Zdravím všechny,
uvažuju o koupi jezdecké helmy a ráda bych uvítala váš názor. Líbí se mi tyto dvě:
http://www.equitum.cz/cz/detail/pro-jezdce/jezdecke-helmy/jezdecka-prilba-racer
http://www.equitum.cz/cz/detail/pro-jezdce/jezdecke-helmy/jezdecka-prilba-jump
Jsem začátečník (věčný), občas si zajedu na vyjížďku na ranč, kde sice půjčí helmu, ale raději bych vlastní. Jezdí se do lesa, občas louka, boční asfaltka. Je mi jedno, že sedím ve westernovém sedle, helmu chci pro svou bezpečnost, hlavu mám jen jednu a zdraví taky.
Případně jakou jinou helmu byste mi doporučili, ve stejné cenové relaci jako ty dvě uvedené, čili do nějakých 1.200, -Kč. Nechci klasický blembák.
Taky bych se chtěla zeptat, co je lepší: páteřák nebo vesta? Ohledně pohyblivosti na koni. Jasné je, že vesta bude bezpečnější. Aspoň si myslím.
Všem děkuji za rady.
Markéta.
Ja osobne si stále vyberám prilbu, ktorá má pevnú veľkosť, nie nastavovacie s tými nemám dobré skúsenosti, holka čo ku mne jazdila mala nastavovaciu a nie nejakú lacnú takú trošku drahšiu Casco a pri jednom páde jej zletela vrchná časť helmy a len tá nastavovacia jej zostala na hlave. Taktiež neviem či nastavovacie to majú ale pevné majú aj taký chránič na šiji.
A čo sa týka vesty alebo u nás korytnačky, tak v korytnačke sa mi lepšie hýbalo aj dýchalo.
Díky za tip. Někteří právě říkají, že ty nastavovací se kazí (kolečko), někteří zas že jsou v pohodě. Tak nevím. Já bych ji využila stejně jen občas, žádné časté ježdění, u nás se ani nedá kam chodit ke koním, jediná možnost zaplatit si někde vyjížďku.
Ale zas z hlediska bezpečnosti bych chtěla helmu určitě spolehlivou. Člověk nikdy neví, i když dají koně klidného.
Vesta mi připadá dost nepohyblivá, nevím, neměla jsem ji na sobě. Ale aspoň ten páteřák by mohl být dobrý. Ještě jednou díky.