Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.6.2008 15:37

Prosím poraďte mi, jakou má barvu toto britské koťátko... Děkuji!! Jsem laik..modrá tečkovaná..mramorovaná nebo jiná?

12.6.2008 15:40

veronikagel napsal(a):
Prosím poraďte mi, jakou má barvu toto britské koťátko... Děkuji!! Jsem laik..modrá tečkovaná..mramorovaná nebo jiná?

ta nejsvětlejší uprostřed

13.6.2008 05:19

veronikagel napsal(a):

Pravděpoodobně se jedná o modrou tečkovanou nebo možná tygrovanou barvu - jistě to bude možné poznat až bude kotě dospělé. Pokud bude chodit na výstavy můžete ho nejprve vystavit v ověřovací třídě a s přesným určením barevné variety vám pomohou posuzovatelé. Určitě to není mramorovaná kresba, ta vypadá úplně jinak. Pro ilustraci vkládám foto kočičky, která sice není modrá, ale červená - mramorovaná kresba je na ní ale dobře patrná.

13.6.2008 05:22

alenav napsal(a):
Pravděpoodobně se jedná o modrou tečkovanou nebo možná tygrovanou barvu - jistě to bude možné poznat až bude kotě dospělé. Pokud bude chodit na výstavy můžete ho nejprve vystavit v ověřovací třídě a s přesným určením barevné variety vám pomohou posuzovatelé. Určitě to není mramorovaná kresba, ta vypadá úplně jinak. Pro ilustraci vkládám foto kočičky, která sice není modrá, ale červená - mramorovaná kresba je na ní ale dobře patrná.

A ještě jedno foto.

20.4.2011 16:12
lavacca

XXX.XXX.1.3

máme nyní 3 týdenní koťata. Máma modře mramorovaná, táta modrý. Máme 4 modrá, 1 modře tečkované a 2 tečkovaná koťátka, u kterých pořád nevím zda jsou "obyčejně" modře tečkovaní či se tomu říká ještě jinak. poradíte?

Kočička:

6.12.2011 19:42
lavacca

XXX.XXX.1.3

prohlížela jsem teď inzerci a zaujala mě barva na této fotce. Prý je to "whiskas briťák" (otec prý interšampión Německa). Mně to ale na stříbřitý mramor přijde moc tmavé. Co vy na to? smajlík

7.12.2011 19:40
alenav

XXX.XXX.28.143

Podle mě jde o barvu modře mramorovanou bez stříbra.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.12.2011 17:33