Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
22.9.2008 11:20
larissa

XXX.XXX.173.173

Dobrý den,
mám doma 3 koťata ve věku 3 - 5 měsíců ( máme to odstupňované ) a chtěla jsem se zeptat, jak a čím drmit. Granule jicm chutnají Royal Canin a na konzervy jsou hrozně zmlsané, vyzkoušela jsem všechno možné a nejvíce jim chutná značka Felix. Vzhledem k tomu, že jsem začátečník, netuším, jak je na tom Felix v porovnání cena vs kvalita a také jsem chtěla požádat, zda mi můžete poradit, čím koťata krmit. Celý den mají k dispozici granule a ráno a večer konzervu. Na noc jim většinou udělám mléko pro koťata. Zjistila jsem, že ty kapsičky pro koťata ale docela dost lezou do peněz, dvě jim dávám ráno a dvě večer, což je při ceně cca 25 Kč za jednu 100 Kč denně, což mi příjde docela dost...
Můžete mi poradit, čím krmíte vy, dáváte konzervy i granule nebo raději vaříte ? Jde mi o to, aby koťata jedla dobře, ale aby mě to finančně nepoložilo :-). Moc děkuju za rady.

22.9.2008 11:28
orinka

XXX.XXX.80.36

larissa napsal(a):
Dobrý den,
mám doma 3 koťata ve věku 3 - 5 měsíců ( máme to odstupňované ) a chtěla jsem se zeptat, jak a čím drmit. Granule jicm chutnají Royal Canin a na konzervy jsou hrozně zmlsané, vyzkoušela jsem všechno možné a nejvíce jim chutná značka Felix. Vzhledem k tomu, že jsem začátečník, netuším, jak je na tom Felix v porovnání cena vs kvalita a také jsem chtěla požádat, zda mi můžete poradit, čím koťata krmit. Celý den mají k dispozici granule a ráno a večer konzervu. Na noc jim většinou udělám mléko pro koťata. Zjistila jsem, že ty kapsičky pro koťata ale docela dost lezou do peněz, dvě jim dávám ráno a dvě večer, což je při ceně cca 25 Kč za jednu 100 Kč denně, což mi příjde docela dost...
Můžete mi poradit, čím krmíte vy, dáváte konzervy i granule nebo raději vaříte ? Jde mi o to, aby koťata jedla dobře, ale aby mě to finančně nepoložilo :-). Moc děkuju za rady.