Kde v Praze pomoct kočičákům

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
29.3.2016 16:25
Bacon

XXX.XXX.82.208

Krásný den všem kočkomilcům, chtela jsem se zeptat, jestli nevíte o nějaké "brigádě" v kočičím útulku v Praze. Brigáda v uvozovkách proto, protože mi 15 bude až za několik týdnů a stále studuji na zš. Všechna zvířata ze srdce miluju, obzvlášť kočky, a proto bych jim chtěla pomoct i jinak než finančním přispíváním. Samozřejmě bych to dělala zadarmo, ale nejsem si jistá, zada-li to jevůbec vzhledem k mému věku a studiu na zš možné. Za každou odpověď budu moc vděčná

29.3.2016 16:51
lavacca

XXX.XXX.164.49

Bacon napsal(a):
Krásný den všem kočkomilcům, chtela jsem se zeptat, jestli nevíte o nějaké "brigádě" v kočičím útulku v Praze. Brigáda v uvozovkách proto, protože mi 15 bude až za několik týdnů a stále studuji na zš. Všechna zvířata ze srdce miluju, obzvlášť kočky, a proto bych jim chtěla pomoct i jinak než finančním přispíváním. Samozřejmě bych to dělala zadarmo, ale nejsem si jistá, zada-li to jevůbec vzhledem k mému věku a studiu na zš možné. Za každou odpověď budu moc vděčná

Zkus pohledat nějaké depozita, apod. ve svém okolí. Věřím, že i byť na mazlení nemusíš být plnoletá. ;) Případně bude potřeba podpis rodiče, že s tím souhlasí, ale to snad nebude problém ? :).

29.3.2016 17:06
Bacon

XXX.XXX.82.208

To určitě nebude :D jinak moc díky za reakci.

29.3.2016 19:47
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Bacon napsal(a):

29.3.2016 19:49
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Bacon napsal(a):

Jinak já Prahu neznám, chtěla jsem těmi smajlíky v předchozí zprávě jen Vám/Ti vyjádřit úctu za nabídku pomoci kočkám. Tuším ale, že se zde občas píše o útulku v Tróji.

29.3.2016 20:11
Bacon

XXX.XXX.82.208

Jeee moc díky :) miluju kočičky a navíc jdu studovat veterinu, takže to pro mě bude i dobrá praxe.

31.3.2016 15:08
Bacon

XXX.XXX.36.231