Úrazové pojištění jezdce

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
2.2.2015 11:43
leslienka

XXX.XXX.205.211

Zdravím,

chci se začít učit jezdit. Jízdárnu mám už vyhlédnutou, ale bez pojištění to riskovat nebudu. Jsem studentka (VŠ + příležitostně práce na dohody) a naposledy jsem měla úrazové jako děcko (do 18ti se spořením). Doma úraz. P. Už nikdo nechce (zbytečně vyhozené peníze, apod.), tak hledám něco rozumného jen pro sebe. Tak tedy - u koho a za kolik máte úrazové pojištění? Popř. Co vše Vaše pojistka kryje?

Děkuji za odpovědi. :)

PS: Diskuse jsem pročetla, ale moc věcných informací jsem tu nenašla.

4.2.2015 14:45
leslienka

XXX.XXX.204.164

Nikdo nic? :).

4.2.2015 15:24
kallisto

XXX.XXX.157.94

Myslím, že jakákoliv úrazová pojistka ti pokryje to základní, podle toho jak si to rozdělíš. Něco na neschopnost, něco na pobyt v nemocnici atd. Já ji mám v rámci životního pojištění a po zlomenině kotníku jsem si tak "vydělala" na nové sedlo. Takové důležitější je neříct že budeš aktivní jezdec, dle informací je pak pojistka drahá (když se tomu sportu věnuješ). Jedna z nejdražších, dražší už je akorát snad horolezectví. Takže až v případě potřeby uvedeš do protokolu rekreační (nahodilou, nikoli soustavnou) jízdu na koni.

Jinak další pojistku dostaneš pokud tě stáj vezme pod svá křídla a přes sebe zaregistruje u ČJF, která za to chce 100 Kč ročně (+něco si asi vezme ta stáj). Pak při úrazu v rámci výuky dostaneš další plnění od VZP která spolupracuje s ČJF.

4.2.2015 16:06
leslienka

XXX.XXX.204.164

kallisto napsal(a):