Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

aldyska

7.8.2015 22:41
aldyska

XXX.XXX.148.101

Dobrý den, nemůžu se rozhodnout mezi dvěma plemenama. S jedním mám zkušenosti, ale s tím druhým jsem neměla nikdy příležitost se seznámit a proto mě napadlo že bych se mohla zajet podívat na ranč kde appaloosy chovají. Jenže je to moc daleko takže se chci zeptat jestli to má cenu domlouvat. Jsou podle vás appaloosy vhodné jako 1. kůň? Samozřejmě je to kůň od koně ale i tak jsou plemena která se hodí víc a některé míň... U koní nejsem žádný nováček jen prostě tady v okolí žádné nejsou a já tyto koně od mládí obdivuji ♥ Všem předem děkuji za názory a přeji hezký zbytek večera :).

8.8.2015 08:02
hellen

XXX.XXX.252.11

Nemyslím si, že by existovalo plemeno vyloženě nevhodné pro zacatecnika. Ano, u některých je třeba dávat větší pozor na charakter (zvlášť u koní výš v krvi) a některé jsou zase náročnější na chov, ale appa k nim nepatří. Jsou to velmi krásní a všestranní koně, akorát je třeba počítat s tím, že za kvalitního jedince si připlatíte. Pokud nemáte tolik financí, v inzerci se najde spousta kříženců teplokrevníků s appou. Nejsem fanda křížení, ale tato kombinace nemusí být vůbec špatná.

8.8.2015 08:14
sisi58

XXX.XXX.218.3

Vyloženě nevhodný pro začátečníky je hucul!
Appa jsou naopak koníci vhodní. Jsou to koně příjemní a nezáludní.

8.8.2015 12:35
canis lupus

XXX.XXX.210.163

Mám dvě kobyly, jednu poloviční a jednu 75%. Matku s dcerou. Kdybych je měla porovnat, o něco vstřícnější je ta mladší, ale to může být tím, že s ní pracuji od hříběte a zatím teprve začíná. Starší je z plnokrevné matky, tedy legální kříženec. Pochází z ne zcela vhodných podmínek- daly by se nazvat koňskou "množárnou". Obsedala jsem ji až v pěti letech a nebyl s tím problém, nicméně sem tam si postaví hlavu a musí se s ní jednat diplomaticky. Když to někdy někdo zkusí lopatou, dost riskuje. Mladá nikdy nejde vyloženě přes člověka, i když se bojí, zůstává trochu ovladatelná.