se mi opět potvrzuje, že naše plémě je daleko nejupřímnější ze všech.

Třeba když jsme u těch návštěv - to já za mých mladých punkových let jsem byl jednou nucen použít to nejdrsnější sdělení. Oni ti cizí lidi prostě nechápali, že je to můj pokoj, i když jsem zle koukal ze skříně a mrskal ocasem. Takže jsem musel slézt, vyhrabat jamku pod fikusem a - vy víte co. Přímo před nima. Normálně bych to neudělal, ale zoufalé situace si žádají zoufalé činy. Tak naštěstí už znova nepřijeli.

Pak jsou návštěvy, které mám rád. Tak těm samozřejmě taky zajistím, aby měli na mě krásnou vzpomínku. Třeba jeden strejda pak ráno vyprávěl, že měl v noci pocit, že na něho jde druhý infarkt, taková tíha na prsou, že se ani na posteli nemohl zvednout. No kdyby mě neměl, na co bude vzpomínat, že jo.

Ale dneska to mám u ocasu. Už na to prdím. Teda, pokud mi dovezou nějakou obzvláště nedobrou kapsičku, tak za mě prdí pes.

24.3.2016 23:30
tapina

XXX.XXX.211.249

Pst o těch venkovních věcech, že prý sem chodí lidi. Ne že by nám mohli ty výlety nějak překazit. Ale co když by pak chtěli chodit s náma?

24.3.2016 23:42
fikovnice

XXX.XXX.99.69

fikovnice napsal(a):
Jo, a všichni si dávejte majzla! Zjistil jsem, že můj člověk sem chodí taky a normálně tady drbe o mně a mým kolegovi! Takže si myslím, že to dělají i vám ostatním, kdo vlastníte nějakého člověka!

Jestli bude můj člověk takto blbnout dál, začnu uvažovat, jestli se jej nezbavím a inzeroval bych jej na Bazoši. Mám ale obavy, že za ni nic nedostanu, musel bych ji dát do kategorie "Daruji" a snad ještě něco připlatit za odvoz!

24.3.2016 23:43
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Pst o těch venkovních věcech, že prý sem chodí lidi. Ne že by nám mohli ty výlety nějak překazit. Ale co když by pak chtěli chodit s náma?

Jo, chodí sem. Nechápu, proč si nezaloží svůj web a prudí na serveru, který se jmenuje "iFAUNA", notabene "Kočky"!

24.3.2016 23:46
fikovnice

XXX.XXX.99.69

fikovnice napsal(a):
Jestli bude můj člověk takto blbnout dál, začnu uvažovat, jestli se jej nezbavím a inzeroval bych jej na Bazoši. Mám ale obavy, že za ni nic nedostanu, musel bych ji dát do kategorie "Daruji" a snad ještě něco připlatit za odvoz!

...jo a i když věkově to tak ještě není, tak kvůli jejímu opotřebení bych ji stejnak musel nabízet už jako seniorku na dochování. Tak já si ji snad nechám nebo co...

24.3.2016 23:57
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Nazval jsem to kocourkův výcvik protože prostě JÁ. Něco jako psí škola Rámo. I když teda se mi to zdá trochu jako pohádka, že by pes cvičil jiné psy?
Jako, na druhou stranu bych řekl, furt lepší pes než člověk. I když mysl chudá, tělo líné, o tom žádná. Jenomže když se něco naučí, už to nezapomene. Takže když potrénujete hned odzačátku, máte na roky věrného sluhu, který by za vás i v boji padl. Ale zde víc jak jinde platí jasná pravidla.

Jo, a znáš nějakého dobrého výcvikáře? Nebo jsi dával svého člověka do nějaké školičky nebo tak něco? O cvičáku se zmiňovat nebudu, protože by mnou ostuda cloumala, kdybych tam přivedl to svoje nemehlo!

25.3.2016 00:00
tapina

XXX.XXX.211.249

Jo, dokážu si to představit.

Daruji příjemnou poslušnou člověčici v nejlepším věku. Spolehlivá krmička. Trochu ujetá na šáchor. Důvod darování: nedostatek času na ty její blbiny.

Jenomže ty nejseš člověk, ty seš kocour. Tak zatni dráp a trénuj. Ať tě ani nenapadne sem tahat tyhle lidské manýry.

25.3.2016 00:05
tapina

XXX.XXX.211.249

fikovnice napsal(a):
Jo, a znáš nějakého dobrého výcvikáře? Nebo jsi dával svého člověka do nějaké školičky nebo tak něco? O cvičáku se zmiňovat nebudu, protože by mnou ostuda cloumala, kdybych tam přivedl to svoje nemehlo!

Tak nejlepší jsem já, pak mé druhé já a pak možná můj brácha.

Chlapče, to musíš sám. Každej máme jiné požadavky a hlavně - člověk by měl z toho v hlavě zmatek. Však už stačí, že studuje tad tu i faunu.

25.3.2016 00:12
tapina

XXX.XXX.211.249

fikovnice napsal(a):
Jasný, už chápu! A ti naši roztomilouši si paradoxně myslí, že oni dělají výcvik nás! Ach, jak jsou lidé pozadu a ve všem naivní!

Roztomilouši

25.3.2016 00:12
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Tak nejlepší jsem já, pak mé druhé já a pak možná můj brácha.

Chlapče, to musíš sám. Každej máme jiné požadavky a hlavně - člověk by měl z toho v hlavě zmatek. Však už stačí, že studuje tad tu i faunu.

Jo, to je pravda. Na moji se musí pomalu, nejlépe pozitivkou - dovolím jí když je hodná a poslušná, aby mě drbala. Ona to má ráda, no a já to prostě nějak strpím.

25.3.2016 00:19
tapina

XXX.XXX.211.249

fikovnice napsal(a):
Jo, to je pravda. Na moji se musí pomalu, nejlépe pozitivkou - dovolím jí když je hodná a poslušná, aby mě drbala. Ona to má ráda, no a já to prostě nějak strpím.

Pozitivka je takový to jak si člověk myslí, že to vymyslel sám?

Chlapče nepřežeň to a včas brzdi s těma odměnama. Jinak tě udrbe. Je na to nějakej blinkr nebo jak se to jmenuje. Dělá to jasně identifikovatelný zvuk. Ale samozřejmě nejdřív musíš člověka naučit, co ten zvuk znamená.

25.3.2016 00:19
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Jo, dokážu si to představit.

Daruji příjemnou poslušnou člověčici v nejlepším věku. Spolehlivá krmička. Trochu ujetá na šáchor. Důvod darování: nedostatek času na ty její blbiny.

Jenomže ty nejseš člověk, ty seš kocour. Tak zatni dráp a trénuj. Ať tě ani nenapadne sem tahat tyhle lidské manýry.

Ono by se Tě důvodů našlo víc...a ještě ke všemu je bezPP!

25.3.2016 00:20
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Pozitivka je takový to jak si člověk myslí, že to vymyslel sám?

Chlapče nepřežeň to a včas brzdi s těma odměnama. Jinak tě udrbe. Je na to nějakej blinkr nebo jak se to jmenuje. Dělá to jasně identifikovatelný zvuk. Ale samozřejmě nejdřív musíš člověka naučit, co ten zvuk znamená.

Blinkr ta moje nikdy nepochopí, to vzdávám dopředu!

25.3.2016 00:25
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Pozitivka je takový to jak si člověk myslí, že to vymyslel sám?

Chlapče nepřežeň to a včas brzdi s těma odměnama. Jinak tě udrbe. Je na to nějakej blinkr nebo jak se to jmenuje. Dělá to jasně identifikovatelný zvuk. Ale samozřejmě nejdřív musíš člověka naučit, co ten zvuk znamená.

Kámo, asi se pro tuto chvíli rozloučím. Jdu říct svému dvojnožci, ať mě laskavě nakrmí (koukni kolik je hodin, sama už krmení měla a na nás kašle!) a uklidí mi záchod, a mýmu kámošovi taky. Je v tomto hrozně taková neefektivní, pomalá, přitom hrabu vždycky stelivo i všude kolem záchodku, prostě aby to bylo jednak dobře slyšet a hlavně, aby přicupitala to rychle uklidit. Ale holt si někdy dává na čas...

25.3.2016 00:31
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Pozitivka je takový to jak si člověk myslí, že to vymyslel sám?

Chlapče nepřežeň to a včas brzdi s těma odměnama. Jinak tě udrbe. Je na to nějakej blinkr nebo jak se to jmenuje. Dělá to jasně identifikovatelný zvuk. Ale samozřejmě nejdřív musíš člověka naučit, co ten zvuk znamená.

Tak už nám chystá krmení, tak už půjdu, i když samozřejmě pomalinku a ledabyle. Takže jen poslední dotaz pro tuto chvíli: máš se svým dvojnožcem nějaké vystavovatelské ambice?

25.3.2016 05:58
tapina

XXX.XXX.211.249

fikovnice napsal(a):
Tak už nám chystá krmení, tak už půjdu, i když samozřejmě pomalinku a ledabyle. Takže jen poslední dotaz pro tuto chvíli: máš se svým dvojnožcem nějaké vystavovatelské ambice?

Vystavovat - leda chlapa, ten má výstavní plnovous. Víš, to je docela dobrá věc na otírání hlavy. Psa leda tak pro smích a ženskou na pranýř. Představ si, zas mě večer vypustila ven a pak se tvářila, že si nepamatuje, že vždycky spím doma. Ani nezatopila. Psa vykoupala. Jsem už starší pán, mohly by to odnýst ledviny. Tak jsem teď vyhrabal půl kakáče ven. Musím uznat, že i vy mladí máte občas dobré nápady. Ještě bych mohl trochu toho steliva nanosit do peřin. Hm. To by šlo. Mňauky!

25.3.2016 08:41
joanne.s

XXX.XXX.38.124

S tím stelivem mám vlastní recepis. Přišel jsem na to až jak jsem dospělej. Počíhám si na paničku, jak mi jde čistit záchod, a jak vybere první hrudku, vlítnu jí tam a přichystám se k čurání. Nedovolí si mě vyhodit, to by si mohla zkusit. Je to školení dva v jednom - za prvé jí zpestřím čištění záchodku, zůstane tam se mnou déle /pokorně čeká až se vyčurkám/, a hlavně, konečně čurám s otevřeným záchodkem, a né s tou blbou kapotou, co mi tam věčně zavazí nad čumákem..
pěkné Velikonoce, kocouři a mňaudámy!

25.3.2016 16:44
kobylatko

XXX.XXX.45.44

No musím mňauknout že každý dvounožec "má svý mouchy", pořád lepší ti naši tady než třeba kočky od paňule dvounohé kámošky, její kočky maj na spaní k dispozici maximálně stodolu nebo mini půdičku nad starým kotci pro psa, maso vidí občas, kosti dotávaj vařený a jsou krmený whiskasem , hrůza.
No jinak já si včera mňauknul o vyprání dečky v mém pelíšku .

25.3.2016 16:50
joanne.s

XXX.XXX.53.29

A to já zas mám rád dečku plnou mých chlupů, pěkně to voní a hřejesmajlík

I když, není nad čistě převlečené peřiny od paničky, tam se vždy rád usalaším

25.3.2016 19:41
Bejina

XXX.XXX.112.69

Tak jsem přečetla celou tuto diskuzi, neb jsem se tady dlouho nemrkla a pobavila se ... na paničku zkoušíme se sestrou pořád nějaké vylomeniny a tak čtu, že tedy nejsme jediné.
Dnes zrovna slavím se sestrou 11 měsíců a poprvé jsem ulovila venku myš... no samozřejmě, že jsem si tu myš vzala domů, abych ukázala paničce, jak umím myš pomalu umučit. Ha ha a panička byla docela na rozpacích, jestli mě má pochválit, že umím chytat myši, nebo mi má nadávat, že ji nosím domů až do obýváku. Bláhově jsem si myslela, že se bude dívat, jak tu myšku zručně mučím a ona to nepochopila ! Tu znavenou myš mi nakonec sebrala na lopatku a vyhodila ji ven ! To si dovolila docela dost, ne?... to tu paničku mám teda ještě hóódně co učit...
... a jestlipak se vám už někdy povedlo donést žížalu až do postele? Mě ještě ne, ale známá ze sousedství se mi tím pochlubila, tak to zkusím příště, prý ten její dvounožec nikdy tak rychle z postele v životě nevstal... kam se hrabe Usain Bolt...

25.3.2016 20:02
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Mňauky no já to sice ještě taky nezkoušel protože jsem venkovní ale od paňky předchozí kocour Mourek už ano , sice byl taky venkovní ale když paňka bydlela ještě u rodičů tak prý přes léto nechávali otevřené okna a dveře aby se větralo, no a milý Mourek co zrovna chytil tak přišel ukázat do obýváku když už teda bylo otevřeno, ať to byla ještěrka, myš, mladý potkan, hraboš... a tam to pustil naposled proběhnout , paňka ta prý byla mrtvá smíchy asi stejně jako kocour z toho měl srandu ale paňky mamča už né ta prý skákala po stole s jekotem ať si to okamžitě odnese ven .Tak to pak prý zas chytil a odnesl sežrat na zahradu .

26.3.2016 09:57
Bejina

XXX.XXX.112.69

joanne.s napsal(a):
S tím stelivem mám vlastní recepis. Přišel jsem na to až jak jsem dospělej. Počíhám si na paničku, jak mi jde čistit záchod, a jak vybere první hrudku, vlítnu jí tam a přichystám se k čurání. Nedovolí si mě vyhodit, to by si mohla zkusit. Je to školení dva v jednom - za prvé jí zpestřím čištění záchodku, zůstane tam se mnou déle /pokorně čeká až se vyčurkám/, a hlavně, konečně čurám s otevřeným záchodkem, a né s tou blbou kapotou, co mi tam věčně zavazí nad čumákem..
pěkné Velikonoce, kocouři a mňaudámy!


...tak to je u nás stejné, jen s tím rozdílem, že jsme dvě a tak se domluvíme a jdeme se při čištění záchodků vyčurkat postupně obě dvě, aby to paničce trvalo ještě déle. A jelikož jsou záchodky dva, tak jdeme schválně na ten první vyčištěný...

26.3.2016 10:59
fikovnice

XXX.XXX.99.69

kobylatko napsal(a):
No musím mňauknout že každý dvounožec "má svý mouchy", pořád lepší ti naši tady než třeba kočky od paňule dvounohé kámošky, její kočky maj na spaní k dispozici maximálně stodolu nebo mini půdičku nad starým kotci pro psa, maso vidí občas, kosti dotávaj vařený a jsou krmený whiskasem , hrůza.
No jinak já si včera mňauknul o vyprání dečky v mém pelíšku .

No to máš pravdu! A propos, já Ti nevím, co to maj lidi za divný móresy pořizovat si tak komická a neschopná stvoření jako jsou psi! Koukám, že Tvůj dvojnožec si taky takovýho šaška - jak trefně nazval tuto bytost kolega výše - pořídil, že? Děláš mu aspoň naschvály?

26.3.2016 11:01
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
A to já zas mám rád dečku plnou mých chlupů, pěkně to voní a hřejesmajlík

I když, není nad čistě převlečené peřiny od paničky, tam se vždy rád usalaším

Kolega miluje ležet paničce na notebooku. Má to i další výhodu - přestane furt čučet do toho blbýho počítače a věnuje se nám. Vřele doporučuji!

26.3.2016 11:02
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Bejina napsal(a):
Tak jsem přečetla celou tuto diskuzi, neb jsem se tady dlouho nemrkla a pobavila se ... na paničku zkoušíme se sestrou pořád nějaké vylomeniny a tak čtu, že tedy nejsme jediné.
Dnes zrovna slavím se sestrou 11 měsíců a poprvé jsem ulovila venku myš... no samozřejmě, že jsem si tu myš vzala domů, abych ukázala paničce, jak umím myš pomalu umučit. Ha ha a panička byla docela na rozpacích, jestli mě má pochválit, že umím chytat myši, nebo mi má nadávat, že ji nosím domů až do obýváku. Bláhově jsem si myslela, že se bude dívat, jak tu myšku zručně mučím a ona to nepochopila ! Tu znavenou myš mi nakonec sebrala na lopatku a vyhodila ji ven ! To si dovolila docela dost, ne?... to tu paničku mám teda ještě hóódně co učit...
... a jestlipak se vám už někdy povedlo donést žížalu až do postele? Mě ještě ne, ale známá ze sousedství se mi tím pochlubila, tak to zkusím příště, prý ten její dvounožec nikdy tak rychle z postele v životě nevstal... kam se hrabe Usain Bolt...

To jo, to si dovoluje hodně! Doporučuji příště jí myš neukazovat a schovat si ji dozadu za postel na horší časy!

26.3.2016 11:04
fikovnice

XXX.XXX.99.69

kobylatko napsal(a):
Mňauky no já to sice ještě taky nezkoušel protože jsem venkovní ale od paňky předchozí kocour Mourek už ano , sice byl taky venkovní ale když paňka bydlela ještě u rodičů tak prý přes léto nechávali otevřené okna a dveře aby se větralo, no a milý Mourek co zrovna chytil tak přišel ukázat do obýváku když už teda bylo otevřeno, ať to byla ještěrka, myš, mladý potkan, hraboš... a tam to pustil naposled proběhnout , paňka ta prý byla mrtvá smíchy asi stejně jako kocour z toho měl srandu ale paňky mamča už né ta prý skákala po stole s jekotem ať si to okamžitě odnese ven .Tak to pak prý zas chytil a odnesl sežrat na zahradu .

To vyloženě potvrzuje můj předpoklad, že lidi nejsou pro žádnou zábavu!

26.3.2016 11:19
Bejina

XXX.XXX.112.69

fikovnice napsal(a):
To jo, to si dovoluje hodně! Doporučuji příště jí myš neukazovat a schovat si ji dozadu za postel na horší časy!

... díky, teď už vím, kde hledat dobré rady zkušenějších...

26.3.2016 11:55
kobylatko

XXX.XXX.45.44

fikovnice napsal(a):
No to máš pravdu! A propos, já Ti nevím, co to maj lidi za divný móresy pořizovat si tak komická a neschopná stvoření jako jsou psi! Koukám, že Tvůj dvojnožec si taky takovýho šaška - jak trefně nazval tuto bytost kolega výše - pořídil, že? Děláš mu aspoň naschvály?

Tak hafany máme tři, můj nejlepší kámoš z nich je ten velkej, brání mě, dovolí mi spát na jeho matračkách, já jako jediný mu můžu lozit do misky a uždibovat, ležet mu na ocasu... , opravdu skvělý kámoš a hlídač. Co máme toho bílého tak na něj stačí udělat vražedný pohled a radši se klidí z cesty .A naše hnědá čuba co bydlí u páníků doma je příšerná , neustále mi okupuje pelech když je venku, pořád štěká, otravuje no hrůza... to pak musím říct velkýmu ať ji trochu zklidní a utahá hrou to pak jakš takš jde. Ještěže bydlím venku, ta představa žít s ní v jednom domě je šílená.

26.3.2016 12:04
fikovnice

XXX.XXX.99.69

kobylatko napsal(a):
Tak hafany máme tři, můj nejlepší kámoš z nich je ten velkej, brání mě, dovolí mi spát na jeho matračkách, já jako jediný mu můžu lozit do misky a uždibovat, ležet mu na ocasu... , opravdu skvělý kámoš a hlídač. Co máme toho bílého tak na něj stačí udělat vražedný pohled a radši se klidí z cesty .A naše hnědá čuba co bydlí u páníků doma je příšerná , neustále mi okupuje pelech když je venku, pořád štěká, otravuje no hrůza... to pak musím říct velkýmu ať ji trochu zklidní a utahá hrou to pak jakš takš jde. Ještěže bydlím venku, ta představa žít s ní v jednom domě je šílená.

Naprosto Tě chápu! Můj předchůdce si musel našeho psa vychovat tak, že se mu kompletně vyčůral do pelechu! Aby jako ukázal, kdože je větší macho!

26.3.2016 12:08
tapina

XXX.XXX.211.145

Ty brďo děcka! Já mám oči navrch hlavy, co to přijelo za návštěvu! Večer sem škrábnu

26.3.2016 12:45
kobylatko

XXX.XXX.45.44

No večer by paňce měla dojet taky návštěva, ale ti jsou celkem vpoho, stejně jen přiletím večer domů, nadlábnu se a mažu zas courat .

26.3.2016 12:52
kobylatko

XXX.XXX.45.44

fikovnice napsal(a):
Naprosto Tě chápu! Můj předchůdce si musel našeho psa vychovat tak, že se mu kompletně vyčůral do pelechu! Aby jako ukázal, kdože je větší macho!

Já vůbec nechápu že mi do toho pelíšku leze! Je gaučák tak ať si zaleze dom do svýho a necpe se ven do cizího . Paňka ten pelíšek zařídila pro mě ! Asi bude muset dostat drápkovou.

26.3.2016 13:18
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Ty brďo děcka! Já mám oči navrch hlavy, co to přijelo za návštěvu! Večer sem škrábnu

Týýý jo, tak to se zvědavostí zblázním! Naše byla večer na nějakém setkání nebo co, přišla o půl druhé ráno a motala se. Teď leží, asi je nemocná, chudák...

26.3.2016 13:37
joanne.s

XXX.XXX.52.204

To znám. Mně to nevadí, když se paňka motá, aspoň mě nezavírá mimo ložnic na noc a můžu zůstat s ní i v noci.

Co ale nesnáším, když přijde bez dovolení moc pozdě! kde jsem udělal chybu ve výchově, herdek filek?

26.3.2016 13:39
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
To znám. Mně to nevadí, když se paňka motá, aspoň mě nezavírá mimo ložnic na noc a můžu zůstat s ní i v noci.

Co ale nesnáším, když přijde bez dovolení moc pozdě! kde jsem udělal chybu ve výchově, herdek filek?

Jenže já mám pocit, že se motá ještě i teď. Chudinka - určitě jí tam, kde byla, nesedlo žrádlo. Leží nebo lítá na záchod !

26.3.2016 13:40
Bejina

XXX.XXX.112.69

tapina napsal(a):
Ty brďo děcka! Já mám oči navrch hlavy, co to přijelo za návštěvu! Večer sem škrábnu

Tak to už se těším, jak si počtu a určitě se zase pobavím...

Teď páneček hrabe na zahradě listí a my se sestrou to listí schválně nosíme až do kuchyně, aby mohla panička hrabat listí i doma, když ono to listí na dlažbě tak hezky šustíííííí...

26.3.2016 13:42
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Bejina napsal(a):
Tak to už se těším, jak si počtu a určitě se zase pobavím...

Teď páneček hrabe na zahradě listí a my se sestrou to listí schválně nosíme až do kuchyně, aby mohla panička hrabat listí i doma, když ono to listí na dlažbě tak hezky šustíííííí...

Dobře děláš! Je potřeba svého člověka neustále zaměstnávat! Aby nezlenivěl!

26.3.2016 13:43
joanne.s

XXX.XXX.52.204

Bejina: umí! tlapku nahoru!

26.3.2016 13:43
Bejina

XXX.XXX.112.69

fikovnice napsal(a):
Jenže já mám pocit, že se motá ještě i teď. Chudinka - určitě jí tam, kde byla, nesedlo žrádlo. Leží nebo lítá na záchod !

...tak se jí zkus ještě motat pod nohama a bude větší sranda...

26.3.2016 13:45
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Bejina napsal(a):
...tak se jí zkus ještě motat pod nohama a bude větší sranda...

Jéé, to je super nápad! Díky moc, hned jak zas poletí na záchod, tak to vyzkouším! On se jí teda motá pod nohama i tak kolega, ale když se budem motat všichni tři, bude to určitě bezva sranda a paničce to udělá radost!

26.3.2016 13:45
joanne.s

XXX.XXX.52.204

Fikovnice: no ba, pravdu díš, kolego. Mě ta moje dnes normálně sebrala granule jen proto, že jsem nechal půlku kapsičky v misce!
tak sem tu blbou šajnyketku teda dožral. Ale aby si nemyslela, že vyhrála, ukousl jsem mega kus šáchoru a pak to všecko parádně poblil! Jen lituju, že to nevyšlo na koberec, no příště.. Snad se poučí, potvora.

26.3.2016 13:47
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Fikovnice: no ba, pravdu díš, kolego. Mě ta moje dnes normálně sebrala granule jen proto, že jsem nechal půlku kapsičky v misce!
tak sem tu blbou šajnyketku teda dožral. Ale aby si nemyslela, že vyhrála, ukousl jsem mega kus šáchoru a pak to všecko parádně poblil! Jen lituju, že to nevyšlo na koberec, no příště.. Snad se poučí, potvora.

Supeeer! Jsi šikula! A i to je dobrej nápad, zpestřit paničce to válení v posteli ublinkáváním...

26.3.2016 13:58
Bejina

XXX.XXX.112.69

fikovnice napsal(a):
Supeeer! Jsi šikula! A i to je dobrej nápad, zpestřit paničce to válení v posteli ublinkáváním...

... mě nějak těch vašich dvounožců začíná být i trošičku líto, to by asi nemělo, že? Je mi jen 11 měsíců, tak se teprve všechno učím...

26.3.2016 13:59
joanne.s

XXX.XXX.52.204

Bejina napsal(a):
... mě nějak těch vašich dvounožců začíná být i trošičku líto, to by asi nemělo, že? Je mi jen 11 měsíců, tak se teprve všechno učím...

Do toho vjedeš jak do vyšlapaných papučů, se neboj!

26.3.2016 14:00
joanne.s

XXX.XXX.52.204

P.s. co se škádlivá, to se rádo mívá

26.3.2016 14:10
Bejina

XXX.XXX.112.69

joanne.s napsal(a):
Do toho vjedeš jak do vyšlapaných papučů, se neboj!

Snad jo... protože jak to tady tak zjišťuji, tak bez nás by byla naprostá nuda...

26.3.2016 19:22
tapina

XXX.XXX.211.145

fikovnice napsal(a):
Jenže já mám pocit, že se motá ještě i teď. Chudinka - určitě jí tam, kde byla, nesedlo žrádlo. Leží nebo lítá na záchod !

By to chtělo nějaké veterinární granule. Nebo zbaštit trochu šáchoru.

26.3.2016 19:24
joanne.s

XXX.XXX.52.102

Jj, šáchor nebo trocha zeleného obilí to spraví.

můj tajný tip - ječmen!

26.3.2016 19:26
tapina

XXX.XXX.211.145

Dneska jsem celé odpoledne přemýšlel, jak to myslíte s těma páníčkama a paničkama. Co že to jako má být? Tak už mi to došlo - jsou to vaši lidi, ve vašem světě malí páni. Roztomilouši, jak pravil kolega.

27.3.2016 09:19
RomčaJelča

XXX.XXX.17.37

Jsem černý kocour s uhrančivě zelenýma očima, dokážu skvěle hypnotizovat. Když panička vaří, hypnotizuji zdálky, ze skříněk, co stojí proti kuchyňské lince. Tam mám svoji základnu, rozhlednu. Hypnotizování mi jde i v případě, že je ke mně panička otočená zády. Reaguje celkem dobře, je všímavá. Každou chvíli se ke mně otočí, jestli jsem v pořádku a jestli příliš netrpím zvědavostí a zachtivostí.
Ovšem když panička usedne k PC, to se musím přiblížit co nejblíž a nejlíp zasednout část klávesnice a upřeně se dívat paničce na pusu, jestli náhodou nepřežvykuje něco, co bych mohl přežvykovat i já.
Jo, většinou se podaří. Kousíček klobásky, sýr Gran Moravia, mám štěstí, panička je gurmet. První sousto, o něž se se mnou podělí, je pro mě impulsem k tomu, abych si poposedl blíž a její rty ještě očichal, jen tak pro jistotu, kdyby zrak zklamal a bylo k snědku ještě něco lepšího. Když ji moje dotírání přestane bavit a chce mě odehnat, musím ve výchově přitvrdit, takže obejdu noťas a sednu si proti paničce z druhé strany. Je měkká. Vítězím.

28.3.2016 22:33
tapina

XXX.XXX.211.145

Kamarádíčkové, představte si, co se mi přihodilo o velikonocích. Tady se holedbám, jaký jsem mazák, ale tohle jsem ještě nezažil.
Přijela mi návštěva. Dětičky. Panička ještě mezi dveřmi děti instruovala, že jsme tu jako se psem doma, tak že nemají křičet a dělat zbrklé pohyby. A jéje. Říkal jsem si, zalezu a nechte mě bejt. Jenomže holčička pořád, kde je kocourek, on neměl večeři, bude mít hlad, pes ani nedutal, tak jsem to šel omrknout, jestli náhodou už není po něm. Holčička mi dovezla strašně dobrou konzervu. Pak říkala, že mě musí podrbat a pořád se mně ptala, jak se mám. Celkem fajn.
Klučík mezitím vytahal chlapovi autíčka z vitríny a já si vzpomněl na mladá léta. To byl mazec. Všechna autíčka jsme museli poctivě zašoupat pod gauč a pod skříně. Některé jsem i trochu okousal. To bylo radosti.
Pak druhý den hráli na schovávanou a dokonce vlezli i do skříně. No, musím se pŕiznat, kvůli té holčičce jsem odhodil veškerou důstojnost a hrál jsem s nimi. Pak jsem ještě vyhrabal skoro všechny ponožky se šuplíku. Pŕiznávám, to bylo trochu mimo, ale dětem to udělalo nesmírnou radost.
Pak jsem měl dva pribiňáky, kuřízek, asi tak 10 masáží. No měl jsem se královsky.
Těšil jsem se větší oblibě než pes, to jde poznat, že lidi, čím jsou starší, tím jsou hloupější.
Někoho takového bych tu potřeboval častějc. Jen tak, na mazlíky.

28.3.2016 23:48
fikovnice

XXX.XXX.99.69

fikovnice napsal(a):
Týýý jo, tak to se zvědavostí zblázním! Naše byla večer na nějakém setkání nebo co, přišla o půl druhé ráno a motala se. Teď leží, asi je nemocná, chudák...

Tak ta naše fakt lehla. Byla nemocná už v pátek - jak jsem psal - ale to byla nemocná jaksi jinak. Už chudinka nic nevydrží. Jsem zvědavej, jestli si bude volat vetovi nebo co jako bude... Naštěstí nás pěkně nakrmila, záchody vyčistila...jen ať maká! Mohlo by jí být mnohem hůř, např. jak je mně a kolegovi, když zvracíme ten šáchor...

28.3.2016 23:50
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Bejina napsal(a):
... mě nějak těch vašich dvounožců začíná být i trošičku líto, to by asi nemělo, že? Je mi jen 11 měsíců, tak se teprve všechno učím...

Jsi moc hodný! A ještě mladý! Pamatuj na to, že teď nejvíc záleží na tom jak si budeš socializovat tu svoji. Co teď zanedbáš, už později nedohoníš!

28.3.2016 23:53
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Dneska jsem celé odpoledne přemýšlel, jak to myslíte s těma páníčkama a paničkama. Co že to jako má být? Tak už mi to došlo - jsou to vaši lidi, ve vašem světě malí páni. Roztomilouši, jak pravil kolega.

Ano. Jsou málo významní, proto panička nebo páneček. Roztomilouš jí říkávám jen když se rozněžním, když mě češe, hladí a tak.

28.3.2016 23:55
fikovnice

XXX.XXX.99.69

RomčaJelča napsal(a):
Jsem černý kocour s uhrančivě zelenýma očima, dokážu skvěle hypnotizovat. Když panička vaří, hypnotizuji zdálky, ze skříněk, co stojí proti kuchyňské lince. Tam mám svoji základnu, rozhlednu. Hypnotizování mi jde i v případě, že je ke mně panička otočená zády. Reaguje celkem dobře, je všímavá. Každou chvíli se ke mně otočí, jestli jsem v pořádku a jestli příliš netrpím zvědavostí a zachtivostí.
Ovšem když panička usedne k PC, to se musím přiblížit co nejblíž a nejlíp zasednout část klávesnice a upřeně se dívat paničce na pusu, jestli náhodou nepřežvykuje něco, co bych mohl přežvykovat i já.
Jo, většinou se podaří. Kousíček klobásky, sýr Gran Moravia, mám štěstí, panička je gurmet. První sousto, o něž se se mnou podělí, je pro mě impulsem k tomu, abych si poposedl blíž a její rty ještě očichal, jen tak pro jistotu, kdyby zrak zklamal a bylo k snědku ještě něco lepšího. Když ji moje dotírání přestane bavit a chce mě odehnat, musím ve výchově přitvrdit, takže obejdu noťas a sednu si proti paničce z druhé strany. Je měkká. Vítězím.

Jéé, přesně toto dělá můj kolega. Je nějaký zimomřivý nebo co a tak naší člověčici zásadně lehá na noťas. Samo - jen když na něm ona pracuje. Jinak to není zábava!

29.3.2016 00:01
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Kamarádíčkové, představte si, co se mi přihodilo o velikonocích. Tady se holedbám, jaký jsem mazák, ale tohle jsem ještě nezažil.
Přijela mi návštěva. Dětičky. Panička ještě mezi dveřmi děti instruovala, že jsme tu jako se psem doma, tak že nemají křičet a dělat zbrklé pohyby. A jéje. Říkal jsem si, zalezu a nechte mě bejt. Jenomže holčička pořád, kde je kocourek, on neměl večeři, bude mít hlad, pes ani nedutal, tak jsem to šel omrknout, jestli náhodou už není po něm. Holčička mi dovezla strašně dobrou konzervu. Pak říkala, že mě musí podrbat a pořád se mně ptala, jak se mám. Celkem fajn.
Klučík mezitím vytahal chlapovi autíčka z vitríny a já si vzpomněl na mladá léta. To byl mazec. Všechna autíčka jsme museli poctivě zašoupat pod gauč a pod skříně. Některé jsem i trochu okousal. To bylo radosti.
Pak druhý den hráli na schovávanou a dokonce vlezli i do skříně. No, musím se pŕiznat, kvůli té holčičce jsem odhodil veškerou důstojnost a hrál jsem s nimi. Pak jsem ještě vyhrabal skoro všechny ponožky se šuplíku. Pŕiznávám, to bylo trochu mimo, ale dětem to udělalo nesmírnou radost.
Pak jsem měl dva pribiňáky, kuřízek, asi tak 10 masáží. No měl jsem se královsky.
Těšil jsem se větší oblibě než pes, to jde poznat, že lidi, čím jsou starší, tím jsou hloupější.
Někoho takového bych tu potřeboval častějc. Jen tak, na mazlíky.

Jéé, tak Tobě přijeli sváteční mazlíci! Ty ses měl! A tolik masáží! A úplně ses rozdováděl, viď? Úplně to vidím - vyhrabování ponožek, pošťuchování autíček, schovka...ale tak to vše, co bylo o svátcích prostě zaveď jako dennodenní rutinu! Prostě víc zapoj své roztomilouše (vím, že se Ti to sloví líbí ) do všemožných aktivit a budeš mít svátky celý rok!

29.3.2016 08:04
tapina

XXX.XXX.211.145

fikovnice napsal(a):
Jéé, tak Tobě přijeli sváteční mazlíci! Ty ses měl! A tolik masáží! A úplně ses rozdováděl, viď? Úplně to vidím - vyhrabování ponožek, pošťuchování autíček, schovka...ale tak to vše, co bylo o svátcích prostě zaveď jako dennodenní rutinu! Prostě víc zapoj své roztomilouše (vím, že se Ti to sloví líbí ) do všemožných aktivit a budeš mít svátky celý rok!

No jo, jenomže to by mě ti moji člověkové museli víc krmit. Kde pak mám brát energii. Vysvětlit jim pribiňák, to fakt nedokážu.

Já občas takhle vyházím šuplík nebo něco zezhora z lednice, ale ženská třeba tu hru vůbec nerozvíjí. Chlap jo, ten občas trochu popoběhne, ale to zas o něj mám strach, aby si nehnul se zády. Oni si nejraději hrají s různými střapečky, tak nejlíp to jen držet a já abych běhal. No to určitě.

S ženskou máme teda takovou hru, spíš teda pořád nechápe svoji marnost, tak jí v podstatě pomáhám. Když stele postel a dává přehoz, buďto ho podbíhám nebo naopak zezhora zmuchlám kolem sebe.

Někdy zas jakoby okusuju kytku a když mě ženská běží vyhnat, utíkám k dalsí a dalsí a tak dál.

Docela dobré hry jsou se psem, to se musí nechat.

Ale už mám prostě svá léta. Momentálně vedu podrobný průzkum našeho dvotečku a to mi zabírá dost času a energie.

29.3.2016 08:11
tapina

XXX.XXX.211.145

fikovnice napsal(a):
Tak ta naše fakt lehla. Byla nemocná už v pátek - jak jsem psal - ale to byla nemocná jaksi jinak. Už chudinka nic nevydrží. Jsem zvědavej, jestli si bude volat vetovi nebo co jako bude... Naštěstí nás pěkně nakrmila, záchody vyčistila...jen ať maká! Mohlo by jí být mnohem hůř, např. jak je mně a kolegovi, když zvracíme ten šáchor...

Jo asi bude fakt nemocná. Jenomže ani to jí nezabrání používat tvůj profil! Jen tak pro poučení jsem se mrknul do vlákna Zákon schválnosti. Ta moje se teda taky činila. Co naplat. Musíš ji s bráchou pořádně zatížit v peřinách, ať nechá ten počítač i mobil a pořádně se vypotí. To prej lidem pomáhá. Ať je brzo ready.

29.3.2016 14:18
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
No jo, jenomže to by mě ti moji člověkové museli víc krmit. Kde pak mám brát energii. Vysvětlit jim pribiňák, to fakt nedokážu.

Já občas takhle vyházím šuplík nebo něco zezhora z lednice, ale ženská třeba tu hru vůbec nerozvíjí. Chlap jo, ten občas trochu popoběhne, ale to zas o něj mám strach, aby si nehnul se zády. Oni si nejraději hrají s různými střapečky, tak nejlíp to jen držet a já abych běhal. No to určitě.

S ženskou máme teda takovou hru, spíš teda pořád nechápe svoji marnost, tak jí v podstatě pomáhám. Když stele postel a dává přehoz, buďto ho podbíhám nebo naopak zezhora zmuchlám kolem sebe.

Někdy zas jakoby okusuju kytku a když mě ženská běží vyhnat, utíkám k dalsí a dalsí a tak dál.

Docela dobré hry jsou se psem, to se musí nechat.

Ale už mám prostě svá léta. Momentálně vedu podrobný průzkum našeho dvotečku a to mi zabírá dost času a energie.

"Oni si nejraději hrají s různými střapečky, tak nejlíp to jen držet a já abych běhal. No to určitě."

Jo, tak přesně toto dělá i ta moje. A ona u toho klidně leží nebo sedí, a háže kolem sebe udičkou, ať my ji chytáme! Se zcvokla! Bych chtěl vidět ji, kdyby to bylo naopak!

29.3.2016 14:20
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Jo asi bude fakt nemocná. Jenomže ani to jí nezabrání používat tvůj profil! Jen tak pro poučení jsem se mrknul do vlákna Zákon schválnosti. Ta moje se teda taky činila. Co naplat. Musíš ji s bráchou pořádně zatížit v peřinách, ať nechá ten počítač i mobil a pořádně se vypotí. To prej lidem pomáhá. Ať je brzo ready.

Vyřídím jí to, díky i za ni . Jo, do mého profilu mi leze. Proto jsem vám všem onehdá psal, ať si zkontrolujete svoji historii v PC. Vím, že ta Tvoje včera řádila v "Zákonu schválnosti". A ta moje se tomu smála nahlas jak připitomělá!

29.3.2016 14:41
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Mně se včera večer povedl prima kousek: Ulovil jsem paničce ruku, to vám bylo príma! Aby mi to prošlo, každé hryznutí zahlazuju dvojím líznutím. To byste nevěřili, jak tohle funguje!

29.3.2016 15:09
tapina

XXX.XXX.211.145

joanne.s napsal(a):
Mně se včera večer povedl prima kousek: Ulovil jsem paničce ruku, to vám bylo príma! Aby mi to prošlo, každé hryznutí zahlazuju dvojím líznutím. To byste nevěřili, jak tohle funguje!

Kolego, zkuste příště nohy pod peřinou, to se teprv pobavíte.

29.3.2016 15:21
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Tapina: to já denně! Jenže vona už si tak zvykla, že nohy prostě schová pod peřinu, otočí se na bok a dělá že nic. Tak sem šel radš do okna čučet na ptáčky. Je to líná potvora, a nejvíc po ránu, když já jsem nejvíc při síle.

29.3.2016 19:53
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Tapina: to já denně! Jenže vona už si tak zvykla, že nohy prostě schová pod peřinu, otočí se na bok a dělá že nic. Tak sem šel radš do okna čučet na ptáčky. Je to líná potvora, a nejvíc po ránu, když já jsem nejvíc při síle.

To máš náhodou ještě moooc fajn! Ta naše je líná celej den!

30.3.2016 07:37
Bejina

XXX.XXX.112.69

fikovnice napsal(a):
To máš náhodou ještě moooc fajn! Ta naše je líná celej den!

... a já teď přišla na jednu prima hračku ! ... děti mých páníčků mají v pokojíčku spoustu hraček, tak tam občas ukradnu kostky lega a nosím je dolů, aby na ně v obýváku občas šlápli, ale to ještě není ono... přišla jsem na to, že se dají v pokojíčku nalézt skleněné kuličky a tu pak spustím ze schodů dolů. Jelikož máme schody z dlažby, to vám je rachot! ... až se všichni leknou a tu kuličku, když ji honím po kuchyni na dlažbě a práská to do linky, to je teprve koncert... a nejlépe v noci ... jenže ti mí dvounožci nemají pro takové hry pochopení a ty kuličky přede mnou schovávají, tomu říkám drzost, když mi ani nechtějí dopřát... ... no ne?

30.3.2016 18:29
tapina

XXX.XXX.211.145

Bejina napsal(a):
... a já teď přišla na jednu prima hračku ! ... děti mých páníčků mají v pokojíčku spoustu hraček, tak tam občas ukradnu kostky lega a nosím je dolů, aby na ně v obýváku občas šlápli, ale to ještě není ono... přišla jsem na to, že se dají v pokojíčku nalézt skleněné kuličky a tu pak spustím ze schodů dolů. Jelikož máme schody z dlažby, to vám je rachot! ... až se všichni leknou a tu kuličku, když ji honím po kuchyni na dlažbě a práská to do linky, to je teprve koncert... a nejlépe v noci ... jenže ti mí dvounožci nemají pro takové hry pochopení a ty kuličky přede mnou schovávají, tomu říkám drzost, když mi ani nechtějí dopřát... ... no ne?

Jo jo, není nad pořádnej randál. A když na nějakou tu tvou hračku šlápnou, he he, jako bych to viděl. Když jsem byl kotě, tak jsem svoje hračky schovával lidem do bot. To byla bžunda. Nebo taky pod prostěradlo.

Dneska už na takové věci nemám čas. To víš, vysoký management.

30.3.2016 19:02
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Bejina napsal(a):
... a já teď přišla na jednu prima hračku ! ... děti mých páníčků mají v pokojíčku spoustu hraček, tak tam občas ukradnu kostky lega a nosím je dolů, aby na ně v obýváku občas šlápli, ale to ještě není ono... přišla jsem na to, že se dají v pokojíčku nalézt skleněné kuličky a tu pak spustím ze schodů dolů. Jelikož máme schody z dlažby, to vám je rachot! ... až se všichni leknou a tu kuličku, když ji honím po kuchyni na dlažbě a práská to do linky, to je teprve koncert... a nejlépe v noci ... jenže ti mí dvounožci nemají pro takové hry pochopení a ty kuličky přede mnou schovávají, tomu říkám drzost, když mi ani nechtějí dopřát... ... no ne?

Bezva hra! Jak já Ti závidím! Je vidět, že všichni dvojnožci jsou stejní a nemají vůbec, ale vůbec smysl pro zábavu!

30.3.2016 19:03
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Jo jo, není nad pořádnej randál. A když na nějakou tu tvou hračku šlápnou, he he, jako bych to viděl. Když jsem byl kotě, tak jsem svoje hračky schovával lidem do bot. To byla bžunda. Nebo taky pod prostěradlo.

Dneska už na takové věci nemám čas. To víš, vysoký management.

Co tím chceš říct? Koho manažuješ? Ty své dvojnožce?

30.3.2016 19:47
tapina

XXX.XXX.211.145

fikovnice napsal(a):
Co tím chceš říct? Koho manažuješ? Ty své dvojnožce?

Dvojnožce, čtyřnožce, ptáky. A momentálně stavbu naproti. Panička mě ani nechce pouštět ven, protože kdy by jim na to dohlídl. Tak je komanduju od okna, ale znáte to, jsou strašně neefektivní.

30.3.2016 21:54
Bejina

XXX.XXX.112.69

tapina napsal(a):
Dvojnožce, čtyřnožce, ptáky. A momentálně stavbu naproti. Panička mě ani nechce pouštět ven, protože kdy by jim na to dohlídl. Tak je komanduju od okna, ale znáte to, jsou strašně neefektivní.

... jo tak to potom chápu, že pro takového manažera není čas na takové blbosti jako jsou kostičky z lega či na kuličky, to je pro nás mladé... ale k tomu managementu se dopracuji třeba za pár let taky...

31.3.2016 10:38
tapina

XXX.XXX.211.145

joanne.s napsal(a):
Kolega, od kterého se můžem zase něco nového přiučit:
http://www.tyden.cz/rubriky/relax/domaci-mazlicci/kocka-krade-panske-pradlo-chovatelka-pise-muzum-at-se-zastavi_376948.html.

Kočička vybírala kvalitní a drahé kousky. Panička mohla mít záminku k seznámení. A zas to nedopadlo. Ach jo. Zas budou ty citové výlevy jen na chudák kočce

31.3.2016 17:47
Bejina

XXX.XXX.112.69

joanne.s napsal(a):
Kolega, od kterého se můžem zase něco nového přiučit:
http://www.tyden.cz/rubriky/relax/domaci-mazlicci/kocka-krade-panske-pradlo-chovatelka-pise-muzum-at-se-zastavi_376948.html.

... a nebylo by lepší krást třeba šperky?... ... svedlo by se to na straku a panička by jistě z nich měla větší radost než ze spoďárů...

3.4.2016 11:58
tapina

XXX.XXX.148.24

Kočičky a kocourkové moji mílí.
Posílám Vám mnoho pozdravů z našeho velkoměsta. Tento víkend jsem na návštěvě u svého nejoblíbenějšího člověka. Mohu mu sedávat kolem krku a aniž bych se hnul, mám o všem skvělý přehled. Mohu tam setrvat, i když můj oblíbený člověk pije kávu. A mají tu skvělou kuchyňskou linku, na kterou samozřejmě nechodím, protože by to mohlo budit pohoršení, ale na okno u linky mohu, a mám odsud náramný rozhled.
Když vidím hůře, skočím do umyvadla, to je někde na hranici mezi pobavením a pohoršením.
Spávám pod baldachýnem a jsou mi servírovány ty nejvybranější lahůdky, takže plánuji přibrat alespoň půl kila.
Včera se vařily výborné noky - pár jsem si jich nepozorovaně drápkem vypíchl z mísy, když jsem seděl v umyvadle. Ale pak jsem se velmi způsobně odebral do vyvýšeného patra odkud jsem čmuchal všechny ty libé vůně silného vývaru, pečené krůty a jemňoučkého bešamelu. Lidi to jak hltaví psi jedli nerozumně horké, já jsem si hezky počkal, až to schládne a výborně jsem si pochutnal.
Už se těším, co bude dnes.

Přidejte reakci

Přidat smajlík