Standart bikolorní britky

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
13.4.2017 08:52
alena.par

XXX.XXX.11.178

Dobrý den.
Sháním někoho nezaujatého. Uvažuji o koupi britské kočičky lilově želvovinové bikolorce s PP. Do chovu, jsem úplný začátečník (tedy co se týká PP koček) Dočetla jsem se že bílá barva by měla být min.na třetině těla, což kočička nemá. Chovatelka mi tvrdí, že tím že má těch barviček víc tak tím páde má míň bíle., což si myslím že je blbost...Kočička se mi opravdu líbí a mám v plánu si pořídit kocoura van nebo bikolora takže koťátka by měla být ok co se týče barvy. Spíše pomýšlím na výstavy a posouzení, jak posuzovatelé řeší množství bíle?

13.4.2017 09:12
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Nebylo by lepší hodit fotku kočičky?

Taky se vám může stát, že kočička nebude z výstavy nadšená..

13.4.2017 09:58
alena.par

XXX.XXX.11.178

joanne.s napsal(a):
Nebylo by lepší hodit fotku kočičky?

Taky se vám může stát, že kočička nebude z výstavy nadšená..

Fotky.

13.4.2017 09:59
alena.par

XXX.XXX.11.178

Pokud se jí tam nebude líbit tak jí tam samozřejmě příště nebudu tahat.

Janae

13.4.2017 10:20
Janae

XXX.XXX.209.1

Je krásná, taky mám slabost pro tuto barvu. Vždy jsem měla minimálně jednu peršanku v takové barvě, ale je pravda, že bílé bylo víc, ale zas barvy byly i víc oddělené.
Teď už žádnou takovu krásku nemám, musela jsem se smířit s jinou barvu, lila želvovina nebyla k sehnání.

Ještě mě napadá, nejsou to dvě rozdílné barvy? Moje Peršanky měly vždy barvy více oddělené, více bílé. Ta vaše má barvy zapité do sebe.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.4.2017 10:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Něco o barvách máš tady:
http://www.britskakocka.wbs.cz/Barvy-genetika_-vzhled.html

pokud to dobře chápu, tak bys měla trikolorku s bílou, bílá by měla být na max. třetině těla, optimálně symetricky rozmístěná a s obráceným V na čele...a ty barvičky by měly být spíše oddělené, než melír (a to asi podle fotky má)...

13.4.2017 12:54