Sarka229

XXX.XXX.227.35
Ahoj..
Je mi 23let, pracuji na plný úvazek, dálkově studuji, bydlím se strýcem na vesnici a jsem šťastnou majitelkou čtyř koní, které mám doma. Bohužel jsem ale zřejmě svojí láskou ke koním zničila lásku mezi mnou a partnerem.. chtěla bych se zeptat a poprosit o.radu někoho, kdo je v podobné situaci jako já nebo mam zkušenost s.tím jak skloubit koně a partnera nekoňáka.
S partnerem jsme byli tři a půl roku. Koně mam doma 2 roky, předtím jsem měla pouze jednu kobylku a ustájenou. Mít koně doma.byl můj životní sen a patřím mezi ty opravdové "blázny" koňáky kteří by se pro ně rozkrajeli i na úkor sebe. Partner mě ze začátku velmi podporoval a pomáhal jak mohl.. pomáhal mi.dosud pořád ale už můj konicek bral pouze jako pritez, říkal že si neuměl představit co.to obnáší, že mám koně na.prvním místě před ním, nemyslím na.nic jiného atd.. začaly hádky. Snažila jsem se to co nejvíce skloubit, vyhradila jsem si dny kdy jsem oželila ježdění a udělala jsem u koní jen vše nejnutnější abychom strávili odpoledne, večer spolu, popř. abych také pomohla s.něčím já jemu. Několikrát se mi stalo, že jsem zapomněla a.něco o.co mě požádal za což se hrozně stydím. Nebylo to ale tak jak myslel on - že mi na něm nezáleží, ale mám toho na.sebe naloženo hodně a nějaké věci mi občas vypadavaji.. neomlouvá mě to, vždy jsem si řádně nasypala popel na.hlavu a snažila se to napravit.. vztah jsem brala opravdu vážně a viděla jsem jasnou budoucnost.. nedokážu.se ale koní vzdát je.to hrozně smutné nechci přijít ani o přítele.. Bohužel už to ale přerostlo do.velkých rozměrů, on nemůže o konich ani slyšet..tak jsem o.tom nemluvila ale v hlavě jsem to měla a pak zřejmě vypustila podstatné věci z jeho strany... Už se to nedá vrátit a vím že jsem tohle projela..ale přesto prosím o Vaše zkušenosti..asi abych věděla že v.tom nejsem sama..
Děkuji.
Galeli

XXX.XXX.211.199